جرثقیل خودروبر برج میلاد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04887.html
قطعه‌سازان

قیمت خودرو 70درصد افزایش بیابد، تولید در این بخش تعطیل شده و حداقل 850هزار نفر بیکار می‌شوند

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

اصرار «استاندارد» برای ورود به «قطعات یدکی» فرار رو به‌جلو است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، هفته گذشته رئیس - جرثقیل خودروبر برج میلاد - سازمان ملی استاندارد ایران در نشست مشترک با برخی اصحاب رسانه در رادیو گفت‎وگو، با تاکید بر این‎که سازمان استاندارد اجازه ورود بسیاری از قطعات - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خودرو را ندارد، اعلام کرد: «نظارت سازمان استاندارد محدود است. به‌طورمثال برای نظارت بر تولیدات قطعات یدکی خودروهای داخلی، ما اجازه ورود بسیاری از - جرثقیل خودروبر برج میلاد - قطعات - جرثقیل خودروبر برج میلاد - را نداریم اما مشاوران و بازرسان - جرثقیل خودروبر برج میلاد - ما در این زمینه به سازمان‎های نظارتی مشاوره می‌دهند. باید قانون استاندارد وسیع‌تر و جامع شود.»

- جرثقیل خودروبر برج میلاد -

اظهارنظر نیره‌پیروزبخت درحالی مطرح می‌شود که در حوزه قطعه‌سازی حدود 50 استاندارد اجباری و 20 - جرثقیل خودروبر برج میلاد - استاندارد اختیاری وجود - جرثقیل خودروبر برج میلاد - دارد که در مجموع تعداد استانداردهای تعریف‎شده در این صنعت، به 70 می‌رسد.

به‌گفته مدیرکل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع‌فلزی - جرثقیل خودروبر برج میلاد - سازمان استاندارد، به قطعه‌سازانی که در زمینه تولید این استانداردها را لحاظ کنند، پروانه رعایت استاندارد تشویقی یا اختیاری ارائه می‌شود. به این ترتیب این قطعه‌سازان در فهرست اصلی تامین‌کنندگان خودروسازان جای - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خواهند گرفت.

براین اساس مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» با تاکید بر این‎که باتوجه به چالش‌ها و بحران‎های داخلی و خارجی که امروز گریبان‌گیر صنعت خودرو و صنایع وابسته است، نباید موضوع اصلی فراموش شده و به چنین مسائلی پرداخته شود. درباره نحوه عملکرد - جرثقیل خودروبر برج میلاد - سازمان استاندارد در حوزه قطعه‌سازی خودرو توضیح داد.

رئیس سازمان استاندارد به تازگی اعلام کرده است این سازمان اجازه تایید ورود بسیاری از قطعات را ندارد. دلیل این موضوع چیست؟

من از این اظهارنظر تعجب می‌کنم. نکته قابل‌توجه این است در برهه‌ای که تمام بخش‌های مرتبط و صنایع وابسته به صنعت - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خودرو - جرثقیل خودروبر برج میلاد - به واسطه تحریم‌های خارجی و مشکلات داخلی با چالش‌های زیادی مواجه‌ هستند، چرا سازمان استاندارد باید - جرثقیل خودروبر برج میلاد - موضع جدیدی اتخاذ کرده و یک موضوع جدید مطرح کند؟ در واقع انگار اصل موضوع فراموش شده و به چنین مساله‌ای پرداخته می‌شود. اگرچه این مساله درحالی مطرح می‌شود که شرکت‌هایی به‌عنوان همکار سازمان استاندارد، گواهینامه استاندارد تحقیقات صنعتی ایران (ISIRI) را به تولیدکنندگان ارائه می‌دهند و - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خود سازمان استاندارد هم قطعات را به منظور تست به آزمایشگاه‌های خود می‌فرستد. بنابراین - جرثقیل خودروبر برج میلاد - طرح این موضوع - جرثقیل خودروبر برج میلاد - توسط رئیس سازمان استاندارد به این معناست که فعالیت این شرکت‌ها فاقد اعتبار بوده یا دیده نمی‌شود. در عین حال اگر این - جرثقیل خودروبر برج میلاد - شرکت‌ها از قابلیت و کفایت لازم برخوردار نیستند، چرا سازمان استاندارد به آن‎ها مجوز فعالیت داده است؟ اگر کفایت آن‎ها تایید - جرثقیل خودروبر برج میلاد - شده است، پس این گله‌کردن‌ها در این شرایط چه معنایی دارد؟

به‌طور کلی نحوه عملکرد سازمان استاندارد در زمینه تایید استاندارد قطعات خودرو - جرثقیل خودروبر برج میلاد - تولیدی و - جرثقیل خودروبر برج میلاد - وارداتی چگونه است؟

روال رایج به این شکل است هر محصولی - جرثقیل خودروبر برج میلاد - که به عنوان قطعه خودرو تولید شود، حتی درصورتی‌که نیاز به واردات قطعات خودرو باشد، عموما باید مدرک استاندارد معتبر به گمرک ارائه - جرثقیل خودروبر برج میلاد - شود. در غیر این‌صورت گمرک از واردکننده تعهد می‌گیرد یا از قطعه واردشده نمونه‌برداری می‌کند و به اداره استاندارد می‌فرستد. همه قطعه‌سازان برای تولید قطعات یا به مواد اولیه وارداتی یا به واردات قطعات ضروری برای تکمیل تولید خود نیاز دارند. بنابراین کسانی که بخواهند این مرحله گمرک را موفق پشت سر بگذارند، به‌دنبال اخذ گواهینامه استاندارد ایران می‌روند. در حالی که برای دریافت این گواهینامه، سازمان استاندارد باید عملکرد آزمایشگاه‌ها را تایید کرده، دستگاه‌ها را تست و امکانات را تایید کند تا درنهایت این گواهینامه ارائه شود. سوال این است وقتی این فرایند تقریبا در مورد همه قطعات خودرو طی می‌شود، دیگر مفهوم این اظهارنظر مشخص نیست.

آیا این روند شبیه فرایند دریافت گواهی تایید نوع از سوی خودروها است؟

- جرثقیل خودروبر برج میلاد -

بله. دقیقا همان فرایند است. یعنی شرکت‌ها باید برای یک محصول گواهی استاندارد ایران دریافت کنند. اتفاقا این فرایند بسیار سخت، طولانی - جرثقیل خودروبر برج میلاد - و هزینه‌بر است چراکه باید آزمایشگاه‌های مورد تایید سازمان استاندارد به شدت مجهز باشد. حالا در شرایطی که این تعداد - جرثقیل خودروبر برج میلاد - شرکت گواهی استاندارد ایران را برای محصولات خود دریافت می‌کنند و بسیاری از قطعه‌سازان به‌عنوان آزمایشگاه همکار معرفی شده‌اند، طرح گله بدین‌شکل معنایی ندارد و به نظر من بیشتر به معنی - جرثقیل خودروبر برج میلاد - شانه خالی کردن سازمان استاندارد - جرثقیل خودروبر برج میلاد - از بار مسائل و مشکلاتی است که در این صنعت به وجود آمده‌اند. درواقع انگار تلاش می‌کند در حاشیه - جرثقیل خودروبر برج میلاد - امن ماجرا باقی بماند و با موضع طلبکارانه با تولیدکنندگان مواجه شود. این رفتار شبیه فرار رو به جلو است.

گفته می‌شود حدود 50استاندارد اجباری و 20استاندارد اختیاری در حوزه قطعه‌سازی تعریف شده است و به قطعه‌سازانی که در زمینه تولید این 70استاندارد را لحاظ کنند، پروانه رعایت استاندارد اختیاری ارائه می‌شود تا خودروساز بتواند این شرکت‌ها را در اولویت لیست - جرثقیل خودروبر برج میلاد - تامین‌کنندگان خود قرار دهد. - جرثقیل خودروبر برج میلاد - درعمل چنددرصد این تعامل و همکاری در این سطح میان خودروساز و قطعه‌ساز موثر و  
اجرایی است؟

در این زمینه آمار و ارقام دقیقی وجود ندارد. چراکه ممکن است یک قطعه‌ساز مثلا برای سه محصول خود این پروانه را دریافت کرده باشد و در تولید دو محصول موفق به رعایت استانداردهای اختیاری نشده باشد. مساله این است چنین سیستم‌های آن‎قدر پیچیده می‌شوند که به‌راحتی نمی‌توان در - جرثقیل خودروبر برج میلاد - مورد آن اظهارنظر کرد. اما مساله واضح این است بسیاری از شرکت‌ها تمام استانداردهای تعریف‌شده از سوی سازمان را پاس کرده‌اند. ضمن این‎که - جرثقیل خودروبر برج میلاد - یکی از الزامات درجه‌بندی دو خودروساز اصلی این است که با شرکتی به‌عنوان تامین‌کننده کار کند که این گواهینامه‌ها را دریافت کرده باشد.

 نحوه درجه‌بندی و سطح‌بندی تولیدکنندگان قطعات توسط - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خودروسازان به چه شکل است؟

پس از جلسات متعدد با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور طی سال‌های اخیر، امروز مدت‌هاست خودروسازان به‌سمت تی‌یرینگ سازندگان قطعات حرکت می‌کنند. بنابراین اگر چنین فرایندی در جریان است، یعنی قطعه‌سازان برای همکاری خودروساز باید رعایت استانداردهای تعریف‌شده را در اولویت کار خود قرار دهد. حالا که این گواهینامه دریافت و چنین موارد رعایت می‌شوند، این اظهارنظر به‌نوعی سلب‌مسئولیت از اتفاقات آینده محسوب می‌شود. چون مطمئن هستیم اگر قیمت خودرو آزاد نشود، مشکلات اقتصادی امروز بی‌شک بر کیفیت خودروها تاثیر منفی می‌گذارد. - جرثقیل خودروبر برج میلاد - بنابراین چنین رویکردی باعث می‌شود اگر در آینده و درنتیجه کاهش کیفیت خودرو، انتقادی از عملکرد سازمان استاندارد شد، این سازمان بتواند بگوید ما قبلا این را گفته بودیم. 

 به مسائل اقتصادی در صنعت خودرو اشاره کردید. باتوجه به این‎که صنعت خودرو ناچار خواهد بود ارز موردنیاز خود را به قیمت ارز در بازار ثانویه تهیه کند، وضعیت تولید در این صنعت به چه شکل تغییر خواهد کرد؟

اگر قیمت خودرو تا 70درصد افزایش پیدا نکند و متعاقب آن متناسب با این میزان، قیمت قطعات بالا نرود، مطمئن باشید تولید به صفر می‌رسد و ظرف شش‌ماه آینده فاتحه صنعت خودرو و - جرثقیل خودروبر برج میلاد - قطعه ایران را باید خواند. امروز کمترین مشکل - جرثقیل خودروبر برج میلاد - ما معطوف به قیمت ارز بوده و مساله اصلی صنعت، تاثیر نرخ ارز بر قیمت مواداولیه تولید داخل است. چون مواد اولیه در بورس کالا عرضه - جرثقیل خودروبر برج میلاد - می‌شود و مبنای قیمت - جرثقیل خودروبر برج میلاد - آن تا پیش از این ارز 4200تومانی بوده و از این به بعد براساس - جرثقیل خودروبر برج میلاد - قیمت ارز در بازار ثانویه و بازار آزاد - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خواهد شد. پس صددرصد تمام مواداولیه داخلی افزایش قیمت قابل‌توجهی خواهند داشت. این اتفاق همین امروز نیز در مورد فولاد، آلومینیوم، مس و مواد پتروشیمی افتاده است و مواد در واقع پرش قیمت داشته‌اند. در چنین شرایطی قطعا قیمت تمام‌شده تولید نیز بسیار بالا خواهد رفت. بنابراین اگر تولیدکننده نتواند افزایش قیمت داشته باشد، تولید زیان‌ده خواهد بود که این زیان به خودروساز هم منتقل می‌شود. ضمن این‎که قطعه‌سازان در بخش خصوصی تا حدی می‌توانند تحمل داشته باشند و منافع عمومی را مد نظر قرار دهند. اما اگر بخش‌خصوصی از بین برود، مطمئن باشید قطعه‌سازان دیگر نمی‌توانند قطعه - جرثقیل خودروبر برج میلاد - تولید کنند و تولید خودروساز هم مختل می‌شود. به این ترتیب اگر قرار است فعالیت صنعت و اشتغال در این بخش حفظ شود، راهی جز این‎که قیمت نهایی و فروش خودرو آزاد شده و قیمت در بازار آزاد مشخص شود، 
وجود ندارد.

یکی از بحث‌هایی که در روزهای اخیر مطرح شده، تغییر شکل عملکرد شورای رقابت در حوزه صنعت خودرو است. باتوجه به این‎که خودروساز نیز دیگر امکان تهیه ارز دولتی را نخواهد داشت، بنابراین قیمت‌گذاری دستوری در این بخش نیز دیگر اعتبار خود را از دست می‌دهد. به این ترتیب آزادسازی قیمت خودرو محقق - جرثقیل خودروبر برج میلاد - خواهد شد؟

من با اطمینان می‌گویم اگر این اتفاق نیفتد، صنعت خودرو و قطعه تعطیل خواهد شد. یعنی اگر تعیین قیمت خودرو - جرثقیل خودروبر برج میلاد - در بازار انجام نشود و شورای رقابت نقش خود در قیمت‌گذاری - جرثقیل خودروبر برج میلاد - را مانند قبل ایفا کند، خودروسازی محکوم به تعطیلی خواهد بود و حدود 850هزار نفر شاغل در این بخش نیز بیکار می‌شوند. بنابراین دیگر مصلحت‌اندیشی با دولت است. باید ببینیم چگونه در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

اولين صفحه   -  کرایه حمل ماشین برج میلاد   -   قیمت حمل ماشین برج میلاد   -   مبلغ حمل ماشین برج میلاد   -   تعرفه حمل ماشین برج میلاد   -   شماره تماس حمل ماشین برج میلاد   -   خدمات حمل ماشین برج میلاد   -   کفی برج میلاد   -   کرایه کفی برج میلاد   -   قیمت کفی برج میلاد   -   مبلغ کفی برج میلاد   -   تعرفه کفی برج میلاد   -   شماره تماس کفی برج میلاد   -   خدمات کفی برج میلاد   -   کفی خودروبر برج میلاد   -   کرایه کفی خودروبر برج میلاد   -   قیمت کفی خودروبر برج میلاد   -   مبلغ کفی خودروبر برج میلاد   -   تعرفه کفی خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس کفی خودروبر برج میلاد   -   خدمات کفی خودروبر برج میلاد   -   جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   کرایه جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   قیمت جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   خدمات جرثقیل خودروبر برج میلاد   -   نیسان خودروبر برج میلاد   -   کرایه نیسان خودروبر برج میلاد   -   قیمت نیسان خودروبر برج میلاد   -   مبلغ نیسان خودروبر برج میلاد   -   تعرفه نیسان خودروبر برج میلاد   -   شماره تماس نیسان خودروبر برج میلاد   -   خدمات نیسان خودروبر برج میلاد   -   نیسان یدک کش برج میلاد   -   کرایه نیسان یدک کش برج میلاد   -   قیمت نیسان یدک کش برج میلاد   -   مبلغ نیسان یدک کش برج میلاد   -   تعرفه نیسان یدک کش برج میلاد   -   شماره تماس نیسان یدک کش برج میلاد   -   خدمات نیسان یدک کش برج میلاد   -  آخرين صفحه