جرثقیل خودروبر داوودیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06042.html

برآورد هزینه در این زمینه به معیارهای مختلفی بستگی دارد، ازجمله درصد خودکفایی، توان و دانش‌فنی سازندگان و مدت زمانی که به‌طول می‌انجامد، همه در برآورد هزینه‌های این فرایند موثر هستند. به طور میانگین استاندارد فرایند تولید پلت‌فرم از کانسپت تا تولید انبوه، بین 24تا48 ماه است.

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

الگوبرداری ایپکو از FVV آخِن در تعامل با دانشگاه‌ها

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،برنامه‌ریزی بخش‌های مختلف صنعت خودرو برای عبور از دوره جدید تحریم‌های اقتصادی - جرثقیل خودروبر داوودیه - و - جرثقیل خودروبر داوودیه - توانمندی‌های - جرثقیل خودروبر داوودیه - موجود در این بخش، ازجمله مواردی بودند که علی مشیری‌موحد، رئیس سامانه‌وروش‌ها و مجید کرباس‌فروش‌ها، معاونت تحقیقات‌و‌توسعه شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو در بخش نخست گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» درباره آن توضیح دادند. در بخش دوم، ‌شیوه برآورد هزینه طراحی پلت‌فرم و معیارهایی که در این زمینه باید موردتوجه قرار بگیرند، بررسی شده‌اند. همچنین دلایل نبود تعامل و ارتباط موثر و همراه با بهره‌وری میان بخش صنعت - جرثقیل خودروبر داوودیه - و دانشگاه نیز ازجمله موضوعاتی بودند که مورد بحث قرار گرفتند. درباره هزینه تولید - جرثقیل خودروبر داوودیه - پلت‌فرم داخلی تنوع رأی بسیاری وجود دارد. باتوجه به توانمندی فعلی صنعت خودروی کشور، این هزینه چقدر خواهد بود؟ مشیری: برآورد هزینه در این زمینه به معیارهای مختلفی بستگی دارد، ازجمله درصد خودکفایی، توان و دانش‌فنی سازندگان و مدت زمانی که به‌طول می‌انجامد، همه در برآورد هزینه‌های این فرایند موثر هستند. به طور میانگین استاندارد فرایند تولید پلت‌فرم از کانسپت تا تولید انبوه، بین 24تا48 ماه است و به‌عوامل - جرثقیل خودروبر داوودیه - گوناگونی ازجمله استانداردها، توانمندی و شایستگی سازندگان، طراحی و توسعه ماژولار، انعطاف‌پذیری خط‌تولید، فروش و خدمات پس‌از‌فروش، سابقه خودروساز در اجرای پروژه‌ها و... بستگی دارد. در مورد موتورملی، EF7 و موتورهای دیگری که در - جرثقیل خودروبر داوودیه - داخل تولید شدند، شاید زمان زیادی طول کشید تا تغییراتی در آن ایجاد شد و هزینه و بودجه بسیاری را به خود اختصاص داد اما این زمان طولانی - جرثقیل خودروبر داوودیه - به این دلیل - جرثقیل خودروبر داوودیه - بود که برای نخستین‌بار به این راه می‌رفتیم. ضمن - جرثقیل خودروبر داوودیه - اینکه - جرثقیل خودروبر داوودیه - طولانی شدن زمان باعث می‌شود هزینه‌های ثابت افزایش پیدا کنند. هزینه‌های متغیر نیز باتوجه به نوسانات نرخ ارز، - جرثقیل خودروبر داوودیه - اضافه شدن دستمزد نیروی انسانی - جرثقیل خودروبر داوودیه - و... نسبت‌به برآورد اولیه انجام‌شده، افزایش می‌یابند. پروژه طراحی موتوری که برآورد اولیه هزینه برای آن مثلا 1000 یورو بوده، اگر چهار سال - جرثقیل خودروبر داوودیه - زمان ببرد، این هزینه باتوجه به نوسانات قیمت ارز و تورم و... بالاتر تمام خواهد شد. علاوه‌بر معیارهای اقتصادی، سابقه و تجربه سازندگان نیز اهمیت بسیاری دارد. وقتی یک سازنده‌ واحد تحقیق‌و‌توسعه و همچنین مهندسی‌ارزش داشته باشد، می‌تواند هزینه تمام‌شده را کاهش دهد. آیا طولانی شدن - جرثقیل خودروبر داوودیه - فرایند طراحی و تولید، بر قیمت تمام‌شده نیز - جرثقیل خودروبر داوودیه - تاثیرگذار است؟ مشیری: مطمئنا اگر پیش‌بینی‌ها، برآورد هزینه و نحوه عملکرد در طراحی و تولید پلت‌فرم از - جرثقیل خودروبر داوودیه - ابتدا درست انجام نشده باشند و در عمل زمان زیادی هم صرف شود، طبیعتا قیمت نهایی محصول بالا خواهد رفت. به‌عنوان‌مثال در مورد پروژه موتور توربوشارژ، قیمت نهایی - جرثقیل خودروبر داوودیه - محصول بالا بود و طبق پیش‌بینی‌های اولیه، مشتری و مصرف‌کننده از آن - جرثقیل خودروبر داوودیه - استقبال نخواهند کرد اما چون کیفیت آن بالا و به‌خصوص در مورد خودروی دنا، محصول رضایت‌بخش بود، در بازار با استقبال خوبی مواجه شد. درواقع اگر تمام معیارهای کیفیت و استاندارد در خودرو وجود داشته باشند، - جرثقیل خودروبر داوودیه - با قیمت نهایی مناسب قطعا مصرف‌کننده در بازار - جرثقیل خودروبر داوودیه - از محصول داخل استقبال بیشتری خواهد کرد. بر این اساس نیاز به بررسی و استخراج معیارها احساس می‌شود تا مشخص شود چگونه - جرثقیل خودروبر داوودیه - می‌توان هزینه و - جرثقیل خودروبر داوودیه - زمان را در حین اجرای پروژه کنترل کرد و پروژه را در زمان مقرر با قیمت تمام‌شده - جرثقیل خودروبر داوودیه - و هزینه طراحی به‌نتیجه رساند. برخی پژوهشگران صنعت خودرو در دانشگاه و حوزه‌های آکادمیک معتقدند طراحی پلت‌فرم با هزینه پایین امکان‌پذیر است. بااین‌حال فعالان بخش - جرثقیل خودروبر داوودیه - صنعت و تولید با این موضوع موافق نیستند. حال این سوال مطرح می‌شود آیا امکان دارد ارتباط موثری میان صنعت - جرثقیل خودروبر داوودیه - و دانشگاه شکل بگیرد تا دانش بخش آکادمیک به کمک تجربه بخش تولید به افزایش بهره‌وری منجر شود؟ کرباس‌فروش‌ها: در حیطه طراحی موتور، ارتباط - جرثقیل خودروبر داوودیه - با دانشگاه در ایپکو نهادینه شده است تا به این ترتیب بتوانیم از پژوهش‌هایی که در دانشگاه انجام می‌شود، بهره ببریم، همچنین از توانمندی دانشجویان و استادان نیز به درستی استفاده شود. در اینجا یک واحد پژوهش وجود دارد که - جرثقیل خودروبر داوودیه - سالانه حداقل 28عنوان پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و - جرثقیل خودروبر داوودیه - دکترا در آن تالیف و حمایت می‌شود. عناوین این پایان‌نامه‌ها موضوعاتی هستند که نیاز ایپکو است و مورد توافق استادان نیز قرار می‌گیرند. به این ترتیب چنین ارتباطی در ایپکو با قدرت وجود دارد. اما - جرثقیل خودروبر داوودیه - در مورد برآورد هزینه طراحی پلت‌فرم که در دانشگاه مطرح است، در صنعت اصطلاحا به آن سطح بلوغ یک تکنولوژی می‌گوییم. سطح بلوغ تکنولوژی یک رده‌بندی مشخص دارد و معمولا حوزه فعالیت دانشگاه در آن قسمت‌هایی است که نوآوری نامیده می‌شود و ما نیز از همان پتانسیل در این زمینه استفاده می‌کنیم. درمقابل آن، تکنولوژی که اثبات - جرثقیل خودروبر داوودیه - شده، به تولید انبوه - جرثقیل خودروبر داوودیه - ‌رسیده و به‌دست مشتری می‌رسد، سطح تکنولوژی بالغ و قابل‌استفاده است. برای مثال سیستم کنترل زمان‌متغیر سوپاپ‌بندی (CVVT) زمانی در دانشگاه مطرح شد و دانشجویان و استادان در حال کار روی آن هستند. اما وقتی طرح بالغ و از آن نمونه اولیه‌ای ساخته شود، تست‌های مختلف روی آن انجام شده و بعد سازنده برای تولید انبوه با آن درگیر می‌شود و روی - جرثقیل خودروبر داوودیه - موتور نهایی قرار می‌گیرد و به‌دست مشتری می‌رسد، به این ترتیب طرح، خود را اثبات کرده است. استفاده از تکنولوژی‌هایی که سطح بلوغ آنها بالاست، مهندسی و رساندن این تکنولوژی به - جرثقیل خودروبر داوودیه - تولید انبوه و همچنین رساندن - جرثقیل خودروبر داوودیه - آن به‌دست مشتری وظیفه ایپکو و ایران‌خودرو است. اما پرورش ایده اولیه، نمونه‌سازی اولیه و... در حوزه فعالیت دانشگاه و فعالان حوزه آکادمیک است. ما این تقسیم وظیفه را در ذهن داریم و از آن بهره می‌بریم. وقتی بخش دانشگاه ادعا می‌کند با هزینه‌ای پایین امکان - جرثقیل خودروبر داوودیه - تولید پلت‌فرم وجود دارد، شاید به این دلیل است که به شکل عملی در جریان فرآیند اجرا و تولید انبوه تکنولوژی نیست. چون برای اثبات یک تکنولوژی، استانداردهای کارخانه‌ای بر این اساس است محصولی تولید شود و به‌دست مشتری برسد که تصور مشتری را - جرثقیل خودروبر داوودیه - نسبت‌به محصول خراب نکند. اینکه محصول بدون‌مشکل به‌دست مشتری برسد، طبیعتا هزینه تولید را بالا می‌برد. به‌طور‌کلی جایگاه و زیرساخت - جرثقیل خودروبر داوودیه - دانشگاه، انجام - جرثقیل خودروبر داوودیه - تحقیقات پایه‌ای است. شاید به این دلیل است که در کشور ما دانشگاه و بخش آکادمیک از صنعت دور نگاه داشته شده‌اند و تصور واقعی از اجرای یک پروژه ندارند. در حالی که در کشورهای صنعتی وقتی قرار است پژوهش‌های تولید در دانشگاه انجام شوند، پژوهشگرانی که در مورد خط‌تولید صحبت - جرثقیل خودروبر داوودیه - می‌کنند، با شناختی که در این زمینه به‌دست آورده‌اند، به‌طور دقیق می‌دانند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند. کرباس‌فروش‌ها: به‌طورکلی نمی‌توان این موضوع را نفی کرد. اما باید دید مقصر این موضوع کجاست. نمی‌توان گفت مقصر صددرصد این ماجرا، بخش صنعت است، بلکه من بخشی از مشکل را در فعالان دانشگاه می‌بینم. نخست‌آنکه فرایند طولانی کاغذبازی در - جرثقیل خودروبر داوودیه - این بخش دیده می‌شود و دیگر، نبود تمایل در استادان برای ارتباط با این بخش است. ایپکو چند - جرثقیل خودروبر داوودیه - سال قبل - جرثقیل خودروبر داوودیه - تعداد قابل‌توجهی افراد فعال در این مرکز را مورد حمایت قرار داد، با این هدف که در دانشگاه فعال باشند. همه این افراد تفاوت قابل‌توجهی با استادان و دانشجویانی دارند که تجربه فعالیت در بخش اجرا و صنعت نداشته‌اند. مشیری: البته ایپکو در زمینه ایجاد چنین تعاملی از شرکت FVV آخِن الگوبرداری کرد. در تعریف علمی در این زمینه اشاره به این نکته ضروری به نظر می‌رسد ارتباط صنعت و دانشگاه، یک مدل سه‌گانه بوده و شامل صنعت، دانشگاه و دولت می‌شود. درواقع هرسه این بخش‌ها باید با - جرثقیل خودروبر داوودیه - هم در تعامل باشند.
اولين صفحه   -  کرایه حمل ماشین داوودیه   -   قیمت حمل ماشین داوودیه   -   مبلغ حمل ماشین داوودیه   -   تعرفه حمل ماشین داوودیه   -   شماره تماس حمل ماشین داوودیه   -   خدمات حمل ماشین داوودیه   -   کفی داوودیه   -   کرایه کفی داوودیه   -   قیمت کفی داوودیه   -   مبلغ کفی داوودیه   -   تعرفه کفی داوودیه   -   شماره تماس کفی داوودیه   -   خدمات کفی داوودیه   -   کفی خودروبر داوودیه   -   کرایه کفی خودروبر داوودیه   -   قیمت کفی خودروبر داوودیه   -   مبلغ کفی خودروبر داوودیه   -   تعرفه کفی خودروبر داوودیه   -   شماره تماس کفی خودروبر داوودیه   -   خدمات کفی خودروبر داوودیه   -   جرثقیل خودروبر داوودیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر داوودیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر داوودیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر داوودیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر داوودیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر داوودیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر داوودیه   -   نیسان خودروبر داوودیه   -   کرایه نیسان خودروبر داوودیه   -   قیمت نیسان خودروبر داوودیه   -   مبلغ نیسان خودروبر داوودیه   -   تعرفه نیسان خودروبر داوودیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر داوودیه   -   خدمات نیسان خودروبر داوودیه   -   نیسان یدک کش داوودیه   -   کرایه نیسان یدک کش داوودیه   -   قیمت نیسان یدک کش داوودیه   -   مبلغ نیسان یدک کش داوودیه   -   تعرفه نیسان یدک کش داوودیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش داوودیه   -   خدمات نیسان یدک کش داوودیه   -  آخرين صفحه