حمل خودرو سرخه حصار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06749.html

مشاور خودرویی وزیر صنعت با انتقاد از خصوصی سازی خودروسازان در دولت های قبل، برنامه دولت دوازدهم برای خصوصی سازی این دو شرکت را تشریح کرد.

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، اصغر خسروشاهی، مشاور خودرویی وزیر صنعت طی گفتگویی با اشاره به این موضوع که سیاست و رویکرد وزارت صنعت،‌ حمایت از تولید داخلی است،‌گفت: صنعت خودرو، به عنوان - حمل خودرو سرخه حصار - یکی از صنایع بزرگ کشور است که باید توجه ویژه ای به آن شود. وی با - حمل خودرو سرخه حصار - بیان اینکه در حال حاضر سالانه ۲ میلیون خودرو نیاز کشور است، گفت: طبیعتا چنین ظرفیتی در بازار داخلی، فرصت بسیار مناسبی برای - حمل خودرو سرخه حصار - نوسازی و توسعه صنعت خودرو کشور است که باید از این فرصت - حمل خودرو سرخه حصار - استفاده کرد. خسروشاهی افزود: صحیح نیست که چنین بازار بزرگی صرفا در اختیار خارجی ها قرار گیرد. مشاور خودرویی وزیر صنعت خاطر نشان کرد: نیاز بازار داخلی به خودرو و از طرف دیگر وجود ظرفیت مناسب تولید و وجود نیروهای متخصص فنی بومی زمینه را برای رشد و توسعه صنعت خودرو مهیا نموده است. وی گفت: من معتقدم باید به سمت تولید داخل حرکت کنیم ولی این به معنای آن نیست که رقابت وجود نداشته باشد. ما در داخل کشور می توانیم رقابت ایجاد کنیم تا تولیدکنندگان در رقابت با یکدیگر - حمل خودرو سرخه حصار - بهترین محصول را با قیمت و کیفیت مناسب به مردم ارائه کنند. خسروشاهی حرکت به سمت خصوصی سازی واقعی را بهترین راه برای توسعه و نوسازی صنعت خودرو عنوان نمود و گفت: یکی از سیاست هایی که باید دنبال شود، خصوصی سازی شرکت های خودروسازی است که باعث ایجاد رقابت و مدیریت حرفه ای در صنعت خودرو خواهد شد. وی با بیان اینکه دولت به شدت از سیاست های خصوصی سازی حمایت می کند تصریح کرد: این کار در صنعت خودروسازی عملیاتی است و خصوصی سازی شرکت های خودروسازی در برنامه دولت است ولی از نظر اجتماعی در جامعه بایستی آمادگی لازم وجود داشته باشد. خسروشاهی افزود: با توجه به جایگاه و وسعت صنعت خودرو در کشور، - حمل خودرو سرخه حصار - دولت صرفا تصمیم گیر نیست. نهادهای دیگری نیز تاثیرگذار هستند که باید همه دست به دست همدیگر دهند. وی با اشاره به اینکه ظاهرا سهم دولت در خودروسازان حدود ۲۰ درصد می باشد، خاطر نشان کرد: واقعیت امر این است که شرکت های خودروسازی همچنان دولتی هستند. خسروشاهی با انتقاد از نحوه خصوصی سازی خودروسازان در دولت های قبلی گفت: سیاست های دولت های قبلی در خصوصی سازی خودروسازان اشتباه بوده است و خصوصی واقعی صورت نگرفته است. باید به بخش خصوصی واقعی واگذار شود - حمل خودرو سرخه حصار - که اهلیت آن را داشته باشند و تخصص شان در حوزه خودرو باشد. وی افزود: متاسفانه در روند خصوصی سازی، شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا اقدام به خرید سهام این دو شرکت نموده اند. لذا به نحوی اکثریت هیئت مدیره این دو شرکت در اختیار مدیران دولتی است. خسروشاهی در پاسخ به این سوال که آیا ایجاد قطب سوم با محوریت ایدرو عملیاتی است، گفت: من با این شکل که دولت باید قطب سوم ایجاد کند،‌ مخالف هستم. ما قرار است خصوصی سازی کنیم این به آن معنا است که دولت - حمل خودرو سرخه حصار - حضور نداشته باشد. پس معنا ندارد که قطب سوم با محوریت دولت صورت گیرد. وی در ادامه افزود: باید سیاست هایی ایجاد کنیم که خودروسازان خارجی یا بخش خصوصی در صنعت خودرو سرمایه گذاری کنند و قطب سوم با محوریت بخش خصوصی شکل گیرد. وزارت صنایع و دولت بایستی زمینه را مهیا کند و نه اینکه خودش سرمایه گذاری نماید. خسروشاهی در پایان در خصوص قرارداد - حمل خودرو سرخه حصار - ایدرو و رنو نیز گفت: سهم ایدرو در قرارداد - حمل خودرو سرخه حصار - رنو حداقل و حدود ۲۰ درصد است. این سهم به نوعی تضمین کننده سرمایه گذار بخش خصوصی داخلی و  سرمایه گذار خارجی است. وی گفت: قرارداد ایدرو و - حمل خودرو سرخه حصار - رنو در حال - حمل خودرو سرخه حصار - مذاکرات نهایی است و به زودی - حمل خودرو سرخه حصار - مراحل اجرایی کار آغاز می شود.
اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   قیمت امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   مبلغ امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   تعرفه امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   شماره تماس امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   خدمات امداد خودرو سیار سرخه حصار   -   خودروبر سرخه حصار   -   کرایه خودروبر سرخه حصار   -   قیمت خودروبر سرخه حصار   -   مبلغ خودروبر سرخه حصار   -   تعرفه خودروبر سرخه حصار   -   شماره تماس خودروبر سرخه حصار   -   خدمات خودروبر سرخه حصار   -   یدک کش سرخه حصار   -   کرایه یدک کش سرخه حصار   -   قیمت یدک کش سرخه حصار   -   مبلغ یدک کش سرخه حصار   -   تعرفه یدک کش سرخه حصار   -   شماره تماس یدک کش سرخه حصار   -   خدمات یدک کش سرخه حصار   -   حمل خودرو سرخه حصار   -   کرایه حمل خودرو سرخه حصار   -   قیمت حمل خودرو سرخه حصار   -   مبلغ حمل خودرو سرخه حصار   -   تعرفه حمل خودرو سرخه حصار   -   شماره تماس حمل خودرو سرخه حصار   -   خدمات حمل خودرو سرخه حصار   -   حمل ماشین سرخه حصار   -   کرایه حمل ماشین سرخه حصار   -   قیمت حمل ماشین سرخه حصار   -   مبلغ حمل ماشین سرخه حصار   -   تعرفه حمل ماشین سرخه حصار   -   شماره تماس حمل ماشین سرخه حصار   -   خدمات حمل ماشین سرخه حصار   -   کفی سرخه حصار   -   کرایه کفی سرخه حصار   -   قیمت کفی سرخه حصار   -   مبلغ کفی سرخه حصار   -   تعرفه کفی سرخه حصار   -   شماره تماس کفی سرخه حصار   -   خدمات کفی سرخه حصار   -  آخرين صفحه