خدمات جرثقیل یدک کش حصارک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02618.html
نشست خبری انجمن قطعه‌سازان

اعضای هیات‎مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران روز گذشته در نشست مشترک با خبرنگاران و اصحاب رسانه، درباره آخرین تحولات صنعت قطعه‌سازی توضیح دادند.

۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

درخواست 20هزارمیلیارد تومان تسهیلات با بهره 16درصد برای خودروسازان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  در این نشست مرتضی مرتضوی و شاپور سامعی به‌عنوان رئیس و نایب‎رئیس انجمن قطعه‌سازان، مازیار بیگلو، دبیر انجمن و محمد شهپری به‌عنوان عضو هیات‎مدیره این انجمن ضمن اشاره به چالش‌ها و مشکلات اصلی این بخش از - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - صنعت، بر لزوم افزایش قیمت خودرو و ضرورت حمایت‌های دولت از خودروسازی و قطعه‌سازی برای ادامه حیات و بقای این صنعت تاکید کردند.

مرتضی مرتضوی، رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو

قطعه‌سازان ابزار دریافت مطالبات خود را دارند

تا پیش از تحریم‌ها حدود 600هزار نفر در قطعه‌سازی مشغول به‌کار بودند و حدود 150هزار نفر نیز در خودروسازی‌ها فعالیت می‌کردند. زیان انباشته در قطعه‌سازی به‌عنوان یک صنعت مولد باعث تعطیلی تعداد زیادی - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - از واحدها شده است. با این حال این صنعت اکنون آماج - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - حملات بسیاری قرار دارد.

اگر قیمت خودرو اصلاح - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - شود، قطعه‌سازان برای احقاق حقوق و دریافت مطالبات از قطعه‌سازان، ابزارهای لازم را دردست دارند. درنتیجه قیمت خودرو باید اصلاح شود چراکه از ابتدای سال تاکنون همه اقلام افزایش قیمت داشته‌اند.

زمانی می‌توان گفت نیاز به افزایش قیمت خودرو نیست که قطعه‌سازان بتوانند ارز با نرخ 4200تومانی بگیرند. - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - در حالی‌که هم اکنون این صنعت فقط ارز 9500تومانی دریافت می‌کند. این در حالی است که ٢٣‌درصد از قطعات خودرو - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - باید ارز آزاد دریافت کنند.
 

محمد شهپری، عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خودرو

260شرکت قطعه‌ساز از ابتدای امسال تعطیل شده است

شرایط امروز صنعت خودرو طی 38سال گذشته بی‌سابقه بوده است. آمار نشان می‌دهد درنتیجه اتفاقات اخیر از ابتدای سال تا به‌حال، بیش‌از 140هزار نفر در قطعه‌سازی تعدیل نیرو شده‌اند که با ادامه این روند باید - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - گفت این رقم به‌شکل تصاعدی رو به افزایش است. 

به این ترتیب 260شرکت قطعه‌سازی نیز در این مدت اعلام تعطیلی کرده‌اند. آن تعداد از قطعه‌سازانی که فعالیت خود را ادامه می‌دهند نیز تنها با 30درصد ظرفیت، تولید را ادامه می‌دهند. بعضی - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - از آنها 2 تا 3 روز در هفته کار می‌کنند و برخی نیز اضافه‌کارها را حذف کرده‌اند. وضعیت فعلی باعث شده است خودروسازان نسبت‌به انجام تعهدات خود بسیار عقب بیفتند. این درحالی است ‌که باوجود پیش‌فروش‌هایی که خودروسازان داشته‌اند اما این شرایط نمی‌تواند پاسخگوی آن‌ها باشد. 

طی یک‌سال گذشته انجمن قطعه‌سازان در مورد افزایش موج بیکاری جلسات متعددی را با وزیر پیشین و وزیر فعلی صنعت معدن و تجارت، وزیر کشور، آقای شمخانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس بانک مرکزی، رئیس شورای امنیت ملی، وزیر نفت و... برگزار و بر اهمیت این موضوع و تبعات آن تاکید کرده است. 

اما مشخص نیست چرا در مقابل تغییر شرایط، این اندازه مقاومت وجود دارد؟ دولت دست عرضه‌کنندگان مواد اولیه را کاملا بازگذاشته است. فولادمبارکه قیمت ورق فولاد را از 2هزارتومان به حدود 6هزارتومان می‌رساند. یا مس‌باهنر، قیمت هر شمش مس را از 25هزارتومان به حدود 60هزارتومان رسانده است. ایرالکو، - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - آلومینیوم را  با قیمتی بیش‌از 35هزار تومان عرضه می‌کند. 

- خدمات جرثقیل یدک کش حصارک -

به این ترتیب قطعه‌سازان و تولیدکنندگان هر روز با یک شوک تازه مواجه می‌شوند. برای تامین همین مواد اولیه از شرکت‌های مادر، تولیدکننده موظف شده است برای - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خرید فولاد، مس، آلومینیوم و... در نخستین اقدام صددرصد مبلغ را نقد به حساب شرکت واریز کند. این وضعیت هنگام خرید مواد اولیه از شرکت‌های زیرمجموعه بسیار وخیم‌تر بوده، در حالی که - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - قطعه‌ساز به شدت با مشکل کمبود نقدینگی نیز مواجه است.

مساله واردات قطعات مورد نیاز تولید نیز یک چرخه معیوب، ناتمام  و - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - توصیف‌نشدنی دیگری است. به این ترتیب قطعه‌ساز راهی جز تعدیل نیرو ندارد، در حالی که هیچ کمکی هم از هیچ نهادی به او نمی‌شود. متاسفانه با ادامه این روند، عمق فاجعه بیشتر از آنچه تصور می‌شود، خواهد بود و این امر به مرگ صنعت منجر خواهد شد. 
 

شاپور سامعی، نایب‌رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو

تولید - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خودروسازان به یک‌سوم کاهش یافته است

پیگیری‌های انجام‌شده در - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - حوزه پولی و ارزی نشان می‌دهد بزرگ‌ترین معضل قطعه‌سازان در سال 1397 مربوط به ارزبری بوده است. برای تولید هر خودرو حدود 2هزار دلار نیاز - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - است و برخی قطعات نیز از خارج تامین می‌شوند، چاره‌ای هم جز این نیست. حتی شرکت‌های - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - صاحب - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - تکنولوژی نیز چنین شرایطی را دارند. هرچند ممکن است میزان ارزبری کمتر یا بیشتر باشد. ارز یکی از شاخصه‌های تامین قطعه و تولید خودرو به‌شمار می‌رود. 

فشار تحریم‌ها در وهله‌نخست بر صنعت خودرو مشخص شد، متاسفانه تعهدات و قول مسئولان داخل کشور نیز عملی نشد. در این شرایط ازسوی بانک‌مرکزی ارز تخصیص داده نمی‌شود. این در حالی است که قرار بود ما در وزارت صمت ثبت‌سفارش را انجام دهیم و بعد ارز موردنیاز توسط - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - بانک‌مرکزی تامین شود اما بانک‌مرکزی اعلام کرد خود قطعه‌سازان باید  با پتروشیمی‌ها یا بخش‌هایی که صادرات دارند، مذاکره کنند و بعد از تایید بانک مرکزی امکان جابه‌جا کردن ارز وجود خواهد داشت. 

از ارز 4200 تومانی که وعده‌اش را داده بودند، به ارز نیمایی و سامانه سنا رسیدیم که حدود 7500 تومان قیمت دارد. به‌رغم تمام دشواری‌های تامین ارز و تبادلات مالی بین‌المللی ما در حال ادامه فعالیت بودیم. بانک‌های خارجی از یک تا 10درصد برای جابه‌جایی پول کسر می‌کردند. اسناد این جابه‌جایی‌ها موجود هستند. 

تا اینکه بانک کونلون‌چین که تنها راه خروج ارز از - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - بانک‌مرکزی - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - بود اواخر آبان‌ماه نیز همکاری خود با ایران را قطع کرد. ازسوی‌دیگر پس از اینکه کالایی سفارش داده می‌شود، بسته به کشور مقصد بین یک تا 5 ماه طول می‌کشد تا به دست ما برسد. کمترین زمان برای کشور چین حدود یک تا 5/1 ماه بوده و برای کشورهایی مانند سنگاپور هم بیشترین زمان 5 ماه است. با ادامه روند موجود، تا سال آینده صنعت خودرو و صنایع وابسته به آن کاملا از بین خواهند رفت. 

درحال‌حاضر - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - 45‌روز است که صنعت خودرو یک سِنت هم کار نکرده است. میزان تولید دو کارخانه بزرگ خودروسازی کشور که شش‌هزار دستگاه در روز بود، - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - امروز به کمتر از دو هزار خودرو کاهش یافته است که بخشی از این تولید نیز به‌دلیل کمبود قطعه تجاری نشده و به بازار عرضه نمی‌شود. 

در عین حال سرمایه در گردش قطعه‌سازان نسبت‌به سال گذشته 3‌برابر کاهش یافته است. برای حل این مشکلات باید دولت تسهیلات و وام با بهره کم به قطعه‌ساز یا خودروساز پرداخت کند.  
درخواست - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - ما این است که 20هزارمیلیاردتومان با بهره 16درصد به دو خودروساز پرداخت شود تا به این ترتیب کمبود نقدینگی را مدیریت کنیم. در غیر - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - این‌صورت صنعت خودرو - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - به‌سرعت به‌سمت تمام شدن و نابودی در حرکت است. 

در کنار این موارد، به‌تازگی خبری عجیب مبنی‌بر بدهکاری یک خودروساز به یکی از قطعه‌سازان مطرح - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - شده است. 

در این رابطه باید توجه داشت این اخبار بیشتر شیطنت‌های خبری در فضای مجازی برای ضربه زدن به صنعت است. ارتباط خودروسازان و قطعه‌سازان یک رابطه ثابت نیست. اینکه گفته می‌شود بیش‌از 461میلیاردتومان بدهی یک قطعه‌ساز به این خودروساز است، اساسا درست نیست. متاسفانه این عدد در مصاحبه یکی از افراد بی‌اطلاع در این زمینه - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - مطرح - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - شد. 

البته نمی‌توان گفت خودروسازان از هیچ کدام از قطعه‌سازان طلبی ندارند. ممکن است در مقطعی این اتفاق به چند دلیل بیفتد. یکی از این شرایط زمانی است که - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خط‌تولید خودرو بدون تامین یک قطعه در حال توقف بوده و ضرر خودروساز از خوابیدن این خط بالا باشد. در این حالت ممکن است - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خودروساز برای تامین یا انتقال ارز برای قطعه‌ساز کانال ارزی باز کند. 

در این حالت معمولا در شرایط موازی این دو با هم تهاتر یا آن را ابطال می‌کنند. - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - اینها موردبه‌مورد قابل اثبات هستند. 
 

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خودرو 

قیمت جدید خودرو در - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - هفته جاری اعلام می‌شود

تغییر قیمت خودرو یکی از اقداماتی است که در وهله نخست می‌تواند به تغییر شرایط قطعه‌سازان کمک کند. در این - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - زمینه شورای رقابت از این فرایند حذف و موضوع به سازمان حمایت ارجاع شده است که آن هم فقط در مورد خودروهای زیر 45میلیون‌تومان اعمال‌نظر خواهد کرد و قیمت خودروهای دیگر همچنان براساس حاشیه بازار تعیین می‌شود. فرمول سازمان حمایت براساس قیمت تمام‌شده محاسبه شده است. در این مدت فقط قیمت مواد اولیه حدود 151درصد افزایش داشته که بر این اساس قیمت‌ها در این بخش 2ونیم برابر بیشتر شده است. 

البته در قیمت‌های جدید - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - این محاسبات لحاظ می‌شوند. به این ترتیب قرار است سازمان حمایت در هفته جاری قیمت‌های جدید را اعلام کند و در این رابطه بررسی‌هایی نیز انجام شده است. 

تقاضای انجمن - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - از دو - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - خودروساز این است که بعد از اعلام قیمت‌های جدید، سریعا و بدون فوت وقت، قیمت قرارداد قطعه‌سازان را به‌روز - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - کنند. چراکه عملا امروز قطعه‌سازان با زیان 50درصدی درحال فعالیت هستند. این امر نه‌تنها توان تولید قطعه‌سازان را کاهش داده، بلکه نقدینگی آنها رو به‌کاهش است و انگیزه آن‎ها نیز از - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - بین می‌رود. 

بنابراین به محض تعدیل - خدمات جرثقیل یدک کش حصارک - قیمت قرارداد قطعه‌سازان، تولیدکنندگان این بخش این آمادگی را دارند که به‌سمت تامین نقدینگی حرکت کنند. برآورد می‌شود در این فرایند قطعه‌سازان می‌توانند بین شش تا هشت هفته کل تولید را بازیابی و به‌طور کلی تولید خودروسازان را تامین کنند. 

همچنین در مورد جمع مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان با قیمت‌های قدیم می‌توان به‌رقم حدود 7هزار میلیاردتومان اشاره کرد. 

- خدمات جرثقیل یدک کش حصارک -

در صورت به‌روزآوری قراردادها و اصلاح قیمت‌ها، این مطالبات 15هزارمیلیاردتومان خواهد شد که اگر مطالبات از سایر خودروسازان نیز در کنار آن محاسبه شود، به‌عددی حدود 18هزارمیلیارد 
تومان می‌رسیم. 

اولين صفحه   -  ماشین بر حصارک   -   کرایه ماشین بر حصارک   -   قیمت ماشین بر حصارک   -   مبلغ ماشین بر حصارک   -   تعرفه ماشین بر حصارک   -   شماره تماس ماشین بر حصارک   -   خدمات ماشین بر حصارک   -   خودرو سوار حصارک   -   کرایه خودرو سوار حصارک   -   قیمت خودرو سوار حصارک   -   مبلغ خودرو سوار حصارک   -   تعرفه خودرو سوار حصارک   -   شماره تماس خودرو سوار حصارک   -   خدمات خودرو سوار حصارک   -   جرثقیل یدک کش حصارک   -   کرایه جرثقیل یدک کش حصارک   -   قیمت جرثقیل یدک کش حصارک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش حصارک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش حصارک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش حصارک   -   خدمات جرثقیل یدک کش حصارک   -   چرخگیر حصارک   -   کرایه چرخگیر حصارک   -   قیمت چرخگیر حصارک   -   مبلغ چرخگیر حصارک   -   تعرفه چرخگیر حصارک   -   شماره تماس چرخگیر حصارک   -   خدمات چرخگیر حصارک   -   امداد خودرو کاشانک   -   کرایه امداد خودرو کاشانک   -   قیمت امداد خودرو کاشانک   -   مبلغ امداد خودرو کاشانک   -   تعرفه امداد خودرو کاشانک   -   شماره تماس امداد خودرو کاشانک   -   خدمات امداد خودرو کاشانک   -   امداد خودرو سیار کاشانک   -   کرایه امداد خودرو سیار کاشانک   -   قیمت امداد خودرو سیار کاشانک   -   مبلغ امداد خودرو سیار کاشانک   -   تعرفه امداد خودرو سیار کاشانک   -   شماره تماس امداد خودرو سیار کاشانک   -  آخرين صفحه