خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در همدان تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00147.html
صنعت خودرو

تمام فناوری‌های جدید و نسل چهارم توسعه صنعتی در صنعت خودرو متبلور شده است و کشوری که صنعت خودرو ندارد، از این قافله عقب خواهد ماند

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

تعمیق سهم دولت در خودروسازی‎ها به‎صورت «سهام در سهام»

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بسیاری از کارشناسان، صنعت خودرو را اسیر تصمیمات غیراقتصادی می‌دانند، تا - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - جایی که مشاور معاون‎اول رئیس‌جمهور نیز معتقد - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - است: «با وجود این‎که در ظاهر می‌گویند - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - فقط 14 تا 17درصد سهام خودروسازی‌ متعلق به دولت است، اما دولتی‌ها با این هدف - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - که نقش پررنگ خود در تصمیم‌سازی‌ها را حفظ کنند، به‎اصطلاح با تودلی‌سازی سهام خود در خودروسازی‎ها حداقل 50درصد سهام آن‎ها را از آن خود کرده‌اند.»

رضا ویسه به‎تازگی در یک نشست دانشگاهی خودروسازی را صنعتی مظلوم دانسته و گفته است: «این در شرایطی است که اگر صنعت خودرو نبود، سالانه باید به ارزش 12میلیارد دلار خودرو وارد می‌کردیم. همچنین باید توجه داشت که تمام فناوری‌های جدید و نسل چهارم توسعه صنعتی در صنعت خودرو متبلور شده است و کشوری که صنعت خودرو ندارد، از این قافله عقب خواهد ماند.»

حمایت دولت از خودروسازی؛ شعاری و بزرگ‌نمایی‎شده

ویسه با بیان این‎که حمایت دولت از صنعت خودرو تا حدی به‎صورت شعاری - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - و بزرگ‌نمایی‎شده است، اظهار داشت: «اگرچه بین سال‌های 70 تا 84  اوضاع این صنعت به‌خاطر نفت تغییر کرد، اما این صنعت امروز در گروگان تصمیمات دولتی است.»

وی در ادامه با بیان این‎که - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - بخش قابل‌توجهی از منابع بخش خصوصی وارد این صنعت شده است، خاطرنشان کرد: «بر این اساس به نظر می‌رسد تا 70درصد سرمایه‌ای که در صنعت خودرو تولید می‌شود، مربوط به بخش خصوصی باشد. اما در عمل مشاهده می‌شود که به دلیل مدیریت دولتی، منابع بخش خصوصی هم در گروگان - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - است. به این دلیل که به‎طور کلی اداره بخش خودرو دست مدیران دولتی است.» به گفته ویسه، در شرایط فعلی بیش از 90درصد نیاز خودرو کشور توسط دو خودروساز بزرگ داخلی تولید می‌شود. 

برنامه‌ریزی برای حضور در بازار جهانی با روش چینی

مشاور معاون‎اول رئیس‌جمهور - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - با اشاره به این‎که در سال‌های - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - اولیه بعد از جنگ تحمیلی، طراحی و ساخت خودرو توجیه اقتصادی نداشت، اظهار کرد: «در آن شرایط برای تولید در تیراژ پایین، امکان سرمایه‌گذاری به منظور طراحی کامل خودرو وجود نداشت، چراکه هزینه طراحی چندین میلیارد دلار تمام می‌شد.»

ویسه با توضیح این مطلب که در این زمان خودروسازان کشورهای دیگر برای توسعه و کاهش هزینه مسیر ادغام را در پیش گرفتند، تصریح کرد: «بیشتر این ادغام‌ها در دنیا، طی سال‌های - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - 57 تا 70 صورت گرفت. آن زمان تولید دو میلیون دستگاه به عنوان مقیاس اقتصادی برای طراحی و ساخت خودرو مدنظر بود. مقیاسی که امروزه تغییر کرده است.»

وی افزود: «شرایط اقتصادی آن - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - زمان کشور به گونه‌ای نبود که بتوان خودرو ملی طراحی - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - کرد. به همین دلیل برای توسعه و پیشرفت، از روش خودروسازان چینی استفاده شد. زیرا چینی‌ها برای به دست آوردن سهم از بازار جهانی خودرو روش جوینت‌ونچر را انتخاب کردند و در کنار آن اقدام به ایجاد برند ملی کردند.»

به گفته ویسه، مساله ایجاد پلت‌فرم مشترک و جوینت‌ونچر با رنو در ایران نیز به همین تناسب شکل گرفت و - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - قرار شد هشت مدل خودرو با پلت‌فرم مشترک در کشور ساخت کامل - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - شود.

راهی جز واگذاری سهام دولت به بخش خصوصی نیست

ویسه - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - با بیان این‎که در سال 84 با روی کار آمدن دولت نهم، مدیران جدید با افکار جدید روی کار آمدند، بیان کرد: «به - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - همین دلیل از آن زمان تا امروز ترمز صنعت خودرو کشیده شد و پله‌های تکامل دیگر طی نشد.» 

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تحریم‌ها و از میان رفتن امکان همکاری مشترک فعالان صنعت خودرو داخل با دیگر کشورها، در خصوص مشکلات خودروسازان گفت:‌ «دو شرکت بزرگ خودروساز کشور در یک گرداب گرفتار شده‌اند. بنابراین برای حل مشکلات موجود و کمک - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - به این صنعت، دولت باید - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - سهام خود را به شکل واقعی به بخش خصوصی واگذار کند.»

سهم ناچیز صنعت خودرو از - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - یارانه کشور

در همین خصوص یک فعال قطعه‌سازی و پژوهشگر حوزه توسعه معتقد است، نابسامانی صنعت خودرو از سال 82 گام‌به‌گام رقم خورد.

محمد بحرینیان با تاکید بر این‎که جدول‌های - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - داده و ستانده کشور ناقص است، اظهار کرد: «با این حال همین جدول‌ها نشان می‌دهد صنعت تولید وسایل نقلیه در سال 82، تا 26 درصد از مالیات کل کشور را پرداخته است. چراکه ساخت داخل در این حوزه بالا رفته است.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «این رقم در سال 90 به 14.5درصد - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - رسید. به این دلیل که در - خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی - این زمان مونتاژکار شدیم و به اسم تولید، کار مونتاژ انجام دادیم.» به گفته بحرینیان، با وجود تولید این میزان درآمد برای دولت، سهم صنعت خودرو از یارانه کل کشور نامطلوب است.

اولين صفحه   -  یدک کش بزرگراه همدانی   -   کرایه یدک کش بزرگراه همدانی   -   قیمت یدک کش بزرگراه همدانی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه همدانی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه همدانی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه همدانی   -   خدمات یدک کش بزرگراه همدانی   -   حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه همدانی   -   حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه همدانی   -   کفی بزرگراه همدانی   -   کرایه کفی بزرگراه همدانی   -   قیمت کفی بزرگراه همدانی   -   مبلغ کفی بزرگراه همدانی   -   تعرفه کفی بزرگراه همدانی   -   شماره تماس کفی بزرگراه همدانی   -   خدمات کفی بزرگراه همدانی   -   کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه همدانی   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه همدانی   -  آخرين صفحه