جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 06076.html
در دوره گذشته تحریمها، یکی از موتورهایی که کمترین اثرپذیری را از تحریمها داشت، همین موتور ملی بود. وقتی تولید خودرو با همه موتورها با مشکل مواجه شده بود، موتور EF7 کمترین مشکل را داشت و تولید آن ادامه یافت. همان زمان ارزش داخلیسازی بهخوبی مشخص شد.
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
برنامههای «ایپکو» برای تولید موتورهای کممصرف در زمان تحریم
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،شرایط صنعت خودروی کشور در دوره گذشته تحریمها بهگونهای بود که خودروسازان ناچار به تولید خودروهایی شدند - خدمات خودرو سوار داوودیه - که تقاضا برای آنها در - خدمات خودرو سوار داوودیه - بازار وجود داشت، درحالیکه خودروساز اصلی بدون درنظر گرفتن تعهدات خود، ناگهان کشور را ترک کرده بود. در این زمان برنامهریزیهای مرکز تحقیقات و طراحی موتور ایرانخودرو (ایپکو) تاثیر قابلتوجهی در این فرایند داشت. پساز برجام نیز این بخش با امضای قرارداد تولید و طراحی خودروی سهسیلندر و تفاهمنامههای دیگری در این زمینه با شرکتهای اروپایی، سعی در ارتقای سطح دانش فنی دارد این روزها که بار دیگر بحث بازگشت تحریمهای اقتصادی علیه کشور مطرح است و خودروسازان فرانسوی درحال تعلیق سرمایهگذاری خود هستند، نقش و برنامه این مرکز برای جلوگیری از توقف چرخ تولید صنعت خودرو پررنگ میشود. - خدمات خودرو سوار داوودیه - بر این اساس در بخش نخست این گفتوگو، علی مشیریموحد، رئیس سامانه و روشها و مجید کرباسفروشها، معاونت تحقیقاتوتوسعه شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایرانخودرو در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «دنیای خودرو» توضیحاتی دادند.
با توجه به اینکه به نظر میرسد بار دیگر در شرایط تحریم اقتصادی قرار گرفتهایم، نیاز به برنامهریزی مناسب برای عبور از این شرایط احساس میشود. دراین - خدمات خودرو سوار داوودیه - زمینه برنامهریزی و اقدامات آتی مرکز تحقیقات موتور ایرانخودرو چگونه خواهد بود؟
مشیری: ایرانخودرو از سالهای 91 و 92 تجربه - خدمات خودرو سوار داوودیه - مواجهه با تحریمها را دارد. ما معتقدیم اتفاقا قرارگرفتن در شرایط تحریمهای اقتصادی، باعث میشود رویکرد خودروسازی به سمت تولید ملی برود و بحث تولید خودرو به شکل سیکیدی تا حد زیادی در حاشیه قرار گیرد.
درواقع باتوجه به فعالیت گذشته ایپکو در حوزه خودکفایی، داخلیسازی، - خدمات خودرو سوار داوودیه - طراحی داخل و... برای ایرانخودرو شرکت قابلاطمینانی است و دیگر اینکه قراردادهایی برای پروژههای تولید خودروی سه سیلندر و طراحی پلت فرم بسته شدهاند.
قرارداد پروژه خودروی سهسیلندر با شرکت ماهله آلمان بسته شده و درحال پیشرفت است و هنوز این شرکت اروپایی برای ادامه همکاری اعلام مشکل نکرده است.
کرباسفروشها: در - خدمات خودرو سوار داوودیه - دوره گذشته تحریمها، یکی از موتورهایی که کمترین اثرپذیری را از تحریمها داشت، همین موتور ملی بود. وقتی تولید خودرو با همه موتورها با مشکل مواجه شده بود، موتور EF7 کمترین مشکل را داشت و تولید آن ادامه یافت. همان زمان ارزش داخلیسازی بهخوبی مشخص شد.
در این زمینه پیشاز این با شرکت FVV آلمان همکاری داشتید، چرا الان این همکاری با شرکت ماهله شکل گرفته است؟
مشیری: اینها به سیاستگذاری ایرانخودرو ارتباط دارد.
کرباسفروشها: ماهله تقریبا به همان اندازه افایوی قوی است و این شرکت فعالیت گستردهای دارد. از ساخت قطعات گرفته تا طراحی موتور، ازجمله فعالیتهای شرکت ماهله به شمار میروند و در این راستا یک شرکت طراح موتور را خریداری کرده است و از تجربیات موجود در این زمینه بهره میبرد.
آنچه از ظاهر فرایند جاری در خودروسازی مشخص میشود، این است ما دورهای با تحریمهای شدید مواجه بودیم، سپس به سالهای پسابرجام رسیدیم که امکان ارتباط با خارجیها فراهم بود و حالا بار دیگر با تحریمهای اقتصادی مواجه میشویم. چرا در روزهاییکه شرایط انتقال تکنولوژی و دانش روز وجود دارد، این اتفاق بهدرستی نمیافتد و در ظاهر همهچیز در حد اضافه شدن چند محصول جدید به بازار خودرو خاتمه مییابد؟
کرباسفروشها: رفتار طبیعی یک کشور، تعامل مداوم و همیشگی با سایر کشورهاست. نمیتوان گفت یک کشور مثلا چهار سال با دنیا در ارتباط باشد و بعد از آن بتواند در شرایط قطع رابطه، بدون نیاز به این کشورها فعالیت خود را ادامه دهد. چراکه همه قابلیتها یکجا - خدمات خودرو سوار داوودیه - جمع نمیشوند. به این ترتیب باید گفت تعامل با دنیا حق طبیعی یک کشور بوده و اعمال تحریم علیه کشورها بسیار ظالمانه است.
بنابراین نمیتوان در دورهای کوتاه همه قابلیتها را از دنیا جذب کرد تا در دوران تحریم بدون نیاز به دنیا کار را ادامه داد.
با این - خدمات خودرو سوار داوودیه - حال شرایط کشور ما اینگونه است و باتوجه به جریانهای موجود در دنیا، اعمال دوباره تحریمها نیز قابل پیشبینی بود. اما چرا برنامهریزی دقیقی در این زمینه انجام نشد تا در چنین موقعیتی، میزان آسیب وارده به حداقل برسد؟
کرباسفروشها: من این موضوع را با یک مثال توضیح میدهم. اعتقاد ما این بود توان تولید موتور سهاستوانه یا همان موتور سهسیلندر را داریم و میتوانیم مدیریت طراحی آن را طبق عرف دنیا، انجام دهیم. اینها مصادف شد با دوره امضای توافق برجام و تلاش بر این بود روابط را با دنیا متناسب کنیم. اما واقعیت این است چنین اتفاقی بهطورکامل نیفتاد. از سویدیگر باتوجه به اینکه مشخص نبود این توافق چقدر طول بکشد، اکثر شرکتها با احتیاط با ما همکاری میکردند. به همین دلیل - خدمات خودرو سوار داوودیه - تلاش بر این بود از فرصتی که به آن اشاره کردید، بهبهترین شکل استفاده شود اما طبیعتا صددرصد تعامل از سوی ما انجام نمیشد و طرف مقابل همکاری لازم
را نداشت.
مشیری: بعد از به نتیجه رسیدن توافق برجام، مردادماه قرار شد ایپکو با ماهله آلمان قرارداد امضا کند، حدود شهریورماه همان سال ایرانخودرو - خدمات خودرو سوار داوودیه - و پژو ایکاپ را - خدمات خودرو سوار داوودیه - ایجاد کردند تا 2008 و 301 را در کشور تولید کنند. اما - خدمات خودرو سوار داوودیه - با پشت سر گذاشتن شرایط ابتدایی توافق برجام و روی - خدمات خودرو سوار داوودیه - کار آمدن رئیسجمهور جدید آمریکا، موضوعات تازهای پیش آمد - خدمات خودرو سوار داوودیه - و امروز به بحث بازگشت - خدمات خودرو سوار داوودیه - تحریمها برگشتهایم که البته در این شرایط، تجربه گذشته به ما کمک خواهد کرد.
اگرچه همانطور که اشاره شد، قطعا تحریمها تاثیراتی در این صنعت خواهد داشت. خصوصا در بخش قطعهسازی تاثیر خواهد گذاشت.
چهبسا در دوره قبل تحریمها، تولید EF7 بیشترین ضربه را از بخش قطعهسازی خورد و مشکلاتی در زمینه تولید واشر سرسیلندر پیش آمد که باعث شدند تصویر این مدل در بازار کمی مخدوش شود. اگر نه تا پیش از آن، EF7 از استقبال - خدمات خودرو سوار داوودیه - خوبی برخوردار بود و با کیفیت خوب و خدمات پسازفروش بسیار مناسب در بازار عرضه میشد. البته امروز حتی قطعهسازان نیز از آن - خدمات خودرو سوار داوودیه - تجربه برخوردارند و - خدمات خودرو سوار داوودیه - حتی با ایجاد جوینتونچرها و ارتقای سطح تکنولوژی تولید و توسعه طراحی قطعات، شاید زنجیره تامین نیز با مشکل مواجه نشود.
درحالحاضر موتور دیزل ما (EFD) نیز آماده است. اگر قطعهسازان و خطوط تولید آماده باشند، میتوانند به تولید انبوه برسند. چراکه الان حدود - خدمات خودرو سوار داوودیه - 50دستگاه از این مدل تولید شده و فرایند تست را طی میکنند. همچنین مساله سوخت و ایجاد جایگاه سوخت هم تقریبا موانع برطرف شده و همهچیز آماده است.
سالهای 91 و 92 یکی از بحرانهایی که ایجاد شد، در مورد تامین ECU بود. در این زمینه یک تیم تشکیل شد و هر هفته جلساتی برای حل این بحران برگزار میشد که درنهایت شرکت کروز این قطعه را از کشورکرهجنوبی وارد کرد و - خدمات خودرو سوار داوودیه - به صورت فازبهفاز طی شش ماه موتور جمع شد.
- نیسان یدک کش داوودیه - کرایه نیسان یدک کش داوودیه - قیمت نیسان یدک کش داوودیه - مبلغ نیسان یدک کش داوودیه - تعرفه نیسان یدک کش داوودیه - شماره تماس نیسان یدک کش داوودیه - خدمات نیسان یدک کش داوودیه - ماشین بر داوودیه - کرایه ماشین بر داوودیه - قیمت ماشین بر داوودیه - مبلغ ماشین بر داوودیه - تعرفه ماشین بر داوودیه - شماره تماس ماشین بر داوودیه - خدمات ماشین بر داوودیه - خودرو سوار داوودیه - کرایه خودرو سوار داوودیه - قیمت خودرو سوار داوودیه - مبلغ خودرو سوار داوودیه - تعرفه خودرو سوار داوودیه - شماره تماس خودرو سوار داوودیه - خدمات خودرو سوار داوودیه - جرثقیل یدک کش داوودیه - کرایه جرثقیل یدک کش داوودیه - قیمت جرثقیل یدک کش داوودیه - مبلغ جرثقیل یدک کش داوودیه - تعرفه جرثقیل یدک کش داوودیه - شماره تماس جرثقیل یدک کش داوودیه - خدمات جرثقیل یدک کش داوودیه - چرخگیر داوودیه - کرایه چرخگیر داوودیه - قیمت چرخگیر داوودیه - مبلغ چرخگیر داوودیه - تعرفه چرخگیر داوودیه - شماره تماس چرخگیر داوودیه - خدمات چرخگیر داوودیه - امداد خودرو شهرک والفجر - کرایه امداد خودرو شهرک والفجر - قیمت امداد خودرو شهرک والفجر - مبلغ امداد خودرو شهرک والفجر - تعرفه امداد خودرو شهرک والفجر - شماره تماس امداد خودرو شهرک والفجر -