خدمات خودرو سوار کوی فراز

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01876.html
بازار خودرو

وضعیت صنعت و بازار خودرو کشور در سال جاری به مرحله بسیار بغرنجی رسیده است، در سالی که گذشت افزایش قیمت و ممنوعیت واردات خودرو، این صنعت را به شکل پیاپی با نوسانات متعددی روبه‎رو کرد و مشکلات فراوانی را رقم زد.

۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

مهندسی بازار به نفع خودروسازان، سیاست همه دولت‎ها بوده است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،شرایطی را که برای خودروسازی به‌وجود آمد، می‌توان از دیدگاه‌های گوناگونی بررسی کرد. مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ایران در این خصوص معتقد است: «افزایش اخیر قیمت خودرو و سوءاستفاده - خدمات خودرو سوار کوی فراز - خودروسازان از این رویه مشکلات زیادی را رقم‌زده است. - خدمات خودرو سوار کوی فراز - در واقع قیمت‎گذاری توسط خودروسازان، بیشتر شبیه یک بازی شده است. خودروسازان از هر ابزاری برای منحرف‎کردن قوانین به‎سوی محرومیت مردم از استفاده خودروهای باکیفیت خارجی استفاده کرده‌اند تا بتوانند در بازارهای غیررقابتی جولان دهند.»

 وقتی یک خودرو خارجی با قیمت تمام‎شده حدود 10هزار دلار در کارخانه اصلی برای مونتاژ به ایران - خدمات خودرو سوار کوی فراز - می‎آید، این قیمت تمام‎شده به اندازه‎ای افزایش پیدا می‎کند که همان خودرو با قیمتی معادل 20هزار دلار به بازار عرضه می‎شود. علت آن چیست؟
دلیل واقعی قیمت بالای خودرو در کشور درواقع قیمت تمام‌شده کالای ساخته‌شده از سوی خودروسازان ماست. هزینه تولید در کشور به هر شکلی بالاست. از یک سو نهادهای تولیدی گران‎ و ازسوی‌دیگر هزینه‎های انرژی پایین بوده و البته هزینه‌های کارگری نیز بالاست. به‌صورت مشخص دررابطه با خودروسازی ایران، هزینه‏های سربار اعم از سربارهای مرتبط با تولید و غیرتولیدی و هزینه‏‌های مالی بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است. همه این موارد از نبود مدیریت صحیح و بهینه بر ورودی‎ها و داده‎های مجموعه تولیدی نشأت می‌گیرد. وقتی مدیریت خوبی وجود نداشته باشد، قیمت تمام‌شده ساخت کالا بالا می‌رود. همه‌چیز بر اساس قیمت بالا مدیریت می‌شود و نتیجه آن‌هم چیزی - خدمات خودرو سوار کوی فراز - است که امروز می‌بینیم.

 خودروسازان از چه - خدمات خودرو سوار کوی فراز - اهرم‌هایی برای رسیدن به خواسته‌های خود - خدمات خودرو سوار کوی فراز - از سبد حمایتی دولت طی سال‌های اخیر بهره‌گرفته‌اند؟
حمایت دولتی در کار نیست، درواقع - خدمات خودرو سوار کوی فراز - منافع مطرح بوده، بحث بر سر این - خدمات خودرو سوار کوی فراز - است بنگاه تولیدی - خدمات خودرو سوار کوی فراز - و سیستم ناظر بر فعالیت آنان متعلق به دولت است. دولت به خودش اجازه می‌دهد دست به هر اقدمی برای بقا و حفظ مالکیت خود براین بنگاه‌ها بزند ولو این‎که چنین رویه‌ای به ضرر تک‌تک آحاد جامعه باشد. بازار انحصاری، حمایت‎های تسهیلاتی، رانتی و ترخیصی، تفویض قیمت‎گذاری، تسهیل مذاکره ‌با خودروسازان خارجی بخشی از این رویه کاملا مشخص است.

 ادعای دولت در مورد خصوصی‎سازی شرکت‌های خودروسازی بزرگ کشور را چگونه ارزیابی ‌می‌کنید؟
این ادعا با واقعیت فاصله بسیاری دارد. به‌عبارتی با حلوا، حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود. حکم اعضای هیات‌مدیره هر دو شرکت خودروسازی بزرگ ایران را وزیر - خدمات خودرو سوار کوی فراز - باید امضا کند. به‌عنوان‌مثال - خدمات خودرو سوار کوی فراز - چرا وزیر حکم هیات‌مدیره فلان کارخانه لبنیات‌سازی - خدمات خودرو سوار کوی فراز - را امضا نمی‎کند؟ این سوال بزرگی است. چرا حکم را وزیر - خدمات خودرو سوار کوی فراز - باید - خدمات خودرو سوار کوی فراز - بزند؟ حالا این ادعا را هر - خدمات خودرو سوار کوی فراز - طور - خدمات خودرو سوار کوی فراز - دوست دارند، مطرح کنند. این سوال باید پاسخ داده شود که اگر این‌ها - خدمات خودرو سوار کوی فراز - دولتی نیستند چرا باید وزیر صنعت، معدن و تجارت حکم این‌ها را بزند و ابلاغ کند؟ البته بزرگ‌ترین سهام‎دار این شرکت‎ها هم دولت است.

 با توجه به اعمال زودهنگام ممنوعیت واردات خودرو که به خودتحریمی دولت - خدمات خودرو سوار کوی فراز - تعبیر می‌شود، فکر می‎کنید این دستورالعمل تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟
تازمانی‌که دولت مالک هر نوع صنعتی باشد، حتما برای خود بازار انحصاری را به‌وجود می‌آورد و از حضور هرگونه رقیب جلوگیری می‎کند. حالا این رقیب می‎خواهد خودروساز داخلی باشد یا واردکننده خودرو. چراکه دولت رقیب‎ناپذیر است و اصلا علاقه ندارد کسی دیگر در کنارش حضورداشته باشد و رقابت کند. این یک - خدمات خودرو سوار کوی فراز - اصل سیاسی است و ربطی به ایران و کشورهای خاص ندارد. - خدمات خودرو سوار کوی فراز - اما اصول علم اقتصاد می‎گوید - خدمات خودرو سوار کوی فراز - باید تلاش کنید - خدمات خودرو سوار کوی فراز - تا سهم بزرگ‎تری از بازار را به‌دست بیاورید و این‎که تمام بازار در اختیار شما باشد، هدفی است که تحقق آن به میزان رقابت‎پذیری کالا یا خدمات شما از لحاظ تیراژ، کیفیت، - خدمات خودرو سوار کوی فراز - قیمت رقابتی و بسیاری از مسائل دیگر همچون برندسازی، خدمات پس از فروش و... برمی‎گردد. این در حالی که دولت همواره تنها در پی مهندسی بازار بوده است، حتی در دوران اوج برجام که بهترین زمان برای جذب سرمایه‎های خارجی بود. اگر خیلی زود عملیات‎های اقتصادی را در راستای جذب سرمایه‎های خارجی اجرا می‎کردیم، شاید حتی نمی‎توانستند برجام را به هم بزنند. وقتی سرمایه‎گذار به کشور وارد شود، دیگر نمی‎تواند سرمایه خود را رها کند و برود. اکنون مدیریت داخلی ما کرخت، بدون برنامه‎ریزی و بدون آینده است. همه این‌ها جمع شدند و ما حتی - خدمات خودرو سوار کوی فراز - نتوانستیم رنو و پژو را در ایران حفظ کنیم. ما باید آن‌ها را در ایران ماندگار می‎کردیم اما موفق نشدیم آن‌ها را بیاوریم و وارد گود کنیم و به‌این‌ترتیب همه‌چیز به‌هم‌ریخت. مهندسی بازار به نفع خودروسازان سیاست همه دولت‎ها بوده - خدمات خودرو سوار کوی فراز - است.

 آیا اقدامات دولت در دوران برجام در راستای رقابتی‎تر کردن بازار ایران نبود؟
دولت شرکت‎های خودروسازی رنو و پژو را آورد، جشن و سروری هم گرفت اما آن موقع هم با مهندسی بازار و ذبح - خدمات خودرو سوار کوی فراز - بخش خصوصی، بازار داخلی را خالی کرد تا در اختیار شرکای خارجی خودروسازان بزرگ قرار گیرد. نتیجه کار چه شد؟ باید بگویم همه‌چیز هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده بود. درواقع - خدمات خودرو سوار کوی فراز - با این - خدمات خودرو سوار کوی فراز - کار دو هدف دنبال شد؛ بازار 5درصدی را که در اختیار حداقل 40 برند و بالغ بر 200 نوع خودرو - خدمات خودرو سوار کوی فراز - خارجی بود گرفتند و با محصولات رنو و پژو جایگزین کردند. هدف دوم این - خدمات خودرو سوار کوی فراز - بود که افزایش قیمت خودرو اتفاق بیفتد. در همین راستا، تعرفه هم افزایش پیدا کرد - خدمات خودرو سوار کوی فراز - و ممنوعیت واردات هم رقم خورد. تعداد اسقاط الزامی خودرو و استانداردها هم افزایش پیدا کرد. همه این‌ها منجر به افزایش قیمت خودرو خارجی شد. حالا چه پژو، چه رنو و چه هر نوع مدل دیگری که اجازه ورود پیدا نمی‎کردند. به‌این‌ ترتیب خلأ بزرگی بین خودرو داخلی و خارجی ایجاد شد. این فاصله برای افزایش تولید داخلی زمینه‎سازی شد. در خردادماه 96 بارها گفتم که عمدا این کار را می‎کنند تا قیمت - خدمات خودرو سوار کوی فراز - خودرو داخلی را افزایش بدهند والان هم این رویه را واقعا می‎بینیم.

 پیشنهاد و راهکار - خدمات خودرو سوار کوی فراز - شما برای این‌که صنعت خودرو را یک‌بار برای همیشه از مشکلاتش خلاص کنیم، چیست؟
همان‌طور که در مصوبه مجلس در طرح ساماندهی بازار خودرو آمده است، باید مدیریت دولتی را از - خدمات خودرو سوار کوی فراز - سر راه این صنعت برداشت. مدیران دولتی باید از صنعت خودروسازی مرخص شوند. بخش خصوصی واقعی هرچقدر هم به دنبال انحصار و رانت باشد اما حجم - خدمات خودرو سوار کوی فراز - زیادی از بازار رقابتی را - خدمات خودرو سوار کوی فراز - برای پیشرفت خود به‌دست می‎آورد. پای دولت باید از این صنعت بیرون کشیده شود. ما الان با حضور دولت در این صنعت بسیار مشکل‌داریم. دولت نه‌تنها از این صنعت بیرون نمی‎آید بلکه یک فضای خصولتی هم برای آن ایجاد کرده است. دولت باید - خدمات خودرو سوار کوی فراز - خارج شود و این فرصت سه‎ساله می‌تواند فضای خصوصی‌سازی این صنعت را به‌وجود آورد.

 نحوه خصوصی‎سازی شرکت‌های خودروسازی و شرکت‌های اقماری آنان را چگونه ارزیابی می‌کنید و برای تغییر مالکیت‌ آن‌ها چه پیشنهادی دارید؟
دولت بدهی چندهزار میلیاردتومانی به تولیدکنندگان دارد. این را در نظر بگیرید که 132 شرکت مربوط به ایران‌خودرو است و 80 شرکت - خدمات خودرو سوار کوی فراز - دیگر مربوط به سایپا. شرکت‎ها اقماری موازی با بخش خصوصی مثل تولید شیشه، تولید رنگ، تولید موتور، تولید جلوبندی، تولید گیربکس‌و... نیز وجود دارند. اگر این‌ها را به ازای بدهی به شرکت‎های تعاونی واگذار کنند، اقتصاد - خدمات خودرو سوار کوی فراز - شرکت‎های تعاونی هم تقویت خواهد - خدمات خودرو سوار کوی فراز - شد. سپس باید این شرکت‎ها در اختیار طلبکاران قرار بگیرد، یعنی طلبکارانی مانند قطعه‎سازان. با این رویه هم صنعت آن‌ها را گسترش می‌دهیم و هم بدهی‌ها پرداخت می‌شود. درواقع با این روش، همه ذی‌نفعان در زنجیره تامین قطعات و تولید دخیل می‌شوند و عملیات چابک‌سازی این شرکت‌ها نیز انجام‌شده است. البته مشکل این‎جاست هر وقت صحبت از «چابک‎سازی» می‌شود، بحث‌هایی - خدمات خودرو سوار کوی فراز - مانند بیکاری و از بین رفتن فرصت‌های شغلی به وجود می‌آید.

 در مورد خصوصی‌سازی و چابک سازی شرکت‌های خودروسازی امکان اخراج گسترده نیروی انسانی وجود دارد این امر را چگونه ارزیابی ‌می‌کنید؟ 
نه این‌طور نیست، مثلا شرکت «شیشه‌سایپا» را در نظر بگیرید. اگر آن را به همان شرکتی که شیشه‌سازی را انجام می‌دهد، بدهند، هم امکانات تولیدی آن شرکت بالا می‎رود و هم بدهی‎ها پرداخت‌شده است. با - خدمات خودرو سوار کوی فراز - این اتفاق، امکانات - خدمات خودرو سوار کوی فراز - بخش خصوصی زیادتر شده، یک تشکل تعاونی تشکیل می‎شود و هر یک از سهام‎داران به ازای طلب خود شرکت‎ها را برمی‎دارد. بخشی از سهام را هم می‎توانند به کارگران همان بخش بدهند. این اتفاق یعنی تلفیقی از ذی‌نفعان در این فضا. در این صورت هم صاحب برند چابک می‎شود و هم اقتصاد را توسعه داده‎ایم و البته رانت را از بین برده‎ایم. متاسفانه اکنون از قشر کارگری به‌عنوان یک سپر انسانی استفاده می‎شود. کل هزینه کارگری حاصل از فروش هر خودرو حداکثر - خدمات خودرو سوار کوی فراز - دو درصد است. اما این 2درصد بزرگ‌ترین سپر محسوب می‎شود. مثلا بیست‌میلیون تومان صرف ساخت خودرو می‎شود و - خدمات خودرو سوار کوی فراز - دو درصد آن‌که دومیلیون تومان است پول کارگر است. همان پول هم - خدمات خودرو سوار کوی فراز - البته به‌نسبت در کشورهای دیگر دنیا بالاست.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش کوی فراز   -   کرایه نیسان یدک کش کوی فراز   -   قیمت نیسان یدک کش کوی فراز   -   مبلغ نیسان یدک کش کوی فراز   -   تعرفه نیسان یدک کش کوی فراز   -   شماره تماس نیسان یدک کش کوی فراز   -   خدمات نیسان یدک کش کوی فراز   -   ماشین بر کوی فراز   -   کرایه ماشین بر کوی فراز   -   قیمت ماشین بر کوی فراز   -   مبلغ ماشین بر کوی فراز   -   تعرفه ماشین بر کوی فراز   -   شماره تماس ماشین بر کوی فراز   -   خدمات ماشین بر کوی فراز   -   خودرو سوار کوی فراز   -   کرایه خودرو سوار کوی فراز   -   قیمت خودرو سوار کوی فراز   -   مبلغ خودرو سوار کوی فراز   -   تعرفه خودرو سوار کوی فراز   -   شماره تماس خودرو سوار کوی فراز   -   خدمات خودرو سوار کوی فراز   -   جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   کرایه جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   قیمت جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   مبلغ جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   تعرفه جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   خدمات جرثقیل یدک کش کوی فراز   -   چرخگیر کوی فراز   -   کرایه چرخگیر کوی فراز   -   قیمت چرخگیر کوی فراز   -   مبلغ چرخگیر کوی فراز   -   تعرفه چرخگیر کوی فراز   -   شماره تماس چرخگیر کوی فراز   -   خدمات چرخگیر کوی فراز   -   امداد خودرو محمودیه   -   کرایه امداد خودرو محمودیه   -   قیمت امداد خودرو محمودیه   -   مبلغ امداد خودرو محمودیه   -   تعرفه امداد خودرو محمودیه   -   شماره تماس امداد خودرو محمودیه   -  آخرين صفحه