خدمات خودروبر پارک ارم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08316.html

ما معتقدیم خودروی اول را بخش فروش می‌فروشد، خودروهای بعدی را خدمات پس‌از فروش و اگر بتوانیم رضایتمندی را در مشتریان ایجاد کنیم و سطح رضایتمندی آن‌ها را به وفادارسازی برسانیم، می‌توانیم بگوییم توانسته‌ایم در زمینه خدمات عملکرد قابل‌قبولی داشته باشیم.

۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

فروش و خدمات پس از فروش ناب توسط نماینده نیسان در ایران

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، با بسته شدن ثبت‌سفارش که بیش‌از ۵‌ماه از آن گذشته است، بحث خدمات پس‌از فروش بیش‌از پیش برای واردکنندگان اهمیت یافته است. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو پیش از بروز مسائل و مشکلاتی که برای این - خدمات خودروبر پارک ارم - صنعت در حوزه واردات به‌وجود آمد، برنده بازار در سال جاری را برندی می‌دانستند که بتواند در بحث خدمات پس از فروش گوی سبقت را از - خدمات خودروبر پارک ارم - سایر رقبا برباید.

این موضوع به نحوی برای فعالان بازار خودرو جدی بود که تغییرات در این بخش کاملا دیده می‌شد. از افزایش شعبات خدمات پس از فروش گرفته تا ارائه شیوه‌های جدید برای افزایش - خدمات خودروبر پارک ارم - کسب رضایت مشتری، بخشی از این تلاش‌ها بودند.

با این حال مسدود - خدمات خودروبر پارک ارم - شدن راه واردات فعالان این - خدمات خودروبر پارک ارم - بخش به خصوص - خدمات خودروبر پارک ارم - واردکنندگان را بر آن داشت که نگاه ویژه‌تری به این مقوله داشته باشند.

[caption id="attachment_206796" align="aligncenter" width="640"]خدمات خودروبر پارک ارم امیرحسن امیری ، عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس‌از فروش شزکت جهان‌نوین‌آریا[/caption]

نیز یکی از حاضران در عرصه واردات خودرو و به‌عنوان نماینده رسمی نیسان در ایران گام‌های بلندی در این زمینه برداشته است. به‌نحوی که این شرکت در ارزیابی‌های ISQI توانسته است رتبه دوم را در حوزه رضایتمندی مشتریان در فروش و رتبه سوم را در حوزه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش کسب کند که برای شرکتی با عمر کوتاه فعالیت می‌تواند کارنامه قابل‌قبولی باشد.

در همین زمینه و همچنین مسائل پیش - خدمات خودروبر پارک ارم - روی واردکنندگان با امیرحسن امیری ، عضو هیات‌مدیره و معاون فروش و خدمات پس‌از فروش این شرکت گفت‌وگو کردیم. ضمن اینکه در این گفت‌وگو راه‌رفته جهان‌نوین‌آریا برای کسب این رتبه‌ها و برنامه‌های آینده آن نیز در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد بحث قرار گرفت.

 

طی ماه‌های - خدمات خودروبر پارک ارم - اخیر با توجه به وضعیتی که - خدمات خودروبر پارک ارم - برای واردکنندگان پیش آمده، بخش خدمات پس از فروش بیش‌از پیش اهمیت پیدا کرده، در سال‌های اخیر از نظر شما بخش خدمات پس از فروش، چه تفاوت‌های چشمگیر و چه‌تغییراتی داشته است؟

در‌حال‌حاضر وجه‌تمایز همه شرکت‌ها خدمات پس‌از فروش است و فضای خودروی - خدمات خودروبر پارک ارم - کشور نسبت به سال‌های گذشته رقابتی‌تر شده و سطح آگاهی و انتظار مشتریان از خودرو و خودروسازان افزایش پیدا کرده و آنها به‌دنبال دریافت خدمات خوب و باکیفیت هستند. - خدمات خودروبر پارک ارم - بنابراین اگر خودروسازان می‌خواهند در یک بازار بلندمدت با همدیگر رقابت کنند، باید وجه تمایزی را در حوزه خدمات برای خود ایجاد کنند.

ما معتقدیم خودروی اول را بخش فروش می‌فروشد، خودروهای بعدی را خدمات پس‌از فروش و اگر - خدمات خودروبر پارک ارم - بتوانیم رضایتمندی را در - خدمات خودروبر پارک ارم - مشتریان ایجاد - خدمات خودروبر پارک ارم - کنیم و سطح رضایتمندی آن‌ها را به وفادارسازی برسانیم، می‌توانیم بگوییم توانسته‌ایم در زمینه خدمات - خدمات خودروبر پارک ارم - عملکرد قابل‌قبولی داشته باشیم.

این حوزه را از - خدمات خودروبر پارک ارم - چند منظر می‌توان بررسی کرد؟

در حوزه خدمات پس‌از فروش از چند منظر می‌توانیم به موضوع نگاه کنیم. نخست بحث سطح پوشش قطعات یدکی است. الان Fill Rate قطعات یدکی ما ۹۷ درصد است، یعنی در واقع از هر ۱۰۰ مراجعه برای قطعه که - خدمات خودروبر پارک ارم - به شبکه‌ نماینده‌ها و شعب ما در تهران و سراسر کشور - خدمات خودروبر پارک ارم - انجام می‌شود، ۹۷ قطعه همواره موجود بوده و آن ۳درصد نیز مربوط به قطعات کندمصرف است که پس از درخواست با فوریت از انبار مرکزی تامین می‌شود که این عدد بسیار قابل‌قبولی در حوزه خدمات پس از فروش است.

شرکت جهان‌نوین‌آریا در حوزه تامین قطعات محصولات نیسان توانسته برای خودروهایی که لانچ و به بازار عرضه کرده است، پوشش بسیار خوب و سریعی داشته باشد‌. به این منظور انبارهای بسیار مجهز و بزرگی را تدارک دیده‌ایم، سفارش‌گذاری‌ها و تامین قطعات موردنیاز به موقع است و آموزش‌های لازم را هم به نمایندگی‌هایمان داده‌ایم که ثبت‌سفارش - خدمات خودروبر پارک ارم - قطعاتشان را به موقع داشته باشند تا هیچ وقت کسری قطعه نداشته باشیم و خوشبختانه در این زمینه فکر می‌کنم پیشتاز باشیم.

نکته دوم این‌که در ارزیابی ISQI هم در بین شرکت‌های هم‌اندازه از نظر تعداد نمایندگی و میزان پذیرش رتبه سوم را بین ارائه‌کنندگان خدمات خودرو در حوزه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش(CSI) به دست آوردیم.

 

برای دستیابی به این موضوع چه برنامه‌ای را اجرا کردید؟

خدمات پس‌از فروش و گارانتی در - خدمات خودروبر پارک ارم - ایران مفهوم چندان دقیقی ندارد. کسی دقیقا نمی‌داند وقتی می‌گویند خودروی شما گارانتی دارد، به چه معناست، یعنی مثلا چه چیزی گارانتی است. یعنی بابت چه چیزی وجهی دریافت نمی‌شود، قطعات، تعمیرات یا دستمزدها؟ شاید ما تنها شرکتی هستیم که - خدمات خودروبر پارک ارم - تفکر « خدمات ناب » را عملیاتی کردیم به‌نحوی‌که در سه مرحله - خدمات خودروبر پارک ارم - در حوزه خدمات‌رسانی به مشتریان در کنار آنها هستیم.

نخست همان مرحله اول که خرید خودرو است. در این مرحله هنگام تحویل خودرو، ما در شعب و نمایندگی‌هایمان Service Desk یا میز معرفی خدمات به‌همراه یک کارشناس خبره خدمات داریم که - خدمات خودروبر پارک ارم - تمام موضوعات مرتبط به خدمات و سرویس‌های اولیه و دوره‌ای و با اهمیت را برای - خدمات خودروبر پارک ارم - خریداران کاملا توضیح می‌دهد.

مرحله دوم «آموزش مالکان» است، بدین‌ترتیب بعد از این‌که مشتری خودرویش را تحویل گرفت، یک دوره آموزش شامل خدمات پس‌ا‌ز فروش، مسائل گارانتی و تکنیکی برای مالکان خواهیم داشت. - خدمات خودروبر پارک ارم - یعنی با مالکان تماس می‌گیریم و از آنها برای حضور در این دوره‌ها دعوت به‌عمل می‌آوریم. در این راستا استادانی را نیز سازماندهی کردیم تا با همکاری کارشناسان ما، خودرو و مشخصات فنی آن، سرویس‌های اولیه و ادواری‌، هزینه‌ها و مواردی از این دست به مشتری آموزش داده ‌شود که باید طی برنامه زمان‌بندی مشخص، در کیلومترها و زمان‌ها - خدمات خودروبر پارک ارم - مشخص برای گرفتن خدمات مراجعه کند. در این دوره‌ها به‌صورت مفصل به تمام - خدمات خودروبر پارک ارم - سوالات - خدمات خودروبر پارک ارم - و دغدغه‌های مشتریان پاسخ می‌دهیم، در‌واقع در حال نهادینه کردن این فرهنگ در حوزه انجام به موقع خدمات خودرو در کشور هستیم تا هم سلامت خودروهای خریداران تضمین شود و هم ما با - خدمات خودروبر پارک ارم - دیدگاه‌ها و انتظارات مشتریان جهت رفع نیازهای آشکار و پنهانشان - خدمات خودروبر پارک ارم - بیشتر آشنا شویم.

مرحله بعد زمانی است که مشتری برای دریافت سرویس‌های اولیه و ادواری مراجعه می‌کند که در این زمان با توضیحات کامل از خدماتی که ارائه می‌دهیم، هزینه‌ها و سایر موارد را به مشتری معرفی می‌کنیم تا همه چیز برایش شفاف شود. بسته « خدمات‌ ناب » که بدان اشاره شد در همین مدت کوتاه نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است به‌گونه‌ای که براساس ارزیابی ISQI با یک اختلاف بسیار اندک با سایر شرکت‌ها توانستیم رتبه سوم را در کشور - خدمات خودروبر پارک ارم - کسب کنیم.

در کنار آن، خدمات امداد سیار را برای مشتریانمان داریم. طبق قراردادی که با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امضا کردیم، ناوگان آنها تمام کشور را با بیش از ۱۴۰۰ دستگاه خودرو تحت پوشش قرار می‌دهند، همچنین خدمات امدادرسانی سیار - خدمات خودروبر پارک ارم - هم داریم.

مورد بعد، ارائه خدمات در منزل (Home Service) در حوزه خدمات - خدمات خودروبر پارک ارم - پس از فروش است. تاکنون توانسته‌ایم حدودا ۳۵درصد خدمات و - خدمات خودروبر پارک ارم - سرویس‌های اولیه و دوره‌ای مشتریان را در منزل و یا در محل کارشان بدون دریافت هزینه ایاب‌و‌ذهاب انجام دهیم. - خدمات خودروبر پارک ارم - ضمن اینکه طبق ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها، درخواست - خدمات خودروبر پارک ارم - ارائه خدمات سرویس‌ اولیه و سرویس‌های دوره‌ای در منزل در حال افزایش است و این موضوع نشان می‌دهد مشتریان تمایل دارند در محل کار یا منزل، خدمات بگیرند تا هم در زمان صرفه‌جویی داشته باشند و هم در هزینه‌ها.

سیستم نوبت‌دهی‌ برای دریافت - خدمات خودروبر پارک ارم - خدمات هم به‌صورت اینترنتی است و هم به‌شکل مراجعه مستقیم به شعب و نمایندگی‌ها. ۲۰ نمایندگی و شعبه در تهران و سراسر کشور داریم. هیچ مردودی در پذیرش نداریم و هر خودرویی هر زمان مراجعه کند، پذیرش می‌کنیم و رضایتمندی مشتریان در این حوزه بسیار - خدمات خودروبر پارک ارم - بالاست. همچنین در حوزه ارائه خدمات جانبی که مشتریان از ما انتظار دارند این امر در حال برنامه‌ریزی است ازجمله خرید‌و‌فروش و جایگزینی خودروهای - خدمات خودروبر پارک ارم - کارکرده نیسان(Used Car) با خودروهای - خدمات خودروبر پارک ارم - نو.

طی روزهای - خدمات خودروبر پارک ارم - آتی بحث کمپین زمستانی نیسان را نیز داریم که دراین زمینه یکسری سرویس‌ها و چکاپ‌های رایگان همراه با تخفیف‌های بسیار مناسب خواهیم داشت. این امر نشان‌دهنده آن است که شرکت قصد دارد - خدمات خودروبر پارک ارم - خیال مشتریانش بابت خدمات، تامین قطعات و ارائه سرویس‌های مورد نیاز راحت باشد.

این نگاه جهانی است؟

در دنیا - خدمات خودروبر پارک ارم - ترکیب سودآوری شرکت‌ها بیشتر به - خدمات خودروبر پارک ارم - سمت خدمات است. یعنی یک‌بار شرکت‌ها خودرو را می‌فروشند و طی چند سال از این خودرو درآمدزایی خواهند داشت. بنابراین به مشتری، خودرو و خدماتی که باید ارائه شود، فکر می‌کنند‌.

در دنیا معمولا پورتفوی - خدمات خودروبر پارک ارم - سود شرکت‌ها در حوزه فروش و خدمات ۶۰-۴۰ یا ۷۰-۳۰ با محوریت کسب سودآوری از خدمات است ولی متاسفانه در کشور ما اکثر شرکت‌ها و نماینده‌هایشان تمرکز سودآوری را روی بحث فروش گذاشته‌اند - خدمات خودروبر پارک ارم - اما ما تمرکز را روی بحث خدمات گذاشته‌ایم تا بتوانیم با ارائه خدمات بسیار خوب و متمایز، هم رضایت مشتریانمان را کسب کنیم و هم یک سودآوری بلندمدت از محل خدمات داشته باشیم.

وضعیت قطعات یدکی شما چگونه است؟ یکی از - خدمات خودروبر پارک ارم - تمایزهای اصلی ما استفاده از پشتیبانی شرکت مادر و شریک خارجی است. بدین‌صورت که علاوه‌بر تامین قطعات از سوی شرکت مادر، شرکای خارجی ما دارای انبار منطقه‌ای وسیعی هستند و ما را در تامین به‌موقع قطعات یاری می‌کنند. این انبار منطقه‌ای همواره پشتیبان ما در تامین قطعات یدکی است.

به‌عبارت دیگر فاصله تامین قطعه را بسیار کوتاه می‌کند. در‌واقع باید بگویم جوینت‌ونچر بودن ما، در ارائه خدمات پس از فروش نیز وجه‌تمایز ایجاد می‌کند. کنترل قطعات یدکی محصولات در بازار کاملا در اختیار ماست.

خوشبختانه هیچ قطعه تقلبی در بازار وجود ندارد، قیمت‌ها و اجرت‌های ما بسیار رقابتی است. در مجموع با نگاه بلندمدت قصد داریم بتوانیم رضایت مشتریان را همواره در این حوزه داشته باشیم.

اولين صفحه   -  امداد خودرو پارک ارم   -   کرایه امداد خودرو پارک ارم   -   قیمت امداد خودرو پارک ارم   -   مبلغ امداد خودرو پارک ارم   -   تعرفه امداد خودرو پارک ارم   -   شماره تماس امداد خودرو پارک ارم   -   خدمات امداد خودرو پارک ارم   -   امداد خودرو سیار پارک ارم   -   کرایه امداد خودرو سیار پارک ارم   -   قیمت امداد خودرو سیار پارک ارم   -   مبلغ امداد خودرو سیار پارک ارم   -   تعرفه امداد خودرو سیار پارک ارم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پارک ارم   -   خدمات امداد خودرو سیار پارک ارم   -   خودروبر پارک ارم   -   کرایه خودروبر پارک ارم   -   قیمت خودروبر پارک ارم   -   مبلغ خودروبر پارک ارم   -   تعرفه خودروبر پارک ارم   -   شماره تماس خودروبر پارک ارم   -   خدمات خودروبر پارک ارم   -   یدک کش پارک ارم   -   کرایه یدک کش پارک ارم   -   قیمت یدک کش پارک ارم   -   مبلغ یدک کش پارک ارم   -   تعرفه یدک کش پارک ارم   -   شماره تماس یدک کش پارک ارم   -   خدمات یدک کش پارک ارم   -   حمل خودرو پارک ارم   -   کرایه حمل خودرو پارک ارم   -   قیمت حمل خودرو پارک ارم   -   مبلغ حمل خودرو پارک ارم   -   تعرفه حمل خودرو پارک ارم   -   شماره تماس حمل خودرو پارک ارم   -   خدمات حمل خودرو پارک ارم   -   حمل ماشین پارک ارم   -   کرایه حمل ماشین پارک ارم   -   قیمت حمل ماشین پارک ارم   -   مبلغ حمل ماشین پارک ارم   -   تعرفه حمل ماشین پارک ارم   -   شماره تماس حمل ماشین پارک ارم   -  آخرين صفحه