خدمات نیسان یدک کش سید خندان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06377.html

صنعت خودرو چین در سال‌های اخیر با حضور شرکت‌هایی مانند ب‌ام‌و، تویوتا، فورد، جنرال‌موتورز، فولکس‌واگن و بسیاری از صاحب‌نام‌های صنعت خودرو در جهان همکاری و تولید مشترک داشته و از تکنولوژی‌های این خودروساز‌ها به صورت کاملا آزاد استفاده کرده است

۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

سد آمریکایی مقابل توسعه صنعت خودروی ایران

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، سال‌هاست به صنعت خودرو ایراد گرفته می‌شود نتوانسته آنطور که باید به توسعه و پیشرفت برسد. در ظاهر این حرف بسیار صحیح است. چراکه وقتی صنعت خودرو در کشورمان را با صنعت خودرو در چین - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - و کره مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم به - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - لحاظ توسعه وکسب تکنولوژی بسیار عقب هستیم. اما اگر به باطن صنعت خودرو در ایران نگاهی بیندازیم، به‌رغم مشکلات مدیریتی و اقتصادی مهم‌ترین مساله‌ای که باعث شده است این صنعت نتواند به آن توسعه و پیشرفت موردنظر برسد، عوامل اقتصادی بوده است.

[caption id="attachment_213927" align="aligncenter" width="539"]خدمات نیسان یدک کش سید خندان چرایی توسعه سریع و متوازن صنعت خودرو کره و - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - چین و عقب ماندن این صنعت در کشور[/caption]

کشورهایی مانند چین و کره در سال‌های - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - اخیر بدون هیچ - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - مشکل سیاسی و بین‌المللی به توسعه و پیشرفت‌دادن خودروسازی خود مشغول بوده‌اند و هیچ‌گاه نه‌تنها سایه تحریم را روی سر خود حس نکرده‌اند، بلکه با خودروسازان بزرگ آمریکایی نیز همکاری و تولید مشترک دارند. در حال حاضر خودروسازانی مانند فورد و جنرال موتورز با بسیاری از شرکت‌های چینی همکاری دارند و به انتقال تکنولوژی ساخت خودروها، مخصوصا خودروهای اس‌یو‌وی و پیکاپ در این کشور پرداخته‌اند. کشور کره‌ جنوبی نیز در سال‌های گذشته به همکاری با خودروسازان آمریکایی مشغول بوده و - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - آمریکا درهای بازار خود را به روی خودروسازان این کشور باز گذاشته است.

بدون شک بخشی از توسعه و پیشرفتی که در صنعت خودرو این دو کشور اتفاق - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - افتاده است، به حضور آمریکایی‌ها یا امکاناتی که این کشور در اختیار آن‌ها قرارداده باز می‌گردد. اما واقعیت این است که صنعت خودرو کشور ما که همواره مورد آماج انتقادات بوده، با مشکلات بی‌شماری در عرصه بین‌المللی روبه‌رو شده است. در اینکه خودروسازان هم تنبل بوده و نتوانسته‌اند سرعت تغییر در صنایع خود را افزایش دهند، شکی نیست اما نمی‌توان از بحث تحریم‌های آمریکا و فشاری که سیاست خارجی این کشور روی خودروسازان بزرگ دنیا دارد، غافل بود.

در حال حاضر و با خروج آمریکا از برجام زمزمه‌های خروج خودروسازان اروپایی از صنعت خودرو ایران شنیده می‌شود. هرچند اروپا برای فروپاشی برجام مقاومت می‌کند، اما باید منتظر ماند و دید این مقاومت تا کجا ادامه خواهد داشت.

با به‌نتیجه رسیدن برجام که یک توافق بسیار جدید بین‌المللی بود و اتفاقا به امضا و تایید آمریکایی‌ها هم رسید، شاهد بودیم بسیاری از - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - صاحبان صنایع در دنیا برای سرمایه‌گذاری در کشور ما ابراز تمایل کردند. حتی می‌توان گفت اشتیاق و سرعت آن‌ها برای حضور در ایران بیشتر از خود ایرانی‌ها بود و همه این‌ها به دلیل تایید آمریکا درمورد برجام بود. همین توافق بین‌المللی باعث شد حتی شرکت‌هایی که زمانی حاضر به سرمایه‌گذاری - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - در کشورمان نبودند، - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - خواهان حضور در صنعت خودرو ایران شوند؛ سرمایه‌های نسبتا بزرگی را به ایران بیا‌ورند و خودروهای روز خود را در کشورمان تولید کنند. باید قبول کرد تا پیش از آن هیچ خودروسازی حاضر به سرمایه‌گذاری به‌صورت جوینت‌ونچر در ایران نبود و صرف مونتاژ با کمترین سرمایه‌گذاری در کشورمان انجام می‌شد. همین وضعیت ناپایدار باعث شده است خودروسازان به صنعت خودرو ایران به دیده تردید نگاه کنند.

طبیعی است صنعت خودرو کشور ما با - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - این تحریم‌ها و محدودیت‌ها در این سال‌ها نتواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد. صنعت خودرو چین در سال‌های اخیر با حضور شرکت‌هایی - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - مانند ب‌ام‌و، تویوتا، فورد، جنرال‌موتورز، فولکس‌واگن و بسیاری از صاحب‌نام‌های صنعت خودرو در جهان همکاری و تولید مشترک داشته - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - و از تکنولوژی‌های این خودروساز‌ها - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - به صورت کاملا آزاد استفاده کرده است.

این در حالی است که در صنعت خودرو ایران - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - غیراز فرانسوی‌ها و معدود خودروسازان آسیایی، خودروسازان دیگر - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - در ایران حضور فعال - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - نداشته‌اند. خودروسازانی هم که در کشور ما به مونتاژ خودرو مشغول بوده‌اند تکنولوژی طراحی خودرو و ساخت موتور و گیربکس و موارد این چنینی را - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - در اختیار خودروسازان ما قرار نداده‌اند.

حال بار دیگر بحث خروج خودروسازان خارجی در کشور ما مطرح - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - است. حتی خودروسازانی که در بازار ایران تنها - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - به فروش صرف خودرو در زمان برجام مشغول بوده‌اند هم بنای رفتن گذاشته‌اند. در این بین احتمال خروج پژو و سیتروئن به دلیل عدم حضور در بازار آمریکا کمتر از باقی خودروسازان است.

رنو به دلیل اتحاد استراتژیکی با میتسوبیشی و - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - نیسان حالا مرددتر از همیشه برای سرمایه‌گذاری مستقیم در ایران - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - و حتی تمدید مجوز تولید - خدمات نیسان یدک کش سید خندان - خودرو در خودروسازی‌های کشور ما است. با وجود گذشت مدت بسیاری از بحث انعقاد قرارداد بین رنو و ایدرو هنوز هم هیچ اقدام عملی از سوی رنو انجام نشده است. به نظر می‌رسد رنویی‌ها به دنبال دریافت تضمین و عدم پرداخت ضرر و زیان درصورت تحریم‌ها و غضب آمریکایی‌ها هستند.

به هرحال با همه مشکلاتی که در صنعت خودرو کشورمان چه به لحاظ مدیریتی و عملکردی و چه به‌لحاظ توسعه کیفی محصولات وجود داشته، نباید از مباحث سیاسی و بین‌المللی بگذریم که رغبت را از خودروسازان بزرگ برای سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی به ایران گرفته است.

اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر سید خندان   -   کرایه جرثقیل خودروبر سید خندان   -   قیمت جرثقیل خودروبر سید خندان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر سید خندان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر سید خندان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر سید خندان   -   خدمات جرثقیل خودروبر سید خندان   -   نیسان خودروبر سید خندان   -   کرایه نیسان خودروبر سید خندان   -   قیمت نیسان خودروبر سید خندان   -   مبلغ نیسان خودروبر سید خندان   -   تعرفه نیسان خودروبر سید خندان   -   شماره تماس نیسان خودروبر سید خندان   -   خدمات نیسان خودروبر سید خندان   -   نیسان یدک کش سید خندان   -   کرایه نیسان یدک کش سید خندان   -   قیمت نیسان یدک کش سید خندان   -   مبلغ نیسان یدک کش سید خندان   -   تعرفه نیسان یدک کش سید خندان   -   شماره تماس نیسان یدک کش سید خندان   -   خدمات نیسان یدک کش سید خندان   -   ماشین بر سید خندان   -   کرایه ماشین بر سید خندان   -   قیمت ماشین بر سید خندان   -   مبلغ ماشین بر سید خندان   -   تعرفه ماشین بر سید خندان   -   شماره تماس ماشین بر سید خندان   -   خدمات ماشین بر سید خندان   -   خودرو سوار سید خندان   -   کرایه خودرو سوار سید خندان   -   قیمت خودرو سوار سید خندان   -   مبلغ خودرو سوار سید خندان   -   تعرفه خودرو سوار سید خندان   -   شماره تماس خودرو سوار سید خندان   -   خدمات خودرو سوار سید خندان   -   جرثقیل یدک کش سید خندان   -   کرایه جرثقیل یدک کش سید خندان   -   قیمت جرثقیل یدک کش سید خندان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سید خندان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سید خندان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سید خندان   -  آخرين صفحه