خودرو سوار پیکان شهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00715.html
ماکسیما

استارت تولید خودروهای لوکس پس از انقلاب، در ابتدای دهه 80 زده شد و این‌بار نوبت نیسان ماکسیما بود تا مانند محصولات جنرال‎موتورز خاطره‌ای خوش را برای طرفداران خودروهای لوکس رقم بزند.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

چه شد که لاکچری‎ساز نشدیم؟

بابک صدرایی -بحث خودروهای لوکس در کشورمان به لحاظ شرایط خاص سیاسی و اقتصادی همواره با حاشیه‎های فراوان همراه بوده است. از اواسط دهه 50 با توجه به درآمد سرشار نفتی و توسعه شهرنشینی و با توجه به واردات انواع خودروها به بازار، شرکت جنرال‎موتورز ایران تصمیم - خودرو سوار پیکان شهر - به مونتاژ به‎روزترین محصولات لوکس - خودرو سوار پیکان شهر - شرکت یعنی خودروهای کادیلاک سویل، بیوک اسکای لاین و شورولت نوا گرفت. این مساله نقطه عطف تاریخ صنعت خودرو ایران بود و - خودرو سوار پیکان شهر - روزهای درخشانی را برای این صنعت نوید می‌داد. با پیروزی انقلاب و تغییر نگاه‌ها بنا به ضرورت انقلاب و شرایط اقتصادی و وقوع جنگ تحمیلی، کل تولیدات یادشده متوقف شد. تنها تعدادی از قطعات باقی‎مانده به‎صورت محدود تا - خودرو سوار پیکان شهر - اواسط دهه 60 مونتاژ و به بازار عرضه شد تا شرکت جنرال‎موتورز ایران که پس از انقلاب به شرکت پارس‎خودرو تغییر نام داده بود، بتواند - خودرو سوار پیکان شهر - به حیات خود   ادامه - خودرو سوار پیکان شهر - دهد .به‎نوعی شرکت پارس‌خودرو به‎عنوان نماد تولید خودروهای لوکس با تولید محصولات به‌روز جنرال موتورز پا گرفت و با - خودرو سوار پیکان شهر - پایان قطعات خودروهای آمریکایی، تولید خودرو شاسی‎بلند نیسان پاترول در - خودرو سوار پیکان شهر - این شرکت آغاز شد تا نیازهای کشور و ارگان‌های دولتی در جنگ تحمیلی تامین شود و به‎عنوان خودرویی نسبتا لوکس در زمان نبودن گزینه‎های دیگر در دسترس مردم قرار گیرد.

  نقطه آغاز تولید خودروهای لوکس پس از انقلاب
به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،استارت - خودرو سوار پیکان شهر - تولید خودروهای لوکس پس از انقلاب، در ابتدای دهه 80 زده شد و این‌بار نوبت نیسان ماکسیما بود تا مانند محصولات جنرال‎موتورز خاطره‌ای خوش را برای طرفداران خودروهای لوکس رقم بزند. ممنوعیت - خودرو سوار پیکان شهر - واردات خودروهای خارجی و بالطبع تقاضای انباشت‎شده - خودرو سوار پیکان شهر - برای خودروهای لوکس و مشخصات ایرانی‎پسند ماکسیما باعث شد تا با توجه به قیمت بالای این خودرو تقاضای بسیاری برای آن به‎وجود بیاید. طرفداران و مالکان خودروهای لوکس دهه 70 و خودروهای مونتاژی آمریکایی به همراه مالکان خودروهای لوکس وارداتی - خودرو سوار پیکان شهر - دهه 90 (مرسدس‎بنز، ب‎ام‎و، اپل امگا، وکترا، - خودرو سوار پیکان شهر - میتسوبیشی گالانت، هوندا آکورد، تویوتا کرونا و کریسیدا و...) این بار پس از سال‌ها ممنوعیت واردات، خودرویی شایسته - خودرو سوار پیکان شهر - را یافته بودند که می‌توانست بخشی از تقاضای خودروهای لوکس را پس از گذشت چند سال ممنوعیت این‎گونه خودروها پاسخ گوید.

  شروع دوباره با ماکسیما و ای‎کلاس
از اواخر دهه 70 به‎نوعی افکار عمومی - خودرو سوار پیکان شهر - و نیاز بازار به این سمت رفته بود که باید واردات خودرو آزاد و خودروهای لوکس و نیمه‎لوکس به بازار وارد شود و بارها نیز واردات خودرو تا پای آزادشدن پیش رفت، اما به دلایل مختلف عملی نشد. در چنین شرایطی، اولین - خودرو سوار پیکان شهر - سری ماکسیما در ابتدای سال - خودرو سوار پیکان شهر - 81 و یک سال پس از پیش‎فروش به مشتریان تحویل - خودرو سوار پیکان شهر - داده شد. نیسان ماکسیما، سدان لوکس نیسان که در سال 1995 توانست لقب برترین خودرو صادراتی ژاپن را از آن خود کند، وارد بازار ایران شد و با توجه به شرایط بازار و ویژگی‌های خود از قبیل لوکس‎بودن، اتاق - خودرو سوار پیکان شهر - بزرگ و جادار، موتور 6سیلندر 3لیتری و امکانات بالای ایمنی و رفاهی، توانست خاطره‌ای به یادماندنی از لوکس‎سواری را برای طیفی از ایرانیان رقم بزند که کماکان نیز در ذهن آنان ماندگار است. تولید ماکسیما تا اواخر سال 91 به طول انجامید. اما اتفاق مهم دیگر در صنعت خودرو کشور در سال 83 رقم خورد و آن خبر تولید مرسدس‎بنز ای‎کلاس در ایران بود؛ آرزویی دیرینه که این‌بار لباس - خودرو سوار پیکان شهر - حقیقت به تن می‌کرد. 
شرکت ایران‎خودرو در زیر مجموعه خود تاپ‎خودرو را داشت که پیش از آن - خودرو سوار پیکان شهر - تنها مسئول واردات این ستاره سه‎پر بود و حالا - خودرو سوار پیکان شهر - تولید آن را بر عهده گرفته بود و سرانجام نیز نخستین محصول این برند در سال 85 وارد بازار شد. اما برخلاف انتظار، مرسدس‎بنزهای مونتاژی چندان موفق ظاهر نشدند که می‌توان عمده‌ترین دلایل را حساسیت مشتری ایرانی به واژه ساخت آلمان و از سوی - خودرو سوار پیکان شهر - دیگر وجود خودروهای وارداتی مرسدس‎بنز و دیگر خودروهای لوکس در این دوره دانست. درواقع، به لحاظ روانی برای مشتریان سخت‎گیر بنز، مونتاژ در ایران بستر مناسبی - خودرو سوار پیکان شهر - را ایجاد نکرد و تولید مرسدس ای کلاس در سال 89 پایان پذیرفت.

  پایان با چیرمن و تی‎ینا
اما دیگر خودرو لوکس تولیدی در کشور، خودرو سانگ‎یانگ چیرمن و در اصطلاح عموم بنز کره‌ای بود که مونتاژ آن در شرکت خصوصی بن‌رو آغاز شد، شرکتی که با مالکیت و مدیریت برخی مدیران صنایع خودروسازی کشور - خودرو سوار پیکان شهر - تاسیس شده بود. 
نخستین نمونه این - خودرو سوار پیکان شهر - خودرو در سال 84 - خودرو سوار پیکان شهر - وارد شد؛ خودرویی مستحکم و قدرتمند با پلت‌فرم مرسدس‎بنز که ورودش همراه شد با آزادسازی واردات خودرو به کشور و در نهایت با وجود تمام شایستگی‌ها، اقبال با آن همراه نبود و به شکست انجامید. 
سرانجام در سال 89 تولید این خودرو نیز متوقف شد. اما آخرین خودرو لوکس تولیدی داخل، باز هم در شرکت پارس‎خودرو تولید شد. تا آغاز و پایان تولید خودروهای لوکس در شرکت پارس‎خودرو رقم بخورد. نیسان تی‌ینا در سال 89 وارد خط تولید شد و در سال 92 با آمدن تحریم‏ها بازار خودرو ایران را ترک گفت. گرچه تی‎ینا نتوانست جایگاه - خودرو سوار پیکان شهر - ماکسیما را بیابد، اما بازهم یک سدان لوکس، شکیل و باکیفیت ژاپنی بود که طرفداران - خودرو سوار پیکان شهر - بسیاری را با وجود رقبای وارداتی داشت. اما در طول چند سال اخیر، هیچ تلاش و علاقه‌ای برای تولید خودروهای - خودرو سوار پیکان شهر - لوکس در کشور وجود نداشته و اکنون نیز با وضع فعلی، صنعت خودرو کشور امکان تولید خودروهای لوکس در کلاس جهانی را ندارد.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان خودروبر پیکان شهر   -   قیمت نیسان خودروبر پیکان شهر   -   مبلغ نیسان خودروبر پیکان شهر   -   تعرفه نیسان خودروبر پیکان شهر   -   شماره تماس نیسان خودروبر پیکان شهر   -   خدمات نیسان خودروبر پیکان شهر   -   نیسان یدک کش پیکان شهر   -   کرایه نیسان یدک کش پیکان شهر   -   قیمت نیسان یدک کش پیکان شهر   -   مبلغ نیسان یدک کش پیکان شهر   -   تعرفه نیسان یدک کش پیکان شهر   -   شماره تماس نیسان یدک کش پیکان شهر   -   خدمات نیسان یدک کش پیکان شهر   -   ماشین بر پیکان شهر   -   کرایه ماشین بر پیکان شهر   -   قیمت ماشین بر پیکان شهر   -   مبلغ ماشین بر پیکان شهر   -   تعرفه ماشین بر پیکان شهر   -   شماره تماس ماشین بر پیکان شهر   -   خدمات ماشین بر پیکان شهر   -   خودرو سوار پیکان شهر   -   کرایه خودرو سوار پیکان شهر   -   قیمت خودرو سوار پیکان شهر   -   مبلغ خودرو سوار پیکان شهر   -   تعرفه خودرو سوار پیکان شهر   -   شماره تماس خودرو سوار پیکان شهر   -   خدمات خودرو سوار پیکان شهر   -   جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   کرایه جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   قیمت جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   خدمات جرثقیل یدک کش پیکان شهر   -   چرخگیر پیکان شهر   -   کرایه چرخگیر پیکان شهر   -   قیمت چرخگیر پیکان شهر   -   مبلغ چرخگیر پیکان شهر   -   تعرفه چرخگیر پیکان شهر   -   شماره تماس چرخگیر پیکان شهر   -   خدمات چرخگیر پیکان شهر   -  آخرين صفحه