خودروبر پیکان شهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00645.html
آلبرت بغزیان

چرا خودروسازان در سال‎های گذشته که قیمت خودرو ضرب می‌شد در تورم بخشی، جمع می‌شد در کیفیت و کسر می‌شد از عدم کارایی، آن را قبول داشتند، اما اکنون تمکین نمی‎کنند. حال نیز با این صحبت که قیمت خودرو بالاتر از 45میلیون تومان است، عملا شورای رقابت نمی‌تواند دخالتی در تعیین بهای خودرو داشته باشد

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

کمبود عرضه، خودرو را تبدیل به کالای سرمایه‌ای کرد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، صنعت خودرو سال‌ها روش‌های مختلفی را برای قیمت‌گذاری در پیش گرفته است، روش‌هایی که همواره، تولیدکننده، مصرف‌کننده، مقام مسئول و غیرمسئول از آن رضایت نداشته‌اند که معمولا نیز به بحث تناسب قیمت و کیفیت بستگی دارد.  طی - خودروبر پیکان شهر - سال‌هایی که شورای رقابت مسئول تعیین میزان افزایش قیمت خودرو بود، همواره خودروسازان از این‎که با این روش قیمت‌گذاری زیان سنگین می‌بینند، گلایه می‌کردند. در مقابل شورای رقابت نیز از تولید پرهزینه خودروسازان و نبود - خودروبر پیکان شهر - کیفیت در محصولات آن‌ها انتقاد کرده است. رابطه شورای رقابت با خودروسازان هیچ‌گاه شکل عادی به خود نگرفت و همواره این دو در تضاد و کشمکش بودند. درنهایت سال گذشته این شورا از بحث قیمت‌گذاری خودرو کنار گذاشته شد.

در همین زمینه با آلبرت بغزیان، عضو هیات تجدیدنظر شورای رقابت به گفت‌وگو پرداختیم. 

در سال‌هایی که شورای رقابت، مرجع تصمیم‌گیری میزان افزایش - خودروبر پیکان شهر - قیمت خودرو بود، همواره اختلاف نظر بین خودروساز و شورای رقابت - خودروبر پیکان شهر - وجود داشت. فارغ از جانبداری در این بحث دلیل این اختلاف‌نظرها چه بوده است؟ چرا هیچ‌گاه رابطه خودروساز و شورای رقابت شکل نگرفت؟

باید از خودروساز پرسیده شود وقتی قیمت خودرو - خودروبر پیکان شهر - پراید 9میلیون‌تومان یا پژو فلان قیمت بود، چگونه - خودروبر پیکان شهر - خودروساز در آن زمان - خودروبر پیکان شهر - به این رقم تمکین می‌کرد. به‌عنوان‌مثال چگونه در سال 90 به فرمول قیمت‌گذاری و دستورالعمل مربوط به قیمت تمکین می‌کردند - خودروبر پیکان شهر - و این مساله را قبول داشتند اما درحال‎حاضر نه؟ آن موقع که قیمت ضرب می‌شد در تورم بخشی، جمع می‌شد در کیفیت و کسر می‌شد از عدم کارایی، چطور آن موقع قبول داشتند اما حال نه؟ این‌ها ایراداتی است که مطرح می‌شود اما آن زمان خودروسازان تمکین می‌کردند اما حالا نه. چرا؟ 

درحال‎حاضر وقتی می‌بینند تورم‌بخشی نمی‌تواند قیمت خودرو را بالا ببرد، این صحبت‌ها مطرح می‌شود. عملا خودرو می‌خواهد خود را در کنار کالاهای دیگری مانند موبایل بالا بکشد. چون بحث توزیع خودرو هم در اختیار خودروساز است و اوست که تعیین می‌کند چه میزان خودرو به بازار عرضه شود و چقدر در انبارها بماند. 

بنابراین شما نمی‌توانید بین این دو آشتی برقرار کنید. چراکه خودروساز در یک سمت - خودروبر پیکان شهر - به‎تنهایی قرار دارد و شورای رقابت در سمت دیگر و باید هم هوای تولید را داشته باشد و هم هوای مصرف‌کننده را تا حقی از او تضییع نشود. این فقط بحث - خودروبر پیکان شهر - قانون است. اختیارات قانونی فقط با شورای رقابت بوده است. برخی بی‌توجه هستند و ضمانت اجرایی را که باید برای شورای رقابت باشد، خدشه‌دار می‌کنند. این است که عملا توجه نمی‌کنند. با - خودروبر پیکان شهر - این صحبت که قیمت خودرو بالاتر از 45میلیون‌تومان است، عملا شورای - خودروبر پیکان شهر - رقابت نمی‌تواند دخالتی درباره تعیین بهای خودروها داشته باشد. 
 
 آیا خودروسازی صنعت پرسودی است که مردم بخواهند درآن سرمایه‌گذاری کنند؟ البته منظور سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو است و نه صرف خریدوفروش خودرو و دلالی. یعنی سرمایه‌های سرگردان وارد بخش خودروسازی یا قطعه‌سازی شود.

خودروسازی ازجمله صنایعی است که هر کشوری به آن ورود نمی‌کند. کشوری که می‌داند بازار بزرگی دارد، به بحث خودروسازی وارد می‌شود و منظور از این بازار یک بازار داخلی و خارجی و نه صرفا یک بازار محلی است. مثلا فرض کنید صرفه اقتصادی تولید خودرو، تولید 2میلیون دستگاه خودرو در سال است. 

اگر کشوری بتواند بیش از 2میلیون دستگاه خودرو در سال تولید کند، عملا وارد ساخت خودرو و ایجاد صنعت - خودروبر پیکان شهر - خودرو می‌شود. البته این به شرطی - خودروبر پیکان شهر - است که خودروساز یک کشور در حد تولیدات کلاس جهانی، توانایی تولید داشته باشد تا بتواند صادرات هم انجام دهد. تعداد خودروسازها در دنیا چندان زیاد نیست. وقتی شرکت‌هایی مانند تویوتا، جنرال‌موتورز و بنز به تولید می‌پردازند، فقط به بازارهای داخلی نگاه نمی‌کنند اما خودروسازان ما چون نمی‌توانند در - خودروبر پیکان شهر - بازارهای خارجی حضور پیدا کنند و در کشورهای دیگر - خودروبر پیکان شهر - به عرضه - خودروبر پیکان شهر - خودرو بپردازند، عملا مجبور هستند خودروها را به بازار داخلی عرضه کنند. 

از طرفی اگر تعرفه واردات برداشته و واردات آزاد شود خودروهای تولید داخل رقیب جدی خواهند داشت.‌ درحال‎حاضر خودروساز برای فروش 2میلیون دستگاه خودرو در بازار داخل نیز مشکلی - خودروبر پیکان شهر - ندارد. خودروساز خارجی هم خودروهای - خودروبر پیکان شهر - باکیفیتی عرضه می‌کند و هم رقیب جدی در داخل و خارج محل تولید خود دارد. به‌همین‌دلیل می‌تواند با افزایش کیفیت و کاهش قیمت مازاد تولید خود را صادر کند. 

 این مساله چه مشکلاتی را برای بازار خودرو به وجود آورده است؟ آیا می‌توان گفت یکی از علل آشفتگی بازار خودرو عرضه نامناسب خودرو - خودروبر پیکان شهر - است؟

موضوع کمبود عرضه باعث شد خودرو تبدیل به یک کالای - خودروبر پیکان شهر - سرمایه‌ای شود. در همه جای دنیا به غیر از خودروهای لوکس و دست‌ساز و سفارشی، باقی خودروها مصرفی هستند و اصلا جنبه سرمایه‌گذاری نمی‌توانند داشته باشند. 

یعنی مشتری در کشورهای دیگر با این دید که خودرویی را می‌خرد و بعد از چند سال استفاده آن را با قیمتی - خودروبر پیکان شهر - حتی بالاتر می‌تواند بفروشد، دست به خرید نمی‌زند. کجای دنیا کسی که خودرویی را می‌خواهد بفروشد، بیشتر از قیمت خرید آن را می‌فروشد؟ در هیچ جایی خودرو یک کالای سرمایه‌ای نیست. در ایران چون ما خودرو را به کالای سرمایه‌ای تبدیل کرده‌ایم، به‎راحتی نمی‌توانیم از این وضعیت خارج شویم. یعنی به‎راحتی نمی‌توانیم این وضعیت را به حالت عادی برگردانیم که مردم به‌عنوان - خودروبر پیکان شهر - کالای مصرفی با خودرو برخورد کنند. 

 به‌نظر شما در بحث سهام و بورس و بازار سرمایه آیا خودروسازان توانسته‌اند به‎خوبی جذب سرمایه‌کنند؟

به نظر می‌رسد با وجود این‎که قیمت خودرو بالا است اما سود خودروسازی‌ها مناسب نیست. این مساله جالبی است و باید در مورد آن تامل کرد که چگونه ممکن است خودروسازی که از بدهی بالا به قطعه‌سازان و از این‎که زیان می‌دهد، گلایه کند اما برای محصولاتش صف هم وجود داشته باشد. 

با این افزایش قیمتی هم که برای خودروها به‌وجود آمده، داشتن خودرو برای جوانان آرزو شده است، اما باز هم می‌بینیم که سهام‌شان رشد آنچنانی ندارد. بنابراین باید رسیدگی کرد و دید که مشکل از کجاست. 

 مساله دیگر در صنعت خودرو این است که قیمت مواد اولیه به - خودروبر پیکان شهر - هرحال افزایش یافته، چرا در این - خودروبر پیکان شهر - شرایط افزایش قیمت خودرو تا - خودروبر پیکان شهر - این حد به چشم آمده است؟

هر سال خودروسازان با استناد به افزایش دستمزد و مواد اولیه نسبت‌به افزایش قیمت‌ها اقدام می‎کنند. این در حالی است که هزینه تولید در ایران بسیار بالا بوده و لازم است برای بهبود شرایط - خودروبر پیکان شهر - تولید، کنترل هزینه‎ها در سایر بخش ها افتاق بیفتد.  بهره‎وری - خودروبر پیکان شهر - پایین در صنعت مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. شاید بهتر بود به‎جای آن‎که خودروسازان ساده‎ترین راه را برای پیشگیری از کاهش سود انتخاب کنند، تغییر ساختار تولید را مدنظر قرار می‎دادند. 

یکی از مهم‎ترین مشکلاتی که صنعت ایران از آن رنج - خودروبر پیکان شهر - می‌برد، بالا بودن قیمت تمام‎شده تولید در - خودروبر پیکان شهر - مقایسه با استانداردهای رایج بین‎المللی است و این اتفاق در حالی می‎افتد که کیفیت کالاهای تولیدی در ایران نیز چندان بالا نیست. 

طبیعی است در این شرایط نگاه تولیدکننده - خودروبر پیکان شهر - به بازار داخلی می‎افتد و تلاش می‎کند موقعیت خاص و ویژه خود را در بازار داخلی نگه دارد و مانع از تغییر وضعیت شود، درحالی‎که می‎توان با - خودروبر پیکان شهر - تدوین یک برنامه ساختاری در میان‎مدت هزینه‎های سربار تولید را شناسایی کرده و با حمایت سیاست‌گذاران نسبت‌به کاهش آن اقدام کرد.

اولين صفحه   -  کرایه چرخگیر وردآورد   -   قیمت چرخگیر وردآورد   -   مبلغ چرخگیر وردآورد   -   تعرفه چرخگیر وردآورد   -   شماره تماس چرخگیر وردآورد   -   خدمات چرخگیر وردآورد   -   امداد خودرو پیکان شهر   -   کرایه امداد خودرو پیکان شهر   -   قیمت امداد خودرو پیکان شهر   -   مبلغ امداد خودرو پیکان شهر   -   تعرفه امداد خودرو پیکان شهر   -   شماره تماس امداد خودرو پیکان شهر   -   خدمات امداد خودرو پیکان شهر   -   امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   کرایه امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   قیمت امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   مبلغ امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   تعرفه امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   خدمات امداد خودرو سیار پیکان شهر   -   خودروبر پیکان شهر   -   کرایه خودروبر پیکان شهر   -   قیمت خودروبر پیکان شهر   -   مبلغ خودروبر پیکان شهر   -   تعرفه خودروبر پیکان شهر   -   شماره تماس خودروبر پیکان شهر   -   خدمات خودروبر پیکان شهر   -   یدک کش پیکان شهر   -   کرایه یدک کش پیکان شهر   -   قیمت یدک کش پیکان شهر   -   مبلغ یدک کش پیکان شهر   -   تعرفه یدک کش پیکان شهر   -   شماره تماس یدک کش پیکان شهر   -   خدمات یدک کش پیکان شهر   -   حمل خودرو پیکان شهر   -   کرایه حمل خودرو پیکان شهر   -   قیمت حمل خودرو پیکان شهر   -   مبلغ حمل خودرو پیکان شهر   -   تعرفه حمل خودرو پیکان شهر   -   شماره تماس حمل خودرو پیکان شهر   -   خدمات حمل خودرو پیکان شهر   -  آخرين صفحه