شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08098.html

گزارش‌های بانک‌مرکزی نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از خروج ارز مربوط به واردات خودروهای سواری است. این روند منجر به صدور مصوبه‌ای در دی‌ماه ۹۵ توسط معاون‌اول رئیس‌جمهور شد که بر اساس آن ثبت‌سفارش فقط می‌توانست از طریق نمایندگان رسمی و مجاز انجام شود

۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

سیاست‌گذار هزینه تصمیم در مورد واردات را برای ارتقای صنعت می‌پذیرد

توافق برجام و - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها میان شرکت‌های داخل و خودروسازان خارجی، آغازی بود بر اتخاذ - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - تصمیمات سختگیرانه دولتی برای عرضه‌کنندگان خودروهای وارداتی.

ضرورت اخذ گواهی معتبر از - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - شرکت مادر توسط نمایندگی‌ها به‌عنوان اصلی‌ترین شرط واردات خودرو به کشور را می‌توان یکی از اولین - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - تصمیم‌گیری‌ها در این حوزه به‌شمار آورد. با این حال مدت زیادی از این تصمیم و اقدامات انجام‌شده در راستای آن نگذشته بود که خبر رسید ثبت‌سفارش واردات خودرو برای شرکت‌های نماینده نیز معلق شده است. این فرایند تا امروز ادامه یافت و به بحث افزایش تعرفه واردات رسید.

به‌گفته بسیاری از کارشناسان این بخش، مجموعه این تصمیم‌گیری‌های یک‌شبه و ناگهانی می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای بازار خودروهای خارجی باشد. در این رابطه امیرحسین - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - قناتی ، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در گفت‌وگوی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - اختصاصی با «دنیای خودرو» به ارائه توضیحاتی پرداخت.

[caption id="attachment_207623" align="aligncenter" width="551"]شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری امیرحسین قناتی[/caption]

به‌نظر می‌رسد موانعی که پس از قراردادهای پسابرجامی توسط دولت در مقابل واردکنندگان خودرو ایجاد شد، از روی عمد و برای متوقف کردن فعالیت در این بخش است. شاید بتوان این مجموعه اقدامات را به‌نوعی حمایت غیرمنطقی دولت از خودروسازان داخل - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - دانست. این فرایند قرار است به چه سرانجامی برسد؟

بحث واردات و اخذ گواهی رسمی از شرکت مادر توسط نمایندگی‌ها موضوعی است که از ابتدا هم وجود داشته، طبق ماده چهار قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، عرضه‌کننده خودرو موظف است با اخذ گواهینامه از شرکت مادر، به‌عنوان نماینده رسمی و در ارتباط با برند اصلی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - اقدام به ارائه خدمات کند. اگر واردکننده، هر محصولی را وارد کشور کند اما نتواند با برند اصلی ارتباط منطقی و حقوقی درستی داشته باشد، مسلما در ارائه خدمات پس‌از فروش با مشکل مواجه خواهد شد.

با این حال طی مدت‌زمانی که کشور - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - با تحریم‌های بین‌المللی اقتصادی مواجه بود، به این دلیل که شرکت‌ها و برندهای اصلی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - جهانی با ایران همکاری نمی‌کردند، وزارت صنعت با - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - تصمیماتی که در آن برهه از زمان گرفت، مجوزی را صادر کرد که اگر شرکتی نتوانست از طریق نمایندگی رسمی اقدام کند یا از طریق نمایندگی‌های منطقه‌ای یا از طریق شرکت‌های - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - واسطه اقدام به واردات کند. این یک دستورالعمل خاص برای یک زمان خاص محسوب - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - می‌شود و روال طبیعی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - نبوده است.

بعد از توافق برجام و اعلام آمادگی برندهای مختلف برای همکاری و حضور در بازار ایران، یک فرصت زمانی از طرف - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - وزارتخانه به شرکت‌ها داده شد که - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - طبق روال قانونی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - گذشته با شرکت‌های مادر مذاکره کنند و نمایندگی رسمی اخذ کنند. اما با توجه به تازه بودن توافق برجام این فرایند تا - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - حدی طولانی شد که بر این اساس مدت اجرای این قانون تا ۳ یا ۶ ماه و حتی یک‌سال نیز - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - تمدید شد. اما - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - عملا پس - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - از یک‌سال کاملا مشخص بود فقط شرکت‌هایی می‌توانند در زمینه واردات خودرو فعالیت کنند که با شرکت اصلی در ارتباط بوده و مجوز داشته باشند.

آیا واردکنندگان با اجرای - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - این قانون موافق بودند و همکاری لازم را در این زمینه داشتند؟

بله. در این دوره شرکت‌های گوناگونی اقدام کردند و با برندهای مختلف مذاکره کردند. برخی برندها اعلام کردند مستقیما به ما نمایندگی نمی‌دهند. این فرایند را از طریق نماینده این برندها که اختیارنامه داشتند و می‌توانستند - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - به کشورهای دیگر نمایندگی بدهند، پیگیری کردند و نمایندگی رسمی بعضی برندهای دیگر نیز با مجوز مستقیم شرکت اصلی در کشور ایجاد شد.

موضوع مهم دیگر در این زمینه این بود برخی واردکنندگان که واردات خودرو را از طریق نمایندگی‌های رسمی انجام نمی‌دادند، در گری‌مارکت خودروهایی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - را وارد کشور می‌کردند.

ضمن اینکه گفته می‌شود مثلا برندهایی مانند تویوتا یا ب‌ام‌و در تمام دنیا به همه محصولات خود - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهند اما این برندها محصولات خود را برای تمام دنیا به‌یک شکل و با یک کیفیت طراحی نمی‌کنند. یعنی محصولات خود را برای مناطق سرد، کشورهای گرم، خشک، مرطوب و... به‌شکل‌های مختلف طراحی می‌کنند.

بنابراین به - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - خودروهایی مجوز صادرات به این مناطق داده می‌شود که محدوده طراحی را از پیش در نظر داشته باشند. بنابراین نمی‌توان گفت حتی این برندها - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - به همه محصولات خود در تمام دنیا خدمات پس‌از فروش ارائه می‌دهند. اینجاست که دلیل تاکید ما بر ارتباط مستقیم نمایندگی‌ها با شرکت مادر مشخص می‌شود.

در واقع برند اصلی به خودروهایی اجازه ورود به مناطق جغرافیایی مختلف را می‌دهد که برای همان محدوده طراحی شده باشند. بنابراین این‌طور نیست که این شرکت‌ها به هر خودرویی خدمات - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - پس از فروش ارائه دهد. به‌همین دلیل نمایندگی‌ها باید با شرکت مادر ارتباط مستقیم - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - داشته باشند. چون وقتی VIN یک خودرو توسط نماینده رسمی - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - ثبت شد، باید دارای گارانتی باشد.

بر این اساس، پیشنهاد اول ما این بود که نمایندگان رسمی با عقد قرارداد با نمایندگان رسمی و شرکت اصلی متصل شوند، به این دلیل که اگر یک واردکننده در گری‌مارکت ثبت‌سفارش انجام داد و قصد داشت خودرویی را - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - وارد کند، این کار بر اساس مشخصاتی که - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - به تایید برند اصلی رسیده است، انجام و خودرو نیز از خدمات پس از فروش بهره‌مند شود.

در این راستا دوستان توافق کردند عرفی مشخص شود که براساس آن ۳درصد ارزش - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - CIF برای انجام کارهای اداری، ارائه خدمات و... را به نمایندگان رسمی پرداخت کنند.

اما مجددا ازسوی واردکنندگان مطرح شد این بررسی‌ها و تاییدیه‌ها در مواردی با مشکلات قانونی و کارهای خلاف همراه می‌شود. این امر باعث شد این - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - مساله باقی بماند تا سرانجام در آذرماه سال ۹۵ ثبت‌سفارش خودرو به شدت افزایش پیدا کرد. به این دلیل که شایعه‌ای مطرح شده بود وزارت صنعت قرار است واردات را - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - محدود کند. در صورتی که چنین موضوعی نبود.

در هیات دولت پیشنهادی مطرح شد مبنی‌بر اینکه برندهای مختلف که سال‌هاست محصولات خود را به کشور - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - عرضه می‌کنند و بازار ایران را به‌راحتی در اختیار گرفته‌اند، دیگر نتوانند بدون آنکه هیچگونه سرمایه‌گذاری داشته باشند، از - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - بازار کشور سود ببرند.

در‌حالی‌که ما عملا فضا را برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف، ازجمله شرکت‌های اروپایی باز کرده‌ایم، برخی از آنها آمده‌اند - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - و - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما برخی شرکت‌ها هم سرمایه‌گذاری نکردند. سال‌هاست برندهایی مثل تویوتا، کیا، هیوندای و... یا اصلا سرمایه‌گذاری نکرده‌اند یا اگر هم سرمایه‌ای به کشور آورده باشند، بسیار محدود و کوچک بوده است.

درواقع دولت برای جذب سرمایه خارجی به چنین روشی متوسل شد؟

این یک راهکار بود که شرکت‌ها بدانند به راحتی نمی‌توانند از بازار جذاب ایران استفاده کنند و برای بهره‌مندی از این بازار قابل‌توجه در منطقه و در دنیا، حداقل باید در کشور سرمایه‌گذاری داشته باشند.

این سرمایه‌گذاری دو مزیت دارد، اول اینکه باعث توسعه صنعت و فناوری می‌شود و دوم آنکه به هر ترتیب و تحت - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - هر شرایطی ازجمله اتفاقات سیاسی و بین‌المللی، این شرکت‌ها به‌راحتی نمی‌توانند کشور را ترک کنند.

مثل اتفاقی که در مورد پژو در زمان تحریم افتاد. تولیدات ما تحت‌لیسانس بود و پس از تحریم پژو به‌راحتی ایران را ترک کرد و دست تولیدکننده را - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - خالی گذاشت. اما اگر شرکت‌ها سرمایه‌گذاری کنند، دیگر برای دفاع از منافع خودشان زیر بار هر اجباری نخواهند رفت.

آیا چنین مسائلی باعث به‌وجود آمدن شایعه در مورد محدود کردن واردات توسط دولت - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - در سال گذشته شد؟

بله. این تصمیمات به صلاح کشور بود. اما به‌وجود آمدن همین زمزمه‌ها بود که باعث شد برخی واردکنندگان ناگهان شروع به ثبت‌سفارش‌های عظیم کردند. از آنجا که ثبت‌سفارش هزینه زیادی ندارد و در ازای هر خودرو رقمی را واریز می‌کنند بنابراین این ثبت‌سفارش‌ها را نگه می‌دارند و بعد یا از آنها استفاده می‌کنند یا نه.

افزایش ناگهانی حجم ثبت‌سفارش‌ها و جذب ارز در بازار، مشکلاتی را در بازار ارز به‌وجود آورد. گزارش‌های بانک‌مرکزی نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از خروج ارز - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - مربوط به واردات خودروهای سواری است. این روند منجر به صدور مصوبه‌ای در دی‌ماه ۹۵ توسط معاون‌اول رئیس‌جمهور شد که بر اساس - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - آن ثبت‌سفارش فقط می‌توانست از طریق نمایندگان رسمی و مجاز انجام شود.

چه بسا آمار آن زمان نشان می‌دهد حدود ۶۰ درصد ثبت‌سفارش‌ها توسط نمایندگان غیررسمی انجام شده است. این موضوع یکی از محدودیت‌هایی بود که می‌توانست خروج ارز را کنترل کند و به‌دنبال آن ابلاغ شد که حتما باید دستورالعمل جامع‌تر در زمینه واردات صادر شود.

بنابراین همه این اتفاقات برای محدود کردن شرکت‌ها در زمینه واردات نبود. بلکه دو هدف کنترل خروج ارز و نظام‌مند کردن فرایند - شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری - واردات را دنبال می‌کرد.

اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل یدک کش ستارخان   -   چرخگیر ستارخان   -   کرایه چرخگیر ستارخان   -   قیمت چرخگیر ستارخان   -   مبلغ چرخگیر ستارخان   -   تعرفه چرخگیر ستارخان   -   شماره تماس چرخگیر ستارخان   -   خدمات چرخگیر ستارخان   -   امداد خودرو ستاری   -   کرایه امداد خودرو ستاری   -   قیمت امداد خودرو ستاری   -   مبلغ امداد خودرو ستاری   -   تعرفه امداد خودرو ستاری   -   شماره تماس امداد خودرو ستاری   -   خدمات امداد خودرو ستاری   -   امداد خودرو سیار ستاری   -   کرایه امداد خودرو سیار ستاری   -   قیمت امداد خودرو سیار ستاری   -   مبلغ امداد خودرو سیار ستاری   -   تعرفه امداد خودرو سیار ستاری   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ستاری   -   خدمات امداد خودرو سیار ستاری   -   خودروبر ستاری   -   کرایه خودروبر ستاری   -   قیمت خودروبر ستاری   -   مبلغ خودروبر ستاری   -   تعرفه خودروبر ستاری   -   شماره تماس خودروبر ستاری   -   خدمات خودروبر ستاری   -   یدک کش ستاری   -   کرایه یدک کش ستاری   -   قیمت یدک کش ستاری   -   مبلغ یدک کش ستاری   -   تعرفه یدک کش ستاری   -   شماره تماس یدک کش ستاری   -   خدمات یدک کش ستاری   -   حمل خودرو ستاری   -   کرایه حمل خودرو ستاری   -   قیمت حمل خودرو ستاری   -   مبلغ حمل خودرو ستاری   -   تعرفه حمل خودرو ستاری   -  آخرين صفحه