شماره تماس حمل خودرو چیذر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03919.html
وزیر صنعت

شورای رقابت از موضوع قیمت‎گذاری خودرو کنار گذاشته نشده و حتی در متن نامه وزیر صنعت نیز به صراحت در مورد خروج شورای رقابت از حیطه قیمت‎گذاری خودرو مطلبی ارائه نشده است.

۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

شورای رقابت تهدید به شکایت از تصمیم وزیر صمت به دیوان عدالت اداری کرد

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،ماندن یا نماندن در قیمت‎گذاری خودرو، مساله این روزهای شورای رقابت است، شورایی - شماره تماس حمل خودرو چیذر - که 7سال قیمت‌گذاری خودروهای کمتر از 45میلیون‌تومان صنعت خودرو را انجام داده است. این خودروها 85درصد نیاز بازار خودرو کشور را تامین می‌کنند و به گفته شورای رقابتی‌ها - شماره تماس حمل خودرو چیذر - در آن انحصار وجود دارد. پس قیمت‌های آن‎ها باید - شماره تماس حمل خودرو چیذر - از کانال این شورا عبور کند. اما حالا ظاهرا کانال جدیدی برای قیمت‌گذاری خودرو باز شده و در نهایت این ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کننده است که تصمیم‌ می‌گیرد چه قیمتی برای خودروها مناسب است.

به‌نظر می‌رسد در دستورالعمل جدید برای قیمت‌گذاری خودرو نقش این شورا کمرنگ شده است. هرچند هنوز هم - شماره تماس حمل خودرو چیذر - برای قیمت‌گذاری و تعیین چهارچوب آن - شماره تماس حمل خودرو چیذر - شورای رقابت حرف اول را می‌زند اما در نهایت این - شماره تماس حمل خودرو چیذر - ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کننده هستند که به‌عنوان سوپاپ اطمینان خودروسازان برای افزایش قیمت‌ها و دستیابی به قیمت دلخواه وارد گود خواهند شد. به این صورت می‌توان گفت هرچند شورای رقابت همچنان ادامه کار می‌دهد اما مانند گذشته تاثیرگذار نخواهد بود. بلکه در نهایت این وزارت صمت است که حرف آخر را می‌زند.

تعریف جایگاهی جدید برای شورای رقابت

در همین - شماره تماس حمل خودرو چیذر - زمینه ولی ملکی، عضو ناظر - شماره تماس حمل خودرو چیذر - شورای رقابت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «شورای رقابت از موضوع - شماره تماس حمل خودرو چیذر - قیمت‎گذاری خودرو کنار گذاشته نشده و حتی در متن نامه وزیر صنعت نیز به صراحت در مورد خروج شورای رقابت از حیطه قیمت‎گذاری خودرو مطلبی ارائه - شماره تماس حمل خودرو چیذر - نشده است.»

وی می‌افزاید: «در نامه وزیر - شماره تماس حمل خودرو چیذر - صمت به شورای رقابت اعلام شده است تمامی سازمان‎ها و شوراها که در امر قیمت‎گذاری کالا - شماره تماس حمل خودرو چیذر - و خدمات دخالت دارند، باید تا اطلاع ثانوی - شماره تماس حمل خودرو چیذر - با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند - شماره تماس حمل خودرو چیذر - و تصمیمات در این بخش‎ها به تایید ستاد - شماره تماس حمل خودرو چیذر - تنظیم بازار و سازمان حمایت برسد.»

مشخص نیست منظور از اطلاع - شماره تماس حمل خودرو چیذر - ثانوی چیست؛ این‎که وزارت صنعت می‌خواهد تعیین نهایی قیمت را در سازمان حمایت به آزمون و خطا بگذارد - شماره تماس حمل خودرو چیذر - و در صورت عدم موفقیت، راه را برای بازگشت دوباره شورای رقابت باز - شماره تماس حمل خودرو چیذر - بگذارد یا خیر، درحال‎حاضر مشخص نیست.

به گفته این عضو کمیسیون صنایع مجلس، شورای‎عالی اقتصاد بحث تعیین چارچوب قیمت‌گذاری را به شورای رقابت و قیمت‌گذاری نهایی را به ستاد تنظیم بازار واگذار کرده و شورای رقابت برای تعیین این چارچوب باید با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشد.

مخالفت شورای رقابت با قائل‎شدن حق وتو برای - شماره تماس حمل خودرو چیذر - سازمان حمایت

 در همین خصوص، حسن قاضیان؛ کارشناس صنعت خودرو با بیان این‎که وزارت صنعت به دنبال تضعیف شورای رقابت و کم‎کردن اختیارات این شوراست، می‌گوید: «این‎که وزارت صنعت برای ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کننده در خصوص قیمت‌گذاری خودروها حق وتو قائل شده، نشان‌دهنده مخالفت جدی این وزارتخانه با عملکرد شورای رقابت است. این حق وتو باعث شده است شورای رقابت برای پیگیری و احتمالا لغو دستورالعمل وزیر صنعت دست به دامان دیوان عدالت اداری شود.»

به نظر - شماره تماس حمل خودرو چیذر - می‌رسد شورای رقابت که خود را نهاد فراقوه‌ای می‌داند نمی‌خواهد به این راحتی زیر بار این نامه و نوع جدید قیمت‌گذاری خودرو برود.

در این - شماره تماس حمل خودرو چیذر - رابطه محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن صنایع همگن - شماره تماس حمل خودرو چیذر - قطعه‌سازی گفت: «در جلسه‎ای که هفته گذشته با حضور وزیر کشور و مدیران ارشد خودروسازان و قطعه‌سازان - شماره تماس حمل خودرو چیذر - با هدف بررسی مشکلات این صنایع برگزار شد، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گزارش داد مقرر شده است - شماره تماس حمل خودرو چیذر - وظیفه قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار واگذار شود. البته رئیس شورای رقابت که در جلسه حضور داشت با این موضوع مخالفت و اظهار کرد که در صورت تحقق این موضوع، به دیوان عدالت اداری شکایت خواهد کرد.»

تاثیرگذاری حداقلی شورا

قاضیان می‌افزاید: «هرچند در بحث خودروهای زیر 45میلیون‌تومان به‎راستی انحصار وجود داشته و دارد اما واقعیت این است که شورای رقابت در طول مدتی که سیاست‌گذار قیمتی این - شماره تماس حمل خودرو چیذر - سگمنت از تولید داخل بوده، نتوانسته است آن‎طور که باید - شماره تماس حمل خودرو چیذر - تاثیرگذار باشد.»

به گفته وی، یکی از انتقادات جدی که به عملکرد شورای رقابت در طول این‌سال‌ها وارد شده، بحث افزایش ناکافی قیمت خودروها بوده‌ - شماره تماس حمل خودرو چیذر - است. به نظر می‌رسد قیمت یک خودرو کامل همزمان با افزایش تورم سالانه و بحث - شماره تماس حمل خودرو چیذر - ارز که همواره در اقتصاد کشورمان دیده‌ شده، رشد نکرده است. ضمن این‎که قیمت تولید و واردات قطعه نیز افزایش پیدا کرده اما به نسبت آن - شماره تماس حمل خودرو چیذر - قیمت - شماره تماس حمل خودرو چیذر - خودرو مانند بسیاری دیگر از اجناس افزایش پیدا نکرده است.

این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به عدم رشد منطقی قیمت خودرو در طول سال‌های گذشته می‌گوید: «جمع‎شدن فنر قیمت‌ها باعث - شماره تماس حمل خودرو چیذر - شد تا نهایتا در ماه‌های اخیر شاهد جهش آن باشیم و بالاخره وزارت صنعت و شورای‎عالی اقتصاد به این نتیجه رسیده‎اند که باید تغییراتی را در نحوه قیمت‌گذاری خودروها اعمال کرد. هرچند نکته منفی می‌تواند در بحث رابطه کیفیت و قیمت خودرو که موردتاکید شورای رقابت بود، جلوه کند.»

دلیل شورای رقابت برای مخالفت با افزایش قیمت خودرو

شورای رقابت در طول این سال‌ها همواره بحث کیفیت خودرو و بهره‌وری پایین خودروسازان را دلیلی بر پایین بودن دستور افزایش قیمت سالانه خودرو می‌دانست و به این صورت سعی می‌کرد بین قیمت خودرو و کیفیت آن تعادل ایجاد کند.

در این زمینه ملکی، عضو ناظر شورای رقابت با اشاره به دیر عمل‎کردن شورای رقابت در افزایش قیمت خودروها می‌گوید: «زمانی که شورای رقابت با حرکت لاک‎پشتی و با وجود گذشت 6 ماه از سال، همچنان قیمت‎ها را بررسی و اصلاح نکرده است، - شماره تماس حمل خودرو چیذر - مسلما این مساله - شماره تماس حمل خودرو چیذر - در کیفیت قطعات و افت تولیدات خودروسازان تاثیر خواهد گذاشت و به‎طبع فشارهای ناشی‌از این بخش دامن مردم را هم خواهد گرفت. باید بپذیریم که شورای رقابت و سازمان‎های دیگر تاکنون نتوانسته‌اند به تعهدات خویش عمل کنند.»

- شماره تماس حمل خودرو چیذر -
اولين صفحه   -  خدمات امداد خودرو سیار چیذر   -   خودروبر چیذر   -   کرایه خودروبر چیذر   -   قیمت خودروبر چیذر   -   مبلغ خودروبر چیذر   -   تعرفه خودروبر چیذر   -   شماره تماس خودروبر چیذر   -   خدمات خودروبر چیذر   -   یدک کش چیذر   -   کرایه یدک کش چیذر   -   قیمت یدک کش چیذر   -   مبلغ یدک کش چیذر   -   تعرفه یدک کش چیذر   -   شماره تماس یدک کش چیذر   -   خدمات یدک کش چیذر   -   حمل خودرو چیذر   -   کرایه حمل خودرو چیذر   -   قیمت حمل خودرو چیذر   -   مبلغ حمل خودرو چیذر   -   تعرفه حمل خودرو چیذر   -   شماره تماس حمل خودرو چیذر   -   خدمات حمل خودرو چیذر   -   حمل ماشین چیذر   -   کرایه حمل ماشین چیذر   -   قیمت حمل ماشین چیذر   -   مبلغ حمل ماشین چیذر   -   تعرفه حمل ماشین چیذر   -   شماره تماس حمل ماشین چیذر   -   خدمات حمل ماشین چیذر   -   کفی چیذر   -   کرایه کفی چیذر   -   قیمت کفی چیذر   -   مبلغ کفی چیذر   -   تعرفه کفی چیذر   -   شماره تماس کفی چیذر   -   خدمات کفی چیذر   -   کفی خودروبر چیذر   -   کرایه کفی خودروبر چیذر   -   قیمت کفی خودروبر چیذر   -   مبلغ کفی خودروبر چیذر   -   تعرفه کفی خودروبر چیذر   -  آخرين صفحه