شماره تماس خودرو سوار کن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01140.html
صنعت خودرو

80درصد صنعت و بازار خودرو در جهان در اختیار 17خودروساز است و خودروساز شدن خارج از این سیکل ممکن نیست

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

صنعت خودرو می‎خواهیم یا نه؟

- شماره تماس خودرو سوار کن -

صنعت خودرو در ایران با چند دهه قدمت همچنان مونتاژکار است. بسیاری از کارشناسان معتقدند مونتاژکار بودن - شماره تماس خودرو سوار کن - به معنای بی‌ارزش بودن کار خودروسازان - شماره تماس خودرو سوار کن - نیست اما وقتی در یک صنعتی صرفا مونتاژ در دستور کار قرار می‌گیرد و خودروسازی‌ها - شماره تماس خودرو سوار کن - تحت لایسنس شرکت خارجی ادامه فعالیت می‌دهند، نمی‌توان - شماره تماس خودرو سوار کن - در بحث صادرات چندان عملکرد مفیدی داشت. در - شماره تماس خودرو سوار کن - این شرایط، اصولا قرارگرفتن در زنجیره تامین خارجی سخت است، به‎خصوص - شماره تماس خودرو سوار کن - اگر تولیدات مونتاژی در داخل کشور، محصولات قدیمی باشند یا به لحاظ اقتصادی تولید آن‌ها - شماره تماس خودرو سوار کن - در داخل و صادرات آن‌ها صرفه اقتصادی بالایی - شماره تماس خودرو سوار کن - نداشته باشد.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، در همین زمینه، بیوک علیمرادلو؛ کارشناس صنعت خودرو با بیان این‎که صنعت خودرو در کشورمان صنعت مونتاژ است، می‌گوید: «بی‌تعارف ما مونتاژکار هستیم. اگر کسی غیر از این می‌گوید دروغ گفته است. در تمام شرکت‌ها صنعت، صنعت مونتاژ است پس نباید در خصوص صادرات صحبت کنیم.»

وی می‌افزاید: «وقتی ما تحت لایسنس تولید می‌کنیم، صاحب برند به ما می‌گوید چگونه تولید کنید، چگونه بفروشید و به کجا صادرات داشته باشید. خارج از این هیچ‌کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. پس تعارف نکنیم و نگوییم که صنعت - شماره تماس خودرو سوار کن - داریم. ما یک صنعت مونتاژ داریم و با آن ادامه می‌دهیم.»

صنعت خودرو می‎خواهیم اما...

علیمرادلو در - شماره تماس خودرو سوار کن - خصوص این‎که آیا ما صنعت خودرو می‌خواهیم یا خیر، می‌گوید: «من جزو کسانی نیستم که می‌گویند صنعت خودرو نمی‌خواهیم. صنعت خودرو با زندگی میلیون‎ها انسان در کشور و - شماره تماس خودرو سوار کن - میلیاردها انسان در جهان گره خورده است و بسیاری - شماره تماس خودرو سوار کن - به آن نیاز دارند. اما این را باید بدانیم که 80درصد صنعت و بازار خودرو در - شماره تماس خودرو سوار کن - جهان در اختیار 17خودروساز است. پس این‌ها در دنیا تعیین‌کننده هستند که چه خودرویی سوار شوید و با چه قیمتی خریداری کنید.»

وی در ادامه - شماره تماس خودرو سوار کن - تاکید می‌کند: «بحث داشتن یا نداشتن صنعت خودرو یک تصمیم کلی و کلان است و - شماره تماس خودرو سوار کن - باید کل کشور تصمیم‌ بگیرد که آیا صنعت خودرو می‌خواهد یا خیر. در دنیا برای مثلا یک بازه 10ساله برنامه‌ریزی می‌کنند که برای توسعه صنعت خودرو چه دارند و چه می‌خواهند. صنعت خودرو یک صنعت پرچالش است و ما باید در این بازه زمانی فرصت‌ها و چالش‌ها را تشخیص دهیم.»

علیمرادلو - شماره تماس خودرو سوار کن - با بیان این‎که برای - شماره تماس خودرو سوار کن - حضور در بازارهای جهانی و حضور در کنار آن 17شرکت اصلی نمی‌توانیم خارج از سیکل - شماره تماس خودرو سوار کن - این تعداد خودروساز باشیم، اظهار می‌کند: «اگر می‌خواهیم در بازار جهانی باشیم، خارج - شماره تماس خودرو سوار کن - از ارتباط با این 17شرکت نمی‌توانیم فعالیت کنیم.»

سال‌های سال است که روی این مورد تاکید بسیار وجود دارد و بسیاری معتقدند - شماره تماس خودرو سوار کن - که صرف - شماره تماس خودرو سوار کن - تولید - شماره تماس خودرو سوار کن - یک خودرو در کشور، باعث انتقال تکنولوژی و صادرات خودرو از کشور مونتاژکار به کشورهای دیگر نمی‌شود. بحث بر سر داخلی‌سازی و تشکیل جوینت‌ونچر و این موضوع است که اصولا تولید یک محصول در یک کشور صرفه اقتصادی داشته و امکان صادرات آن مهیا باشد. یعنی همان مساله‌ای که طی سالیان اخیر در کشورمان دیده نشده و محصولات مونتاژ شده در ایران - شماره تماس خودرو سوار کن - نتوانسته‎اند در بازارهای دیگر به فروش برسند و صرفا - شماره تماس خودرو سوار کن - تولید خودرو برای بازار داخلی انجام شده است.

با لایسنس اروپایی و CKD چینی به جایی - شماره تماس خودرو سوار کن - نمی‎رسیم

این کارشناس صنعت خودرو که سابقه مذاکره با نمایندگان رنو برای حضور در صنعت خودرو ایران را دارد، می‌گوید: «البته روی این نکته تاکید دارم که با لایسنس و تولید CKD نمی‌توانیم خودروساز شویم.

من چندین سال است که می‌گویم مرگ بر لایسنس، مرگ بر CKD. چون با این‌ها ما به جایی نمی‌رسیم. چون با این وضعیت، سال‌های سال همین می‌مانیم که هستیم و در جا می‌زنیم. امروز با یک شرکت کار می‌کنیم و فردا با شرکتی دیگر.»

علیمرادلو در این خصوص تاکید دارد: «با سی‌کی‌دی‎کاری یک روز باید معطل اروپایی می‌شدیم و یک روز دیگر معطل چینی‌ها. چینی‌هایی که وقتی من در مهرکام‌ پارس - شماره تماس خودرو سوار کن - بودم، - شماره تماس خودرو سوار کن - یک میلیون دلار به بنده دادند تا برویم در کشورشان داشبورد تولید کنیم و حالا برای من سخت است که می‌بینم باید - شماره تماس خودرو سوار کن - برویم از آن‌ها درخواست کنیم که برایمان داشبورد بسازند.»

وی می‌افزاید: «چرا وقتی یک مدیر، خوب کار می‌کند، عزلش می‎کنیم؟ فقط در صنعت خودرو نیست، بلکه در همه جا این اتفاق رخ می‌دهد.»

به عقیده کارشناسان، برای - شماره تماس خودرو سوار کن - خودروساز شدن و صاحب صنعت خودرو شدن نیازمند زیرساخت‌ها و البته مدیریت صحیح و اصولی در سطح وزارت صمت و خودروسازان هستیم؛ مدیرانی از جنس صنعت خودرو که تمامی چالش‌های ساخت خودرو را می‌شناسند و می‌توانند - شماره تماس خودرو سوار کن - به صورت زیربنایی کار - شماره تماس خودرو سوار کن - کنند.

نمی‌توان بدون برنامه و البته بدون مدیرانی متخصص در این صنعت پیشرفت - شماره تماس خودرو سوار کن - کرد. برای ورود به زنجیره تامین جهانی در صنعت خودرو نیاز به موارد متعددی است که برخی از آن‎ها در ایران وجود ندارد یا اگر هم ظرفیتی هست، متاسفانه به‎صورت ناقص و با مدیریت ضعیف در حال از بین رفتن است.

اولين صفحه   -  خدمات نیسان خودروبر کن   -   نیسان یدک کش کن   -   کرایه نیسان یدک کش کن   -   قیمت نیسان یدک کش کن   -   مبلغ نیسان یدک کش کن   -   تعرفه نیسان یدک کش کن   -   شماره تماس نیسان یدک کش کن   -   خدمات نیسان یدک کش کن   -   ماشین بر کن   -   کرایه ماشین بر کن   -   قیمت ماشین بر کن   -   مبلغ ماشین بر کن   -   تعرفه ماشین بر کن   -   شماره تماس ماشین بر کن   -   خدمات ماشین بر کن   -   خودرو سوار کن   -   کرایه خودرو سوار کن   -   قیمت خودرو سوار کن   -   مبلغ خودرو سوار کن   -   تعرفه خودرو سوار کن   -   شماره تماس خودرو سوار کن   -   خدمات خودرو سوار کن   -   جرثقیل یدک کش کن   -   کرایه جرثقیل یدک کش کن   -   قیمت جرثقیل یدک کش کن   -   مبلغ جرثقیل یدک کش کن   -   تعرفه جرثقیل یدک کش کن   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش کن   -   خدمات جرثقیل یدک کش کن   -   چرخگیر کن   -   کرایه چرخگیر کن   -   قیمت چرخگیر کن   -   مبلغ چرخگیر کن   -   تعرفه چرخگیر کن   -   شماره تماس چرخگیر کن   -   خدمات چرخگیر کن   -   امداد خودرو کوهسار   -   کرایه امداد خودرو کوهسار   -   قیمت امداد خودرو کوهسار   -   مبلغ امداد خودرو کوهسار   -   تعرفه امداد خودرو کوهسار   -  آخرين صفحه