شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02904.html
سوخت و خودرو

سوخت و خودرو اگرچه به‌عنوان دو متهم اصلی آلودگی کلانشهرها شناخته می‌شوند، ‌اما این روزها باید متهم ردیف سومی را هم به این جمع دونفره اضافه کرد و آن بی‌اهمیتی برخی مدیران به ابداعات دانشمندان جوان ایرانی است که باید برای اجرایی‌کردن طرح‌ها و ایده‌هایشان در ایران دست به دامان کشورهای اروپایی شوند.

۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

برای دور زدن خودتحریمی‌ها دست به دامان اروپا شدیم!

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  اروپایی‌هایی که با ثبت و تولید عمده اختراعات جوانان ما قرار است تکنولوژی را به خودمان بفروشند و بودجه‌های دولتی با خیالی راحت در جیب شرکت‌های بزرگ اروپایی سرازیر شود؛ آن‌هم غافل از اینکه - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - محل تولید دانش - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - فنی و ایجاد این تکنولوژی، ایران و ذهن خلاق جوانان ایرانی - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - است. باتوجه به شروع فصل سرما و افزایش آلودگی هوا  نقش دو بازیگر اصلی بازی آلودگی‌ها پر‌رنگ می‌شود؛ نخست خودروهای قدیمی و دیگر سوخت غیراستاندارد و آلاینده‌.
- شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - دکتر باقر بیرالوند، محقق و استاد دانشگاه پلی‌تکنیک تهران، برای نخستین‌بار موفق به اختراع و ثبت ماده‌ای شده است که می‌تواند آلایندگی سوخت را - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - تا حد مطلوبی کاهش دهد. او اگرچه برای عملیاتی‌کردن اختراع خود در ایران با مشکل مواجه شده است - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - اما درست بر‌خلاف کشورش، ‌اروپایی‌ها با روی باز به سراغش آمده‌اند و نه‌تنها محصولش را در حجم عمده‌ای خریداری - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - می‌کنند بلکه در آینده‌ای نزدیک نیز به احتمال زیاد همین تکنولوژی ایرانی را با قیمتی گزاف به کشورمان خواهند فروخت. با دکتر بیرالوند به گفت‌وگو نشستیم تا درباره نقش سوخت در ایجاد آلودگی هوا‌، ‌استانداردهای سوخت در دنیا و کشور، همچنین فرایندی که اختراع او و هم‌تیمی‌هایش می‌تواند در کاهش میزان آلودگی هوا داشته - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - باشد،‌ بگوید. 

 احتراق کامل در خودرو باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟
زمان محترق‌شدن سوخت فقط باید دی‌اکسیدکربن CO2 و بخارآب H2O تولید شود. این گازها کاملا بی‌ضرر هستند و یک احتراق ایده‌آل را از نظر تئوریک شکل می‌دهند. - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - اما در واقعیت به‌دلیل طراحی موتورها و از همه مهم‌تر کیفیت سوخت، احتراق‌ها ناقص هستند. احتراق ناقص به‌معنای نسوختن کامل سوخت و تولید گازهایی مانند منواکسیدکربن، هیدریدکربن، اکسیدهای نیتروژن، اکسیدهای گوگرد و ترکیبات آروماتیک و اولفین‌ها است. تمام این گازها برای سلامت انسان و محیط‌زیست مضر هستند.

بازیگر نقش اول آلودگی ‌هوا، سوخت‌ها هستند یا خودروها؟ 
بگذارید به سوال شما این‌گونه پاسخ بدهم. فرض کنید خودروهای تولید داخل را متوقف و از خودروهای وارداتی که به تکنولوژی روز مجهز هستند، استفاده کنیم. با گذشت مدتی متوجه خواهید شد که آلودگی همچنان وجود دارد اما شاید 20 تا - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - 30‌درصد کاهش یابد. قطعا سوخت متهم ردیف اول آلودگی هوا است. استانداردهای مربوط به سوخت و آلایندگی خودروها یورو‌4 است و تا زمانی‌که کیفیت سوخت اصلاح نشود، آلودگی نیز کاهش نخواهد یافت.

لطفا در مورد استاندارد یورو توضیح دهید.
باتوجه - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - به افزایش گازهای آلاینده محیط‌زیست، افزایش تولید خودروها و در خطر قرار گرفتن سلامت انسان، استانداردهایی جهت نظارت بر - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - میزان آلایندگی به‌کار گرفته شد که مهم‌ترین آن‌ها استاندارد اروپایی - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - یا همان یورو است. در سال 1992 ‌اولین نوع این استاندارد که یورو1 است، آغاز شد و در سال 2014 به یورو6 ارتقا - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - یافت‌. اما - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - استانداردهایی که در کشور تحت نام یورو‌4 می‌شناسیم، متعلق به سال 2005 میلادی است. به‌عبارتی در زمینه آلایندگی سوخت‌ها‌، 13‌سال از دنیا عقب هستیم. اگر به بررسی این مشکل بپردازیم به این پاسخ می‌رسیم که برای تولید سوخت استاندارد، زیر‌ساخت لازم را در اختیار نداریم. 

بنزین یورو4 باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ 
مهم‌ترین پارامتر برای این نوع سوخت (که برای بسیاری از رانندگان مهم است) اکتان است که عدد آن باید 91 تا 95 باشد. بنزن سوخت در این استاندارد یک‌درصد، مواد آروماتیک سوخت نهایتا 35‌درصد و مقدار گوگرد موجود در سوخت یورو4 باید 50 PPM باشد. متاسفانه این مقدار در سوخت داخل کشور فراتر از 50 بوده که به‌شدت برای سلامت مضر است. گاهی نیز عدد اکتان بیان‌شده کمتر از حد استاندارد است که این عوامل سبب ایجاد - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - احتراق ناقص در خودرو و افزایش آلایندگی می‌شود. 

آیا صحت دارد - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - که سوخت کشور ما گوگرد فراوانی دارد؟ راهی برای تصفیه آن وجود دارد؟
بله. سوخت‌های بنزین، گاز و گازوئیل موجود در کشور غنی از سولفور هستند. ترکیب گوگرد یا سولفور در زمان احتراق، گازی را با نام SOX تولید می‌کند - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - که برای سلامت انسان و قطعه کاتالیست خودرو، مضر است. مقدار گوگرد موجود در سوخت نیز سبب کاهش عمر مفید موتور و خوردگی قطعات آن می‌شود. به‌عنوان مثال گوگرد موجود می‌تواند سبب خوردگی سوپاپ‌ها و انژکتور‌ها شود. این حالت در زمان احتراق می‌تواند تاثیر منفی بر میزان آلایندگی بگذارد و به‌ تبع آن کاهش قدرت موتور  را در پی داشته باشد.
درپاسخ به قسمت - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - دوم سوال شما باید بگویم راهکارهای فراوانی جهت تصفیه سوخت وجود دارد که عبارتند از روش تقطیر، روش اسید‌زنی، استفاده از مواد اکسنده و کاتالیست‌های سوختی در پالایشگاه‌ها‌. ما سال گذشته توانستیم ماده‌ای را ثبت و تولید کنیم که به بهترین شکل ممکن گوگرد موجود در هر سوختی را در زمان تصفیه در پالایشگاه از بین ببرد و کاملا دوستدار - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - محیط‌زیست است. 

آیا - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - در کشور توانستید از این ماده برای کاهش آلایندگی سوخت استفاده کنید؟
با وجود تلاش‌هایی که در این راستا انجام دادیم، متاسفانه نتوانستیم در داخل کشور برای تصفیه سوخت موجود و عاری کردن آن از گوگرد اقدامی انجام دهیم. اما در حال حاضر با کشورهای اتریش، هلند و در آینده کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در بحث حذف گوگرد از سوخت آن‌ها وارد همکاری می‌شویم. توجه سایر کشورها به کاهش آلایندگی محیط‌زیست به حدی بالاست که تمام طرح‌های موجود در این راستا را جذب می‌کنند، اما در داخل کشور - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - نتوانستیم - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - کاری از پیش بریم.

آیا تکنولوژی شما نیاز به زیر‌ساخت خاصی داشت که موفق به استفاده از آن در کشور نشدید؟
خیر. این - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - تکنولوژی دارای ویژگی‌های منحصر به‌فرد - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - از قبیل روش سرد بودن، استفاده از سیستم گرمایشی، محیط خنثی و دوستدار محیط زیست، بدون - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - ضایعات زیست‌محیطی، احیا شدن مجدد کاتالیست است. همه موارد مذکور در صنعت پالایش و سوخت متناسب با زیر‌ساخت داخل صورت گرفته - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - است که سبب می‌شود پروسه - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - انجام کار با تجهیزات - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - ساده انجام‌پذیر باشد و مدت زمان پردازش به‌صورت چشمگیری کاهش یابد. در این روش هزینه حذف گوگرد از فرآورده‌های نفتی به‌ازای هر تن 10 تا 12دلار است که - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - در قیاس با سایر روش‌ها بسیار مقرون به‌صرفه است. در دنیا اگر روشی یک‌دلار کاهش هزینه داشته - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - باشد، کل تکنولوژی را تعویض می‌کنند. 

و سخن - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - آخر؟
در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که ماده ما - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - را از کشورهای اروپایی به‌نام تکنولوژی جدید به داخل کشور وارد می‌کنند و مورد استفاده قرار می‌دهند. در کلانشهرها آلودگی هوا معضل جدیدی - شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی - است که باید راهکارهایی برای مقابله با آن در نظر گرفته شود.
هزینه کردن در بخش تصفیه و بهینه‌سازی سوخت بسیار ارزان‌تر از هزینه درمان بیماران است. آلودگی هوا، بروز بیماری‌هایی از قبیل سرطان و مشکلات عدیده ریوی را در کلانشهرها افزایش می‌دهد. متولیان امر باید دستورات و اقدامات لازم برای بهبود سوخت را در اولویت قرار دهند. شاید دیری نپاید که  استفاده از سوخت‌های فسیلی در دنیا منسوخ شود و کشور ما همچنان پرچمدار استفاده از آن باشد. اگر زیر‌ساخت‌های لازم برای استفاده از دانش ما را فراهم کنند، به بهترین شکل تصفیه سوخت از قبیل حذف گوگرد و افزایش اکتان را انجام خواهیم داد که سبب افزایش اکتان نیز خواهد شد.

اولين صفحه   -  خدمات کفی محلاتی   -   کفی خودروبر محلاتی   -   کرایه کفی خودروبر محلاتی   -   قیمت کفی خودروبر محلاتی   -   مبلغ کفی خودروبر محلاتی   -   تعرفه کفی خودروبر محلاتی   -   شماره تماس کفی خودروبر محلاتی   -   خدمات کفی خودروبر محلاتی   -   جرثقیل خودروبر محلاتی   -   کرایه جرثقیل خودروبر محلاتی   -   قیمت جرثقیل خودروبر محلاتی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر محلاتی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر محلاتی   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر محلاتی   -   خدمات جرثقیل خودروبر محلاتی   -   نیسان خودروبر محلاتی   -   کرایه نیسان خودروبر محلاتی   -   قیمت نیسان خودروبر محلاتی   -   مبلغ نیسان خودروبر محلاتی   -   تعرفه نیسان خودروبر محلاتی   -   شماره تماس نیسان خودروبر محلاتی   -   خدمات نیسان خودروبر محلاتی   -   نیسان یدک کش محلاتی   -   کرایه نیسان یدک کش محلاتی   -   قیمت نیسان یدک کش محلاتی   -   مبلغ نیسان یدک کش محلاتی   -   تعرفه نیسان یدک کش محلاتی   -   شماره تماس نیسان یدک کش محلاتی   -   خدمات نیسان یدک کش محلاتی   -   ماشین بر محلاتی   -   کرایه ماشین بر محلاتی   -   قیمت ماشین بر محلاتی   -   مبلغ ماشین بر محلاتی   -   تعرفه ماشین بر محلاتی   -   شماره تماس ماشین بر محلاتی   -   خدمات ماشین بر محلاتی   -   خودرو سوار محلاتی   -   کرایه خودرو سوار محلاتی   -   قیمت خودرو سوار محلاتی   -   مبلغ خودرو سوار محلاتی   -   تعرفه خودرو سوار محلاتی   -  آخرين صفحه