شماره تماس کفی خودروبر آپادانا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07510.html

مسیر رفت‌وبرگشت میان «تهران» تا «یزد» را درنظر بگیریم. بدون وجود «تاسیسات بین‌راهی» وقوع سانحه در طول هزاروسیصدکیلومتر سفر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. بر تابلوهای بین‌راهی نوشته است «به‌ازای هردوساعت رانندگی، پانزده‌دقیقه استراحت کنید» اما تابلوها به این سوال پاسخ نمی‌دهند: کجا استراحت کنیم؟

۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵

کجا استراحت کنیم؟!

رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - اجرای خدمات زیرساختی آنگونه که در قالب قراردادهای مشارکت به بخش خصوصی واگذار می‌شود لزوما به بهبود این خدمات منجر نمی‌شود.

به‌عنوان نمونه تعریف «راه» براساس آیین‌نامه راه‌های شهری در بخش مبانی (مصوب ۱۳۷۴ وزارت مسکن و شهرسازی) عبارت است از مجموعه‌ای که برای عبور وسایل نقلیه موتوری، دوچرخه و پیاده ساخته می‌شود. همچنین براساس بند یک از - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - ماده یک آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی «آزادراه به - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - راهی - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - گفته می‌شود - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - که حداقل دارای دوخط اتومبیل - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - رو و یک شانه حداقل - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - به عرض سه‌متر برای هرطرف رفت‌وبرگشت بوده و دوطرف آن به‌نحوی محصور و در تمام طول آزادراه کاملا از هم مجزا باشند و ارتباط آن‌ها با هم تنها به وسیله راه‌های فرعی که از زیر یا بالای آزادراه عبور کند، تامین شود و هیچ راه دیگری آن را قطع نکند.»

[caption id="attachment_209702" - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - align="alignleft" width="345"]شماره تماس کفی خودروبر آپادانا به‌ازای هردوساعت - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - رانندگی پانزده‌دقیقه استراحت کنید[/caption]

اما این «زیرساخت»ها به‌تنهایی نمی‌توانند «کیفیت‌عبورومرور» را محقق کنند. توضیح مطلب آن - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - که تعاریف مورداستفاده - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - در رابطه با «زیرساخت» معمولا بر ماهیت «مهندسی» «زیرساخت» تکیه دارند و «بهره‌برداری - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - انسان» از آن را نادیده می‌گیرند.

«راه» یک «زیرساخت» است و «تاسیسات بین‌راهی» نیز زیرساختی دیگر. با این حال مجموعه «راه» و «تاسیسات بین راهی» هستند که «خدمات حمل‌ونقل» را پدید می‌آورند زیرا «انسان» - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - به‌عنوان یک «بهره‌بردار» علاوه‌بر عبور - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - نیازمند توقف و استراحت نیز هست.

همان‌‌قدر که اهمیت دارد بتوان - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - عبور و مرور افراد را میان دونقطه جغرافیایی ممکن کرد، ضرورت دارد به افراد فرصت داده شود تا به زیرساخت‌های استراحتی، بهداشتی، - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - سوخت‌گیری و حتی تفریحی دسترسی داشته باشند. به همان نسبت که افراد نتوانند توانایی‌های خود را در‌حین عبور «بازیابی» کنند، امکان وقوع سوانح جاده‌ای افزایش می‌یابد.

قراردادهای مشارکت دولتی-خصوصی باید در نهایت خدمتی عمومی ارائه - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - دهند و صرف احداث «زیرساخت» برای تحقق آن‌ها کافی نیست. بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد ضرورت دارد دامنه شمول آن‌ها را از «پروژه» به «طرح» گسترش داد.

براساس استاندارد «گستره دانش مدیریت پروژه» یا PMBOK که توسط «موسسه مدیریت پروژه» ایالات متحده آمریکا منتشر شده است، «پروژه» عبارت است از «تلاشی موقتی - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - که به‌منظور تولید محصول، خدمت یا نتیجه‌ای منحصربه‌فرد انجام می‌گیرد.» در مقابل «طرح» عبارت است از «مجموعه‌ای از پروژه‌های مرتبط به هم که به دلیل منفعتی که از مدیریت هماهنگ آن‌ها حاصل می‌شود، به‌صورت همراستا مدیریت می‌شوند و نه جداجدا.»

احداث «راه» به تنهایی یک «پروژه» است اما مجموعه «راه» و سایر پروژه‌هایی که «احداث» - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - و البته «بهره‌برداری» از - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - «تاسیسات بین‌راهی» را شامل می‌شود، یک «طرح» خواهد بود زیرا «ایمنی» و «عبور» باید هم‌راستا با - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - یکدیگر مدیریت شوند.

دولت عموما ترجیح می‌دهد «احداث راه» را ازطریق انعقاد قراردادهای مشارکت دولتی-خصوصی، مستند به «قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه‌وترابری ازطریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع پولی و مالی کشور»، مصوب ۲۴/ ۸/ ۱۳۶۶ و آیین‌نامه اجرایی آن به بخش خصوصی واگذار کند، اما به همان میزان برای واگذاری «احداث تاسیسات بین‌راهی» به بخش خصوصی علاقه‌ای وجود ندارد.

دلایلی که دولت را به این بی‌میلی وادار می‌کند عبارتند از: سودآوری تاسیسات بین‌راهی، لزوم اخذ مجوز از سایر سازمان‌های دولتی و مالکیت اراضی منابع طبیعی.

سودآوری تاسیسات بین‌راهی

اکنون می‌دانیم دلیل استقبال دولت‌ها ‌از قراردادهای مشارکت دولتی-خصوصی و - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - برخلاف توصیه «بانک جهانی»، نه ایجاد ارتباط موثر میان دوره «ساخت» و «بهره‌برداری» که نیاز به «تامین مالی» است.

دولت‌ها به‌دلیل استفاده از روش حسابداری نقدی می‌توانند هزینه دوره احداث را ازطریق انعقاد قراردادهای مشارکت به صفر تقلیل دهند. هرچند هزینه پنهان این قراردادها به‌ویژه در قراردادهای مشارکت «پرداخت دولتی» یا «Government Pay» بعدها خودنمایی می‌کند.

دولت اگر بتواند قرارداد مشارکت دولتی-خصوصی را به‌عنوان ابزار کاهش هزینه مورداستفاده قرار دهد، آنگاه تمایلی نخواهد داشت منابع درآمدی خود را به‌واسطه این قراردادها از دست بدهد. برخلاف «راه» که هزینه «احداث» آن به درآمد برای دولت منجر نمی‌شود.

(هزینه ساخت هرکیلومتر آزادراه به‌طور میانگین - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - در - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - دشت شش‌میلیاردتومان، در کوهپایه ۹میلیاردتومان و در مناطق کوهستانی ۱۵میلیاردتومان است). «احداث تاسیسات بین راهی» برای دولت درآمدزا خواهد بود. بدین ترتیب نقطه بهینه برای دولتی که از قرارداد مشارکت با هدف - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - «تامین مالی» استفاده می‌کند، «احداث راه» توسط بخش خصوصی بدون واگذاری «احداث و بهره‌برداری تاسیسات بین‌راهی» است.

حال آن که در مقابل اگر هدف از انعقاد قرارداد مشارکت در حیطه «راه» ارائه «خدمت عمومی و حمل‌ونقل ایمن» باشد، ضرورت خواهد داشت که دولت «احداث و بهره‌برداری» از «تاسیسات بین‌راهی» را - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - نیز - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - به بخش خصوصی واگذار کند.

این امر حتی درنهایت ازنظر مالی نیز به‌نفع دولت - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - خواهد بود زیرا بخشی از سرمایه‌گذاری و سود بخش خصوصی از درآمدهای «تاسیسات بین‌راهی» مستهلک می‌شود ‌و سهم پرداختی دولت کاهش می‌یابد.

لزوم اخذ مجوز از سایر سازما‌ن‌های دولتی

میان ساختار اداری دولت در ایران که بر مفهوم «دستگاه اجرایی» -یادگار دیرپای قانون برنامه و بودجه - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - ۱۳۵۱- استوار است و ضرورت‌های قرارداد مشارکت دولتی-خصوصی، سازگاری برقرار نیست.

دولت به‌عنوان یگانه دارنده اقتدار حاکمیتی می‌تواند با صدور طیف گسترده‌ای از مجوزهای - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - قانونی امکان «احداث تاسیسات بین‌راهی» را با منافع اقتصادی - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - بخش خصوصی همگرا کند. با این حال در ایران هر یک از وزارتخانه‌ها اختیاراتی انحصاری و محدود در ارائه این مجوزها دارند بی‌آن که «دستگاه دولتی» طرف - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - قرارداد با بخش خصوصی در این میان از اقتداری برخوردار باشد.

«راه» به تاسیسات رفاهی نیازمند است. مستند به «قانون اجازه واگذاری امتیاز - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - سرقفلی و مشارکت غرف و فروشگاه‌های پایانه‌های عمومی بار و مسافر و مجمتع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی»، صدور مجوز در این زمینه برعهده «سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور» است حال آن که طرف قرارداد بخش خصوصی به‌عنوان نمونه و در بخش - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - آزادراه‌ها «شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور» است.

همچنین «راه» نیازمند «متل» نیز هست. به استناد «آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، نرخ‌گذاری و بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری» صدور این مجوز در صلاحیت «سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری» است. مجوز مربوطه توسط «معاونت گردشگری» صادر می‌شود.

با این حال اگر به‌عنوان نمونه سرمایه‌گذار بخواهد نسبت‌به ایجاد تورهای «دشت‌گردی» نیز اقدام کند، باید تقاضای خود را به «معاونت سرمایه‌گذاری» ارائه دهد. ازسوی دیگر - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - احداث «پمپ بنزین» منوط‌به اخذ موافقت «شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی» است. بدین ترتیب «راه» هرگز نمی‌تواند به یک «طرح» بدل شود.

مالکیت اراضی منابع طبیعی

هرچند مالکیت راه و حریم آن متعلق‌به وزارت راه‌وشهرسازی است اما اراضی واقع در ماورای این حریم به «منابع طبیعی» تعلق دارد و «بهره‌برداری» از این اراضی به‌دلیل دیوان‌سالاری ناکارآمد «منابع طبیعی» و حتی «سازمان حفاظت از محیط‌زیست» امکان‌پذیر نخواهد بود. بدین ترتیب احداث - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - «تاسیسات بین‌راهی» که باید اصولا در ماورای حریم راه صورت پذیرد، با چالش مواجه می‌شود.

مجموعه این عوامل است - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - که حتی یا - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - به‌ویژه با انعقاد قراردادهای مشارکت دولتی-خصوصی، «راه» را به مسیری در میان دونقطه تقلیل می‌دهد، بی‌آن‌که «کیفیت» - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - و «ایمنی عبور» را تضمین کند. محرومیت از «کیفیت» و «ایمنی» در فصل سفر خودنمایی می‌کند.

اگر به‌عنوان نمونه مسیر رفت‌وبرگشت میان «تهران» - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - تا «یزد» را درنظر بگیریم بدون وجود «تاسیسات بین‌راهی» وقوع سانحه در - شماره تماس کفی خودروبر آپادانا - طول هزاروسیصدکیلومتر سفر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. بر تابلوهای بین‌راهی نوشته است «به‌ازای هردوساعت رانندگی، پانزده‌دقیقه استراحت کنید» اما تابلوها به این سوال پاسخ نمی‌دهند: کجا استراحت کنیم؟

  عرفان لاجوردی - دکترای حقوق بین‌الملل
اولين صفحه   -  خدمات حمل خودرو آپادانا   -   حمل ماشین آپادانا   -   کرایه حمل ماشین آپادانا   -   قیمت حمل ماشین آپادانا   -   مبلغ حمل ماشین آپادانا   -   تعرفه حمل ماشین آپادانا   -   شماره تماس حمل ماشین آپادانا   -   خدمات حمل ماشین آپادانا   -   کفی آپادانا   -   کرایه کفی آپادانا   -   قیمت کفی آپادانا   -   مبلغ کفی آپادانا   -   تعرفه کفی آپادانا   -   شماره تماس کفی آپادانا   -   خدمات کفی آپادانا   -   کفی خودروبر آپادانا   -   کرایه کفی خودروبر آپادانا   -   قیمت کفی خودروبر آپادانا   -   مبلغ کفی خودروبر آپادانا   -   تعرفه کفی خودروبر آپادانا   -   شماره تماس کفی خودروبر آپادانا   -   خدمات کفی خودروبر آپادانا   -   جرثقیل خودروبر آپادانا   -   کرایه جرثقیل خودروبر آپادانا   -   قیمت جرثقیل خودروبر آپادانا   -   مبلغ جرثقیل خودروبر آپادانا   -   تعرفه جرثقیل خودروبر آپادانا   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر آپادانا   -   خدمات جرثقیل خودروبر آپادانا   -   نیسان خودروبر آپادانا   -   کرایه نیسان خودروبر آپادانا   -   قیمت نیسان خودروبر آپادانا   -   مبلغ نیسان خودروبر آپادانا   -   تعرفه نیسان خودروبر آپادانا   -   شماره تماس نیسان خودروبر آپادانا   -   خدمات نیسان خودروبر آپادانا   -   نیسان یدک کش آپادانا   -   کرایه نیسان یدک کش آپادانا   -   قیمت نیسان یدک کش آپادانا   -   مبلغ نیسان یدک کش آپادانا   -   تعرفه نیسان یدک کش آپادانا   -  آخرين صفحه