شماره تماس کفی خودروبر حصارک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02575.html
خودروسازان

قیمت‌گذاری اغلب محصولات خودروسازان در حالی به خودشان واگذار شده که همچنان مشکل تحویل به‎موقع خودروها و کیفیت آن‌ها پابرجاست و به نظر می‌رسد تا زمانی که خودروسازان تعهدات پیشین خود را ایفا نکرده‌اند، نمی‌توانند تحویل زودهنگام داشته باشند.

۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

دولتی‎ماندن خودروسازان بهتر از خصولتی‎شدن آن‎ها بود

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،ضمن این‎که با شرایط فعلی خودروسازان که میزان تولید تا یک‎چهارم کاهش پیدا کرده است، چندان نمی‌توان روی افزایش کیفیت - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - و به‌دست آوردن قیمت مناسب در بازار حساب کرد. - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - به‎هرحال خودروسازان باید در ماه‌های آینده تولید خود را افزایش دهند تا بتوانند بازار خودرو را به تعادل برسانند، در غیر این صورت آزادسازی قیمت موفقیت‌آمیز نخواهد بود. اما در این شرایط که تعیین قیمت‌ها به‌دست خودروسازان افتاده است، انتظارات مشتریان چه خواهد بود و خودروسازان چگونه باید به این انتظارات جامه عمل بپوشانند؟  در همین زمینه با سعید مدنی، مدیرعامل پیشین - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - سایپا به گفت‌وگو پرداختیم. وی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - معتقد - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - است - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - «اگر خودروساز حاشیه سود خوبی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - داشته باشد، معمولا سعی می‌کند تولید را افزایش دهد. اما درحال‎حاضر تعهدات خودروسازان بسیار سنگین است و تا چند ماه آینده باید تعهدات - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - قبلی را انجام دهند، بنابراین وقتی خودروساز در تامین نقدینگی دچار مشکل می‌شود، برای رفع آن به پیش‌فروش نیاز دارد.»

 درحال‎حاضر قیمت‌ها افزایش یافته و قیمت‌گذاری به‌دست خودروسازان افتاده است. لطفا تحلیل‌تان را از این شرایط بیان کنید.
تعیین قیمت در حاشیه بازار از مدت‌ها قبل آرزوی خودروسازان بوده است. به‌نظرم باید این قضیه توسعه پیدا کند و درخصوص بقیه خودروها نیز چنین شرایطی اعمال شود. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای خودروساز روی دهد. چراکه در این حالت، خودروساز تکلیف خود را با بازار می‌داند. یعنی عملا اگر خودرویی تولید کند که قیمت‌ - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - تمام‎شده آن بالا اما - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - قیمت آن در بازار پایین باشد، می‌تواند تصمیم بگیرد چنین خودرویی را تولید کند یا خیر. اگر عکس این قضیه باشد، می‌تواند کارش را توسعه بدهد و به‌این‌ترتیب افزایش تولید رخ می‌دهد. در این صورت قیمت خودرو در بازار خودبه‌خود کنترل خواهد شد.

 یعنی ممکن است خودروسازان به این نتیجه برسند که باید یک خودرو را از روند تولید حذف کنند؟
بله، این امکان وجود دارد. این اتفاق برای بعضی ‌خودروها درحال رخ‎دادن است. - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - تیراژ خودرو پراید در حال کاهش است و خودروهایی مانند تیبا و ساینا در حال افزایش تولید هستند. در تیراژ خودروهای پژو نیز به‌همین - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - شکل شاهد کاهش هستیم. این اتفاق در شرایطی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - رقم می‌خورد که بازار و اقتصاد آزاد باشند. در شرایط تکلیفی، هیچ چیزی روند طبیعی خود را طی نمی‌کند و همیشه ناهنجاری به وجود خواهد آمد.
 
 آن‎طور که گفته می‌شود ظاهرا تنها قرار است دو خودرو پژو405 و پراید در سگمنت زیر45‌میلیون‌تومان باقی بمانند. این مساله را چگونه می‌بینید؟
چنین مواردی را نمی‌توان - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - به صورت باید و دستور پیش برد. خودروها باید در یک فضای باز اقتصادی عرضه شوند. اگر قیمت تمام‎شده خودرویی 50‌میلیون‌تومان است، خودروساز باید با - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - 5‌میلیون سود آن را به‌فروش برساند. نمی‌توان با دستور، قیمت این خودرو را پایین‌تر تعیین کرد. دولت‌ها حق دارند برای تنظیم بازار، نرخ برخی کالاها را تعیین کنند اما - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - خودرو تنها کالایی است که در هیچ جای دنیا قیمت آن به‌صورت دستوری تعیین نمی‌شود. اما اگر قرار است - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - برای تنظیم بازار قیمت خودرو دستوری و به‌دلایلی همچون کنترل تورم تعیین شود، باید - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - مابه‌التفاوت قیمت تمام‎شده به‌علاوه سود و منهای قیمت‌فروش، از بودجه دولت تامین شود. درواقع - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - پرداخت یارانه به مصرف‌کننده آن‎هم از جیب تولیدکننده وضعیت ما را به این شکل درآورده است. 

 اشاره کردید خودروسازان به آرزوی خود که قیمت‌گذاری در حاشیه بازار است، دست یافته‌اند. - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - آیا با آزادسازی قیمت‌ها شیوه فروش و تحویل خودروها تغییر خواهد کرد؟ آیا خودروسازان همچنان می‌توانند پیش‌فروش داشته باشند و یک سال بعد خودرو را تحویل بدهند یا شرایط تغییر می‌کند؟
این موضوع بستگی به آن دارد که چگونه با خودروسازان مساعدت شود تا بتوانند افزایش تولید داشته باشند. اگر خودروساز حاشیه سود خوبی داشته باشد، معمولا سعی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - می‌کند میزان تولید را افزایش دهد اما درحال‎حاضر تعهدات خودروسازان بسیار سنگین است و تا چندماه آینده باید تعهدات قبلی را انجام دهند، به‌همین دلیل وقتی خودروساز در تامین نقدینگی دچار مشکل شود، برای رفع آن به پیش‎فروش نیاز دارد. زیرا خودروسازان برای سفارش - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - قطعات به پیش‌فروش - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - خودرو و تامین نقدینگی با آن احتیاج خواهند داشت. تا امروز بحث پیش‌فروش خودرو برای خودروسازان یک روال عادی بوده است و احتمالا - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - از این به بعد هم ادامه خواهد داشت.

- شماره تماس کفی خودروبر حصارک -

 پس به‌نظر شما شرایط برای خودروسازان تا چندماه آینده به‌همین‌ صورت ادامه خواهد یافت و تحویل فوری درکار نخواهد بود؟
خیر. به‌نظر من به‌دلیل تعهداتی که طی چند سال گذشته ایجاد شده است و همچنین عملا افت تولید شدیدی که ما به‌خاطر شرایط نرخ ارز داشته‌ایم بنابراین چاره‌ای جز - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - پیش‌فروش خودرو به‌منظور ادامه تولید نیست، البته باید مساله قیمت هرچه سریع‌تر حل شود. درحال‎حاضر بسیاری از خودروهایی که تحت‌کنترل قیمت هستند، زیان هنگفتی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - می‌دهند. به‌همین‌دلیل باید هرچه سریع‌تر قیمت‌ آن‌ها واقعی شود. حتی اگر - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - نمی‌خواهند قیمت این خودروها در حاشیه بازار تعیین شوند، می‌توانند نرخ واقعی را - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - علاوه‌بر حاشیه سود مناسب تعیین کنند. در غیر این صورت ادامه تولید دشوار خواهد بود. درحال‎حاضر تولید خودرو به یک‎چهارم سال گذشته کاهش یافته که این موضوع یک مشکل بزرگ است.

 در شرایطی که قیمت‌گذاری - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - توسط خودروسازان انجام می‌شود، مشتری چه انتظاراتی باید از خودروساز داشته باشد؟
هر مشتری به‌دنبال کالایی با قیمت، کیفیت و زمان تحویل مناسب است. این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر این‎که تولید - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - در خودروسازی‌ها افزایش - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - یابد. یعنی اگر افزایش تولید تا 2میلیون دستگاه خودرو و نه در حد چندهزار دستگاه خودرو اتفاق بیفتد، در کنار آن مسائل کیفی حل خواهد شد یا حداقل در - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - روند بهبود مناسبی قرار خواهد گرفت و قیمت نیز مناسب‌تر - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - خواهد شد و زمان تحویل هم - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - کوتاه‌تر می‌شود. توقعات مشتری، چندان زیاد نیست. مشتری کالای خوب، باکیفیت مناسب، تحویل به‌موقع و قیمت مناسب می‌خواهد. این‌ها خواسته‌های مشتری است و - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - این خواسته‌ها درخصوص خودرو جز با افزایش تولید اتفاق نخواهد افتاد.

 مدیرعامل سایپا در اعلام نظری به اصلاح‌ساختار - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - خودروسازی‌ها، خصوصی‌سازی و به‌نوعی دخالت دولت در بنگاه‌داری اشاره کرد. به نظر شما آیا قرار است تغییراتی در خودروسازی و خصوصی‌سازی آن اتفاق بیفتد؟ این اصلاح ساختار چگونه باید رخ بدهد؟
ما سال‌هاست می‌خواهیم خودروسازی‌ها را خصوصی‌سازی کنیم اما نه‎تنها خصوصی نکردیم بلکه مانند بسیاری از موسسات دیگر - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - آن‌ها را خصولتی کردیم. معمولا بنگاه‌هایی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - که خصوصی - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - محض یا - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - کاملا دولتی هستند، بسیار بهتر عمل می‌کنند تا شرکت‌هایی که حالت - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - خصولتی دارند. شرکت‌های خصولتی مانند این ضرب‌المثل شترمرغ هستند نه زیر بار قوانین دولتی می‌روند و نه - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - محاسن بخش‌های خصوصی را دارند. متاسفانه سوءاستفاده و رانت هم در این شرکت‌ها زیاد اتفاق می‌افتد. صحبت‌های مدیرعامل سایپا درست است. واقعیت این است که ما به اصلاح ساختار مالی و اداری در شرکت‌های خودروسازی و سهامی نیاز داریم و باید به آن عمل شود. در غیر این صورت وضعیت فعلی ادامه پیدا می‌کند. به‎هرحال دخالت نیم‌بند - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - دولت در بنگاه‌های اقتصادی که آن‌ها را - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - تبدیل به خصولتی کرده است، - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - عواقب بسیار سنگینی دارد. صنعت خودرو ایران جدای از مشکلات فعلی، از مشکل اساسی دولتی بودن نیز رنج می‌برد. درواقع عمده تغییرات مدیریتی در شرکت‎های خودروسازی ناشی‌از همین ضعف دولتی‎بودن این شرکت‌هاست. برای - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - رهایی از این مشکلات باید خصوصی‎سازی، حذف نظام قیمت‎گذاری و سبک‎سازی خودروسازان بزرگ در دستور کار قرار بگیرد. نظام قیمت‎گذاری موجب شده است خودرویی که در بازار امکان فروش با قیمت 24میلیون‌تومان را داشت - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - و می‎توانست سوددهی خودروسازان را به‌دنبال داشته باشد، امروز با 14 میلیون تومان بالاتر در بازار آزاد معامله شود و خودروسازان را - شماره تماس کفی خودروبر حصارک - در حاشیه زیان قرار دهد.

اولين صفحه   -  خدمات حمل خودرو حصارک   -   حمل ماشین حصارک   -   کرایه حمل ماشین حصارک   -   قیمت حمل ماشین حصارک   -   مبلغ حمل ماشین حصارک   -   تعرفه حمل ماشین حصارک   -   شماره تماس حمل ماشین حصارک   -   خدمات حمل ماشین حصارک   -   کفی حصارک   -   کرایه کفی حصارک   -   قیمت کفی حصارک   -   مبلغ کفی حصارک   -   تعرفه کفی حصارک   -   شماره تماس کفی حصارک   -   خدمات کفی حصارک   -   کفی خودروبر حصارک   -   کرایه کفی خودروبر حصارک   -   قیمت کفی خودروبر حصارک   -   مبلغ کفی خودروبر حصارک   -   تعرفه کفی خودروبر حصارک   -   شماره تماس کفی خودروبر حصارک   -   خدمات کفی خودروبر حصارک   -   جرثقیل خودروبر حصارک   -   کرایه جرثقیل خودروبر حصارک   -   قیمت جرثقیل خودروبر حصارک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر حصارک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر حصارک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر حصارک   -   خدمات جرثقیل خودروبر حصارک   -   نیسان خودروبر حصارک   -   کرایه نیسان خودروبر حصارک   -   قیمت نیسان خودروبر حصارک   -   مبلغ نیسان خودروبر حصارک   -   تعرفه نیسان خودروبر حصارک   -   شماره تماس نیسان خودروبر حصارک   -   خدمات نیسان خودروبر حصارک   -   نیسان یدک کش حصارک   -   کرایه نیسان یدک کش حصارک   -   قیمت نیسان یدک کش حصارک   -   مبلغ نیسان یدک کش حصارک   -   تعرفه نیسان یدک کش حصارک   -  آخرين صفحه