قیمت خودرو سوار سازمان آب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01032.html
حسین سلیمانی، طراح رهام سایپا

در تولید داخلی، امکان تولید خودرو کانسپت نداریم. پس نمی‌توانیم خودرو کانسپت را به نمایشگاه‌ها ببریم و بازخورد از مردم بگیریم تا ببینیم آیا می‌توان از آن تولید انبوه داشت یا خیر؟

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

الگوی ما شاهین بود!

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یکی - قیمت خودرو سوار سازمان آب - از عوامل مهم و تاثیرگذار در فروش خودرو، طراحی آن است. به‌عبارت دیگر هرچه طراحی یک خودرو جدیدتر و مناسب سلیقه مشتری انجام شده باشد، قطعا با استقبال بهتری در بازار مواجه خواهد شد. در حال حاضر «رهام» و «دنا» از دو کمپانی - قیمت خودرو سوار سازمان آب - بزرگ خودروسازی کشور، با طراحی جدید خود توانسته‌اند ذائقه مشتریان بازار داخلی‌ها را چند پله ارتقا بخشند. برای پی‌بردن به چگونگی طراحی و تولید رهام، به‌سراغ مدیرطراحی این خودرو، مهندس حسین سلیمانی رفتیم و با او  به گفت‎‌وگو نشستیم. 

قیمت خودرو سوار سازمان آب

طرح رهام چگونه و از کجا شکل گرفت؟

تصور اولیه ما الگوگیری از پرنده شاهین بود. شاهین نماد یک پرنده سبک‌وزن ولی سریع و باهوش است. با همین - قیمت خودرو سوار سازمان آب - نگاه، طراحی اولیه این خودرو انجام شد و از جایی کپی‌برداری نداشتیم.

 آیا سعی کردید از امضای دیگر محصولات سایپا در - قیمت خودرو سوار سازمان آب - این خودرو استفاده کنید؟

در طراحی خودرو و نمای جانبی از یک «کاراکترلاین» دوتایی استفاده کردیم. خطی که از چراغ جلو به سمت عقب و پایین می‌آید، خط بسیار مشهوری - قیمت خودرو سوار سازمان آب - است که در SP100 هم دیده می‌شود. خودروهایی مانند مزدا، مرسدس‌بنز و برخی از مدل‌های ب‌ام‌و و حتی برخی خودروهای آمریکایی از این کاراکترلاین استفاده کرده‌اند.

خودروهای سایپا - قیمت خودرو سوار سازمان آب - همیشه کاراکترلاین دوبل داشتند و ما سعی کردیم این کاراکترلاین دوتایی را در این خودرو حفظ کنیم که حس خودروهای قدیمی را منتقل نکند. چون خودروهای - قیمت خودرو سوار سازمان آب - رقیب یک کاراکترلاین دارند که از سر تا انتهای خودرو رفته است و ما برای ایجاد تمایز از این - قیمت خودرو سوار سازمان آب - کاراکترلاین دوتایی استفاده کردیم. 

قیمت خودرو سوار سازمان آب

 برخی معتقدند طراحی چراغ‌های رهام، مانند خودروهای دیگر است. این موضوع چقدر صحت دارد؟

در زمینه طراحی خودرو یا هر بخشی از آن، یک بحث مهم به‌نام - قیمت خودرو سوار سازمان آب - «ترند» وجود دارد، به این معنا که یک طراحی عمومی در همه خودروهای جهان به‌شکل مشترک وجود دارد. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و از آن بهره برده‌ایم، اما با این تعریف که زاویه منفی بین چراغ و جلوپنجره ایجاد کرده‌ایم.  این اتفاق ممکن است در کیا کادنزا نیز رخ داده باشد اما اگر خودرویی مانند مرسدس‌بنز از این طراحی‌ استفاده کند، نمی‌گویند - قیمت خودرو سوار سازمان آب - کپی‌برداری کرده است!

این شباهت‌ها در طراحی اجتناب‌ناپذیر است و نقطه‌ضعف محسوب نمی‌شود. به‌عنوان مثال در کیا ریو که ظاهری مشابه خودروهای آلمانی به‌خصوص فولکس‌واگن پیدا کرده است، شاهد کپی‌برداری نیستیم، بلکه الگویی بوده که کره‌ای‌ها با نگاه به خودروهای آلمانی آن‌را طراحی  کرده‌اند. 

چرا رهام را در سگمنت C طراحی کردید و برای طراحی آن چقدر سلیقه بازار داخل را در نظر گرفتید؟

کلاس C یکی از کلاس‌های پرفروش بازار - قیمت خودرو سوار سازمان آب - است که نیاز تمام اقشار و طیف‌های جامعه مانند جوانان و خانواده را مرتفع می‌کند. از - قیمت خودرو سوار سازمان آب - سویی بحث ایمنی آن در مسافرت و - قیمت خودرو سوار سازمان آب - جاده‌ها نسبت‌به خودروهای کوچک‌تر بیشتر است - قیمت خودرو سوار سازمان آب - و مجموع این موارد دلیل انتخاب این کلاس از سوی سایپا بوده است.  از سوی دیگر خودروسازان ما برای کاهش هزینه‌ها همواره براساس یک پلت‌فرم، محصولات مختلفی را تولید می‌کنند که با - قیمت خودرو سوار سازمان آب - توجه به - قیمت خودرو سوار سازمان آب - استراتژی تولیدکننده، طراح هم باید همان ابعاد را در نظر داشته باشد. اما - قیمت خودرو سوار سازمان آب - درباره رهام باید گفت قابلیت ارتقای ابعاد و کلاس به خودروهای بزرگ‌تر یا کوچک‌تر را هم دارد. به‌عبارتی دیگر مگاپلت‌فرم است، یعنی خودرویی که می‌توان از آن خانواده محصولی ارائه کرد. 

قیمت خودرو سوار سازمان آب

 چه محصولاتی - قیمت خودرو سوار سازمان آب - را می‌توان روی این پلت‌فرم تولید کرد؟

رهام می‌تواند تبدیل به هاچ‌بک شود، زیرا صندوق عقب جزو پلت‌فرم نیست و می‌توان آن‌ را برداشت. همچنین می‌تواند دودر شود و آن‌را به‌عنوان کوپه - قیمت خودرو سوار سازمان آب - عرضه کرد. حتی از - قیمت خودرو سوار سازمان آب - نگاه من می‌تواند قابلیت تبدیل به یک اس‌یووی شهری را نیز داشته باشد. در نهایت بستگی به کمپانی دارد که بخواهد از این پلت‌فرم چگونه استفاده کند.

 چه تست‌هایی برای تولید رهام انجام - قیمت خودرو سوار سازمان آب - شده است؟

یک‌سری از تست‌ها مانند تست‌های آیرودینامیک، تصادف و هندلینگ به‌شکل مجازی در مراحل دولوپ و طراحی صورت می‌گیرند - قیمت خودرو سوار سازمان آب - که مشابه تست‌های واقعی هستند و مرکز تحقیقات از این امکان استفاده کرد. دلیل مجازی انجام شدن این تست‌ها این است که اگر خودرویی موفق نباشد، نیاز به تغییر یا تعویض حدود 90قطعه دارد اما اگر تست‌ها واقعی باشند، هزینه زیادی را به خودروساز تحمیل خواهند کرد. پس تست‌ها به‌شکل مجازی صورت می‌گیرند تا اگر تاییدهای لازم را دریافت نکردند، در همان مراحل اولیه طراحی، بتوان تغییرات لازم را ایجاد کرد.

 کارشناسان فنی روزنامه ما با بررسی رهام متوجه شدند که ایمنی - قیمت خودرو سوار سازمان آب - عابرپیاده در این خودرو به‌شکل استاندارد رعایت - قیمت خودرو سوار سازمان آب - شده است. چه اقداماتی برای افزایش ایمنی انجام دادید؟

استاندارد ایمنی عابرپیاده پارامترهای مشخصی دارد که ما هم از آن تبعیت کرده‌ایم. برای مثال بررسی کردیم که لبه پایینی سپر جلو در چه ارتفاعی باشد که به مچ پا برخورد نکند؛ - قیمت خودرو سوار سازمان آب - پلاک در چه ارتفاعی باشد که به زانو برخورد - قیمت خودرو سوار سازمان آب - نکند - قیمت خودرو سوار سازمان آب - یا جلوپنچره در چه ارتفاعی و با چه میزان نرمی باشد که منجر به شکست لگن عابرپیاده نشود.  از طرفی محدوده روی درپوش موتور که محل ضربه سر است، کاملا منعطف طراحی شده است. همچنین بین موتور تا کاپوت حداقل باید 10‌سانتی‌متر فاصله باشد - قیمت خودرو سوار سازمان آب - که برخورد - قیمت خودرو سوار سازمان آب - سر عابر با کاپوت، برخورد با جسم سخت نباشد و سبب جراحت و آسیب جدی نشود. ما همه این موارد را در طراحی مدنظر - قیمت خودرو سوار سازمان آب - داشتیم. 

 آیا فضای داخل کابین و محفظه بار نیاز مشتریان را با توجه به رفتار رانندگی و مسافرت اغنا می‌کند؟

یکی از موضوعاتی که باید به آن اشاره داشت این است که پلت‌فرم رهام، کپی نشده و اصلاحات بسیار زیادی روی آن انجام شده است. - قیمت خودرو سوار سازمان آب - هر جای دنیا این پلت‌فرم را با این تغییرات معرفی کنند، می‌توانند آن - قیمت خودرو سوار سازمان آب - را پلت‌فرم شخصی خودروساز نام‌گذاری کنند. وقتی محفظه موتور با اصلاحات بسیار زیاد برای تست تصادف یوروان‌کپ سه ستاره طراحی می‌شود، عملا پلت‌فرم جدید طراحی شده است. 

فضای سرنشین عقب هم همینطور است که اصلاحیه وکار بسیار زیادی روی آن انجام شده است.  فضای داخلی این خودرو سه فرد قدبلند 180سانتی‌متری - قیمت خودرو سوار سازمان آب - را در ردیف - قیمت خودرو سوار سازمان آب - عقب کاملا جا می‌دهد. فضای بار عقب آن هم به‌حدی بزرگ طراحی شده است که نیاز مشتری را مرتفع کند.  من عقیده دارم رهام از نظر ابعادی و ارگونومی برای این سگمنت بسیار مناسب طراحی شده است. 

قیمت خودرو سوار سازمان آب

 به‌عنوان یک طراح اگر بخواهید نسخه فیس‌لیفتی برای رهام در نظر بگیرید، چه بخش‌هایی از این خودرو را تغییر خواهید داد؟

به‌شکل استاندارد ابتدا باید خودرو وارد بازار شود تا بتوان براساس بازخوردها، دست به - قیمت خودرو سوار سازمان آب - تغییرات زد. اما به‌عنوان یک طراح، تمام تلاشم را می‌کنم که - قیمت خودرو سوار سازمان آب - روی تکنولوژی بیشتر تمرکز کنم. 

به‌عبارت دیگر پیشنهاد می‌کنم که از چراغ‌های ال‌ای‌دی و اپتیک - قیمت خودرو سوار سازمان آب - لنز استفاده شود تا بتوان چراغ‌های جلو و عقب را باریک‌تر و کشیده‌تر - قیمت خودرو سوار سازمان آب - کرد. این نوع طراحی امروزه ترند است. یا پیشنهاد می‌دهم از تکنولوژی‌های جدید ساخت جلوپنچره استفاده شود. فکر می‌کنم بعد از این باید به ارزش پیدا کردن جزئیات در این خودرو دقت کنیم. 

 طراحی داخلی و ایمنی این خودرو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

طراحی داخلی رهام در بخش دیگری صورت گرفته است و برخی از بینندگان در نمایشگاه معتقد بودند که عدم هماهنگی وجود دارد. اما این موضوع می‌تواند برای سایپا تجربه خوبی باشد تا در پروژه‌های بعدی خود طراحی درونی جذاب‌تری داشته باشد. 

هرچند اکنون در بخش طراحی داخلی اتفاق‌های بسیار خوبی در سایپا رخ داده است که امیدوارم بتوانیم در آینده خروجی آن‌را بهتر ببینیم. 

در بحث ایمنی هم بســیاری از قوانیـــن را رعایــت کردیم تا بتوانیم در بخش سه‌ستاره یوروان‌کپ حاضر شویم. 

 اگر بخواهید به طراحی رهام نمره بدهید، چه نمره‌ای را در نظر می‌گیرید؟

طراحی رهام، یک طراحی بسیار عالی نیست اما شروع خوبی برای سایپا و در حقیقت برای طراحی‌های مدرن - قیمت خودرو سوار سازمان آب - است. طراحی رهام یک طراحی با اشتباهات بسیار کم است که طبیعتا در محصولات بعدی بهتر خواهد - قیمت خودرو سوار سازمان آب - شد.

اولين صفحه   -  مبلغ نیسان خودروبر سازمان آب   -   تعرفه نیسان خودروبر سازمان آب   -   شماره تماس نیسان خودروبر سازمان آب   -   خدمات نیسان خودروبر سازمان آب   -   نیسان یدک کش سازمان آب   -   کرایه نیسان یدک کش سازمان آب   -   قیمت نیسان یدک کش سازمان آب   -   مبلغ نیسان یدک کش سازمان آب   -   تعرفه نیسان یدک کش سازمان آب   -   شماره تماس نیسان یدک کش سازمان آب   -   خدمات نیسان یدک کش سازمان آب   -   ماشین بر سازمان آب   -   کرایه ماشین بر سازمان آب   -   قیمت ماشین بر سازمان آب   -   مبلغ ماشین بر سازمان آب   -   تعرفه ماشین بر سازمان آب   -   شماره تماس ماشین بر سازمان آب   -   خدمات ماشین بر سازمان آب   -   خودرو سوار سازمان آب   -   کرایه خودرو سوار سازمان آب   -   قیمت خودرو سوار سازمان آب   -   مبلغ خودرو سوار سازمان آب   -   تعرفه خودرو سوار سازمان آب   -   شماره تماس خودرو سوار سازمان آب   -   خدمات خودرو سوار سازمان آب   -   جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   کرایه جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   قیمت جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   خدمات جرثقیل یدک کش سازمان آب   -   چرخگیر سازمان آب   -   کرایه چرخگیر سازمان آب   -   قیمت چرخگیر سازمان آب   -   مبلغ چرخگیر سازمان آب   -   تعرفه چرخگیر سازمان آب   -   شماره تماس چرخگیر سازمان آب   -   خدمات چرخگیر سازمان آب   -   امداد خودرو کن   -   کرایه امداد خودرو کن   -  آخرين صفحه