قیمت خودروبر آپادانا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07472.html

بسیاری از شرکت‌های تولیدی برخی قطعاتشان را از کشورهای دیگر وارد و در اینجا مونتاژ می‌کنند. یعنی در خودروهای داخلی هم قطعه تولید ایران و هم قطعه چینی دیده می‌شود

۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

ولوو به تعمیرکاران ایرانی آموزش می‌دهد

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، اتحادیه تعمیرکاران خودرو در حال پیگیری برای راه‌اندازی نرم‌افزاری به‌نام «اتواَپ» است که یافتن تعمیرکار را به‌خصوص هنگامی‌که افراد در میانه راه به مشکل بر‌می‌خورند، آسان می‌کند.

این اتحادیه همچنین به‌تازگی با قائم‌مقام شرکت آلمانی ولوو در تهران نشستی داشته است تا با توجه به کمبود مراکز خدمات پس‌از فروش شرکت ولوو در کشور، امتیازاتی را - قیمت خودروبر آپادانا - برای تعمیرکاران مجاز داخلی که در حوزه ولوو فعال هستند، از این شرکت کسب کند.

با علیرضا نیک‌آیین ، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو درباره عملکرد اتحادیه در این حوزه‌ها و همچنین درباره موضع‌گیری آن در قبال ادغام قطعه‌سازان به گفت‌و‌‌‌گو نشستیم. نیک‌آیین در این‌باره بیشتر بر مجموعه‌سازی و حمایت از تولیدکنندگان خرد تاکید داشت.

[caption id="attachment_202199" align="aligncenter" width="600"]قیمت خودروبر آپادانا علیرضا نیک‌آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران - قیمت خودروبر آپادانا - خودروی تهران[/caption]

طراحی و ساخت نرم‌افزار اتواَپ در چه مرحله‌ای است و بهره‌برداری - قیمت خودروبر آپادانا - از آن امکان‌پذیر است؟

نرم‌افزار اتواپ آماده بهره‌برداری بوده و قراردادهای همکاری با ایساکو و شرکت عظام بسته شده است، همچنین در‌حال گفت‌و‌گو با شرکت سایپا - قیمت خودروبر آپادانا - هستیم که بابه‌نتیجه رسیدن آن اجرایی خواهد شد.

به هر‌حال یک اجماع بزرگ باید برای هماهنگی این کار به‌وجود بیاید، چون کار بزرگی است و ما - قیمت خودروبر آپادانا - باید با همکاری همه‌دست‌اندرکاران این سیستم آن را محقق کنیم.

به‌وسیله این نرم‌افزار امکان جست‌وجوی نزدیک‌ترین تعمیرکار برای کسانی فراهم می‌شود که به تعمیرکار - قیمت خودروبر آپادانا - نیاز پیدا می‌کنند. آیا تعمیرگاه‌های مجاز برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند؟ چه تعداد از آنها برای همکاری با این نرم‌افزار نام‌نویسی کرده‌اند؟

حدود ۲۵۰تعمیرگاه را در فاز اول پذیرش کرده‌ایم که آدرس و نقشه لوکیشن آنها ثبت شده است و آماده کار هستند اما چون بحث قطعات تقلبی مطرح شد، صلاح را براین دیدیم فروش قطعات - قیمت خودروبر آپادانا - را نیز در نرم‌افزار در نظر بگیریم، به‌طوری‌که قطعات را شرکت‌های خودروساز تامین کنند. قرارداد ما با ایساکو بسته شده است - قیمت خودروبر آپادانا - و به‌این‌ترتیب قطعات ساخت داخل توسط این نرم‌افزار فراهم می‌شود.

درواقع منظور شما - قیمت خودروبر آپادانا - این ا‌ست خودروهایی که تولید خودروسازها هستند، قطعاتشان توسط شرکت‌ها فراهم می‌شود؟

بله، - قیمت خودروبر آپادانا - خرید قطعه و اصل بودن آن برای صنف تعمیرکاران - قیمت خودروبر آپادانا - و مصرف‌کنندگان به‌صورت - قیمت خودروبر آپادانا - یک معضل در آمده است، بنابراین به این نتیجه رسیدیم در نرم‌افزار پنجره‌ای را در نظر بگیریم که بازار خرید قطعه - قیمت خودروبر آپادانا - و فقط مختص خودروسازان است و بخش خدمات پس‌از فروش خودروسازها این بخش را تامین می‌کند. ارسال آن نیز رایگان خواهد بود. قطعه نیز توسط فروشگاه‌های مجازی که خودروسازها آن‌ها تایید کرده‌اند، تامین - قیمت خودروبر آپادانا - و ارسال می‌شود.

پیش‌از این به واحدهایی که مجوز ندارند و با مشکلاتی مواجه هستند، اشاره کردید، البته به غیر از آنهایی که واجد شرایط مناسب بودند. این واحدها چه تعداد هستند و آیا - قیمت خودروبر آپادانا - در این مدت تعداد آنها کاهش یافته، در این زمینه چه پیگیری‌هایی انجام شده‌ است؟

در - قیمت خودروبر آپادانا - اتحادیه برای حل این مشکلات، ۸۰ نفر بازرس اضافه - قیمت خودروبر آپادانا - کردیم که در‌حال‌حاضر تعداد بازرسان به ۱۲۰ نفر رسیده و طرح در قالب بزرگی در حال انجام است. فکر می‌کنم تا پایان سال ۹۷ تعداد واحدهای بی‌جواز را به حداقل برسانیم.

حدود ۵ تا ۸درصد باقیمانده هم واحدهایی هستند که به‌صورت فی‌البداهه مغازه خود را باز می‌کنند. یعنی ابتدا مغازه راه‌اندازی می‌شود و بعد به‌دنبال کسب جواز می‌روند. البته این یک معضل است و قانون باید جدی گرفته شود که اول مجوز لازم را بگیرند و بعد مغازه را راه اندازی کنند.

قبلا درباره مذاکراتی که با شرکت‌های بوش، بهرو هلا داشته‌اید، صحبت کردید. این قراردادها در چه مرحله‌ای هستند؟

مذاکرات انجام شد و دو دوره آموزشی توسط شرکت بوش در اتحادیه اجرا شدند. اولین سمینار را هم با بهر در بهمن‌ماه خواهیم داشت که احتمالا بعد از ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

با شرکت مانفیلتر هم که نخستین فیلتر‌ساز دنیاست، - قیمت خودروبر آپادانا - مذاکره کردیم. پنج‌شنبه گذشته با قائم‌مقام شرکت ولوو در تهران نشست داشتیم. برای اولین‌بار قائم‌مقام ولوو به ایران آمد و این شرکت در این سطح با ایران وارد - قیمت خودروبر آپادانا - گفت‌و‌گو شد.

ولوو قرار است در ایران در زمینه شناخت قطعات، آموزش و ابزارمخصوص با ما همکاری کند. تعداد نمایندگی‌های مجاز ولوو در ایران کم است و فعالیت آنها توسط مجوزداران اتحادیه تعمیرکاران انجام می‌شود.

ما از شرکت ولوو توقع داریم به این تعمیرکاران آموزش داده و ابزار - قیمت خودروبر آپادانا - مخصوص را - قیمت خودروبر آپادانا - در اختیارآن‌ها قرار بدهد که در این زمینه به ما قول همکاری داده‌اند.

در روزهای - قیمت خودروبر آپادانا - گذشته خبری شنیده شد مبنی‌بر اینکه ارز مبادله‌ای قطعه‌سازان قطع می‌شود و آن‌ها - قیمت خودروبر آپادانا - برای واردات مواد اولیه و قطعات الکترونیک و ... با مشکل روبه‌رو می‌شوند ازجمله اینکه هم افزایش قیمت تمام‌شده خواهند داشت و هم قطعات را با قیمت بالاتری توزیع خواهند کرد. این - قیمت خودروبر آپادانا - موضوع چه تاثیری بر فعالیت تعمیرکاران و واحدهای تعمیرکار می‌گذارد؟

متاسفانه در‌حال‌حاضر قطعه‌سازی در ایران دچار دوگانگی شده است. به‌این‌دلیل که دولت آن‌طور که باید‌و‌شاید از تولیدکنندگان قطعه حمایت نکرده و از آنها پشتیبانی نمی‌کند که درواقع جوابگوی کار آنها نیست و این موضوع، قطعه‌سازان را مجبور کرده است از منابع دیگر قطعه ها را به صورت منفصل وارد و با قطعات داخلی ممزوج کرده و تولید نهایی را وارد بازار کنند.

بسیاری از شرکت‌های تولیدی ما برخی قطعاتشان را از کشورهای دیگر - قیمت خودروبر آپادانا - وارد و در اینجا مونتاژ می‌کنند. یعنی در خودروهای داخلی هم قطعه تولید ایران و هم قطعه چینی دیده می‌شود.

درواقع با این روش خودشان را سرپا - قیمت خودروبر آپادانا - نگه داشته‌اند اما قطعاتی که از کشورهای دیگر وارد می‌شوند، کیفیت لازم را ندارند و همین موضوع مشکل‌ساز شده است.

آیا این موضوع بر فعالیت تعمیرکاران اثر گذاشته است؟

صددرصد تاثیرگذار است. امروز با وام‌هایی که بهره‌های سرسام‌آور و ۲۴ - قیمت خودروبر آپادانا - درصد دارند، نمی‌توان تولید انجام داد. اگر کمک‌ها و یارانه‌هایی مانند ارز مبادله‌ای حذف شوند، به‌هیچ‌وجه تولیدکننده نمی‌تواند سرپا بایستد.

بسیاری از کارگاه‌های تولیدکنندگان قطعات یدکی تعطیل شده است و - قیمت خودروبر آپادانا - نمی‌توانند آن را اداره کنند. حتی وقتی قطعه را می‌فروشند، وصولی ندارند و همین‌امر کار سخت کرده است.

اتحادیه تعمیرکاران چند رسته در زیرمجموعه خود دارد. این رسته‌ها چه تعداد هستند؟

ما ۱۷ رسته داریم که بزرگ‌ترین آن‌ها مکانیک، تعمیرکار توربوشارژ و پمپ‌انژکتور و دستگاه‌های هیدرولیک، کمک‌فنرساز و جلوبندی‌ساز و ... هستند.

رسته‌ها به‌نوعی در گروه قطعه‌سازان هم - قیمت خودروبر آپادانا - محسوب می‌شوند. اکنون در این حوزه با بحث ادغام‌ واحدهای کوچک تولیدی و ایجاد واحدهای کوچک روبه‌رو هستیم که موضوع - قیمت خودروبر آپادانا - باعث می‌شود هم کیفیت محصول بالاتر برود و هم قابلیت صادراتی پیدا کند. آیا این موضوع در اتحادیه مطرح و درباره آن برنامه‌ریزی شده است ؟

این نیاز به - قیمت خودروبر آپادانا - بستری قوی دارد که - قیمت خودروبر آپادانا - وظیفه اتحادیه نیست.

ایدرو تاکید دارد برای تولید محصول باکیفیت، رقابت‌پذیر - قیمت خودروبر آپادانا - و با‌قابلیت صاداتی ادغام قطعه‌سازان ضروری است.

این وظیفه وزارتخانه بوده - قیمت خودروبر آپادانا - و طرح بسیار خوبی است که کارگاه‌های کوچک کار خودشان را انجام بدهند. چرا باید کارگاه‌های کوچک را از بین ببریم؟

وزارتخانه برای ادغام قطعه‌سازان طرحی را ارائه کرده - قیمت خودروبر آپادانا - است. آیا از جزئیات این طرح مطلع هستید؟

بهترین روش این است که قطعه‌سازان کوچک تولید کنند و مونتاژ اصلی را شرکت‌های بزرگ انجام دهند. در تمام دنیا به‌همین شکل است که قطعه‌سازان کوچک، قطعه را تولید می‌کنند و به یک رسته کاری دیگر که تولیدکنندگان بزرگ‌تری هستند آن را تحویل می‌دهند، آنها هم بعد از مونتاژ، کالا را به خودروسازان می‌دهند.

یعنی ممکن است گیربکس، - قیمت خودروبر آپادانا - پوسته و بخش‌های مختلف آن در کارگاه‌های گوناگون تولید شده و بعد به خودروساز تحویل شود. با این روش هم تولیدکننده خرد منتفع می‌شود و هم تولیدکننده عمده. درواقع مجموعه‌سازی بیشتر جواب می‌دهد و ما نباید تولیدکنندگان خرد را از یاد ببریم.

اولين صفحه   -  مبلغ چرخگیر قصر   -   تعرفه چرخگیر قصر   -   شماره تماس چرخگیر قصر   -   خدمات چرخگیر قصر   -   امداد خودرو آپادانا   -   کرایه امداد خودرو آپادانا   -   قیمت امداد خودرو آپادانا   -   مبلغ امداد خودرو آپادانا   -   تعرفه امداد خودرو آپادانا   -   شماره تماس امداد خودرو آپادانا   -   خدمات امداد خودرو آپادانا   -   امداد خودرو سیار آپادانا   -   کرایه امداد خودرو سیار آپادانا   -   قیمت امداد خودرو سیار آپادانا   -   مبلغ امداد خودرو سیار آپادانا   -   تعرفه امداد خودرو سیار آپادانا   -   شماره تماس امداد خودرو سیار آپادانا   -   خدمات امداد خودرو سیار آپادانا   -   خودروبر آپادانا   -   کرایه خودروبر آپادانا   -   قیمت خودروبر آپادانا   -   مبلغ خودروبر آپادانا   -   تعرفه خودروبر آپادانا   -   شماره تماس خودروبر آپادانا   -   خدمات خودروبر آپادانا   -   یدک کش آپادانا   -   کرایه یدک کش آپادانا   -   قیمت یدک کش آپادانا   -   مبلغ یدک کش آپادانا   -   تعرفه یدک کش آپادانا   -   شماره تماس یدک کش آپادانا   -   خدمات یدک کش آپادانا   -   حمل خودرو آپادانا   -   کرایه حمل خودرو آپادانا   -   قیمت حمل خودرو آپادانا   -   مبلغ حمل خودرو آپادانا   -   تعرفه حمل خودرو آپادانا   -   شماره تماس حمل خودرو آپادانا   -   خدمات حمل خودرو آپادانا   -   حمل ماشین آپادانا   -   کرایه حمل ماشین آپادانا   -  آخرين صفحه