ماشین بر وردآورد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00603.html
خودروسازی

درصورتی‎که خودروسازان چینی طی سال 97 به 30‌درصد داخلی‌سازی دست پیدا نکنند، مشمول پرداخت تعرفه کامل خواهند شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

آیا چینی‌ها در ایران خودروسازی می‌کنند؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، موضوع - ماشین بر وردآورد - داخلی‌سازی خودروها یکی - ماشین بر وردآورد - از قدیمی‌ترین موضوعات صنعت خودرو است. تقریبا همه وزرای صمت و معاونان این وزارتخانه حداقل یک‌بار در این خصوص و لزوم عمق‎بخشی به آن صحبت کرده‌اند اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداده است. تنها اتفاقی که در این - ماشین بر وردآورد - رابطه رخ داد، فشار وزارت صمت به واردکنندگان مبنی بر تولید برخی خودروها در داخل کشور بود که از این منظر نیز تنها خودروسازان چینی موفق به تولید خودرو در کشور می‌شدند و خودروسازان اروپایی و آسیایی مطرح یا - ماشین بر وردآورد - حاضر به همکاری نشدند یا با شرایط خاصی حاضر به همکاری بودند. البته در شرایط تحریم این موضوع کاملا منتفی - ماشین بر وردآورد - است و تنها چینی‌ها توان تولید خودرو در ایران - ماشین بر وردآورد - را دارند. اما تولید خودروسازان چینی در داخل ایران همواره با بحث همراه بوده است. به گفته کارشناسان، چینی‌ها تمایلی به داخلی‌سازی و تولید قطعه - ماشین بر وردآورد - در ایران ندارند و ترجیح‌ می‌دهند که قطعات را به شکل سی‌کی‌دی از - ماشین بر وردآورد - کشورشان وارد کنند. حال فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت از 20درصد ماندن داخلی‌سازی خودروهای چینی خبر داده است - ماشین بر وردآورد - و اظهار می‌کند: «داخلی‌سازی خودروهای چینی متوقف نشده است. تمام خودروهای - ماشین بر وردآورد - خارجی که در ایران وارد و تولید می‌شوند، باید داخلی‌سازی حداقل ۲۰‌درصدی را انجام دهند؛ بنابراین این سیاست - ماشین بر وردآورد - در مورد هیچ خودروسازی از - ماشین بر وردآورد - جمله چینی‌ها، متوقف نشده و البته این درصد، - ماشین بر وردآورد - یک نقطه شروع است.» اما خودروهای چینی چندین سال است که در این نقطه - ماشین بر وردآورد - شروع متوقف شده‌اند.

   برنامه‎ای که به مانع تحریم‎ها خورد 
- ماشین بر وردآورد - محسن صالحی‌نیا، معاون صنایع سابق و معاون شهرک‎های صنعتی فعلی وزارت صمت پیش از این به روزنامه «دنیای خودرو» گفته بود: «درصورتی‎که خودروسازان چینی طی سال 97 به 30‌درصد داخلی‌سازی دست پیدا نکنند، مشمول پرداخت تعرفه کامل خواهند شد.» به - ماشین بر وردآورد - گفته صالحی نیا، طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، قرار بر این بود که در سال 98 میزان داخلی‌سازی خودروهای چینی به 40درصد برسد؛ موضوعی که با توجه به شرایط تحریم و اما و اگرهای مطرح‎شده درخصوص کلیت همکاری برخی خودروسازان چینی اجرا نشده - ماشین بر وردآورد - و مشخص نیست اصولا چگونه قرار است اجرایی شود. به نظر می‌رسد سخت‌گیری وزارت صمت و دولت بیشتر برای واردات سی‌بی‌یو است و صرف تولید و مونتاژ خودرو در داخل کشور توجیهی برای تولید - ماشین بر وردآورد - داخل بودن است و درصد آن خیلی اهمیت ندارد. به این ترتیب اگر واردکنندگان خودروهای خارجی اقدام به مونتاژ خودرو در داخل کشور می‌کردند و با هر میزان داخلی‌سازی (داخلی‌سازی‌های با حجم 20درصد به مواردی مانند مونتاژ، روکش صندلی، شیشه، - ماشین بر وردآورد - تایر و موارد جزئی دیگر ختم می‌شود) اقدام به سرهم کردن خودرو می‌کردند، می‌توانستند با تعرفه بسیار پایین هرتعداد خودرو می‌خواستند تولید کنند. اما این روش در مقایسه با فعالیتی که ترکیه‌ای‌ها انجام می‌دهند، حتی مونتاژ هم به حساب نمی‌آید و بیشتر روشی است برای دورزدن تعرفه واردات، زیرا آن‎چنان که باید ارزش افزوده‌ای ایجاد نمی‌کند.
   تیراژ و تداوم؛ پیش‎شرط ظرفیت‎سازی برای تولید داخل
فرشاد مقیمی - ماشین بر وردآورد - با تاکید بر این موضوع که قطعه‌سازان باید ظرفیت داخلی‌سازی را داشته باشند، می‌گوید: «وقتی خودرویی می‌خواهد داخلی‌سازی شود، قطعه‎سازان هم باید ظرفیت - ماشین بر وردآورد - آن را ایجاد کنند؛ اما این داخلی‌سازی از ۲۰درصد شروع شده و بسته به نوع خودرو ممکن است افزایش یافته و ارتقای آن، در مدت زمان متفاوتی انجام شود و در برخی موارد هم، زمان کوتاه یا بلند شود.» معاون وزیر صمت می‌افزاید: «ممکن است در بازه زمانی شش‎ماهه، داخلی‌سازی به درصد بالاتری برسد و ممکن است در جاهای - ماشین بر وردآورد - دیگری هم ظرفیت پایین‌تر باشد و این کار با کندی بیشتری پیگیری شود.» این درحالی است که قطعه‌سازان بارها از عدم همکاری چینی‌ها با آن‌ها ابراز گلایه کرده‌اند. یکی از فعالان قطعه‌سازی پیش از این به روزنامه «دنیای خودرو» گفته بود که چینی‌ها هر سال در پلت‌فرم‌های - ماشین بر وردآورد - خود تغییراتی می‌دهند تا از نظر تیراژ، - ماشین بر وردآورد - صرفه اقتصادی برای تولیدکننده داخلی نداشته باشد. یعنی کاری می‌کنند که قطعات مشابه همدیگر نباشند تا قطعه‌سازان داخلی نتوانند قطعات مختلف را تولید کنند. این بدان معناست که سالانه تغییراتی در پلت‌فرم یک محصول ثابت داده می‌شود و قطعات نیز تغییر می‌کنند و به‌این خاطر نمی‌توان قطعات را داخلی‌سازی کرد.

   بازارسنجی در ایران برای توسعه فروش جهانی
این بحث وقتی جالب‎تر می‌شود که می‎شنویم برخی از خودروهای چینی حتی داخلی‌سازی 20درصدی را هم اجرا نمی‌کنند. مقیمی در این باره می‎گوید: «افزایش داخلی‌سازی - ماشین بر وردآورد - باید در یک بازه زمانی انجام شود، به این معنا که خودرویی که امروز در داخل کشور وارد می‌شود، باید از ۲۰درصد داخلی‎سازی شروع کند، اما برخی از خودروهایی که در گذشته وارد کشور شده بودند، درصد بالایی از بومی‎سازی را ندارند.» - ماشین بر وردآورد - وی در پاسخ به این سوال که اکنون سقف داخلی‎سازی خودروهای چینی چند درصد است، می‎گوید: «در این رابطه باید با آمار و ارقام سخن گفت.» از این صحبت معاون وزیر صمت این‌طور برداشت می‌شود که برخی از خودروهای چینی صرفا در ایران روی هم سوار می‌شوند، موردی که نه برای قطعه‌سازان کشور نفعی دارد و نه سبب انتقال تکنولوژی ساخت می‌شود، بلکه تنها کمک می‎کند خودروهای آن‎ها - ماشین بر وردآورد - با هدف توسعه بازار جهانی در ایران آزمایش شوند و به فروش برسند.

اولين صفحه   -  کرایه جرثقیل خودروبر وردآورد   -   قیمت جرثقیل خودروبر وردآورد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر وردآورد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر وردآورد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر وردآورد   -   خدمات جرثقیل خودروبر وردآورد   -   نیسان خودروبر وردآورد   -   کرایه نیسان خودروبر وردآورد   -   قیمت نیسان خودروبر وردآورد   -   مبلغ نیسان خودروبر وردآورد   -   تعرفه نیسان خودروبر وردآورد   -   شماره تماس نیسان خودروبر وردآورد   -   خدمات نیسان خودروبر وردآورد   -   نیسان یدک کش وردآورد   -   کرایه نیسان یدک کش وردآورد   -   قیمت نیسان یدک کش وردآورد   -   مبلغ نیسان یدک کش وردآورد   -   تعرفه نیسان یدک کش وردآورد   -   شماره تماس نیسان یدک کش وردآورد   -   خدمات نیسان یدک کش وردآورد   -   ماشین بر وردآورد   -   کرایه ماشین بر وردآورد   -   قیمت ماشین بر وردآورد   -   مبلغ ماشین بر وردآورد   -   تعرفه ماشین بر وردآورد   -   شماره تماس ماشین بر وردآورد   -   خدمات ماشین بر وردآورد   -   خودرو سوار وردآورد   -   کرایه خودرو سوار وردآورد   -   قیمت خودرو سوار وردآورد   -   مبلغ خودرو سوار وردآورد   -   تعرفه خودرو سوار وردآورد   -   شماره تماس خودرو سوار وردآورد   -   خدمات خودرو سوار وردآورد   -   جرثقیل یدک کش وردآورد   -   کرایه جرثقیل یدک کش وردآورد   -   قیمت جرثقیل یدک کش وردآورد   -   مبلغ جرثقیل یدک کش وردآورد   -   تعرفه جرثقیل یدک کش وردآورد   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش وردآورد   -   خدمات جرثقیل یدک کش وردآورد   -  آخرين صفحه