مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00032.html
پلت فرمهای جدید صنعت خودرو

سایپا روی پلت‌فرم SP100 نمونه‌هایی را ساخته و آزمایش کرده است اما تا موتور آن به تولید انبوه نرسد، نمی‎تواند جای خالی خودروهایی را که با رفتن خارجی‎ها از ایران تولیدشان متوقف شد، پر کند. ایران‌خودرو نیز باید روی پلت‌فرم خود بیشتر کار کند تا عملیاتی شود و بتواند خودروهای به‌روزتر را جایگزین خودروهای قدیمی کند

۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

تکلیف موتور پلت‌فرم‎های جدید هر چه سریع‌تر مشخص شود

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، در پنج دهه‎ای که از - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - آغاز به‌کار صنعت خودرو در ایران می‎گذرد، برندهای گوناگونی از کشورهای مختلف به‌منظور سرمایه‌گذاری، تولید یا فروش محصولاتشان به کشور آمده‌اند. این همکاری‌ها هرچند به خودروساز شدن ما نینجامیده اما به‎هرحال باعث شده است خودروسازان در مسیری قرار بگیرند که خودروساز شدن یا نشدن در اختیار خودشان باشد. در سال‌های - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - گذشته و همزمان - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - با تحقق برجام، بسیاری اعتقاد داشتند شرکت‌های فرانسوی باتوجه به قطع همکاری در زمان تحریم‌ها نباید بار دیگر به صنعت خودرو ایران بازگردند. بر این اساس، تمایل به همکاری با خودروسازان ژاپنی، کره‌ای و آلمانی و همکاری با آن‌ها به‎جای فرانسوی‌ها بیشتر شد. اما باز هم دیده شد پیش از پایان مذاکرات برجام، مذاکره با خودروسازان فرانسوی به پایان رسید و خیلی زود پژو و سیتروئن با شرکای - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - ایرانی خود وارد همکاری شدند.

با توجه به خروج دوباره فرانسوی‌ها و عدم تولید - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - قطعات خودروهای پژو و رنو که بخش عمده‌ای از خودروهای کشور را تشکیل می‌دهند، بار دیگر بحث همکاری با خودروسازانی غیر از فرانسوی‌ها - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - مطرح شده است. اما پیش از هر چیز، باید دید طی سال‌ها - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - همکاری با فرانسوی‌ها و خودروسازان کشورهای دیگر چگونه بوده و نتیجه این همکاری‌ها به کجا رسیده است. در همین زمینه با سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا که تجربه همکاری با خودروسازان مختلف ازجمله کیا و نیسان را دارد، به گفت‎وگو پرداختیم.

معاون وزیر صمت معتقد است اصرار خودروسازان به همکاری با خودروسازان فرانسوی‌ به آفت - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تبدیل شده، وی به تک‎سورس (تک‎منبع) شدن و مشکلات تولید قطعات اشاره کرده، آیا همکاری با - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - فرانسوی‌ها برای صنعت خودرو بد بوده است؟ آیا خودروسازان داخلی چاره‌ای جز همکاری با آن‌ها نداشته‌اند؟

اگر فضای کشور، بازتر بود و با مساله تحریم‌ها روبه‌رو نمی‌شدیم، به احتمال زیاد با کشورهای دیگر و خودروسازان غیرفرانسوی هم می‌توانستیم همکاری کنیم. اما - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - داستان این - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - است که طی چند دهه گذشته همواره با مشکلات بسیاری مانند تحریم‌ها روبه‌رو بوده‌ایم. یکی از دلایلی که ما بیش از پیش وابسته به صنعت خودرو فرانسه شدیم، این است که فرانسوی‌ها از قدیم در ایران فعالیت داشته‌اند. در دهه‌های هفتاد، هشتاد و نود - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - با بسیاری از شرکت‌های دنیا برای حضور در - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - صنعت خودرو ایران صحبت‌هایی انجام شد تا در ایران سرمایه‌گذاری انجام دهند. اما متاسفانه هیچ‌کدام به ایران نیامدند. اصلی‌ترین علت آن - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - آشنا نبودن آن‎ها با فضای اقتصادی و سیاسی ایران بود که نگرانی‌هایی هم داشتند. اما شرکتی مانند رنو در دهه هشتاد به ایران آمد. در آن زمان برای این‎که یک پلت‌فرم مشترک برای ایران‌خودرو و سایپا وجود داشته باشد، با بسیاری از شرکت‌های خودروساز خارجی مذاکره شد.

با چه شرکت‌هایی در این خصوص - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - صحبت شد؟

با بسیاری از شرکت‌ها مانند فیات، فولکس‌واگن و حتی با واسطه با چند شرکت آمریکایی هم مذاکره انجام شد. اما تنها شرکتی که به مذاکره ما پاسخ داد شرکت رنو بود. درواقع می‌توان گفت این هم به‎صورت انحصاری بود.

این‎که چرا رنو - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - به ایران آمد به - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - این دلیل بود که قبلا پژو و سیتروئن در ایران - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - کار کرده - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - بودند. این‌ها نگرانی چندانی از کسب‎وکار - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - در ایران نداشتند و از ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور تا حدی اطلاع داشتند و مطمئن بودند و چون شناخت داشتند، راحت‌تر به ایران‌ می‌آمدند. آن زمان ما - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تلاش‌های بسیاری انجام می‌دادیم تا فیات یا فولکس‌واگن و حتی اشکودا به‌عنوان - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - زیرمجموعه فولکس‌واگن به کشور بیایند. اما متاسفانه آن‌ها به‌دلیل عدم اطلاع از شرایط ایران به - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - کشور نیامدند.

دومین دلیلی که باعث شد شرکت رنو به ایران بیاید، این بود که آن‌ها در آن زمان پروژه‌ای را در سطح - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - جهانی اجرا می‌کردند که پروژه تولید خودروهای ارزان یا همان خودروهای لوگان بود. رنو سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف مثل روسیه‌، هند، ترکیه و برزیل را در  دستور کار خود قرار داده بود و در چارچوب آن سیاست‌هایی - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - که داشت در ایران هم سرمایه‌گذاری انجام داد.
 
 به نظر شما - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - این سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز بود؟

بله؛ موفق بود. اگر ادامه پیدا می‌کرد ما می‌توانستیم یک ارتقا در صنعت خودرو کشور داشته باشیم.  پس یکی از دلایلی که ما وابسته به حضور فرانسوی‌ها شدیم، - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - به خاطر قدمت حضور آن‌ها در صنعت خودرو کشور و شناختی بود که از ثبات سیاسی - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - و اقتصادی کشور داشتند. به‎هرحال، این شرکت‌ها وارد شدند اما بسیاری برای اینکه مورد غضب دولت آمریکا قرار نگیرند از حضور در ایران انصراف دادند.

 در زمان فعالیت شما شرکت‌هایی مانند نیسان وارد کشور شدند و همکاری کردند. شرکت‌های دیگری مانند کیا، هیوندای و ... نیز در این سال‌ها در کشور فعالیت داشته‌اند. - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تفاوت کار با فرانسوی‌ها و این شرکت‌ها چیست؟ این شرکت‌ها چه رویکردی در همکاری با صنعت خودرو کشور داشته‌اند؟

شرکت نیسان وقتی از ایران خارج شد که بحث مناقصه تاکسی‌های نیویورک مطرح شده‌ بود. بسیاری از تاکسی‌های نیویورک نیسان است. از طرف دیگر تهدیدهایی از سوی دولت آمریکا مطرح شد.

آن زمان نامه رسمی به کارلوس گون، مدیرعامل نیسان نوشته شد و رونوشت آن را هم ما داشتیم. در این نامه نوشته شده بود اگر با پارس‎خودرو همکاری کنید، از - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - شرکت - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - در مناقصه تاکسی‌های نیویورک محروم خواهید شد. حتی در این نامه اسم برخی افراد هم برده شده بود.

از طرفی وقتی ما با - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - شرکت - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - نیسان مذاکره کردیم، مدعی شدند سالانه بین - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - 800 هزار تا یک‎میلیون دستگاه خودرو در بازار آمریکا تولید می‎کنیم یا به فروش می‌رسانیم. همان‎طور که می‎دانید بسیاری از خودروهای نیسان ازجمله خودرو ماکسیما در آمریکا طراحی و در ژاپن تولید می‌شد. چراکه ارتباط - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تنگاتنگی بین نیسان و آمریکا برقرار بود و حاضر نبودند برای 10 یا - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - 20 هزار خودرویی که در ایران تولید می‌کردند، منافع‌شان را به خطر بیندازند.

نیسان زودتر از موعد مقرر هم از کشور خارج شد. قراردادی که بین نیسان و پارس‌خودرو وجود داشت، - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - یک قرارداد انحصاری بود و این‌ها حق نداشتند حتی خودرو وارد کشور کنند.

اگر قرار بود خودرویی وارد کشور شود، باید از طریق پارس‌خودرو انجام می‌شد. مانند خودروهای مورانو، قشقایی و - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تیانا که بعدها وارد شدند. منافعی که در آن طرف داشتند، ایجاب می‌کرد در زمان تحریم ما را رها کنند و در آن بازارها ادامه حضور داشته باشند.

 در مورد شرکت کیا وضعیت به چه صورت بود؟

همکاری ما با کیا از قبل - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - و با پراید شروع شده بود. - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - بعد از یک مدت ارتباطات با این شرکت قطع شد. البته بعدها تعدادی ریو نیز - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - در ایران تولید شد، اما روی مدل‌های جدید ریو توافق نشد و روی سراتو توافق انجام شد. آن‌ها هم زمانی که دور اول تحریم‌ها انجام شد از ایران رفتند و با این‎که ماشین‌آلات و تجهیزات را فرستاده بودند، اما آن‌ها را نصب نکردند.

آن زمان ما علیه‌شان شکایت کردیم و عملا سفیر کره در ایران به ما گفت ما این تجهیزات را - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - به‎صورت چراغ خاموش نصب و راه‌اندازی می‌کنیم و شما هم از شکایت‌تان صرف نظر کنید. این مساله در ابتدای ریاست‌جمهوری دوره یازدهم بود. کیا این تجهیزات را نصب کرد و بخشی از خسارت را هم به ما پرداخت. سراتوهایی که تولید می‌شوند، مربوط به همان دوران است.

در مجموع - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - بر اساس آن توافق‌ها قرار شد تا سراتو در ایران تولید شود و بعد هم - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - دیگر نیامدند. البته وقتی فشار تحریم‌ها زیاد شد دیگر شرکت‌های فرانسوی‌ هم حاضر به ادامه همکاری - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - با ما نشدند. پروژه‌های جدید پژو در ایران متوقف یا تعلیق شدند، سیتروئن هم از ایران رفت و - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - فقط در حد - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - تعهدات قبلی قرار است کارهایش را انجام دهد.

در مجموع می‌توان گفت شرایط خودروسازی کشور تابع شرایط سیاست خارجی ما و مسائل تحریمی است. ما بلافاصله بعد - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - از این‎که برجام به نتیجه رسید، شاهد ورود خودروسازان دیگر خارجی به ایران بودیم. علاوه‌بر فرانسوی‌ها با دیگر شرکت‌ها هم در حال مذاکره بودیم که متاسفانه جریان آقای ترامپ پیش آمد و شرایط این‎گونه شد. اما آنچه - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - مسلم - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - است، وابسته بودن به خودروسازی‌های یک کشور دیگر برای ما مشکلاتی ایجاد می‌کند، به‎خصوص اگر آن کشور فرانسه باشد زیرا در انتقال دانش فنی و ارتباط بین قطعه‌سازان ما با خودشان بسیار سختگیر هستند.

من هیچ‎گاه آن‌ها را به عنوان یک شریک خوب نمی‎شناسم، حتی ژاپنی‌ها هم همین‌طور هستند. ماکسیما با این‎که چند سال در ایران تولید ‌شد، اما ساخت داخل کردن آن با دشواری انجام ‌می‌شد. با فرانسوی‌ها هم همین مشکل وجود دارد. با این‎که چند سال است که با آن‌ها کار می‌کنیم، اما درصد خودکفایی یا استقلالی را که باید به ما می‌دادند، نادیده گرفتند و همکاری را با فشار تحریم‌ها قطع کردند.

 برای بلندمدت - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - و کوتاه‎مدت چه رویکردی باید از سوی صنعت خودرو کشور اجرایی شود؟

دو رویکرد باید داشته باشیم. رویکرد اول این‎که باید با شرکت‌های خودروساز خارجی کار کنیم؛ یعنی 40 تا 50 درصد فعالیت ما با همکاری و ارتباط با شرکت‌های بزرگ خودروسازی باشد. 50درصد مابقی را باید روی پلت‌فرم‌های داخلی خودمان تمرکز کنیم. تصور کنید اگر ما به‌صورت نسبی‌به این استقلال دست پیدا نکرده بودیم و در تولید خودروهای پژو و پراید هم مشکل جدی داشتیم، در شرایط تحریمی وضعیتمان چه می‌شد؟ تقریبا تعطیل بودیم. این خودروها تبدیل به پلت‌فرم‌های ملی ما شدند. اما به‎هرحال این خودروها از رده خارج شده‎اند و در شرایط عادی باید متوقف شوند.

اما آن‌چه ما باید در نظر بگیریم و شبانه‌روز روی آن کار - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - کنیم، پلت‌فرم‌های داخلی است. درحال‎حاضر سایپا روی پلت‌فرم SP100 - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - نمونه‌هایی را ساخته و تست و آزمایش کرده، البته بسیار دیر است و تکلیف موتورهای آن باید هرچه سریع‌تر مشخص شود و به تولید انبوه برسد تا بتواند جای خالی خودروسازانی را که از ایران رفته‌اند، بگیرد.

ایران‌خودرو - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - نیز باید روی پلت‌فرم طراحی خود بیشتر - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - کار - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - کند تا خودروهای به‌روزتر را جایگزین خودروهای قدیمی کند. به‎هرحال چون این توان در ایران وجود دارد که ما روی پلت‌فرم‌های خود با قطعاتی که طراحی آن‌ها نیز توسط خودمان انجام شده است و تامین‌ آن نیازی به اجازه - مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی - خارجی‌ها ندارد، کار کنیم، پس بهتر است تمام تلاشمان را روی این مساله بگذاریم.

اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه خرازی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه خرازی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه خرازی   -   خودروبر بزرگراه خرازی   -   کرایه خودروبر بزرگراه خرازی   -   قیمت خودروبر بزرگراه خرازی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه خرازی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه خرازی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه خرازی   -   خدمات خودروبر بزرگراه خرازی   -   یدک کش بزرگراه خرازی   -   کرایه یدک کش بزرگراه خرازی   -   قیمت یدک کش بزرگراه خرازی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه خرازی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه خرازی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه خرازی   -   خدمات یدک کش بزرگراه خرازی   -   حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه خرازی   -   حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه خرازی   -   کفی بزرگراه خرازی   -   کرایه کفی بزرگراه خرازی   -   قیمت کفی بزرگراه خرازی   -   مبلغ کفی بزرگراه خرازی   -   تعرفه کفی بزرگراه خرازی   -   شماره تماس کفی بزرگراه خرازی   -   خدمات کفی بزرگراه خرازی   -   کفی خودروبر بزرگراه خرازی   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه خرازی   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه خرازی   -  آخرين صفحه