مبلغ حمل ماشین الهیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04029.html
صنعت خودرو

ملاحظات سیاسی و مصلحتی اجازه نمی‎دهد دوخودروساز بزرگ کشور برای شناورسازی هزینه‌های ثابت خود متناسب با سطح تولید و درآمد اقدام کنند

۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

سرمایه در گردش و دارایی‎های ثابت خودروسازان در معرض نابودی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، - مبلغ حمل ماشین الهیه - خودروسازان در ماه‌های گذشته با کاهش تیراژ مواجه شده‌اند. دلیل این - مبلغ حمل ماشین الهیه - کاهش تیراژ، چه بحث کاهش عرضه باشد یا نقص قطعات، باعث می‌شود مشکلات بسیاری برای این صنعت ایجاد شود. به‌نظر می‌رسد با تنگ‌ترشدن حلقه تحریم‌ها و سیاست‌های نادرستی که در صنعت کشور به‎طور کلی دنبال می‌شود، همه صنایع و به‎خصوص صنعت خودرو به‌عنوان دومین صنعت بزرگ کشور با تهدید جدی مواجه شود. 

در همین زمینه یک کارشناس صنعت خودرو، با بیان این‎که کاهش تولید خودروسازان به دلیل شرایط - مبلغ حمل ماشین الهیه - سیاسی و اقتصادی تحمیلی، عواقب ناخوشایندی برای اقتصاد این شرکت‌ها دارد، می‌گوید: «درواقع شرکت‌های خودروسازی که از حاکمیت دولتی در مدیریت خود برخوردارند، درهر سطحی از تولید و درآمد مجبور به پرداخت بخشی از هزینه‌های تولید تحت عنوان هزینه های ثابت هستند.»

زیان شرکت‌های زیرمجموعه و هزینه‌های ثابت

حسن کریمی‌سنجری می‌افزاید: «از آن‎جایی‌که روش بنگاه‎داری در این شرکت‎ها مبتنی‌بر منافع صرفا اقتصادی نیست و ملاحظات - مبلغ حمل ماشین الهیه - سیاسی و مصلحتی در تصمیمات این شرکت‌ها نقش قابل‌توجهی دارند، نمی‌توانند مانند یک بنگاه اقتصادی که براساس نیاز و مبتنی بر سودآوری هزینه‌های خود را کنترل ‌می‌کنند، درخصوص شناورسازی هزینه‌های ثابت، متناسب با سطح تولید و درآمد اقدام کنند.» 

 وی در ادامه می‌گوید:‌ «میزان تولید و درآمد ایران‎خودرو و سایپا در شرایطی مثل این روزها کاهش یافته اما سطح هزینه‌های ثابت کاهش نیافته است. بنابراین میزان سودآوری آن‎ها تنزل پیدا می‎کند و به‎نوعی حاشیه زیان برخی از شرکت‌های زیرمجموعه این دو شرکت افزایش می‎یابد. به‌ عبارت دیگر، وقتی که میزان تولید در این دو شرکت و زیرمجموعه آن‎ها از یک سطح مشخصی پایین‌تر می‌رود، به‎عنوان یک معضل غیرقابل جبران، بخشی از سرمایه در گردش و در شرایط حادتر بخشی از دارایی‎های ثابت این شرکت‌ها - مبلغ حمل ماشین الهیه - را می‌بلعد.» 

سنجری در تشریح این موضوع اظهار می‌کند: «به زبان ساده تصور کنید میزان ۱۰درصد درآمد حاصل‌از فروش یک‎هزار دستگاه خودرو در یک شرکت فرضی مربوط‌به هزینه‎های ثابت آن باشد. وقتی که  تولید از یک‎هزار دستگاه به ۵۰۰دستگاه کاهش یابد، در حالی‎که شرکت نتواند هزینه‎های ثابت خود را به همین میزان کاهش دهد، طبیعی است که این‎بار حدود ۲۰درصد درآمد فروش شامل هزینه‎های ثابت می‎شود.» 

وی می‌افزاید: «در چنین شرایطی تصور کنید این شرکت برای فعالیت‌های تولیدی خود حدود ۲۰درصد سودآوری منظور کرده باشد. پیداست وقتی تولید تا سطح ۵۰درصد کاهش یابد، بدون آن‎که این شرکت فرضی توانایی کاهش هزینه‌های ثابت متناسب با کاهش تولید - مبلغ حمل ماشین الهیه - و درآمد - مبلغ حمل ماشین الهیه - را داشته باشد، عملا سود حاصل از فعالیت‌های تولیدی این شرکت صفر می‌شود. شبیه این شرایط البته با فرایندی پیچیده تر گریبان‌گیر شرکت‌های خودروسازی دولتی ایران است.»

افزایش - مبلغ حمل ماشین الهیه - حقوق و دستمزد با وجود نیاز به تعدیل نیرو

- مبلغ حمل ماشین الهیه -

کاهش تیراژ خودرو - مبلغ حمل ماشین الهیه - در شرکت‌های مهم خودروساز دنیا با تعدیل نیرو و فروش سایت‌های تولید و به‌طور کلی کاهش هزینه‌های سربار مهار می‌شود. اما در ایران به دلیل مسائل اجتماعی و سیاسی، امکان تعدیل نیرو و کاهش زیان از این طریق وجود ندارد. 

کریمی‎سنجری در این خصوص تاکید دارد: «فراموش نکنیم در دوره تحریم‎های قبلی، شرکت پژو چند صدهزارنیروی انسانی خود را به دلیل خروج از بازار ایران تعدیل کرد، درحالی‌که شرکت ایران‌خودرو چنین اجازه‎ای را نداشت. امروزه نیز همین وضعیت مجددا در حال تکرار است؛ تولید خودرو به دلیل خروج شرکای صنعت خودرو از کشور و تحریم‎های جدید، سطح جدیدی از کاهش را تجربه می‌کند. از یک سو، هزینه‎های تولید در این شرکت‎ها به دلیل تاثیر مستقیم افزایش نرخ ارز در زنجیره تامین آن‎ها و نیز پیچیدگی روش‎های تامین اقلام خارجی به‎شدت افزایش یافته است و از   سوی - مبلغ حمل ماشین الهیه - دیگر با قیمت‎های سرکوب‎شده در این شرکت‌ها مواجهیم که حتی اگر سطح قیمت‎ها متناسب با سطح هزینه‎های تولید و با نرخ آزاد و به حاشیه بازار هم سپرده شود، باز به دلیل کاهش قدرت خرید مصرف‎کننده واقعی، قطعا با افت شدید در طرف تقاضا روبه‏رو خواهیم شد. 

همه این‎ها درحالی است که عملا این شرکت‌ها نه‎تنها اجازه تعدیل نیرو نخواهند داشت بلکه ممکن است مجبور به افزایش نسبی حقوق و دستمزد شوند که بخش مهمی از هزینه‎های ثابت است.» 

خودروسازی ایران عکس جریان توسعه عمل می‌کند

این کارشناس صنعت خودرو با بیان این‎که امروزه یکی از مهم‎ترین پارامترهای توسعه خودروسازی دنیا - مبلغ حمل ماشین الهیه - اولویت‎دادن به کاهش قیمت تمام‌شده است، می‌افزاید: «شرکت‌های بزرگ و صاحب برند تلاش می‌کنند علاوه‌بر افزایش نرخ تولید در زمینه کاهش هزینه‌های - مبلغ حمل ماشین الهیه - تولید که بخشی از - مبلغ حمل ماشین الهیه - آن شامل هزینه‎های ثابت است، به‎طور موثری عمل کنند؛ انتقال خطوط تولید به مناطقی با نیروی کار، انرژی و           سایر منابع ارزان به‌همین منظور - مبلغ حمل ماشین الهیه - رخ می‎دهد. اما به‎رغم این ضرورت‎ها، در خودروسازی داخلی همه‎چیز عکس جریان توسعه در دنیا سازماندهی شده است، به‎نحوی‎که همزمان با فعال‎شدن عوامل موثر بر کاهش - مبلغ حمل ماشین الهیه - جریان تولید، جریان تاثیرگذار در افزایش هزینه‌های تولید نیز - مبلغ حمل ماشین الهیه - فعال می‌شود و این دو جریان، بخشی از سرمایه در گردش و دارایی‌های ثابت خودروسازان را می‌بلعند. بنابراین کاهش تولید در خودروسازی‎های دولتی، بر کاهش میزان هزینه‎های ثابت تاثیرگذار نیست و نوعی خسران غیرقابل جبران را رقم می‎زند.»

اولين صفحه   -  تعرفه خودروبر الهیه   -   شماره تماس خودروبر الهیه   -   خدمات خودروبر الهیه   -   یدک کش الهیه   -   کرایه یدک کش الهیه   -   قیمت یدک کش الهیه   -   مبلغ یدک کش الهیه   -   تعرفه یدک کش الهیه   -   شماره تماس یدک کش الهیه   -   خدمات یدک کش الهیه   -   حمل خودرو الهیه   -   کرایه حمل خودرو الهیه   -   قیمت حمل خودرو الهیه   -   مبلغ حمل خودرو الهیه   -   تعرفه حمل خودرو الهیه   -   شماره تماس حمل خودرو الهیه   -   خدمات حمل خودرو الهیه   -   حمل ماشین الهیه   -   کرایه حمل ماشین الهیه   -   قیمت حمل ماشین الهیه   -   مبلغ حمل ماشین الهیه   -   تعرفه حمل ماشین الهیه   -   شماره تماس حمل ماشین الهیه   -   خدمات حمل ماشین الهیه   -   کفی الهیه   -   کرایه کفی الهیه   -   قیمت کفی الهیه   -   مبلغ کفی الهیه   -   تعرفه کفی الهیه   -   شماره تماس کفی الهیه   -   خدمات کفی الهیه   -   کفی خودروبر الهیه   -   کرایه کفی خودروبر الهیه   -   قیمت کفی خودروبر الهیه   -   مبلغ کفی خودروبر الهیه   -   تعرفه کفی خودروبر الهیه   -   شماره تماس کفی خودروبر الهیه   -   خدمات کفی خودروبر الهیه   -   جرثقیل خودروبر الهیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر الهیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر الهیه   -  آخرين صفحه