مبلغ چرخگیر شهرک قائم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03147.html
صنعت خودرو

این دولت است که ضرر و زیان ناشی‌از اعمال سیاست‌های اشتباه را برعهده می‌گیرد و این چرخ باطل همچنان ادامه دارد. شاید غیر از ابتدای دهه‌هفتاد که صنعت خودرو می‌دانست چه می‌خواهد و دخالت‌های دولت در این بخش به‌صورت حداقلی و پادرمیانی برای رفع مشکلات بود، تقریبا هیچ برنامه مشخص و کاملی در دهه‌های بعدی در این صنعت اجرا نشده است.

۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

وابستگی 60‌درصدی زنجیره تامین؛ نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بلاتکلیفی اصلی‌ترین کلمه برای راهبرد صنعت خودرو در کشور است. صنعتی که قرار است به پویایی برسد هنوز در اختیار دولت بوده و - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - این دولت‌ است که قیمت‌ها را تعیین می‌کند، پیش‌فروش را برای خودروسازان در نظر می‌گیرد و درنهایت اگر زیانی هم در کار باشد، این دولت است که ضرر و زیان ناشی‌از اعمال سیاست‌های اشتباه را برعهده می‌گیرد و این چرخ باطل همچنان ادامه دارد. شاید غیر از ابتدای دهه‌هفتاد که صنعت خودرو - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - می‌دانست چه می‌خواهد و دخالت‌های دولت در این بخش به‌صورت حداقلی و پادرمیانی برای رفع مشکلات بود، تقریبا هیچ برنامه مشخص و کاملی در دهه‌های بعدی در این صنعت اجرا نشده است. تقریبا هر نهادی که کوچک‌ترین قرابتی با این صنعت داشته، به خود - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - اجازه دخالت داده و به این صورت روند مدیریت خودروسازان همواره در وضعیتی غیرعادی قرار داشته است. درباره ضرورت تدوین یک استراتژی - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - روشن برای صنعت خودرو و نیز چرایی تدوین نشدن برنامه راهبردی برای این صنعت با پویا عباسیان، کارشناس صنعت و بازار خودرو گفت‎وگویی انجام داده‎ایم که در ادامه می‎خوانید.

 نبود برنامه راهبردی در صنعت خودرو چه تبعاتی را در سال‎های اخیر درپی داشته است؟
مونتاژ و استفاده - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - از پلت‌فرم‌های قدیمی و از رده‌خارج برای تولید محصولات جدید کاری است که طی سال‌های اخیر انجام شده، شاید اگر بعد از دهه‌هفتاد که بار دیگر زمان شروع و سرپا شدن دو صنعت خودرو - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - و قطعه‌سازی کشور بود، سیاست‌گذاران این - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - صنعت به فکر خرید یا همکاری با خارجی‌ها برای تولید یک پلت‌فرم مشترک برای دو خودروساز کشور بودند، درحال‎حاضر وضعیت خودروسازان و البته قطعه‌سازان به این شکل نبود. وضعیت تولید خودرو نشان می‌دهد صنعت خودرو و قطعه اگر نگوییم صد درصد، 60 تا 80درصد وابستگی بی‌چون‌‎وچرا به خارج کشور دارد. از تامین مواد اولیه تا برخی قطعات وابستگی قطعی به خارج و البته خودروسازان خارجی داریم. همین مساله باعث شده است در شرایطی - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - مانند تحریم، بحران جدی درخصوص تامین قطعات و تولید خودرو در کشور پیش بیاید - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - و خودروسازان نتوانند خودروهای متعهدشده را به خریداران تحویل دهند.

 مهم‌ترین نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو را چه می‎دانید؟
وابستگی 60درصدی زنجیره تامین، مهم‌ترین نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو است و این ضعف نیز به حدی بوده که نخستین نتایج تحریم‌های آمریکا در این بخش نمایان شده است. شاید اگر تنها یک شرکت خودروسازی در کشور وجود داشت و در همه این سال‌ها روی یک پلت‌فرم با تنوع محصولات کار می‌شد، این روزها قطعه‌سازی هم می‌توانست سرمایه‌گذاری بیشتری بر به‌روزرسانی خود انجام دهد. چراکه تولید قطعات برای یک پلت‌فرم توجیه اقتصادی بیشتری دارد تا سرمایه‌گذاری برای 20 محصول از همکاری خودروسازان کشور با شرکت‌های مختلف آسیایی و اروپایی.

 در چنین شرایطی از چه راهی می‎توان به ساماندهی این صنعت همت گماشت؟
شرایط فعلی صنعت خودرو ایجاب می‌کند خودروسازان به سمت همکاری مشترک و سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک پلت‌فرم حرکت کنند. مجلس نیز که قرار بود طرحی به نام ساماندهی بازار خودرو را به تصویب برساند، حالا طرحی به اسم ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار قرار داده است تا برای سال 1404 برنامه‌ریزی کند. به نظر می‌رسد بهتر است روی این بخش و الزام خودروسازان به استفاده از یک پلت‌فرم مشترک و همچنین کاهش وابستگی به خودروسازان خارجی تاکید شود.

 آیا در این راه می‎توان از خودروسازان - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - چینی کمک گرفت؟
بله اما مشروط به آن‎که کماکان در همکاری با چینی‎ها، مدل همکاری با فرانسوی‎ها را دنبال نکنیم و به‌دنبال انتقال فناوری و توسعه داخلی‎سازی باشیم، نه مونتاژ صِرف. طی سال‌های اخیر صنعت خودرو چین به لطف بازار کشور ما به بلوغ رسید و توانسته است خود را در سطح جهانی مطرح کند. بازار ایران محلی برای آزمون و خطای چینی‌ها بوده است. یعنی به‌واسطه سیاست‌های مسئولان در این سال‌ها چینی‌ها در بازار کشور ما خودروساز شدند اما خودروسازان داخلی همچنان مشغول مونتاژ و وابستگی به خارجی‌ها هستند.
 ارزیابی شما از نتایج ممنوعیت واردات خودرو چیست؟
مساله واردات نیز موضوعی است که طی این سال‌ها همواره به بهانه‌های مختلف متوقف یا دستکاری شده، افزایش تعرفه و طولانی‎مدت شدن اعمال آن تنها خودروسازان را از فکر توسعه خارج کرده است. به‎طور کلی می‌توان گفت هیچ‎گاه سیاست مشخص و هدف اصلی برای صنعت خودرو و - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - واردات - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - وجود نداشته است. هرگاه در عرصه بین‌المللی مشکلات کمتری پیش روی کشور بوده، - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - واردات خودرو انجام شده و هرگاه کشور با شرایط این‌چنینی مواجه - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - شده، واردات محدود و ممنوع شده است. 
هیچ‌گاه به بحث واردات به‌عنوان اهرمی برای تکان دادن صنعت خودرو داخلی - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - نگاه نشده است. - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - واردات از نظر برخی مسئولان یعنی خودروهای لوکس و گران نه - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - خودروهای باکیفیت، ایمن و با مصرف سوخت کم و آلایندگی بسیار کمتر از خودروهای داخلی. درواقع نوع نگاه عده‌ای به صنعت خودرو در سال‌های گذشته همواره سطحی بوده و اگر برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شده، کوتاه‎مدت و - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - بسیار محدود بوده است. وقت آن رسیده که مجلس و دولت برنامه مشخصی برای صنعت خودرو طرح‌ریزی کنند. پلت‌فرم مشترک، استفاده از قطعات مشترک و محدود شدن مونتاژ توسط - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - خودروسازان بزرگ به‌منظور دستیابی به تیراژ اقتصادی می‌تواند گام جدید خودروسازان به منظور تولید خودروهای به‌روز - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - و باکیفیت باشد. - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - خودروهایی که در بازارهای جهانی مشتری 
داشته باشند.

 آیا برنامه راهبردی صنعت خودرو برای هر از یک خودروسازان بزرگ کشور همراه - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - با تفاوت‎های خاصی خواهد بود یا هر دو را باید به تولید براساس یک پلت‎فرم مشترک ترغیب کرد؟
گروه خودروسازی سایپا همیشه خودروهایی در سگمنت‌ C تولید کرده و - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - به‌دنبال آن بوده که این بخش را توسعه دهد. اما شرکت ایران‌خودرو همیشه خودروهایی در سگمنت D تولید کرده و تمرکز خود را روی این خودروها گذاشته است. 
ضمن این‌که حجم موتور خودروهای ایران‌خودرو معمولا بیش‌از 1600سی‌سی است اما سایپا خودروهایی با حجم موتور کمتر از 1600سی‌سی یا همان‌ مقدار بوده است. به‌نظر می‌رسد این دو خودروساز هیچ‌گاه پلت‌فرم مشترک - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - تولید نخواهند کرد. چراکه سلیقه مشتریان این خودروساز متفاوت است. 
- مبلغ چرخگیر شهرک قائم - به این موارد باید این بحث را نیز - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - افزود که تجربه تولید خودرو مشترک در - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - این دو خودروساز متفاوت است. خودرو تندر90 تولید سایپا با خودرو تندر90 تولید ایران‌خودرو به لحاظ کیفی تفاوت‎هایی داشته‎اند. به‌نظر می‌رسد نیاز به یک تغییر استراتژیک برای جوینت‌شدن و همکار - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - شدن این دو خودروساز وجود دارد. بنابراین برنامه - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - وزارت صمت باید - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - به سمت خصوصی‌سازی و همچنین الزام این دو خودروساز - مبلغ چرخگیر شهرک قائم - به همکاری مشترک باشد.

اولين صفحه   -  تعرفه ماشین بر شهرک قائم   -   شماره تماس ماشین بر شهرک قائم   -   خدمات ماشین بر شهرک قائم   -   خودرو سوار شهرک قائم   -   کرایه خودرو سوار شهرک قائم   -   قیمت خودرو سوار شهرک قائم   -   مبلغ خودرو سوار شهرک قائم   -   تعرفه خودرو سوار شهرک قائم   -   شماره تماس خودرو سوار شهرک قائم   -   خدمات خودرو سوار شهرک قائم   -   جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   قیمت جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   خدمات جرثقیل یدک کش شهرک قائم   -   چرخگیر شهرک قائم   -   کرایه چرخگیر شهرک قائم   -   قیمت چرخگیر شهرک قائم   -   مبلغ چرخگیر شهرک قائم   -   تعرفه چرخگیر شهرک قائم   -   شماره تماس چرخگیر شهرک قائم   -   خدمات چرخگیر شهرک قائم   -   امداد خودرو ازگل   -   کرایه امداد خودرو ازگل   -   قیمت امداد خودرو ازگل   -   مبلغ امداد خودرو ازگل   -   تعرفه امداد خودرو ازگل   -   شماره تماس امداد خودرو ازگل   -   خدمات امداد خودرو ازگل   -   امداد خودرو سیار ازگل   -   کرایه امداد خودرو سیار ازگل   -   قیمت امداد خودرو سیار ازگل   -   مبلغ امداد خودرو سیار ازگل   -   تعرفه امداد خودرو سیار ازگل   -   شماره تماس امداد خودرو سیار ازگل   -   خدمات امداد خودرو سیار ازگل   -   خودروبر ازگل   -   کرایه خودروبر ازگل   -   قیمت خودروبر ازگل   -  آخرين صفحه