مبلغ کفی خودروبر دروس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05303.html
سعید مدنی

با برخورداری از این پلت‌فرم ملی، سه محور «صادرات»، «توسعه قطعه‌سازی» و «انتقال دانش‌فنی» در حیطه اختیارات خودروساز داخلی قرار می‌گیرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴

پلت‌فرم SP100 ضدتحریم طراحی شده است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، پروژه‌ - مبلغ کفی خودروبر دروس - طراحی و - مبلغ کفی خودروبر دروس - تولید پلت‌فرم‌های ملی و اختصاصی چندسالی است که توسط خودروسازان پیگیری می‌شود. به نظر می‌رسد بحث تحریم‌ها در سال‌های ابتدایی دهه جاری، خودروسازان را به این نتیجه رساند که باید تا حد امکان از وابستگی خود به خودروسازان خارجی بکاهند تا در بزنگاه‎های مختلف با خروج آنان از کشور درنمانند. در همین زمینه سایپا کار روی مگاپلت‌فرم (پلت‌فرم‌چندمنظوره) اختصاصی خود را از سال‌ 90 - مبلغ کفی خودروبر دروس - شروع - مبلغ کفی خودروبر دروس - کرد. هرچند کمی - مبلغ کفی خودروبر دروس - دیر اما درنهایت هفته - مبلغ کفی خودروبر دروس - گذشته از نخستین محصول این پلت‌فرم در نمایشگاه شیراز رونمایی شد، خودرو «رهام» که از - مبلغ کفی خودروبر دروس - ظاهر و امکانات بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند سهم بسیار مناسبی در بازه قیمتی بیش‌از 60 میلیون‌تومان (بنا بر گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت این خودرو) برای خود به‌دست آورد.

یکی دیگر از مواردی که با توسعه پلت‌فرم‌های ملی می‌توان به آن امیدوار بود، بحث - مبلغ کفی خودروبر دروس - توسعه قطعه‌سازی است. صنعتی که می‌تواند با تولید خودروهایی به‌روز و با تیراژ بالا و البته با سرمایه‌گذاری مناسب پیشرفت کند. در‌همین خصوص، گفت‎وگویی انجام داده‎ایم با سعید مدنی، مشاور‌عالی مدیرعامل گروه - مبلغ کفی خودروبر دروس - خودروسازی سایپا که مشروح آن در ادامه از نظرتان می‎گذرد.

مبلغ کفی خودروبر دروس

خودروی «رهام» از پروژه SP100 سایپا رونمایی شد. لطفا در ابتدا مختصری درخصوص پروژ‌ه SP100 سایپا و تفاوت آن با پلت‌فرم‎های قبلی مانند X200 - مبلغ کفی خودروبر دروس - توضیح دهید.
پروژه SP100 درواقع هم‌راستا با رویکرد جدید صنعت خودرو کشور است که همواره خودروسازان به‌دنبال آن بوده‌اند. منظور از این رویکرد، ایجاد یک پلت‌فرم ملی است که مختص خودروساز داخلی باشد - مبلغ کفی خودروبر دروس - و این پلت‌فرم نیز بر همین اساس شکل گرفته است. پیش از این نیز سوابقی - مبلغ کفی خودروبر دروس - در این زمینه وجود داشت که بیشتر روی دو - مبلغ کفی خودروبر دروس - پلت‌فرم X100 (پراید) و X200 (تیبا) بود. این‌بار اما به‌دنبال پلت‌فرم جدیدتری بودیم - مبلغ کفی خودروبر دروس - که قابلیت گسترش به مدل‌های کلاس C را هم داشته باشند که خودروی «رهام» این امکان را فراهم کرده است. - مبلغ کفی خودروبر دروس -  خودروهای فعلی عمدتا در کلاس B تولید می‌شوند. این در حالی است که خودروی جدید بین دو کلاس - مبلغ کفی خودروبر دروس - B و C تولید می‌شود. این خودرو روی پلت‌فرم‌های بزرگ‌تر طراحی شده و می‌توان آن را محصولی کاملا مستقل دانست که با کمک مرکز تحقیقات گروه سایپا و همچنین استفاده از شرکت‌ها و مشاوران خارجی طراحی شده است. SP100 به‌عنوان نخستین پلت‌فرم اختصاصی گروه ملی سایپا شناخته - مبلغ کفی خودروبر دروس - می‌شود.

 به‌نظر شما خودروی «رهام»  باتوجه به امکاناتی - مبلغ کفی خودروبر دروس - که دارد، در‌صورتی‌که به بازار عرضه - مبلغ کفی خودروبر دروس - شود، در میان محصولات داخلی چه جایگاهی را به خود اختصاص خواهد داد؟
حُسن این خودرو و پلت‌فرم آن، این است که وابستگی به خودروسازان خارجی ندارند. این خودرو صددرصد با کمک مشاوران خارجی و گروه سایپا طراحی، تولید و نمونه‌های آن عرضه شده است. مشاوران این - مبلغ کفی خودروبر دروس - خودرو از کشور کره و نخبگان کشور بوده‌اند. در این خودرو تمام استانداردها - مبلغ کفی خودروبر دروس - و الزامات قانونی رعایت شده است و اکثر آپشن‌های موجود در خودروهای به‌روز را در آن می‌توان مشاهده کرد. این خودرو به‌عنوان یک محصول نسبتا کامل - مبلغ کفی خودروبر دروس - با مصرف سوخت پایین شناخته می‌شود که می‌تواند در چند سال آینده جایگزین بسیاری از خودروها و پلت‌فرم‌های قدیمی شود. این خودرو تنها در یک مدل - مبلغ کفی خودروبر دروس - تولید نخواهد شد بلکه با مدل‌های مختلفی ازجمله هاچ‌بک، سدان، کراس و وانت تولید خواهد شد و حداقل سه مدل روی این پلت‌فرم طراحی و تولید خواهد شد. 

 گفته می‌شود پلت‌فرم «رهام» نیم‌نگاهی به پلت‌فرم تویوتا یاریس نسل 2002 تا 2007 داشته است. چقدر این - مبلغ کفی خودروبر دروس - موضوع را تایید می‌کنید؟
با نگاهی به پلت‌فرم خودروهای مختلف متوجه می‌شویم که آن‌ها در بسیاری از جنبه‌ها به یکدیگر شبیه هستند. این بدان معنا نیست که مدل‌های مختلف از یکدیگر اقتباس کرده‌اند. به هر حال در تمام پلت‌فرم‌ها سیستم‌های نیروی محرکه، گیربکس و تعلیق دیده می‌شود. این - مبلغ کفی خودروبر دروس - موارد ممکن است در بسیاری از خودروها با یکدیگر مشابه باشند. شاید در محاسبات و طراحی‌های انجام‌شده، شباهت‌هایی بین SP100 و پلت‌فرم تویوتا - مبلغ کفی خودروبر دروس - یاریس مشاهده شود اما بدین معنا نیست که کاملا از این پلت‌فرم تقلید شده باشد. در این خودرو اتاق، تریم و شاسی تفاوت‌هایی نسبت به خودروی یاریس دارد اما در طراحی‌ها معمولا از یک‌سری اصول مشابه استفاده می‌شود. به عنوان مثال اگر اتاق خودرو کوچک باشد، از گیربکس‌های CVT استفاده می‌کنند که فضای کمتری را به خود اختصاص دهد. این موضوع به معنای کپی‌برداری بین دو یا چند محصول نیست. ممکن - مبلغ کفی خودروبر دروس - است تشابهاتی در این خصوص وجود داشته باشد اما در مجموع طراحی این خودرو - مبلغ کفی خودروبر دروس - داخلی است. پیش از نیز به شباهت‌هایی بین X200 و خودروی ریو اشاره می‌شد اما به معنای کپی‌برداری کامل - مبلغ کفی خودروبر دروس - تیبا - مبلغ کفی خودروبر دروس - از ریو نیست بلکه تنها از آن خودرو ایده گرفته شده است.

مبلغ کفی خودروبر دروس

 به نظر شما عرضه خودروهای داخلی با پلت‌فرم‌های ملی مانند SP100 می‌تواند جایگزین مناسبی برای برخی خودروهای چینی - مبلغ کفی خودروبر دروس - موجود در بازار باشد؟
هر پلت‌فرم باتوجه به ویژگی‌های خود، از عمر مشخصی برخوردار است. معمولا این عمر بین 5 تا 10 سال در نظر گرفته می‌شود و روی یک پلت‌فرم اتاق‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از تنوع قطعات جلوگیری - مبلغ کفی خودروبر دروس - شود. تصور می‌کنم طی 5 تا 6 سال آینده بتوان خودروهای مختلفی را روی این پلت‌فرم طراحی کرد که از اتاق‌ها و آپشن‌های مختلف برخوردار باشد. در این صورت به‌راحتی می‌تواند جایگزین مناسبی برای خودروهای چینی یا حتی برخی مدل‌های دیگر بازار باشد.

 برای تولید خودروی - مبلغ کفی خودروبر دروس - SP100، چند درصد از همکاری قطعه‌سازان داخلی بهره گرفته‌ شده است؟ به‌طورکلی پلت‌فرم‌های داخلی چه اندازه می‌توانند به صنعت قطعه‌ کشور کمک کنند؟
چون عملا هم امتیاز خودرو و هم امتیاز قطعات آن در اختیار خودروساز داخلی است، قطعا بسیار کمتر از دیگر خودروها به شرکت‌های خارجی وابستگی دارد. البته برخی قطعات حساس آن از خارج - مبلغ کفی خودروبر دروس - وارد می‌شود که این قطعات در تمام خودروهای با درصد داخلی‌سازی بالا نیز وارد می‌شوند. این در حالی است که برای استفاده از قطعات داخلی، محدودیت‌ها - مبلغ کفی خودروبر دروس - کم‌رنگ شده‌اند. زمانی که با یک خودروساز خارجی همکاری می‌کنید، برای استفاده از قطعات مورد - مبلغ کفی خودروبر دروس - نیاز محصول، نیازمند مجوز خودروساز خارجی هستید و خرید قطعه باید با هماهنگی آن‌ها - مبلغ کفی خودروبر دروس - انجام شود. درصورتی‌که در پلت‌فرم‌های ملی، نیازی به این اجازه نیست چراکه امتیاز و طراحی قطعه مورد نظر، مربوط به خودروساز داخلی است و خودروساز این اختیار را دارد که برای تامین قطعه از قطعه‌سازان داخلی یا خارجی بهره ببرد.

 به‌نظر شما فناوری خودروی SP100 به اندازه‌ای بالاست که بتواند قطعه‌سازان داخلی را وادار به ارتقای فناوری کند؟
اکثر قطعات این خودرو طبق استانداردهای ملی استفاده می‌شود و کل محصول نیز باید براساس این استانداردها شکل - مبلغ کفی خودروبر دروس - بگیرد. رویکرد جدید در صنعت خودرو باید مورد حمایت دولت، خودروسازان و ارگان‌های مختلف قرار بگیرد تا استانداردهای محقق‎شده توسط خودروسازان همچنان در مسیر ارتقا باشد و کار در راستای توسعه آن‎ها ادامه یابد. بدین ترتیب اگر در آینده نیز استانداردهای جدیدی  وضع شود، روی این خودرو قابل اعمال خواهد بود.

عرضه این پلت‌فرم‌ها در زمان تحریم‌ها چقدر می‌تواند موثر باشد و چه میزان از وابستگی صنعت خودرو ما به خارج کشور را کم می‌کند؟
زمانی‌که با - مبلغ کفی خودروبر دروس - یک خودروساز با برند خارجی کار می‌کند، همیشه به دلایل مختلف برای صادرات به مشکل برمی‌خورد. گرچه در قراردادها همیشه صحبت از صادرات 20 تا 30درصدی می‌شود اما هرگز - مبلغ کفی خودروبر دروس - اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود. هر زمان که خودروساز قصد صادرات خودرو با لوگوی شریک خارجی را داشته باشد، با مقاومت آن‌ها روبه‌رو می‌شود. این قضیه در مورد اکثر خودروسازان خارجی که در ایران فعالیت می‌کنند، صادق است. 
در خودروی «رهام»، لوگو و برند متعلق به خودروساز داخلی است و به‌شرط رعایت استانداردهای و الزامات بین‌المللی می‌تواند آن را به هر کشوری صادر کند. مشکل دیگر، ارتباط قطعه‌سازان داخلی با قطعه‌سازان شرکای خارجی خودروسازان است. در این زمینه هم خودروسازان بسیار - مبلغ کفی خودروبر دروس - ضعیف عمل می‌کنند و برای آن‌که درصد خودکفایی را بالا نبرند، این ارتباط را کمتر و مقاومت می‌کنند. حتی این موضوع - مبلغ کفی خودروبر دروس - بیان می‌شود که خودروسازان خارجی شخصیت مستقلی دارند و نمی‌توانیم آن‌ها را مجبور به همکاری با قطعه‎سازان داخلی کنیم. در این خودروی جدید، مستقیما با قطعه‌سازان خارجی همکاری می‌کنیم ولی امتیاز قطعه‌ - مبلغ کفی خودروبر دروس - ساخته‌شده متعلق به سایپا خواهد بود. بنابراین این مشکل وجود نخواهد داشت. نکته بعدی مساله انتقال دانش‌فنی است. با این اقدام جدید، نیازی به انتقال دانش‌فنی خودروسازی - مبلغ کفی خودروبر دروس - نخواهیم داشت بلکه این دانش در کشور به وجود آمده است. با برخورداری از این پلت‌فرم ملی، - مبلغ کفی خودروبر دروس - سه محور «صادرات»، «توسعه قطعه‌سازی» و «انتقال دانش‌فنی» در حیطه اختیارات خودروساز داخلی قرار می‌گیرد و - مبلغ کفی خودروبر دروس - کمترین آسیب را از تحریم‌ها خواهد دید. قطعا تحریم‌ها به هر صنعتی آسیب وارد خواهد کرد اما در این موضوع آسیب آن کمتر خواهد بود.

- مبلغ کفی خودروبر دروس -
اولين صفحه   -  تعرفه حمل خودرو دروس   -   شماره تماس حمل خودرو دروس   -   خدمات حمل خودرو دروس   -   حمل ماشین دروس   -   کرایه حمل ماشین دروس   -   قیمت حمل ماشین دروس   -   مبلغ حمل ماشین دروس   -   تعرفه حمل ماشین دروس   -   شماره تماس حمل ماشین دروس   -   خدمات حمل ماشین دروس   -   کفی دروس   -   کرایه کفی دروس   -   قیمت کفی دروس   -   مبلغ کفی دروس   -   تعرفه کفی دروس   -   شماره تماس کفی دروس   -   خدمات کفی دروس   -   کفی خودروبر دروس   -   کرایه کفی خودروبر دروس   -   قیمت کفی خودروبر دروس   -   مبلغ کفی خودروبر دروس   -   تعرفه کفی خودروبر دروس   -   شماره تماس کفی خودروبر دروس   -   خدمات کفی خودروبر دروس   -   جرثقیل خودروبر دروس   -   کرایه جرثقیل خودروبر دروس   -   قیمت جرثقیل خودروبر دروس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر دروس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر دروس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر دروس   -   خدمات جرثقیل خودروبر دروس   -   نیسان خودروبر دروس   -   کرایه نیسان خودروبر دروس   -   قیمت نیسان خودروبر دروس   -   مبلغ نیسان خودروبر دروس   -   تعرفه نیسان خودروبر دروس   -   شماره تماس نیسان خودروبر دروس   -   خدمات نیسان خودروبر دروس   -   نیسان یدک کش دروس   -   کرایه نیسان یدک کش دروس   -   قیمت نیسان یدک کش دروس   -  آخرين صفحه