نیسان یدک کش پیامبر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07106.html

موضوع مهمی که ما بر آن تاکید داریم، این است که تی‌یرینگ استاندارد جهانی ندارد و در هر کشور توسط خودروساز و بر مبنای پلت‌فرمی که تولید می‌کند، توانمندی سازندگان، دسترسی به مواد اولیه و... تعیین می‌شود.

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲

خواست قطعه‌ سازان تعیین قیمت خودرو در بازار رقابتی است

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، همایش بین‌المللی صنعت خودرو که دوره‌های قبل به بررسی موضوعات خودروسازی، ‌فروش و خدمات پس از فروش اختصاص یافته بود، در - نیسان یدک کش پیامبر - پنجمین دوره و در هفت محور اصلی، زنجیره - نیسان یدک کش پیامبر - تامین رقابت‌پذیر، مواد اولیه، ‌قطعه‌سازی و مجموعه‌سازی و لجستیک را در دست بررسی دارد. این همایش با حضور - نیسان یدک کش پیامبر - مسئولان دولتی، مدیران و فعالان - نیسان یدک کش پیامبر - خودروساز و قطعه‌ساز، نمایندگان و سفرای خارجی برگزار شد. بر این اساس مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان کشور و عضو کمیته اجرایی همایش درباره برخی جزئیات این همایش به «دنیای خودرو» توضیح داد.

[caption id="attachment_211294" align="alignleft" width="259"]نیسان یدک کش پیامبر مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان - نیسان یدک کش پیامبر - کشو[/caption]

در میان قطعه‌سازان چه افرادی در این همایش سخنرانی خواهند کرد؟

مرتضی مرتضوی، رئیس انجمن قطعه‌سازان - نیسان یدک کش پیامبر - ایران، مهندس رفیعی از گروه قطعه‌سازی عظام به‌عنوان - نیسان یدک کش پیامبر - حامی همایش و عبدلله یزدان‌بخش از شرکت پارت‌لاستیک از نمایندگان بخش قطعه‌سازی هستند که - نیسان یدک کش پیامبر - در این همایش سخنرانی خواهند کرد. همچنین - نیسان یدک کش پیامبر - شرکت آهنگری تراکتورسازی‌ایران از تبریز نیز به‌عنوان یکی از حامیان در این همایش حضور دارد.

توانمندی‌های تولیدکنندگان مواد و قطعات در کشور از اصلی‌ترین محورهای این همایش عنوان شده‌اند. این موضوع چگونه در همایش مطرح و بررسی می‌شود و قرار است چه نتیجه‌گیری در مورد آن صورت گیرد؟

صبح دومین روز (چهارشنبه) دو محور اصلی این همایش در قالب دو تالار گفتگو مورد بحث قرار می‌گیرند؛ یکی از آنها توانمندی‌های تولیدکنندگان مواد و قطعات است که من، سهیل یزدان‌بخش و مهندس رفیعی به‌عنوان نمایندگان انجمن قطعه‌سازان در این بحث - نیسان یدک کش پیامبر - حضور خواهیم داشت و به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

موضوع پیوستگی، ارتباط و تاثیرگذاری دو بخش قطعه‌سازی و خودروسازی بر یکدیگر چگونه بررسی خواهد شد؟

همانطور که اشاره شد، همه محورهای عنوان‌شده، در دو پنل در دومین روز همایش مورد بررسی - نیسان یدک کش پیامبر - قرار می‌گیرند. یکی از موضوعات مطرح‌شده نیز بحث همپایی فناوری و قطعه‌سازان با طراحی‌های نوین است.

در این پنل‌ها - نیسان یدک کش پیامبر - هر‌کدام از نمایندگان حاضر نظر خود را ارائه می‌دهند، سپس به‌شکل حرفه‌ای بحث آزاد میان تمام اعضای حاضر در پنل انجام خواهد شد.

زنجیره تامین یکی از موضوعات این دوره از همایش است. با‌توجه به اینکه در‌حال‌حاضر هرکدام از خودروسازان با ارزیابی‌های منحصر‌به‌فرد و روش‌های مد‌نظرشان زنجیره تامین خود را انتخاب و ایجاد می‌کنند، این موضوع در همایش چگونه مورد بحث‌و‌بررسی قرار می‌گیرد؟

این موضوع خارج از بحث همایش بوده، پیش‌از این در قالب ۱۰، ۱۱ جلسه تی‌یرینگ در ایدرو مورد بحث قرار گرفته است. در این جلسات مبانی تی‌یرینگ، استانداردهای مدنظر خودروسازان و... - نیسان یدک کش پیامبر - مطرح شد.

موضوع مهمی که ما بر آن تاکید داریم، این است که تی‌یرینگ استاندارد جهانی ندارد و در هر کشور توسط خودروساز و بر مبنای پلت‌فرمی که تولید می‌کند، توانمندی سازندگان، دسترسی به مواد اولیه و... تعیین می‌شود.

ممکن است یک قطعه‌ساز با استانداردهای یک خودروساز تی‌یر۱ بوده اما همین قطعه‌ساز از لحاظ استانداردهای خودروساز دیگر تی‌یر۲ باشد. مولفه‌های اقتصادی و کیفی در تعریف هر خودروساز، استاندارد تی‌یرینگ را مشخص می‌کند.

مشکلات متعددی در صنعت قطعه‌سازی وجود دارند و تولیدکنندگان این بخش را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده‌اند، تا حدی که نگرانی از تعطیلی یا حذف بخشی از قطعه‌سازان را ایجاد کرده است. آیا در این دوره از همایش راه‌حلی برای این مشکل مطرح خواهد شد؟

براساس اطلاعات - نیسان یدک کش پیامبر - جمع‌آوری‌شده، دغدغه‌های اصلی قطعه‌سازان را طبقه‌بندی کرده‌ایم. موضوع آزادسازی قیمت‌گذاری خودرو یکی از دغدغه‌های این بخش است.

در صورت آزادسازی قیمت، خودروساز می‌تواند محصولات خود را به‌شکل رقابتی قیمت‌گذاری کند. زیرا قیمت هرکدام از نهاده‌های تولید که - نیسان یدک کش پیامبر - افزایش می‌یابد، به افزایش قیمت تمام‌شده تولید قطعه‌سازان منجر می‌شود.

در این شرایط اگر خودروساز، متولی مدیریت قیمت خودرو باشد، متعاقب این امکان را خواهد داشت که هزینه افزایش قیمت تولید قطعه‌سازان را - نیسان یدک کش پیامبر - نیز به آنها بپردازد.

اما درحال‌حاضر چون شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت خودرو است، این اتفاق نمی‌افتد. همچنین دغدغه دیگر قطعه‌سازان، بحث نقدینگی و گردش آن است.

در این زمینه هم انجمن با همکاری خودروسازان برنامه‌هایی دارد اما متاسفانه برای اجرا هرچه تلاش می‌کنیم با مانع بزرگی به نام شورای پول و اعتبار برمی‌خوریم.

با اینکه خودروسازان در دو سال گذشته حدود ۷۰درصد افزایش تیراژ تولید داشته‌اند اما همچنان شورای پول و اعتبار همان حدود اعتباری سال ۹۴ را به آنها تزریق می‌کند. در‌حالی‌که در شرایط عادی وقتی فروش دوبرابر می‌شود، حد‌اعتبار نیز باید حداقل دوبرابر شود.

شرکت‌کنندگان خارجی در این همایش از کدام کشورها و چه شرکت‌هایی هستند؟

بزرگ‌ترین شرکت خارجی، بوش است که اولین قطعه‌ساز بزرگ - نیسان یدک کش پیامبر - جهان نیز به‌شمار می‌رود و در سخنرانی‌ها حضور دارد. شرکت پنینفارینا ایتالیا نیز در - نیسان یدک کش پیامبر - این همایش حاضر است.

همچنین بیش‌از ۲۵۰ مهمان خارجی در این دوره همایش شرکت دارند. به‌طور کلی حاضران از کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا و... هستند که در میان آن‌ها سفرای فرانسه، کره‌جنوبی، بلژیک نیز حضور خواهند داشت.

حضور چینی‌ها با چه کیفیت و چه میزان است؟

امسال - نیسان یدک کش پیامبر - کمیته اجرایی انجمن تصمیم گرفت چینی‌ها در همایش حضور نداشته باشند. این موضوع نشان می‌دهد سمت‌و‌سوی فعالیت صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی در حال تغییر است.

اولين صفحه   -  کرایه کفی خودروبر پیامبر   -   قیمت کفی خودروبر پیامبر   -   مبلغ کفی خودروبر پیامبر   -   تعرفه کفی خودروبر پیامبر   -   شماره تماس کفی خودروبر پیامبر   -   خدمات کفی خودروبر پیامبر   -   جرثقیل خودروبر پیامبر   -   کرایه جرثقیل خودروبر پیامبر   -   قیمت جرثقیل خودروبر پیامبر   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پیامبر   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پیامبر   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پیامبر   -   خدمات جرثقیل خودروبر پیامبر   -   نیسان خودروبر پیامبر   -   کرایه نیسان خودروبر پیامبر   -   قیمت نیسان خودروبر پیامبر   -   مبلغ نیسان خودروبر پیامبر   -   تعرفه نیسان خودروبر پیامبر   -   شماره تماس نیسان خودروبر پیامبر   -   خدمات نیسان خودروبر پیامبر   -   نیسان یدک کش پیامبر   -   کرایه نیسان یدک کش پیامبر   -   قیمت نیسان یدک کش پیامبر   -   مبلغ نیسان یدک کش پیامبر   -   تعرفه نیسان یدک کش پیامبر   -   شماره تماس نیسان یدک کش پیامبر   -   خدمات نیسان یدک کش پیامبر   -   ماشین بر پیامبر   -   کرایه ماشین بر پیامبر   -   قیمت ماشین بر پیامبر   -   مبلغ ماشین بر پیامبر   -   تعرفه ماشین بر پیامبر   -   شماره تماس ماشین بر پیامبر   -   خدمات ماشین بر پیامبر   -   خودرو سوار پیامبر   -   کرایه خودرو سوار پیامبر   -   قیمت خودرو سوار پیامبر   -   مبلغ خودرو سوار پیامبر   -   تعرفه خودرو سوار پیامبر   -   شماره تماس خودرو سوار پیامبر   -   خدمات خودرو سوار پیامبر   -  آخرين صفحه