چرخگیر آجودانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02829.html
خودروسازان

بسیاری از کارشناسان این مساله را نمی‎پذیرند که در شرایط کنونی، بقای صنعت خودرو بر ارتقای آن تقدم دارد

۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

چرا کسی دلش برای خودروسازان داخلی نمی‎سوزد؟

- چرخگیر آجودانیه -

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، قیمت‌گذاری خودرو و آزادسازی قیمت‌ها داغ‌ترین موضوع این روزهای صنعت خودرو است. موافقان افزایش قیمت بارها بر افزایش قیمت نهاده‌های تولید تاکید کرده‌اند و مخالفان نیز خودروسازان و سوءمدیریت را عامل اصلی وضعیت فعلی صنعت خودرو می‌دانند و معتقدند با افزایش قیمت نیز نمی‌توان به تغییری در این صنعت دست یافت. همین مساله بحث مناظره‌ای بین نمایندگان مجلس و نماینده‌ای از صنعت قطعه‌سازی و یک کارشناس صنعت خودرو در شبکه یک سیما شد. نکته - چرخگیر آجودانیه - مهم درخصوص این‌گونه مناظرات، غیبت همیشگی نماینده‌ای از خودروسازان و وزارت صمت است. ضمن این‎که معمولا مناظرات محلی برای اتهام‌زنی و بحث‌های حاشیه‌ای می‌شوند و عملا راه‌حل منطقی توسط هیچ‌کدام از طرفین ارائه نمی‌شود. در این مناظره موافقان تاکیدشان بر افزایش قیمت بود و هیچ راه‌حلی برای خریدار که با افزایش شدید قیمت‌ها مواجه می‌شود، ارائه ندادند. مخالفان نیز - چرخگیر آجودانیه - بر گران‌فروشی خودروسازان تاکید می‌کنند و واقعیت‌های جامعه و تورم و نوسانات شدید اقتصادی را در نظر نمی‌گیرند.

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل 90 - چرخگیر آجودانیه - مجلس - چرخگیر آجودانیه - شورای اسلامی

آزادسازی قیمت‌ها در فضای انحصاری به افزایش کیفیت نمی‌انجامد

انتظار می‌رود در چنین مناظره‌ای زمانی که بحث قیمت‌گذاری خودرو و آزادسازی آن مطرح است، خودروساز نیز حضور داشته باشد اما جای خالی آن‌ها در اینجا کاملا مشهود است. علاوه‌بر آن، موضوع مهم این است که آزادسازی باید با چه مکانیزمی صورت بگیرد. اگر با شرایط فعلی باشد، طرح موضوع اشتباه است. به‌عبارتی در فضای انحصاری که تمام مرزها بسته شود و خودروسازان داخلی با خودشان قصد رقابت داشته باشند، این اقدام درست نیست که ٨٠میلیون را محکوم می‌کنیم که هر قیمتی که تعیین می‌شود، شما باید خودرو بخرید. زمانی که واردات مشمول پرداخت جریمه چندبرابری است، اگر آزادسازی قیمت مطرح باشد، این کار، عقلانی به شمار نمی‌رود.

آزادسازی قیمت خودرو باید مشابه کل دنیا انجام شود؛ به این معنا - چرخگیر آجودانیه - که صنایع - چرخگیر آجودانیه - خودرویی کشورهای مختلف با هم رقابت کنند و این رقابت، نرخ خودرو را به سمت کاهش پیش ببرد تا خودروسازان بتوانند مشتری جذب کنند. اما اگر شرایط فعلی در کشور ادامه یابد، کاملا نتیجه معکوس خواهیم گرفت چراکه احساس رقابت ایجاد نمی‌شود. بنابراین قیمت را تا جایی که می‌توانند افزایش می‌دهند، ضمن این‎که خودروسازان محصولی عرضه نکردند تا ببیند بازار چقدر کشش دارد. شاید رانت‌خوار و دلال وجود - چرخگیر آجودانیه - ندارد و رانت‌خوار خود خودروساز باشد که الان نیز پیشنهاد نرخ 5درصد زیر قیمت - چرخگیر آجودانیه - بازار را ارائه داده است.

این امر نشان می‌دهد برنامه‌ریزی از قبل بوده تا قیمت دوگانه به‌وجود آید؛ بنابراین من مخالف این شیوه آزادسازی قیمت به بهانه حمایت از تولید، اشتغال یا هرچیز دیگر که باشد، هستم. آیا این آزادسازی در - چرخگیر آجودانیه - فضای کاملا انحصاری باعث افزایش کیفیت خودروهای ما خواهد شد؟ طبیعتا نخواهد شد. آیا - چرخگیر آجودانیه - این موضوع به‌نفع مصرف‌کننده است و فضایی ایجاد خواهد شد که قیمت‌ها پایین بیایند؟

طبیعتا این‎گونه نیز نخواهد شد. بنابراین در چنین فضایی طرح این موضوع اشتباه و فریب افکار عمومی است اما اگر در فضای رقابتی باشد، کاملا می‌توان موافق آزادسازی نرخ خودرو بود و از آن حمایت کرد.

محمدرضا منصوری، نماینده ساوه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس 

شبه‎خودرو به مشتریان تحویل می‌دهیم نه خودرو

قبل از طرح موضوع ابتدا باید گفت طی ۵۰‌سال گذشته با صنعت خودرو چه کرده‌ایم که امروز تبدیل به این ضایعه شده است. زمانی که نفت تحریم می‌شد، خودروسازی ما کمک‎کننده بود و بودجه کشور را جبران می‌کرد. اما الان به جایی رسیده که با دست خودمان و با انحصار، صنعت خودرو نه‎تنها از بین رفته بلکه باعث بدبختی بسیاری از کسانی که در قطعه‌سازی مشغول‌به‌کار بودند، شده است. طبیعی است زمانی که رقابت از هر جامعه‌ای گرفته می‌شود، آن مجموعه از بین - چرخگیر آجودانیه - می‌رود. 

ما در این سال‌ها، مرزها را بستیم و ۱۴۰درصد تعرفه برای واردات خودرو گذاشتیم. - چرخگیر آجودانیه - همین موضوع باعث می‌شود روزبه‎روز کیفیت خودروها پایین‌تر بیاید. خودرویی که اکنون تولید - چرخگیر آجودانیه - می‌شود، همان خودرویی است که ٢۵ سال پیش از رده خارج شده بود.

چرا خودروهای ما - چرخگیر آجودانیه - در دنیا خریداری ندارد؟ می‌گویند خودرو تولید می‌کنیم. اسم این‌ها خودرو نیست بلکه شبه‎خودرو است. همه مردم - چرخگیر آجودانیه - دنیا - چرخگیر آجودانیه - خودرو می‌خرند و شبه‎خودرو خریداری - چرخگیر آجودانیه - نمی‌کنند. هر چیزی که چرخ داشته باشد و حرکت کند که خودرو نیست. 

همه‌چیز در اختیار خودروسازان قرار گرفته است. قیمت برق، گاز و حتی نیروی انسانی، کمتر از - چرخگیر آجودانیه - سایر کشورهاست. سوال این است چرا - چرخگیر آجودانیه - با همه این امکانات در این سال‌ها نتوانسته‌ایم خودرویی تولید کنیم که صادر شود؟ اگر خودروساز محصول باکیفیت ساخته بود، می‌توانست اقدام به صادرات کند و با برگشت پول آن از ورشکستگی نجات یابد. چرا در بحث مالی به جایی رسیدیم که خودروساز ما ۵٠هزار میلیاردتومان بدهی دارد؟ این فاجعه است. بنابراین هرچه زودتر باید - چرخگیر آجودانیه - جلوی این اتفاقات گرفته شود. چرا که سال قبل این بدهی 25هزار میلیارد بوده - چرخگیر آجودانیه - و در 4 سال آینده به 100هزار میلیاردتومان خواهد رسید.

محمدرضا نجفی‌منش، رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی 

تجربه موفق فروش خودرو در حاشیه بازار باید تکرار شود

من به نمایندگی از 1500واحد قطعه‌سازی با بیش‌از 500هزار نفر - چرخگیر آجودانیه - شاغل، با مردم صحبت می‌کنم. درحال‎حاضر در شرایط بسیار نامناسبی قرار داریم. از ابتدای - چرخگیر آجودانیه - سال تا به الان و طبق آمارگیری‌های مقطعی که انجام شده از ابتدای امسال تاکنون ۳۷درصد نیروهای قطعه‌سازی را به‌خاطر این‌که نتوانستیم ادامه حیات و کار بدهیم، از دست داده‌ایم. - چرخگیر آجودانیه - اگر این روند ادامه پیدا کند، شاید یک تا دو ماه بیشتر طول نکشد که به‌طور کل خودروسازی متوقف شود و در مقابل واردکنندگانی که در داخل در جهت اهداف خارج حرکت می‎کنند، خوشحال شوند و آمریکا که نخستین هدف خود برای تحریم‌ها را صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی ما قرار داده بود، به‌هدف خود برسد. 

درحال‎حاضر چهار مشکل عمده علاوه‌بر دیگر مشکلات وجود دارد. نخست آن‌که قیمت خودرو باتوجه به افزایش قیمت مواد اولیه‌ و نرخ ارز که چندبرابر افزایش نرخ پیدا کرده، افزایش نیافته است. چه کسی پاسخگوی افزایش چندبرابری قیمت فولاد، آلومینیوم، مس و مواد پتروشیمی است؟ قیمت این مواد چندبرابر نرخ ارز افزایش پیدا کرده‌ است. 

بحث دیگر درخصوص پرداخت به قطعه‌سازان است. به‌دلیل مشکل مالی که برای خودروسازان به‌وجود آمده است و اجباری که برای فروش داشته‌اند، فقط در شش‎ماهه اول امسال، 5500میلیاردتومان شرکت‌های خودروسازی زیان دیده‌اند. علاوه‌بر این مشکل دیگری که ما قطعه‌سازان با آن روبه‎رو هستیم، تامین مواد اولیه چه خارجی و چه داخلی است. قبلا مواد اولیه داخلی را از بازار یا از شرکت‌های تامین‌کننده همچون فولاد مبارکه و غیره تهیه می‌کردیم. اما اکنون همه این مواد را - چرخگیر آجودانیه - در بورس کانالیزه کرده‌اند و باید پول مواد را از قبل بدهیم. این موارد کار را متوقف کرده، حدود ۸۰درصد قطعات ما - چرخگیر آجودانیه - داخلی بوده و تنها 20درصد وارداتی است.

برای تهیه ارز برای واردات این 20درصد چنان مضیقه و سختی ایجاد شده که چندماه نیز زمان می‌برد و در آخر هم - چرخگیر آجودانیه - مشخص نیست که این کار انجام می‌شود یا خیر. البته این موارد را به رئیس‎جمهور منعکس کرده‌ایم. چهارمین مشکل ما بدهی‌های قبلی است. 

مواد اولیه‌ای را که با قیمت‌های قبلی خریداری کردیم، فروختیم و تحویل مردم داده‌ایم اما الان که موعد بازپرداخت‌هاست، اعلام می‌شود باید با  سه‎برابر ارز آن زمان آن‌ها بپردازید. این امر در حکم ورشکستگی قطعه‌سازان است. در مورد بحث انحصار نیز باید بگویم درحال‎حاضر ما 68 واحد تولیدی در کشور داریم که مشغول کار هستند. سال76 این تجربه‌ را داشته‌ایم. در آن سال یک تصمیم عقلایی - چرخگیر آجودانیه - گرفته شد و قیمت را 5درصد زیر قیمت حاشیه بازار قرار دادند. بخشی از پولی که از طریق خودرو به فروش می‌رسید، به حساب خزانه دولت ریخته می‌شد. تا مدت‌ها خودروسازان مابه‌التفاوت را به حساب سازمان حمایت واریز می‌کردند. با این کار به‌مدت 10سال تنها 13درصد قیمت خودرو رشد پیدا کرد. درصورتی‌که شاخص‌های دیگر تا 300درصد رشد پیدا کرده بود. این روشی است که قبلا از آن نتیجه گرفته‌ایم. حتی گاهی‌اوقات دیده شد قیمت خودرو در بازار آزاد از قیمت کارخانه هم پایین‌تر آمد. فراموش نکنید 95درصد کسانی که خودرو ثبت‌نام - چرخگیر آجودانیه - می‌کنند، برای مصرف خودشان نیست.

امیرحسین کاکایی، استاد دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت 

قیمت خودرو تا 70‌درصد باید افزایش پیدا کند

ما در سال حمایت از - چرخگیر آجودانیه - تولید ملی هستیم و در عین‌حال وسط یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار - چرخگیر آجودانیه - داریم. در مورد صنعتی صحبت می‌کنیم که طبق آمار، از صنایع تاثیرگذار بر اقتصاد است. همزمان با تحریم‌هایی که از مرداد ماه سال جاری آغاز شد، اما واردات خودرو از دیدگاه طرف خارجی آزاد است.

اتفاقی که در چند - چرخگیر آجودانیه - سال گذشته نیز - چرخگیر آجودانیه - افتاد و باعث شد آمار واردات ما به شدت افزایش پیدا کند. وضعیت فعلی صنعت خودرو هرچه هست، نتیجه 40سال‌ قانون‌گذاری و تصمیم گیری‌های کلان در سطح کشور است. اما آن‌چه درحال‎حاضر مطرح می‌شود، روش بقا در صنعت خودرو است نه در مورد خوب یا خوب‌تر بودن یا آن‌که این صنعت رقابت‌پذیر باشد یا خیر؟ 

من با صحبت دکتر پارسایی موافق هستم که در این وضعیت، در حاشیه بازار فروختن، دارای معانی بدی - چرخگیر آجودانیه - است اما این را هم می‌دانم که وضعیت موجود درواقع منجر به نابودی صنعت خودرو خواهد شد. بنابراین باید براساس واقعیت‌های روز صحبت کرده و به یک راه‌حل منطقی دست پیدا کنیم. 

خودروسازی صنعتی است که در زنجیره جهانی معنا پیدا می‌کند. در هیچ جای دنیا مواد - چرخگیر آجودانیه - اولیه و قطعات در داخل کشور تامین نمی‌شود. 

اگر افزایش میانگین ۷۰درصدی قیمت تمام قطعات و مواد اولیه را در نظر - چرخگیر آجودانیه - بگیریم، حداقل باید ۷۰درصد قیمت خودرو بالا برود. اثبات این صحبت نیز قیمتی است که در کف بازار وجود دارد. 

اولين صفحه   -  کرایه ماشین بر آجودانیه   -   قیمت ماشین بر آجودانیه   -   مبلغ ماشین بر آجودانیه   -   تعرفه ماشین بر آجودانیه   -   شماره تماس ماشین بر آجودانیه   -   خدمات ماشین بر آجودانیه   -   خودرو سوار آجودانیه   -   کرایه خودرو سوار آجودانیه   -   قیمت خودرو سوار آجودانیه   -   مبلغ خودرو سوار آجودانیه   -   تعرفه خودرو سوار آجودانیه   -   شماره تماس خودرو سوار آجودانیه   -   خدمات خودرو سوار آجودانیه   -   جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش آجودانیه   -   چرخگیر آجودانیه   -   کرایه چرخگیر آجودانیه   -   قیمت چرخگیر آجودانیه   -   مبلغ چرخگیر آجودانیه   -   تعرفه چرخگیر آجودانیه   -   شماره تماس چرخگیر آجودانیه   -   خدمات چرخگیر آجودانیه   -   امداد خودرو محلاتی   -   کرایه امداد خودرو محلاتی   -   قیمت امداد خودرو محلاتی   -   مبلغ امداد خودرو محلاتی   -   تعرفه امداد خودرو محلاتی   -   شماره تماس امداد خودرو محلاتی   -   خدمات امداد خودرو محلاتی   -   امداد خودرو سیار محلاتی   -   کرایه امداد خودرو سیار محلاتی   -   قیمت امداد خودرو سیار محلاتی   -   مبلغ امداد خودرو سیار محلاتی   -   تعرفه امداد خودرو سیار محلاتی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار محلاتی   -   خدمات امداد خودرو سیار محلاتی   -  آخرين صفحه