کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02788.html
خودروسازان

 صنعت خودرو در مقاطع مختلفی دچار مشکلات بسیار زیاد شده است، مشکلاتی که هر چند سال یک‎بار منجربه افزایش دست‌کم دوبرابری قیمت در یک نوبت شده اما درنهایت این جهش‎ها تنها در حکم یک مُسکن مقطعی عمل کرده و عودکردن بیماری صنعت خودرو را چندسالی به عقب انداخته است.

۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

30هزارمیلیارد تومان نقدینگی نیاز حداقلی خودروسازان برای بقا

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، واقعیت - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - این است که هزینه تولید خودرو در شرایط حاضر کشورمان و باتوجه‌به افت ارزش پول کشور بسیار بالا رفته و نفس‌های خودروسازان به‎عنوان تامین‌کننده - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - اصلی خودرو در کشورمان به شماره افتاده است، تا جایی که اگر فکری به حال این صنعت نشود، پایان تولید خودرو در ایران بسیار نزدیک خواهد بود. در این میان، شاید عده‎ای هم خواهان ورشکستگی و از بین رفتن خودروسازان داخلی باشند. این صحبت را بسیار شنیده‌ایم که برخی می‎گویند - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - بهتر است درِ خودروسازی‌های تخته شود و واردات آزاد شود. اما کسی به این مورد پاسخ نمی‌دهد که با وضعیت فعلی قیمت ارز و افت شدید قیمت ریال، آیا می‌توان خودرو یا خودروهایی را برای عموم مردم که معمولا درآمدهای پایینی دارند، تولید کرد؟

  کمک‌های مالی یا وعده‎هایی که - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - برآورده نمی‌شوند
وضعیت فعلی صنعت خودرو مشابه - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - وضعیتی است که در سال‌های 90 و 91 رخ داده است. در آن زمان نیز بحث کمک یک‎هزارمیلیاردتومانی دولت به خودروسازان مطرح شد اما به گفته مسئولان از این میزان - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - چیزی حدود نصف آن به خودروسازان رسید. در ادامه این روند، نیاز خودروسازان و قطعه‌سازان به کمک مالی در سال‌های بعد به 10هزارمیلیاردتومان رسید که باز هم این رقم تامین نشد. حالا کارشناسان و مدیران صنعت خودرو و قطعه‌سازی می‎گویند برای سرپا ماندن صنعت خودرو و قطعه‌سازی باید بیش‌از 30هزارمیلیارد تومان - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - نقدینگی به آن‌ها تزریق شود. در غیر این صورت، موج بیکاری تنها بخشی - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - از مشکلاتی است که کشور در صورت زمین خوردن صنعت خودرو با آن - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - مواجه خواهد شد. در همین زمینه رضا رضایی، فعال - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - قطعه‌سازی می‌گوید: «صنعت خودرو - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - و قطعه‎سازی نیاز - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - به 30هزار میلیارد تومان نقدینگی دارد و چنانچه این رقم تامین نشود، این صنایع از بین می‎روند.» وی می‎افزاید: «حتی اگر امروز قیمت خودرو افزایش یابد، قطعه‎سازان نمی‌توانند تولید - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - کنند، چون ارزش - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - پول پایین آمده است. یک‌میلیارد دیروز معادل سه‌میلیارد امروز است.»

- کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه -

  نیاز فوری به تسهیلات 30هزار میلیارد تومانی
این در حالی است که به گفته رمضانعلی سبحانی‌فر؛ عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، رئیس‎جمهور مخالفت خود را با افزایش قیمت خودرو اعلام کرده است. این نماینده مجلس می‌گوید: «رئیس‌جمهور به‌گفته مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید دارد که قیمت‌ها تغییر نکند. بنابراین با ثابت‌ماندن قیمت‌ها و شرایطی که برای خودروسازان حاکم شده، با کاهش تولید مواجه شده‎ایم که قیمت حاشیه‌ای را به‌صورت نجومی افزایش داده است. این در حالی است که قیمت کارخانه تغییری نداشته است.» عبدالله رضیان، عضو - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - دیگر کمیسیون صنایع مجلس نیز معتقد است در شرایط فعلی دولت باید تسهیلات 30هزارمیلیارد دلاری در اختیار خودروسازان قرار دهد. وی می‎گوید: «باتوجه‌به تحریم‎ها و وضعیت فعلی صنعت خودرو، باید این صنعت را حفظ کرد - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - و لازم است با یک کار کارشناسانه و دقیق، نسبت‌به اعطای تسهیلات 30هزارمیلیاردتومانی به خودروسازان اقدام کنیم.» رضیان می‌افزاید: «البته پرداخت چنین تسهیلاتی منوط‌به داشتن خروجی مناسب از سوی خودروسازان است؛ ما باید پاسخگوی مردم نیز باشیم که سرانجام، این کمک‎ها و تسهیلات دولتی به خودروسازان برای مردم چه نتایجی به همراه داشته است. آیا هر زمان که مردم به خودرو نیاز داشته و متقاضی بوده‎اند، خودرو در اختیارشان قرار گرفته است؟ زیرا اگر قرار باشد تسهیلات اعطا شود و چند سال - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - بعد اتفاق دیگری افتد و خودروسازان مجددا درخواست کمکی با همین کیفیت را داشته باشند، یعنی در یک دور باطل افتاده‎ایم.»

  صنعت خودرو در معرض برخوردی متفاوت
مخالفت‌ها با افزایش قیمت - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - در شرایطی که قیمت تمام مواداولیه و نرخ دلار بالا رفته است، این شبهه را ایجاد می‌کند که آیا قرار است برخورد دیگری با صنعت خودرو شود؟ در بحران جهانی که اواخر دهه گذشته میلادی به وجود آمد، بسیاری از خودروسازان دنیا - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - در آستانه ورشکستگی کامل قرار گرفتند. در آن دوره دولت آمریکا برای سرپا - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - نگه‌داشتن شرکت‌های خودروسازی جنرال‎موتورز و فورد چیزی در حدود 12میلیاردلار کمک مالی به آن‌ها کرد. این کمک باعث شد - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - فروش جنرال‎موتورز در بازار آمریکا از 253هزاردستگاه خودرو در سال 2009 به عدد 333هزار دستگاه خودرو در سال 2010 افزایش پیدا - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - کند و - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - طی دوسال بعد از آن فروش این شرکت به بیش‌از 500هزار دستگاه در سال برسد. فورد نیز که در سال‌های بحران جهانی با افت فروش خودرو تا کمتر از 1.5میلیون‌دستگاه خودرو رسیده بود، پس‌از دریافت کمک‌های مالی به فروش بیش‌از 2میلیون دستگاه خودرو - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - دست پیدا کرد. سیاست حمایت از خودروسازان در همه دنیا اعمال می‌شود، اما نکته این‎جاست که خودروسازان خارجی به‌صورت خصوصی اداره می‌شوند و حکومت‎ها در اداره و سیاست‌گذاری آن‌ها دخالت نمی‌کنند. به‌هرحال در شرایط فعلی صنعت خودرو یا باید کمک مالی برای سرپا ماندن خودروسازان انجام شود یا باید شاهد از بین رفتن - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - صنعتی باشیم که سالانه بیش‌از یک میلیون دستگاه خودرو تولید می‌کند و - کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه - هزاران نفر را مشغول به کار کرده است. البته به موازات این کمک باید سیاست افزایش کیفیت و توسعه محصول را نیز دنبال کرد که خود نیازمند نقدینگی بسیار بالای مالی برای هر دو بخش خودروسازی و قطعه‌سازی است.

اولين صفحه   -  قیمت حمل ماشین آجودانیه   -   مبلغ حمل ماشین آجودانیه   -   تعرفه حمل ماشین آجودانیه   -   شماره تماس حمل ماشین آجودانیه   -   خدمات حمل ماشین آجودانیه   -   کفی آجودانیه   -   کرایه کفی آجودانیه   -   قیمت کفی آجودانیه   -   مبلغ کفی آجودانیه   -   تعرفه کفی آجودانیه   -   شماره تماس کفی آجودانیه   -   خدمات کفی آجودانیه   -   کفی خودروبر آجودانیه   -   کرایه کفی خودروبر آجودانیه   -   قیمت کفی خودروبر آجودانیه   -   مبلغ کفی خودروبر آجودانیه   -   تعرفه کفی خودروبر آجودانیه   -   شماره تماس کفی خودروبر آجودانیه   -   خدمات کفی خودروبر آجودانیه   -   جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر آجودانیه   -   نیسان خودروبر آجودانیه   -   کرایه نیسان خودروبر آجودانیه   -   قیمت نیسان خودروبر آجودانیه   -   مبلغ نیسان خودروبر آجودانیه   -   تعرفه نیسان خودروبر آجودانیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر آجودانیه   -   خدمات نیسان خودروبر آجودانیه   -   نیسان یدک کش آجودانیه   -   کرایه نیسان یدک کش آجودانیه   -   قیمت نیسان یدک کش آجودانیه   -   مبلغ نیسان یدک کش آجودانیه   -   تعرفه نیسان یدک کش آجودانیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش آجودانیه   -   خدمات نیسان یدک کش آجودانیه   -   ماشین بر آجودانیه   -  آخرين صفحه