کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03628.html
امید رضایی، عضو هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه‌سازی کشور

مشاهدات و بررسی‌های انجام‎شده در بازار قطعات یدکی نشان می‌دهند عرضه سیم به‌خصوص در سایز 0.5 و 0.25 در بازار به شدت کاهش یافته و به‌گفته برخی فروشندگان، یافتن این قطعه در بازار کار بسیار دشواری است.

۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

مساله شورای‌رقابت باید با اصلاح قانون حل شود نه دور زدن آن

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،   کمبود برخی قطعات مانند درختچه سیم (دسته‌سیم) در بازار و فروش آن با قیمت بسیار بالا، کاهش - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - فعالیت قطعه‌سازان در راستای حل چالش‌ها و دریافت مطالبات، تاثیر عزل‎ونصب‌ها و - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - تغییرات احتمالی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - وزارت صمت بر صنعت خودرو و قطعه‌سازی، پیگیری نتایج - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - ایجاد و عملکرد فراکسیون حمایت از قطعه‌سازان مجلس شورای اسلامی، اثرگذاری تحریم‌های جدید 13آبان بر تولید و... همه موضوعاتی هستند که امید رضایی، عضو هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن و قطعه‌سازی کشور در گفت‌وگوی اجمالی و مفصل با «دنیای خودرو» درباره آن‎ها توضیح داد.

مشاهدات و بررسی‌های انجام‎شده در بازار قطعات یدکی نشان می‌دهند عرضه سیم به‌خصوص در سایز 0.5 و 0.25 در - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بازار به شدت کاهش یافته و به‌گفته برخی فروشندگان، یافتن این قطعه در بازار کار بسیار دشواری است. آِا این موضوع را تایید می‌کنید؟

طبقه‌بندی دسته‌سیم خودرو 0.5 یا 0.25 نیست، بلکه براساس بخش‌های خودرو یعنی دسته‌سیم موتور، در، داشبورد، عقب، سقف و... دسته‌بندی می‌شود و با - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - سایز شناسایی نمی‌شود. یعنی تولیدکننده براساس سایز دسته‌سیم را تقسیم‌بندی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - نمی‌کند. به این ترتیب نمی‌توان گفت کدام - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - سایز سیم در بازار کم شده است. اما در - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بازار سیم را براساس سایز طبقه‌بندی می‌کنند و با این مقیاس انواع سیم را می‌شناسند. بنابراین نمی‌توانم درباره میزان موجودی این قطعه در بازار با چنین مقیاسی صحبت کنم.

حال باتوجه به این توضیح، آیا تولید دسته‌سیم و انواع سیم خودرو کاهش چشمگیری داشته است؟

تولید دسته‌سیم با بازار مس ارتباط مستقیم دارد. قیمت مس در بورس با آن‎چه در بازار آزاد عرضه می‌شود، تفاوت قابل‌توجهی دارد. درحال‎حاضر مبنای قیمت مس بازار آزاد است و همین موضوع باعث نوسان قیمت می‌شود. ضمن این‎که تولیدکنندگان برای خرید مس از بورس سهمیه مشخصی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - دارند و - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - براساس همان سهمیه می‌توانند از - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بورس کالا، مس - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - خریداری کنند. با فرض این‎که یک تولیدکننده موفق به ثبت‌نام شود و - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - سهمیه‌ای به او تعلق بگیرد، این سهم کمتر از 10 تا 20درصد از - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - نیاز تولیدکننده را تامین می‌کند و مابقی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - نیاز الزاما باید از بازار آزاد تامین شود. به این ترتیب قیمت اصلی براساس آن‎چه در بازار است، تعیین می‌شود. 

با توجه به این شرایط، فعالیت قطعه‌سازان چگونه ادامه می‌یابد؟

دواقعیت این است عملکرد در این حوزه آن‌طور که انتظار می‌رود، نیست. حتی انجمن‌های مرتبط هم درحال‎حاضر کارایی و تاثیرگذاری موردانتظار را ندارند. چراکه اعضا و فعالان قطعه‌سازی به‎شدت درگیر حل مشکلات روزمره شده‌اند که همین امر باعث می‌شود اقدامات و پیگیری‌ها به‎درستی انجام نشوند. 
ضمن این‎که برخی قطعه‌سازان باتوجه به ارتباطات و اعتباری که دارند، سعی می‌کنند چندان در حل بحران‌ها و چالش‌های ایجادشده که نیاز به پرداخت هزینه دارد، مشارکت ندارند. هرچند این موضوع جای تاسف دارد زیرا اقدام و پیگیری منسجم قطعا به موفقیت منجر خواهد شد.

فراکسیونی برای حمایت از قطعه‌سازان - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - در مجلس شورای اسلامی ایجاد شد که قرار بود مطالبات قطعه‌سازان و چالش‌های تولید در این بخش بررسی کرده و به حل آن‎ها کمک کند. عملکرد این فراکسیون در مدتی که ایجاد شده است، چگونه ارزیابی می‌شود؟

با توجه به تعطیلات اخیر مجلس، - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - اعضای این فراکسیون درخواست برگزاری نشست مجدد با - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - قطعه‌سازان را داشتند. ازسوی دیگر درپی معرفی وزرای جدید و ترافیک کاری مجلس طی هفته جاری، بعید است این نشست مشترک برگزار شود. اما بعد از آن حتما جلسه‌ای با این فراکسیون خواهیم داشت.

چرا فعالیت انجمن در مدت اخیر کمتر منسجم و پیگیرانه پیش - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - می‌رود؟

علت اصلی این موضوع را می‌توان - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - زمزمه‌های - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - وقوع تغییراتی در خودروسازی دانست. انتصاب مدیرعامل جدید سایپا،  تغییر  قیمت‌ها و - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - برخی تغییرات دیگر از جمله این موارد هستند. این موضوعات به ایجاد برخی نابسامانی‌ها در قطعه‌سازی منجر شده است و به‌همین دلیل اتفاق جدیدی در قطعه‌سازی نمی‌افتد تا بعد از انتصاب - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - مدیر جدید و اتمام این تغییرات، قطعه‌سازان بررسی کنند شکل مذاکرات و تعاملات تازه با خودروسازان باید چگونه باشد.
عامل بعدی، مهلت 13 آبان است. درحال‌حاضر مساله سوئیفت مانند یک تیغ - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - دولبه است. یعنی اگر قرار باشد آمریکا تحریم‌های جدید - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - سوئیفت را بردارد، دیگر نظارتی بر نقل‌وانتقالات نخواهد بود، هرچند این موضوع برای آمریکا نیز با زیان همراه خواهد بود. البته اروپا تمایل به حفظ تعاملات با ایران دارد، زیان برای آمریکا از این جهت است که در صورت تحریم سوئیفت، ارزهای دیگری جایگزین دلار می‌شوند. البته هدف آمریکا از تحریم سوئیفت به این - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - امید است که شرکت‌های بزرگ با ایران همکاری نکنند. ضمن این‎که حدود 11هزار - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بانک در دنیا عضو سوئیفت هستند. وقتی آن‎ها از این قانون تبعیت کنند، حلقه تحریم برای ایران تنگ‌تر می‌شود. اینجاست که دولت ما باید به‎درستی بداند چه کاری باید انجام دهد. چراکه سیاست‌های اروپا بر این است که پولی جابه‌جا نشود و معاملات از محل فروش نفت انجام شود. بنابراین پولی ردوبدل - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - نخواهد شد - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - که از طریق سوئیفت ردیابی شود. با این حال مشکل این است که هیچ راهکار درستی توسط دولت ارائه نشده، درحالی که باید از حداقل زمان باقیمانده - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بیشترین استفاده را برد. در این مدت بهتر است تخصیص ارزها سریع‌تر انجام شده، انتقال پول‌ها انجام شود و فقط انتقال کالا بماند. این کار باعث می‌شود وام ما بالاتر برود تا راهکار مناسب - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - پیدا شود.

تغییراتی که در خودروسازی‌ها اتفاق افتاده‌اند، به‌نفع صنعت خودرو و قطعه‌سازی ارزیابی می‌شود یا خیر؟

واقعیت این است محدودیت‌ها و مشکلات اصلی صنعت آن‎هایی هستند که اشاره شد. درواقع تغییراتِ انجام‎شده، زمزمه‌های تغییر وزیر صمت و آمدن افراد جدید به این مشکلات دامن زده‌اند. درحال‌حاضر حرکت منسجم و یکنواختی که انتظار - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - می‌رود، دیده نمی‌شود. تعیین‌تکلیف‌ها به تعویق افتاده‌اند و ضرر و زیان این بلاتکلیفی هم متوجه صنعت خودرو خواهد بود و هم تاثیرات خود را بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت. انتظار می‌رود حداقل برای موقعیت‌های بحرانی پیش رو، شرایطی ایجاد شود که - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - تولید سرعت پیدا کند اما درحال‎حاضر بخشی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - از تولیدات همچنان تجاری نمی‌شوند. کماکان کمبود قطعه وجود دارد، هنوز قیمت‌های تمام‎شده بالاست، کارها به‎راحتی پیش نمی‌روند و قراردادها به‎روز نشده‌اند. وقتی به مجموعه این عوامل توجه ‌شود، مجهولات بیشتر از معلومات است. این شرایط تصمیم‌گیری را برای هر فعال صنعتی و هر تولیدکننده‌ای به‎شدت دشوار می‌کند. 

زمزمه عزل و نصب‌های آینده نزدیک و تغییرات مدیریتی خودروسازان، - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - تاثیری بر پرداخت - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - معوقات به قطعه‌سازان داشته - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - است؟

مساله این است که پرداخت مطالبات قطعه‌سازان ارتباط مستقیمی با تغییر مدیران ندارد. سیستم طبق روال و رویه جلو می‌رود. اگرچه سیستم موجود بیشتر به اتلاف انرژی منجر می‌شود - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - و طبق همان سناریوی همیشگی به پرداخت‌ها نگاه می‌شود، درحالی - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - که باید در شرایط خاص، سیستم پرداخت به‌روز می‌شد. اما سیستم پرداخت فعلی تولید را تضعیف می‌کند.

خودروسازان طی ماه‌های اخیر - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - چند - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - طرح پیش‌فروش را اجرا کرده‌اند. این موضوع به پرداخت مطالبات منتج نشد؟

انتظار این بود با اجرای طرح‌های پیش‌فروش خودرو، پرداخت مطالبات قطعه‌سازان روان‌تر شود. البته نه این‎که تاثیری بر این فرایند نگذاشت اما این اثرگذاری بسیار جزیی بود. الان حدود 100هزار خودرو فروخته شده و برای تامین قطعات این تعداد خودرو و تحویل آن‎ها نیاز به سرمایه و بودجه سرسام‌آوری است. اگر از الان این پرداخت‌ها انجام نشده و بودجه لازم به قطعه‌ساز داده نشود، خودروساز - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - در - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - زمان تحویل با بحران روبه رو خواهد شد. چون اگر خودروساز بخواهد تعهدات خود را در زمان‌های اعلام‎شده انجام دهد، باید تولید را از همین الان آغاز کند. این درحالی است که با شرایط پرداخت فعلی قطعا تحویل با مشکل و تاخیر روبه‌رو خواهد شد.

درحال‎حاضر قطعه‌سازان تولید را با مواداولیه‌ای که با قیمت ارز بازار ثانویه یا بازار آزاد می‌خرند، ادامه می‌دهند. این درحالی است که خودروساز محصول خود را با آخرین قیمت تعیین‎شده توسط شورای رقابت و با همان - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - افزایش 7.2درصدی پیش‌فروش کرده است. بر این اساس آیا خودروساز توان پرداخت بودجه مورد نیاز قطعه‌ساز را خواهد داشت؟

در قراردادهای پیش‌فروش، پیش‌شرط قیمت در زمان تحویل قید شده - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - است. بنابراین باید دید در زمان تحویل تصمیم شورای رقابت چه خواهد بود.

تصمیم‌گیری درباره قیمت توسط شورای رقابت یا ستاد - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - تنظیم بازار خواهد بود؟

قرار است تصمیم شورای رقابت با تایید ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان نهایی شود. البته این موضوع خود یک نقص محسوب می‌شود و محل مناقشه خواهد بود. اگر شورای رقابت به‌عنوان یک نهاد فراقوه‎ای تصمیم‌گیر اصلی است، پس چه نیازی به تایید ارگان‎های اجرایی وجود دارد؟ اگر واقعا نقصی در قانون وجود دارد که با تایید ارگانی دیگر جبران می‌شود، این در عمل به مثابه اصلاح قانون است. درواقع قانون به‎جای اصلاح با یک تبصره دور زده می‌شود. به‎جای این روند پیچیده، بهتر است قانون اصلاح شود، بحث قیمت‌گذاری از انحصار و حیطه اختیار شورای رقابت به طور کلی خارج شده و قیمت واقعی در حاشیه بازار تعیین شود. هرچند به نظر من این اتفاق درنهایت خواهد افتاد - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - و تغییرات موجود نشان می‌دهد درنهایت به این مسیر - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - خواهیم رسید. چون روند فعلی عملا موثر و حل‌کننده مشکل نخواهد - کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک - بود. 

یکی از چالش‌های اخیر بحث عدد دقیق حجم مطالبات قطعه‌سازان بود که برخی منابع میزان آن را 15 تا 20 هزارمیلیاردتومان عنوان کردند و بعضی آن را 7هزارمیلیاردتومان می‌دانند. آمار درستی از رقم دقیق مطالبات وجود دارد؟

هر دو عدد درست است. درواقع 15هزارمیلیاردتومان مطالبات صفرروزه قطعه‌سازان و 5 تا 7هزارمیلیاردتومان نیز مطالبات سررسیدشده بالای 120روزه است. ولی تعهد خودروساز به قطعه‌ساز همان 15هزار میلیارد تومان است.

اما توضیحی که پیش از این در مورد عدد 15هزار میلیارد ارائه شد بر این اساس بود که این میزان شامل کل دیون خودروساز به قطعه‌سازان، بانک‌ها، مالیات و... است.

خیر. اطلاعات موثق حاکی از آن است که بدهی و تعهد خودروسازان همین میزان 15هزارمیلیاردتومان بوده که عدد منطقی و معقولی است.

اولين صفحه   -  قیمت حمل ماشین سوهانک   -   مبلغ حمل ماشین سوهانک   -   تعرفه حمل ماشین سوهانک   -   شماره تماس حمل ماشین سوهانک   -   خدمات حمل ماشین سوهانک   -   کفی سوهانک   -   کرایه کفی سوهانک   -   قیمت کفی سوهانک   -   مبلغ کفی سوهانک   -   تعرفه کفی سوهانک   -   شماره تماس کفی سوهانک   -   خدمات کفی سوهانک   -   کفی خودروبر سوهانک   -   کرایه کفی خودروبر سوهانک   -   قیمت کفی خودروبر سوهانک   -   مبلغ کفی خودروبر سوهانک   -   تعرفه کفی خودروبر سوهانک   -   شماره تماس کفی خودروبر سوهانک   -   خدمات کفی خودروبر سوهانک   -   جرثقیل خودروبر سوهانک   -   کرایه جرثقیل خودروبر سوهانک   -   قیمت جرثقیل خودروبر سوهانک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر سوهانک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر سوهانک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر سوهانک   -   خدمات جرثقیل خودروبر سوهانک   -   نیسان خودروبر سوهانک   -   کرایه نیسان خودروبر سوهانک   -   قیمت نیسان خودروبر سوهانک   -   مبلغ نیسان خودروبر سوهانک   -   تعرفه نیسان خودروبر سوهانک   -   شماره تماس نیسان خودروبر سوهانک   -   خدمات نیسان خودروبر سوهانک   -   نیسان یدک کش سوهانک   -   کرایه نیسان یدک کش سوهانک   -   قیمت نیسان یدک کش سوهانک   -   مبلغ نیسان یدک کش سوهانک   -   تعرفه نیسان یدک کش سوهانک   -   شماره تماس نیسان یدک کش سوهانک   -   خدمات نیسان یدک کش سوهانک   -   ماشین بر سوهانک   -  آخرين صفحه