کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02718.html
صادرات روغن پایه ایرانی

یکی از عواملی که باعث شده است بازار روغن‌های سنگین دیزلی این مناطق کماکان به روغن‌های مونوگرید علاقه‌مند باشد، شرایط آب‌وهوایی این کشورها بوده که نسبت به سایر نقاط جهان متفاوت است.

۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

چرا صادرات روغن پایه ایرانی جذاب‌تر از محصول نهایی است؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بازار روغن‌موتور خاورمیانه با مصرف سالانه 700تن روغن‌های مونوگرید برای وسایل نقلیه سنگین خود همچنان برای تولیدکنندگان ایرانی جذاب است. به گزارش ماهنامه معتبر لوبزان‌گریس چاپ آمریکا، اگرچه روغن‌موتورهای دارای ویسکوزیته پایین، رشد - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - بسیار سریعی در بازار کشورهای خاورمیانه داشته‌اند اما هنوز هم قدیمی‌بودن ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر در بسیاری از این کشورها می‌تواند به - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - بازار مصرف - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - خوبی برای روغن موتورهای تولید داخل تبدیل شود. این البته شرایط حال حاضر بازار منطقه است و در صورت به‌روزشدن ناوگان،‌ شرکت‌های تولیدکننده روغن‌موتور در ایران به‌دلیل عدم‌توان تولید روغن‌پایه‌های 4و 5 یا همان فول‌سنتتیک‌ها قادر - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - به رقابت با شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - نخواهند بود. 

50 درصد روغن‌موتور خاورمیانه در اختیار مونوگریدها

بر اساس تحقیقات کمپانی کلین‌اندکو، هنوز ۵۰ تا ۵۵درصد از بازار روغن وسایل سنگین دیزلی این منطقه - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - از روغن‌های مونوگرید استفاده می‌کنند که - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - شامل بازاری با  ظرفیت حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن در هر سال - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - می‌شود. عمده - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - درجه گرانروی - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - روغن‌موتورهای این وسایل‌نقلیه ۵۰، ۴۰ یا ۳۰ است. این در حالی است که   در حال حاضر فقط ۳‌درصد از بازار جهانی مجبور - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - به استفاده از این روغن‌ها هستند - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - و مابقی به‌دلیل بالا رفتن سطح تکنولوژی پیشرانه‌های به‌کار رفته در خودروها باید از روغن‌های - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - باکیفیت و ساخته‌شده از روغن‌پایه‌های فول‌سنتتیک استفاده - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - کنند.

یکی از عواملی که باعث شده است - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - بازار روغن‌های سنگین دیزلی این مناطق کماکان به روغن‌های مونوگرید علاقه‌مند باشد، شرایط آب‌وهوایی این - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - کشورها بوده که نسبت به سایر نقاط جهان متفاوت است. بسیاری از کشورهای این منطقه همچون مصر از ناوگان حمل‌نقل سنگین قدیمی استفاده می‌کنند که به‌طور معمول نیاز به تامین روغن‌های مونوگرید دارند. در این بین علائم بسیار کوچکی از تغییر در همین بازارها طی چند سال اخیر دیده می‌شود. چراکه باتوجه به رشد سریع اقتصاد مصر طی سال‌های اخیر، وسایل نقلیه تجاری نیز در حال به‌روز شدن هستند.

طبق اطلاعات استخراج‌شده توسط موسسه تحقیقاتی کلین تا پایان سال ۲۰۱۸ ناوگان حمل‌ونقل سنگین مصر ۲۵‌درصد به‌روز خواهد شد. این درحالی است که هنوز ۷۵درصد باقی‌ مانده، نیاز به روغن‌های مونوگرید با استاندارد گرانروی SAE برابر با ۵۰ و ۴۰ دارند. این اطلاعات - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - در کنفرانس روغن - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - پایه و روانکارهای خاورمیانه که ماه آوریل در ابوظبی برگزار شد، توسط مسئولین موسسه کلین اعلام شد. همچنین آب‌وهوای گرم این مناطق باعث می‌شود  یک روغن موتور پیشرفته و گران‌قیمت - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - در این منطقه کارایی خاصی نداشته باشد.

- کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک -

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده روغن درست برخلاف شرکت‌های ایرانی از بازار روبه رشد منطقه خاورمیانه و حتی آفریقا غافل نشده‌اند و - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - با بررسی‌های صورت‌گرفته روی بازار این کشورها سعی در تامین روغن نهایی مورد نیاز در این کشورها دارند.

 اگرچه در شرایط فعلی - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - کمتر شرکت تولیدکننده روغن‌موتور در دنیا برای ساخت محصولات خود متوسل به روغن‌های پایه گروه یک می‌شود و پالایشگاه‌های بزرگ - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - در دنیا سعی در تولید روغن‌های پایه دو و سه دارند،‌ شرکت‌های ایرانی به‌دلیل در اختیار نداشتن تکنولوژی تولید روغن پایه نفتی - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - در گروه‌3 این امکان را دارند تا تنها با واردات افزودنی‌های شیمیایی روغن و - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - تولید روغن نهایی بخش عمده‌ای از بازار خاورمیانه و حتی آفریقا را به دست بگیرند. 

خداحافظی خارجی‌ها  با روغن‌ موتور مونوگرید

- کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک -

نکته جالب در اینجا اما صادرات رو به رشد روغن پایه ایران به دیگر کشورها است که می‌تواند نشانی از تیزبینی شرکت‌های بزرگ - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - خارجی برای واردات روغن پایه ایرانی و تهیه محصول نهایی با برند خود و فروش آن در بازار تشنه خاورمیانه باشد؛ حقیقتی که متاسفانه شرکت‌های تولیدکننده روغن‌موتور در ایران - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - به آن توجه نداشته‌اند و خام‌فروشی را بر فروش و عرضه محصول نهایی ترجیح داده‌اند.

به گزارش نشریه لوبزان‌گریس کشورهای پیشرفته در منطقه خاورمیانه آرام‌آرام در حال خداحافظی با روغن‌ - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - ‌موتورهای مونوگرید هستند. طبق اطلاعات منتشرشده از سوی موسسه کلین، کویت، عمان و بحرین کشورهایی هستند که بیشتر تقاضای کاربران آنها  به سمت روغن‌های 15W40 رفته‌ است. 

برای مثال قطر با در - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - اختیار داشتن بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل سنگین در این منطقه تنها 10درصد از بازار روانکارهایش در اختیار روغن‌های قدیمی مونوگرید است و مابقی سهم بازار در - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - اختیار روغن‌های جدیدتر قرار گرفته است. اما برخی از - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک -  کشورهای این منطقه هنوز هم با مشکل فرسودگی در ناوگان تاکسیرانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط بانک جهانی میانگین سن تاکسی‌های قاهره بیشتر از ۳۰سال است و در همین شهر ۶۴هزار مینی‌بوس وجود دارد که عمرشان به بیش از ۲۰سال  رسیده است. به‌طور کلی در کشور مصر ۷۰درصد خودروها عمری بیشتر از ۱۵‌سال دارند. 

خارجی‌ها،  مشتری روغن پایه ایرانی

در این شرایط که 4تولیدکننده اصلی روغن‌موتور در کشور به‌دلیل در اختیار نداشتن امکان و تکنولوژی - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - تولید روغن پایه سنتتیک تا چند سال دیگر حتی توان تولید نیاز بازار ایران را نیز نخواهند داشت کمی جای تعجب دارد که چرا محصولات نهایی این شرکت‌ها چندان خواهانی در بازارهای - کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک - منطقه ندارد و بازارهای صادراتی بیشتر مشتاق روغن پایه‌های تولید ایران هستند تا روغن‌موتور نهایی و قابل مصرف. 

اولين صفحه   -  قیمت نیسان یدک کش کاشانک   -   مبلغ نیسان یدک کش کاشانک   -   تعرفه نیسان یدک کش کاشانک   -   شماره تماس نیسان یدک کش کاشانک   -   خدمات نیسان یدک کش کاشانک   -   ماشین بر کاشانک   -   کرایه ماشین بر کاشانک   -   قیمت ماشین بر کاشانک   -   مبلغ ماشین بر کاشانک   -   تعرفه ماشین بر کاشانک   -   شماره تماس ماشین بر کاشانک   -   خدمات ماشین بر کاشانک   -   خودرو سوار کاشانک   -   کرایه خودرو سوار کاشانک   -   قیمت خودرو سوار کاشانک   -   مبلغ خودرو سوار کاشانک   -   تعرفه خودرو سوار کاشانک   -   شماره تماس خودرو سوار کاشانک   -   خدمات خودرو سوار کاشانک   -   جرثقیل یدک کش کاشانک   -   کرایه جرثقیل یدک کش کاشانک   -   قیمت جرثقیل یدک کش کاشانک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش کاشانک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش کاشانک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش کاشانک   -   خدمات جرثقیل یدک کش کاشانک   -   چرخگیر کاشانک   -   کرایه چرخگیر کاشانک   -   قیمت چرخگیر کاشانک   -   مبلغ چرخگیر کاشانک   -   تعرفه چرخگیر کاشانک   -   شماره تماس چرخگیر کاشانک   -   خدمات چرخگیر کاشانک   -   امداد خودرو آجودانیه   -   کرایه امداد خودرو آجودانیه   -   قیمت امداد خودرو آجودانیه   -   مبلغ امداد خودرو آجودانیه   -   تعرفه امداد خودرو آجودانیه   -   شماره تماس امداد خودرو آجودانیه   -   خدمات امداد خودرو آجودانیه   -   امداد خودرو سیار آجودانیه   -  آخرين صفحه