کرایه حمل خودرو آجودانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02760.html
صنعت خودرو

صنعت خودرو این روزها درگیر زیان‌دهی بسیار بالایی است که از دستوری بودن قیمت خودروها به آن دچار شده است. در این بین بسیاری عقیده دارند باید تسهیلات بانکی بالایی به خودروسازان پرداخت تا حداقل بخشی از این زیان و همچنین نقدینگی لازم برای ادامه تولید در اختیار خودورسازان باشد.

۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

برآورد دقیق نیاز نقدی خودروسازان در گرو محاسبه هزینه واقعی مواد اولیه است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  اما برخی کارشناسان نیز معتقد هستند پیش از اعلام هر رقمی برای ارائه تسهیلات به خودروسازان باید جلوی زیان آن‌ها گرفته شود. - کرایه حمل خودرو آجودانیه - این کار با واقعی شدن - کرایه حمل خودرو آجودانیه - قیمت - کرایه حمل خودرو آجودانیه - خودروها و درنهایت بهای واقعی قطعات به‌دست می‌آید. برای روشن شدن این موضوع با عبدالله - کرایه حمل خودرو آجودانیه - بابایی، کارشناس صنعت خودرو به گفت‌وگو پرداختیم.

 به‎طور معمول سابقه - کرایه حمل خودرو آجودانیه - کمک دولت به خودروسازان چگونه است و این مبلغ از چه طریقی - کرایه حمل خودرو آجودانیه - تامین می‌شود؟
قبل از بحث تسهیلات باید جلو ضرر خودروسازان - کرایه حمل خودرو آجودانیه - گرفته شود. سیستم حکومتی در این خصوص، باید به‎گونه‌ای رفتار کند که در ابتدای امر، مشکل زیان‌دهی خودروها ناشی‌از افزایش مواد اولیه حل شود. - کرایه حمل خودرو آجودانیه - یعنی از هر - کرایه حمل خودرو آجودانیه - موضوعی واجب‌تر این است که سیستم به‌گونه‌ای عمل کند خودروسازی قیمت واقعی خود را در‌خصوص مواد اولیه به‌دست بیاورد. زمانی که این مشکل حل شود، - کرایه حمل خودرو آجودانیه - نوبت به نیاز نقدی صنعت خودرو می‌رسد. برای این‌که خودروسازان بتوانند تیراژ تولید را افزایش دهند، دولت می‌تواند کمک‌های ویژه‌ای به سیستم نقدینگی آن‌ها داشته باشد.

 به نظر شما دولت امکان پرداخت 30هزار‌میلیارد تومان در این - کرایه حمل خودرو آجودانیه - شرایط را دارد؟
بحث من درباره رقم 30 هزار میلیارد تومان نیست. اگر دولت قیمت خودرو را واقعی کند، براساس قیمت واقعی، بحث فروش و بازار، تامین نقدینگی و موارد موردنیاز برای صنعت خودرو مطرح می‌شود که باید به‌صورت دقیق مورد کارشناسی و بررسی قرار بگیرد. یعنی بدون کارشناسی نمی‌توان گفت 30 یا 40هزارمیلیاردتومان کمک شود. از دید کارشناسی ابتدا باید قیمت خودرو واقعی و بعد تسهیلات به صنعت خودرو پرداخت شود تا - کرایه حمل خودرو آجودانیه - تیراژ تولید را بالا ببرد.

 اگر بهای خودرو واقعی شود، باز هم نیاز به تسهیلات وجود دارد یا فقط واقعی‎شدن قیمت از زیان خودروسازان - کرایه حمل خودرو آجودانیه - جلوگیری می‌کند؟
در اینجا بحث سرعت مطرح است. اگر فقط نرخ‌ها واقعی شوند، جلو زیان خودروسازان درخصوص مواد اولیه گرفته می‌شود. بسیاری از رسانه‌ها در بحث - کرایه حمل خودرو آجودانیه - قیمت‎گذاری شرایط بازار را ملاک قرار می‌دهند، در حالی که ابتدا باید قیمت‌ها نسبت‌به - کرایه حمل خودرو آجودانیه - هزینه مواد اولیه واقعی شوند. وقتی قیمت براساس میزان افزایش بهای - کرایه حمل خودرو آجودانیه - مواد اولیه واقعی شد، بر اساس تیراژ تولیدی که خودروسازان نیاز دارند، قابل تعدیل خواهد بود. با این حال ممکن است کمبودهایی نیز وجود داشته باشد و براساس این کمبودها، خودروسازان می‌توانند تولید را افزایش دهند. یعنی نسبت‌به فرآیندی که وجود دارد، نیاز نقدی بیشتر می‌شود، بنابراین می‌توان برآورد کرد چه میزان کمک لازم است. البته کمک‎گرفتن به معنی وام و تسهیلات مورد نیاز تولید بوده اما در - کرایه حمل خودرو آجودانیه - این شرایط می‌توان کمک بیشتری ارائه کرد تا روند تولید بر این چالش‌ها غلبه کند.

قطعه‎سازان می‌گویند قبلا مواداولیه ازجمله فولاد را به‎صورت مستقیم خریداری می‌کردند - کرایه حمل خودرو آجودانیه - اما اکنون باید - کرایه حمل خودرو آجودانیه - این مواد را از بورس تهیه کنند که  این امر مشکلاتی را به‌وجود آورده، درحال‎حاضر ساختار تامین مواد اولیه در کشور به چه صورت - کرایه حمل خودرو آجودانیه - است؟
در شش‎ماهه نخست سال گذشته همین مواد با همین فرآیند فعلی در جامعه عرضه می‌شد؛ مواد پتروشیمی، پلیمری و... . تولیدکنندگان و خریداران واقعی در آمار شش‎ماهه اول سال گذشته مشخص بودند و بحث افزایش قیمت و بحران و چالش وجود - کرایه حمل خودرو آجودانیه - نداشت و روال عادی حاکم بود. اگر معیار همان تولیدکنندگان باشند، زمانی که قیمت پُرنوسان و چالشی می‌شود، واسطه‎گران و دلال‌ها نیز در بورس کالا وارد می‌شوند و با یک کارت بازرگانی مواد اولیه را خریداری می‌کنند. - کرایه حمل خودرو آجودانیه - در این شرایط، تامین‎کننده و تولیدکننده واقعی به‎سختی می‌تواند مواد اولیه را تهیه کند، بنابراین مجبور می‌شود نیاز خود را به قیمت چندبرابر‌ از طریق واسطه‌گرها در بازار تامین کند. بنابراین اگر از اطلاعات موجود استفاده کنند و رویه‎ای تعریف شود تا تولیدکنندگان واقعی شناخته شوند، نیازی به تغییر روند تامین مواد اولیه وجود ندارد و می‌توان مانند گذشته این کار را انجام داد تا خریداران واقعی مواد اولیه را تهیه کنند.

 آیا - کرایه حمل خودرو آجودانیه - یکی از اهداف کشف قیمت و تهیه مواد اولیه از طریق بورس کالا، حذف دلالان و واسطه‎گران بود؟
پیش از این بورس کالا هم بود و آنها مواد - کرایه حمل خودرو آجودانیه - مورد‌نیاز را از آن‎جا تهیه می‌کردند، اما مشکلی که به‎تازگی به‎وجود آمده این است که بورس کالا برای خریداران محدودیت ایجاد می‌کند. یعنی برای کسانی - کرایه حمل خودرو آجودانیه - که خریدار واقعی هستند. درحالی‎که لیست خریداران واقعی، تناژ و سایر اطلاعات آن‌ها در شش‎ماهه ابتدای سال ثبت شده و مشخص است در این مدت، هر فرد چه اندازه فولاد، الومینیوم - کرایه حمل خودرو آجودانیه - و... خریداری کرده، اگر به تامین‌کنندگان براساس - کرایه حمل خودرو آجودانیه - تیراژ تولید، مواد اولیه فروخته شود و رقبای آن‌ها در بورس کالا تولیدکنندگان - کرایه حمل خودرو آجودانیه - باشند، به‌طور قطع این چالش مرتفع خواهد شد.

 اگر قیمت‌ها آزاد شوند، خودروسازان باید چه کاری انجام دهند؟
زمانی که قیمت آزاد شود، ناخودآگاه قیمت توافق‎شده بین خودروساز و قطعه‎ساز واقعی می‌شود. زمانی که قیمت واقعی شود و زیان وجود نداشته باشد، تامین این منابع هم می‌تواند از‌سوی قطعه‌ساز انجام شود و هم خودروساز می‌تواند کمک بگیرد. تامین منابع تنها صرف خودروساز نیست بلکه به یک زنجیره ارزش است. همه می‌توانند - کرایه حمل خودرو آجودانیه - از این قضیه کمک بگیرند یا تسهیلات موردنیاز را تامین کنند. چون قیمت زیان‌ده نیست و جنسی با ارزش تولیدی 100تومان - کرایه حمل خودرو آجودانیه - به قیمت 50 تومان به فروش نمی‌رسد بلکه این جنس طی یک توافق با قیمت 102تومان به فروش می‌رسد و توافق منجر - کرایه حمل خودرو آجودانیه - به تامین منابع - کرایه حمل خودرو آجودانیه - از بخش‌های مختلف می‌شود. هم خودروسازان و هم قطعه‌سازان می‌توانند مشکل خود را با این تامین منابع حل کنند. سرعت تولید و تیراژ تولید بالا می‌رود و خودروسازانی که عقب مانده‌اند، می‌توانند این عقب‌ماندگی را جبران کنند. کمک بسیاری به روند روبه‌رشد تولید خواهد کرد و بازار نیز به‌نسبت کنترل بهتری خواهد داشت. 

خودروسازان و قطعه‎سازان اعلام می‌کنند با این شرایط قیمت‎گذاری، مجبور به کاهش کیفیت و درنهایت توقف تولید هستند. نظر شما در‌این‌خصوص چیست؟
درحال‎حاضر مساله کیفیت مطرح نیست بلکه با این - کرایه حمل خودرو آجودانیه - قیمت‌ها، قابلیت تولید وجود ندارد. خودروسازان برای این که خطوط را نخوابانند، تولید متوقف نشود، - کرایه حمل خودرو آجودانیه - چندهزار نفر بیکار نشده و چالش ایجاد نشود، - کرایه حمل خودرو آجودانیه - با قیمت‌های گذشته و با زیان به تولید ادامه می‌دهند. هرچند این امر بر کیفیت نیز اثرگذار است اما این کار از اساس اشکال دارد. اگر قیمت‌ها کمتر بودند، محصولات حتما از کیفیت بیشتری برخوردار می‌شدند.

 روال طبیعی و منطق قیمت‎گذاری خودرو باید به چه صورت باشد؟
شیوه منطقی این است که روند قیمت‌گذاری در اختیار خودروسازان باشد. خودروساز نمی‌تواند قیمت غیرمنطقی برای محصولات - کرایه حمل خودرو آجودانیه - خود در نظر بگیرد، چرا‌که به‎طور قطع فروش آن‌ها با مشکل مواجه خواهد شد و دچار آسیب می‌شود. اگر قیمت واقعی باشد، به بحث تامین منابع برای تسهیلات می‌رسیم و افراد بسیاری به این حوزه وارد می‌شوند که از این - کرایه حمل خودرو آجودانیه - منابع کمک بگیرند تا شرایط بهتری را به جامعه عرضه کنند.

 به‌نظر شما بازگشت به فرمول قیمت‎گذاری براساس 5درصد زیر قیمت حاشیه بازار درست است؟
تئوری من - کرایه حمل خودرو آجودانیه - این - کرایه حمل خودرو آجودانیه - است اگر - کرایه حمل خودرو آجودانیه - قیمت تمام‎شده واقعی را در نظر بگیریم، اکثرا قانع می‌شوند. هرچند ممکن است این اتفاق نیفتد و 5درصد مثبت و منفی قیمت بازار به چالش بخورد، اما حُسن این کار آن است که مدیریت قیمت به‌دست خودروساز می‌افتد و می‌تواند بازار را کنترل کند. در این مورد شبهه‎ای وجود دارد، ممکن است اعلام شود اگر از 5درصد بیشتر باشد، باید این مبلغ به حساب دولت واریز شود. این طرح یک مصیبت است. طرحی کارساز خواهد بود که دست خودروساز را برای کنترل بازار باز می‌گذارد. برای آن که این تردید را از بین ببریم و قیمت واقعی خودرو را تعیین کنیم، باید سازمان حمایت به این بحث ورود کند. این سازمان می‌تواند قیمت تمام‎شده مواد اولیه، فولاد و آلومینیوم را محاسبه کرده و در قیمت خودرو لحاظ کند تا بسیاری از این مسائل حل شوند. البته به شرطی که این اعداد درست محاسبه شوند. 

 اما در کنار بحث افزایش قیمت، بحث قدرت خرید مردم نیز مطرح می‌شود.
موضوع، افزایش قیمت نیست بلکه کاهش ارزش ریال منجر به این مسائل شده است. به‌دلیل کاهش ارزش ریال، تولیدکنندگان مجبور هستند قیمت‌ها را افزایش دهند تا به ارزش واقعی محصول دست پیدا کنند. این موضوع برای تمام محصولات در بازار صدق می‌کند. از سوی دیگر، قدرت خرید مردم هم کاهش یافته و مسلما بزرگ‌ترین زیان و آسیب در این موضوع متوجه کارمندان و حقوق‌بگیران خواهد بود. اما به‎طور قطع درآمد کسانی که در - کرایه حمل خودرو آجودانیه - بازار آزاد کار می‌کنند، متناسب با این روند، رشد می‌یابد و اگر خرید‌و‌فروش وجود داشته باشد، با افزایش قیمت‌ها اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد. تنها کسانی که متضرر می‌شوند، کارگران و کارمندان هستند که باید برای آن‌ها نیز پیش‎بینی‎هایی صورت گیرد تا از این زیان جلوگیری - کرایه حمل خودرو آجودانیه - شود. جبران ضرر آن‌ها نیز با مدل‌های مختلفی ازجمله افزایش پلکانی حقوق، ارائه تسهیلات خرید - کرایه حمل خودرو آجودانیه - به این قشر و... میسر است و دولتمردان به‌راحتی می‌توانند چنین راهکارهایی را ارائه دهند.

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو سیار آجودانیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار آجودانیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار آجودانیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار آجودانیه   -   خدمات امداد خودرو سیار آجودانیه   -   خودروبر آجودانیه   -   کرایه خودروبر آجودانیه   -   قیمت خودروبر آجودانیه   -   مبلغ خودروبر آجودانیه   -   تعرفه خودروبر آجودانیه   -   شماره تماس خودروبر آجودانیه   -   خدمات خودروبر آجودانیه   -   یدک کش آجودانیه   -   کرایه یدک کش آجودانیه   -   قیمت یدک کش آجودانیه   -   مبلغ یدک کش آجودانیه   -   تعرفه یدک کش آجودانیه   -   شماره تماس یدک کش آجودانیه   -   خدمات یدک کش آجودانیه   -   حمل خودرو آجودانیه   -   کرایه حمل خودرو آجودانیه   -   قیمت حمل خودرو آجودانیه   -   مبلغ حمل خودرو آجودانیه   -   تعرفه حمل خودرو آجودانیه   -   شماره تماس حمل خودرو آجودانیه   -   خدمات حمل خودرو آجودانیه   -   حمل ماشین آجودانیه   -   کرایه حمل ماشین آجودانیه   -   قیمت حمل ماشین آجودانیه   -   مبلغ حمل ماشین آجودانیه   -   تعرفه حمل ماشین آجودانیه   -   شماره تماس حمل ماشین آجودانیه   -   خدمات حمل ماشین آجودانیه   -   کفی آجودانیه   -   کرایه کفی آجودانیه   -   قیمت کفی آجودانیه   -   مبلغ کفی آجودانیه   -   تعرفه کفی آجودانیه   -   شماره تماس کفی آجودانیه   -   خدمات کفی آجودانیه   -   کفی خودروبر آجودانیه   -  آخرين صفحه