کرایه نیسان یدک کش جنت آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01437.html
تایرهای باری نخی

واردات تایرهای باری‌نخی به کشور ممنوع بود. تولیدکننده‌ها مدعی تامین بازار بودند و درست برخلاف نظرشان تایرهایی که باید حداکثر جفتی دومیلیون تومان به فروش می‌رسیدند، در بازار با قیمت‌هایی عجیب معامله می‌شدند.

۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

سهم‌خواهی واردکنندگان از بازار یا احتکار تولیدکنندگان؟

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، 5ماه قبل حتی قیمت هر جفت تایر - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - نخی 12-24به شش میلیون تومان رسید تا سرانجام مدیرکل دفتر سلولزی وزارت صمت با رئیس انجمن تولیدکنندگان صنعت تایر صورتجلسه‌ای را امضا کردند که براساس آن مقرر شد تولیدکننده‌ها 3ماه فرصت داشته باشند تا ماهانه 48هزار حلقه تایر - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - تولید و روانه بازار - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - کنند. البته به شرطی که در این مدت قیمت‌ها نیز به نرخ مصوب برسد. حالا این روزها هم تولیدکننده‌ها مکلف به ثبت میزان تولید خود در سامانه جامع تجارت هستند و هم واردکنندگان ،تایرهای بایاس باری را با تعرفه 5درصد و ارز دولتی به کشور وارد می‌کنند اما هنوز قیمت‌ها در بازار نجومی و سرسام آور است.

  گرانی تایرهای باری نخی ناشی‌از احتکار است
 دکتر - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - محمدرضا گنجی با اشاره به واردات چندمحموله تایر هندی بایاس به کشور از کاهش‌نیافتن قیمت‌ها در بازار - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - سخن می‌گوید و این اقدام را سهم‌خواهی واردکنندگان از این بازار می‌داند. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود که با تین‌نیوز مطرح کرده، ‌مشکل اصلی گرانی‌های اخیر و فروش تایرهای بایاس باری با قیمت‌های 4میلیون و 500هزار تومان به بالا را ناشی از توزیع  نامناسب و احتکار می‌داند. گنجی علت اصلی گرانی‌های اخیر را - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - احتکار اعلام - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - کرد و گفت: در حالی به تایرهای وارداتی ارز - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - 4200 تومانی تخصص یافته اما با ورود محموله‌های وارداتی تغییر محسوسی در قیمت‌ها ایجاد نشده است. درحالی‌که تخصیص ارز فوق به واردات مواد اولیه موردنیاز تولید، با وجود ظرفیت‌های خالی قطعا می‌توانست اثرات مطلوبی را در بازار برجای گذارد.
 واردات تایرهای نخی سهم - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - خواهی تجار از بازار بود
گنجی با تاکید - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - بر این‌که ادعاهای واردکنندگان برای مجاب کردن وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد رانت و سهم‌خواهی این گروه از بازار بوده است، ادامه - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - داد: به‌واسطه نظارت و اعلام میزان تولید و عرضه در سامانه مربوطه امکان گرانفروشی ازسوی کارخانه‌ها وجود ندارد، ضمن آنکه قطعا کنترل و نظارت بر نحوه توزیع و عرضه - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - تولیدات داخلی بیش‌از واردات میسر خواهد بود. رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر گفت: فارغ از تاکید اسناد بالادستی و برنامه‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی بر حمایت - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - از تولیدات داخلی متاسفانه هم‌اکنون به‌واسطه عدم فروش محصول ازسوی شرکت‌های استاندارد خارجی، تایرهای وارداتی غالبا از استانداردهای لازم برخوردار نیستند که این موضوع می‌تواند زمینه - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - افزایش تصادفات جاده‌ای و تحمیل هزینه‌های بالا را به دولت و جامعه فراهم کند.

 تنها 4هزار حلقه تایر هندی قیمت‌ها را در بازار شکست
در همین‌حال احمدرضا متقی، نایب‌رئیس انجمن واردکنندگان لاستیک در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» ادعای مطرح‌شده ازسوی تولیدکنندگان مبنی‌بر سهم‌خواهی از بازار - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - را رد کرد و گفت: متاسفانه با ادعایی - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - روبه‌رو هستیم که می‌گوید به‌رغم ورود محموله‌های تایرهای باری نخی از هند به کشور آن‌هم با ارز دولتی تغییری در قیمت‌ها دیده نمی‌شود. در اینجا باید - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - گفت متاسفانه به دلیل مشکلات ایجادشده برسر نقل‌وانتقال ارز بین ایران و هندوستان،‌ در چند ماه گذشته تنها دو محموله دو هزارحلقه‌ای تایر نخی بایاس از این کشور به ایران وارد شده و هنوز 96هزار حلقه از تایرهای ثبت‌سفارش‌شده به بازار مصرفی کشور نرسیده است. درحالی‌که همین 4هزار حلقه که با قیمت هر جفت - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - 2میلیون و 500هزار تومان در بازار به فروش‌ رسید، توانست قیمت تایرهای ایرانی را از هر جفت 6میلیون تومان به 4میلیون تومان کاهش دهد. البته نباید از یاد برد فروش هر جفت تایر ایرانی به قیمت 4میلیون و 600هزار تومان در شرایطی اتفاق می‌افتد که دولت افزایش قیمت تایرهای ایرانی را - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - تصویب و ابلاغ کرده - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - است.

 تولیدکننده‌ها موفق به انجام تعهدات خود - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - نشدند
متقی با تاکید بر اینکه دولت در شرایطی - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - تصمیم به آزاد سازی واردات این تایرها گرفت که پیش‌از آن سه‌ماه به تولیدکننده‌ها فرصت داد تا هر ماه 48هزار حلقه تایر تولید و روانه بازار کنند و در کنار آن با ساماندهی شبکه‌فروش خود قیمت‌ها را نیز به نرخ مصوب برسانند. حال سوال اینجاست - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - در شرایطی که تمام - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - تایرهای واردشده به کشور به محض خروج از گمرک در سامانه جامع تجارت ثبت - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - می‌شوند، ‌چگونه تعداد زیادی تایر تولید داخل با نرخ‌های عجیب و غریب در بازار به فروش می‌رسد، آنهم بدون این‌که توسط تولیدکنندگان در سامانه جامع تجارت - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - ثبت شده‌باشند؟

 چه کسی احتکار می کند، تولیدکننده یا واردکننده؟
وی با اشاره به صحبت‌های رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر مبنی‌بر اینکه مشکل اصلی احتکار و سیستم توزیع اشتباه است، گفت: تمام کالاهای وارداتی پس از خروج از گمرک در سامانه ثبت می‌شوند و برای دولت قابل‌رصد هستند.تاجایی‌که همین 4هزار حلقه تایر هندی باقیمت هر جفت 2میلیون و 500هزارتومان به فروش رسیدند. این‌درحالی است که تایرهای ایرانی با وجود الزام تولیدکننده‌ها برای ثبت محصولات تولیدی در سامانه،‌ در بازار آزاد خریدوفروش می‌شوند و قیمت‌هایی نزدیک به دو برابر قیمت تایرهای خارجی دارند! وی بیان کرد بر اساس برآوردها کشور به 600هزارحلقه تایر 12-24نخی در هر سال نیاز دارد که در صورت بالا رفتن توان تولید کارخانه‌های داخلی و تولید 48هزار حلقه در ماه،‌ سالانه تنها 576هزار حلقه تایر تولید می‌شود که بازهم 24هزار حلقه از نیاز کشور عقب است. - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - درحالی که برای به تعادل رساندن بازار باید همواره بیش‌از نیاز بازار کالا در شبکه فروش موجود باشد نه کمتر از آن.

 ارز مواد اولیه به سبد تایرهای خارجی نرفته است
نایب‌رئیس - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - انجمن واردکنندگان لاستیک باگلایه از این - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - صحبت که برخی تولیدکنندگان به شکلی برخورد - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - می‌کنند که گویا سهم ارزی موردنیاز تولیدکنندگان به واردات تایر اختصاص یافته است، گفت: اینکه تایرسازان به‌دلیل مشکلات نقل و انتقال - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - ارز امکان واردات مواد اولیه را نداشته‌اند، ارتباطی به واردکنندگان تایر ندارد و دولت سهمی از تولید را به واردات اختصاص نداده است.

 سوالاتی که باید به - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - آن پاسخ داده شود
بازار تایرهای باری آنهم از نوع بایاس ‌هنوز باچالش‌های فراوانی روبه‌رو است. وزارت صمت مدعی نظارت بر میزان تولید و نحوه توزیع تایرها به‌صورت حواله‌ای بین راننده‌هاست اما برخلاف ادعایش تعداد زیادی تایر ایرانی در بازار آزاد با قیمت‌های بالا خرید و فروش می‌شود. ازسوی‌دیگر هنوز بخش اصلی تایرهای وارداتی از هند به - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - ایران نرسیده است تا مشخص شود برنده بازی قیمت‌ها در بازار، هندی‌ها خواهند شد یا ایرانی‌ها. اما آنچه بیش‌از همه حائزاهمیت است، چرایی قیمت‌های بالای محصولات ایرانی با وجود الزام تایرسازان به ثبت میزان تولید خود - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - در سامانه جامع تجارت است.البته سوال دیگری که باید از سوی تولیدکنندگان به آن پاسخ - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - داده شود، این است که در شرایطی که تامین مواد اولیه برای تولید تایرهای سواری با مشکل روبه‌رو است، ‌چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از کائوچو طبیعی وارداتی را به تولید تایرهای بایاس اختصاص داد آن‌هم - کرایه نیسان یدک کش جنت آباد - در شرایطی که تایرسازان به‌دلیل کمبود مواد اولیه ناشی‌از مشکلات انتقال ارز تنها با 80درصدازظرفیت خود کار می‌کنند.

اولين صفحه   -  قیمت کفی خودروبر جنت آباد   -   مبلغ کفی خودروبر جنت آباد   -   تعرفه کفی خودروبر جنت آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر جنت آباد   -   خدمات کفی خودروبر جنت آباد   -   جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر جنت آباد   -   نیسان خودروبر جنت آباد   -   کرایه نیسان خودروبر جنت آباد   -   قیمت نیسان خودروبر جنت آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر جنت آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر جنت آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر جنت آباد   -   خدمات نیسان خودروبر جنت آباد   -   نیسان یدک کش جنت آباد   -   کرایه نیسان یدک کش جنت آباد   -   قیمت نیسان یدک کش جنت آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش جنت آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش جنت آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش جنت آباد   -   خدمات نیسان یدک کش جنت آباد   -   ماشین بر جنت آباد   -   کرایه ماشین بر جنت آباد   -   قیمت ماشین بر جنت آباد   -   مبلغ ماشین بر جنت آباد   -   تعرفه ماشین بر جنت آباد   -   شماره تماس ماشین بر جنت آباد   -   خدمات ماشین بر جنت آباد   -   خودرو سوار جنت آباد   -   کرایه خودرو سوار جنت آباد   -   قیمت خودرو سوار جنت آباد   -   مبلغ خودرو سوار جنت آباد   -   تعرفه خودرو سوار جنت آباد   -   شماره تماس خودرو سوار جنت آباد   -   خدمات خودرو سوار جنت آباد   -   جرثقیل یدک کش جنت آباد   -  آخرين صفحه