کرایه کفی خودروبر چهار دیواری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04251.html
اتوبوس ‏های شهری

حتی اگر نگاه بدبینانه‏ ای به این تصمیم اخیر شهرداری نداشته باشیم، سرمایه ‏ای که باید برای خودروهای تازه‌نفس صرف شود، قرار است تنها برای یک نمایش و تغییرچهره شهر آن هم برای سه‌سال هزینه شود. 

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

خیابان‏ های تهران میزبان دست‌دوم ‏های خارجی

- کرایه کفی خودروبر چهار دیواری -

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مشکل وسایل‌نقلیه عمومی شهرهای بزرگ و کلان‏شهرها، بسیار دیرینه است و راه‏ حل ‏هایی که قرار بوده در بازه‌های زمانی 5ساله جواب بدهد نیز هرکدام در موعد خود تمدید شده و هیچ‌یک راه به جایی نبرده است. اتوبوس‏ های تهران چنان لنگان هستند و آن‌قدر تعدادشان با جمعیت ناهمخوان  است که هرچه در این سال‏ها وارد فضای شهری شده، همچنان نتوانسته آن‌چنان‌که باید - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - جوابگو باشد و هنوز ناوگان حمل‌و‌نقل‌عمومی علاوه‌بر کسری، کهنسال و فرسوده است. موضوع چنان بغرنج شده - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - و امکان تامین آن از داخل غیرممکن است که معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران پیشنهاد داد اتوبوس‏هایی با عمر بالای پنج‌سال از - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - دیگر کشورها خریداری شوند. اتوبوس‏هایی که در دیگر کشورها احتمالا فرسوده محسوب می‌شوند یا با سطح استاندارد محیط‌زیست آنها همخوانی نداشته باشد، به ایران وارد خواهند شد. اتوبوس‏هایی که زودتر به سن پیری می‏رسند. 

براساس آمار، حدود 7هزار اتوبوس در شهر تهران تردد دارند که حدود 3هزار دستگاه آن فرسوده بوده - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - و هم‌اکنون نیاز به جایگزینی دارند. در‌عین‌حال براساس نیازسنجی‏های صورت‌گرفته، تهران باتوجه به تراکم جمعیت و 241خط اتوبوسرانی فعال، حداقل به 10هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. با احتساب کسری فعلی و تعداد فرسوده‏ها، حداقل نیاز کنونی تهران 7هزار دستگاه اتوبوس است. اتوبوس‏هایی که حداقل تولید آلاینده را داشته باشند تا بتوانند هوای آلاینده و دود آلود تهران را التیام دهند.
اگر چشم‌انداز فراموش‌شده 1404 تهران را در نظر بگیریم، در آن پیش‏بینی شده 11هزار دستگاه اتوبوس برای انجام 29درصد از سفرهای شهری نیاز است. 

- کرایه کفی خودروبر چهار دیواری -

8 سال، عمر مفید اتوبوس‏ها

پیمان سنندجی، - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - مدیرعامل شرکت‏ اتوبوسرانی تهران، پیش‌از این سن مفید اتوبوس‏های شهری - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - را 8 سال اعلام کرده بود. هرچند در ایران از هیچ وسیله‏ ای به میزان - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - عمر مفید آن استفاده نمی ‏شود و این موضوع برای وسایل‌نقلیه بیشتر مصداق دارد، چراکه حتی اگر شرایط خروج آن از چرخه فعالیت فراهم باشد، امکان جایگزینی آن فراهم نیست. موضوعی که برای خودروهای سواری نیز وجود دارد و در شرایطی که بسیاری از صاحبان خودروهای فرسوده - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - اعلام آمادگی برای جایگزینی کرده و خودروهای تولید داخل نیز ‏برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند اما واحدهای تولید چنانکه باید توان تامین ندارند و این درخواست همچنان - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - بلاتکلیف است. در این شرایط با واردات اتوبوس‏هایی با - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - سن 5 سال - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - به کشور، عملا تنها می‏توان به اندازه سه‌سال از آنها استفاده مفید داشت.

محمد محمودی - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - شاه‌نشین، عضو مجمع نمایندگان استان تهران - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - با تاکید بر این که - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - تمام نهادها و دستگاه‌های متولی در برنامه‌ریزی‌های خود در - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - گام نخست باید سلامت شهروندان را در نظر بگیرد، گفت:«کیفیت و استاندارد ملاک خرید اتوبوس‌های درون‌شهری برای پایتخت است و اگر شهرداری اقدام به خرید اتوبوس‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد کند، نیروی انتظامی این وسایل - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - نقلیه را شماره‌گذاری - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - نمی‌کند.»

اما او در این مورد توضیح نداده است در شرایطی که خرید انجام شود، حتی درصورت داشتن کیفیت در زمان ورود به کشور، وقتی خودرو بیشتر عمر خود - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - را در کشور مبدا طی کرده باشد، عدم شماره‌گذاری آن چه فایده‌ای دارد و ضرر آن را غیر از مردم، کدام واحد جبران می‌کند؟ آن هم در شرایطی که هیچ‌کس مسئولیت تصمیم‌های خود را برعهده نمی‌گیرد یا آن را به پیشینیان خود حواله می‌دهد.

اتوبوس‏های دست‌دوم؛ معضل جدید - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - پایتخت

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران در - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - حالی اعلام کرده است که رایزنی برای خرید اتوبوس ‏های دست‌دوم آغاز شده که بهمن‌ماه سال 96 و پیش‌از آن که محمدعلی نجفی، شهردار مستعفی تهران شود، - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - در سفری به لهستان اعلام کرده بود 10هزار اتوبوس نو وارد ناوگان شهری شوند.

اتوبوس‏های صفرکیلومتری - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - که قرار بود از کشورهای اروپایی خریداری شود اما او که خود نماند و وعده‏ایش نیز، حالا به جای نوسازی، وعده ورود دست‏ دوم ‏ها را داده است. البته نوسانات قیمت ارز و محدودیت‏های منابع ارزی دولت در تخصیص اعتبارات، احتمالا از دلایل این تغییر رویکرد است، تغییری - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - که سرمایه ملی را تنها برای سه‌سال، - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - هزینه می‏کند.

فاطمه - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - ذوالقدر، نماینده مردم تهران - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - در واکنش به رویکرد جدید شهرداری تهران گفته است:« به‌طور‌حتم استفاده از تجهیزات - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - و وسایلی که دچار نقص و مشکل فنی هستند، - کرایه کفی خودروبر چهار دیواری - خود یک معضل جدید و بزرگ برای پایتخت خواهد بود. در شرایط کنونی اولویت شهرداری تهران، باید خرید تجهیزات، وسایل نقلیه داخلی و سپس وسایل نقلیه نو و صفر خارجی باشد، زیرا عملا خرید اتوبوس با عمر بالای 5سال، تهران را در سال‏های پیش‌رو دچار مشکل خواهد کرد.»

وضعیت وخیم تهران با تصمیمات کوتاه‌مدت و مقطعی که حتی حکم درمان موقت را هم ندارند، نه‌تنها بهتر نمی‏شود که زخمش بدتر و ناعلاج‏ شده و این دور همچنان ادامه می‌یابد. حتی اگر نگاه بدبینانه‏ ای به این تصمیم اخیر شهرداری نداشته باشیم، سرمایه ‏ای که باید برای خودروهای تازه‌نفس صرف شود، قرار است تنها برای یک نمایش و تغییرچهره شهر آن هم برای سه‌سال هزینه شود. 

اولين صفحه   -  قیمت حمل خودرو چهار دیواری   -   مبلغ حمل خودرو چهار دیواری   -   تعرفه حمل خودرو چهار دیواری   -   شماره تماس حمل خودرو چهار دیواری   -   خدمات حمل خودرو چهار دیواری   -   حمل ماشین چهار دیواری   -   کرایه حمل ماشین چهار دیواری   -   قیمت حمل ماشین چهار دیواری   -   مبلغ حمل ماشین چهار دیواری   -   تعرفه حمل ماشین چهار دیواری   -   شماره تماس حمل ماشین چهار دیواری   -   خدمات حمل ماشین چهار دیواری   -   کفی چهار دیواری   -   کرایه کفی چهار دیواری   -   قیمت کفی چهار دیواری   -   مبلغ کفی چهار دیواری   -   تعرفه کفی چهار دیواری   -   شماره تماس کفی چهار دیواری   -   خدمات کفی چهار دیواری   -   کفی خودروبر چهار دیواری   -   کرایه کفی خودروبر چهار دیواری   -   قیمت کفی خودروبر چهار دیواری   -   مبلغ کفی خودروبر چهار دیواری   -   تعرفه کفی خودروبر چهار دیواری   -   شماره تماس کفی خودروبر چهار دیواری   -   خدمات کفی خودروبر چهار دیواری   -   جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   کرایه جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   قیمت جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   مبلغ جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   تعرفه جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   خدمات جرثقیل خودروبر چهار دیواری   -   نیسان خودروبر چهار دیواری   -   کرایه نیسان خودروبر چهار دیواری   -   قیمت نیسان خودروبر چهار دیواری   -   مبلغ نیسان خودروبر چهار دیواری   -   تعرفه نیسان خودروبر چهار دیواری   -   شماره تماس نیسان خودروبر چهار دیواری   -   خدمات نیسان خودروبر چهار دیواری   -   نیسان یدک کش چهار دیواری   -  آخرين صفحه