کفی امانیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04138.html
روابط عمومی

شرکت‎های خودروسازی به‎عنوان بنگاه‎های اقتصادی پیش‎رو نیز از این نقش مستثنی نیستند. اگرچه پیش از این نقش روابط عمومی در توسعه شرکت‎های خودروسازی همچون امروز شناخته شده نبود و این شرکت‎ها تلاش می‌کردند تا از طریق تحمیل خواسته‎های خود به مشتریان، محصولات خود را به فروش برسانند.

۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

روابط عمومی‎های منفعل؛ عامل افت سهم بازار برخی خودروسازان

به گزارش - کفی امانیه - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  امروزه نقش روابط عمومی در بنگاه‌های اقتصادی و پیشبرد اهداف اقتصادی آن‎ها را نمی‌توان نادیده گرفت. شرکت‎های - کفی امانیه - خودروسازی به‎عنوان بنگاه‎های اقتصادی پیش‎رو نیز از این نقش مستثنی نیستند. اگرچه پیش از این - کفی امانیه - نقش روابط عمومی در توسعه شرکت‎های خودروسازی همچون امروز شناخته شده نبود و این شرکت‎ها تلاش می‌کردند تا از طریق تحمیل خواسته‎های خود به مشتریان، محصولات خود را به فروش برسانند. مانند شرکت فورد که در دهه‎های گذشته شعار تبلیغاتی‎اش این بود: «در انتخاب رنگ خودرو حق با مشتری است، به‎ شرط آن‎که فقط رنگ سیاه بخواهد.» اما با گذشت زمان و رقابتی‎شدن بازار و نیز افزایش دامنه حق انتخاب مشتریان، خودروسازان دریافتند برای نفوذ به درون بازار و در اختیار گرفتن روح وفاداری مشتریان، نیازمند ارتباطات گسترده‌تری هستند و این‎چنین - کفی امانیه - نقش روابط عمومی به مرور زمان و طی سال‌های اخیر پررنگ‌تر شد.

 تحول در خودروسازی‎ها؛ نیازمند جلب نظر سه‌گروه ذی‌نفع
روابط عمومی یک فعالیت و اقدام مدیریتی است که امروزه نقش یک دیده‌بان را بر عهده دارد. به گفته رکس هارلو؛ از پیش‎گامان روابط عمومی در جهان و بنیان‎گذار انجمن روابط عمومی آمریکا، روابط عمومی یک وظیفه و کار مدیریتی مشخص است که به ایجاد - کفی امانیه - و حفظ - کفی امانیه - خطوط دوجانبه ارتباطی، درک دوجانبه و همکاری متقابل بین یک سازمان و عموم - کفی امانیه - مشتریان آن سازمان کمک‌ می‌کند. در شرکت‎های خودروسازی بزرگ و صاحب برند، جایگاه روابط عمومی‎ها در سطح استراتژیک و حتی در درون هیات‌مدیره شرکت است. چراکه اجرای برنامه تغییر - کفی امانیه - و تحول در یک شرکت خودروسازی معمولا نیازمند جلب‌نظر مساعد گروه‎های ذی‌نفع آن شرکت، از کارکنان گرفته تا سهامداران و به‎ویژه مشتریان است. اصولا برای همراه‎کردن نظرات مختلف درمورد یک اقدام جدید و یا ارائه یک خودرو جدید نقش روابط عمومی‌ها بسیار - کفی امانیه - سازنده و پررنگ است. زیرا در این حوزه است که بررسی واکنش‌های ذی‎نفعان در برابر این تغییرات می‌تواند به شرکت کمک کند تا تصمیمات نامناسب خود را شناسایی کند و به بهبود آن مبادرت ورزد.

  قدرت روابط عمومی در پشتیبانی فروش و بازاریابی
روابط عمومی با مطالعه مشکلات و مسائل موجود پیرامون یک شرکت خودروسازی - کفی امانیه - در نقش پزشک سازمانی ظاهر می‎شود و پس از تحقیق درباره مشکل و تشخیص عوامل به وجود آورنده آن، برنامه مناسب - کفی امانیه - و پیشنهاد عملی خود را در اختیار مدیریت شرکت قرار می‌دهد. در این میان نقش و قدرت روابط عمومی در پشتیبانی فعالیت‌های فروش و بازاریابی یک شرکت خودروسازی را نیز نباید نادیده گرفت. زیرا حضور پررنگ این بخش نه‎تنها بسیار مهم و حیاتی است بلکه باعث افزایش سهم از بازار می‌شود. در واقع روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در توسعه برنامه‌های پیشبرد فروش بازی کرده و - کفی امانیه - مشتریان کنونی را افزایش دهد. به علاوه روابط عمومی یک اهرم پرقدرت و بهینه برای توسعه محصول، ورود به بازارهای جدید، تغییر نظرات تثبیت‎شده مشتریان، حرکت در جهت راه‌اندازی خطوط جدید تولید و ادغام و تصاحب سایر شرکت‌های خودروسازی رقیب به‌شمار می‌رود.

  غفلت برخی خودروسازان داخلی
امروزه در برخی شرکت‎های خودروسازی داخلی به دلیل غفلت از تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی‌ها در توسعه بازار و توسعه محصول و به کلامی دیگر در حوزه بازاریابی و فروش، عملکرد این شرکت‎ها بسیار منفعل است، به‎طوری‎که عملا این - کفی امانیه - شرکت‎ها بخش مهمی از سهم بازار خود را ازدست داده‎اند. این در - کفی امانیه - حالی است که شرکت‌های صاحب برند و بزرگ خودروسازی دنیا، برای - کفی امانیه - دستیابی به جایگاهی پویا و پیشتاز در بازار، با درنظر گرفتن امکانات موجود در جهت جذب و به‎کارگیری نقدینگی بازار و معرفی شرکت خود، از روش‌های نوین ارتباطی در قالب - کفی امانیه - فعالیت‌های روابط عمومی بهره می‌برند. در واقع روابط‌عمومی‌ها در این شرکت‌ها با به‎کارگیری برنامه‌های راهبردی از طریق طرح نقاط‌ضعف، قوت، تهدید و فرصت و با بهره‌گیری منسجم و یکپارچه از ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ به انتقال موثر و هدفمند پیام‌های شرکت به ذی‎نفعان می‎پردازند و آن‎ها را با خود همراه می‎کنند.

  تشویق، توجیه و اقناع مشتری
از منظری دیگر، فعالیت‌های روابط عمومی در یک شرکت خودروسازی بی‌شباهت به بازاریابی در این شرکت‌ها نیست، زیرا نقش موثری - کفی امانیه - در معرفی و پیشبرد اهداف تجاری شرکت دارد. اگرچه روابط عمومی و بازاریابی هر دو اهدافی برای کسب‎وکار دارند و هردو متمرکز بر تصویر برند هستند، اما مجموعه تیم بازاریاب، مشتریان را در ایجاد انگیزه برای خرید یک خودرو با برندی خاص ترغیب می‌کنند، درحالی که روابط عمومی‌ها با استفاده - کفی امانیه - از ابزارهای لازم، مشتریان را تشویق، توجیه و قانع می‌کنند که یک خودرو با برندی خاص را خریداری کنند. در حقیقت، برنامه‌های روابط عمومی به‎عنوان ابزارهای کارآمد و موثر در زمینه ترویج و پیشبرد (Promotion Mix) از اهمیت بسزایی در تحقق اهداف بازاریابی شرکت‌ها برخوردار است. - کفی امانیه - به اعتقاد - کفی امانیه - کارشناسان، روابط عمومی جزء پیوسته‌ای از یک آمیزه بازاریابی یکپارچه و متعادل است که حداقل درصدی از بودجه - کفی امانیه - بازاریابی باید بدان - کفی امانیه - تخصیص یابد.

نویسنده :محمد ابراهیمی-کارشناس روابط عمومی

اولين صفحه   -  کرایه یدک کش امانیه   -   قیمت یدک کش امانیه   -   مبلغ یدک کش امانیه   -   تعرفه یدک کش امانیه   -   شماره تماس یدک کش امانیه   -   خدمات یدک کش امانیه   -   حمل خودرو امانیه   -   کرایه حمل خودرو امانیه   -   قیمت حمل خودرو امانیه   -   مبلغ حمل خودرو امانیه   -   تعرفه حمل خودرو امانیه   -   شماره تماس حمل خودرو امانیه   -   خدمات حمل خودرو امانیه   -   حمل ماشین امانیه   -   کرایه حمل ماشین امانیه   -   قیمت حمل ماشین امانیه   -   مبلغ حمل ماشین امانیه   -   تعرفه حمل ماشین امانیه   -   شماره تماس حمل ماشین امانیه   -   خدمات حمل ماشین امانیه   -   کفی امانیه   -   کرایه کفی امانیه   -   قیمت کفی امانیه   -   مبلغ کفی امانیه   -   تعرفه کفی امانیه   -   شماره تماس کفی امانیه   -   خدمات کفی امانیه   -   کفی خودروبر امانیه   -   کرایه کفی خودروبر امانیه   -   قیمت کفی خودروبر امانیه   -   مبلغ کفی خودروبر امانیه   -   تعرفه کفی خودروبر امانیه   -   شماره تماس کفی خودروبر امانیه   -   خدمات کفی خودروبر امانیه   -   جرثقیل خودروبر امانیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر امانیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر امانیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر امانیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر امانیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر امانیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر امانیه   -  آخرين صفحه