امداد خودرو انزلی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08746.html

برای انجام یک نظارت جامع سیستم I.F.S یا سامانه جریمه هوشمند را اجرا کردیم. این سیستم ماشین‌هایی را که بارنامه ندارن، شناسایی و جریمه می‌کند.

۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳

تردد خودروهای کار و تجاری هر روز ثبت می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، حدود ۵ ماه از اجرای آزمایشی طرح جریمه هوشمند - امداد خودرو انزلی - در محور قم-کاشان می‌گذرد. براساس این طرح نیاز به توقف وسایل نقلیه سنگین برای اعمال جریمه از بین - امداد خودرو انزلی - می‌رود.

در واقع رانندگانی که برای حمل - امداد خودرو انزلی - کالا بارنامه - امداد خودرو انزلی - اخذ کرده‌اند، به‌صورت سیستمی از ناوگان‌های متخلف تفکیک می‌شوند و بدون توقف جهت کنترل بارنامه، تمام مسیر خود را طی خواهند کرد.

در این - امداد خودرو انزلی - طرح با کمک سیستم WIM که از آن با عنوان «توزین در حرکت» یاد می‌شود، وزن و همچنین تصویر ناوگان مشخص می‌‌شود و اگر کامیونی حامل بار بدون بارنامه یا دارای اضافه‌بار باشد، از طریق سیستم پلیس راهور جریمه خواهد شد.

در مورد این طرح و دورنمای آن با احسان خالقی، مشاور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای - امداد خودرو انزلی - به بحث - امداد خودرو انزلی - و گفت‌وگو نشسته‌ایم.

اجرای طرح جریمه هوشمند چه مزیتی نسبت به جریمه‌های سنتی دارد؟ ما یک کشور بسیار وسیع با حدود یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومترمربع وسعت و ۸۰ میلیون جمعیت هستیم. طبعا برای داشتن یک - امداد خودرو انزلی - زندگی ایده‌آل نیاز به جابه‌جایی‌های متعدد داریم، چه جابه‌جایی‌های مربوط به کالا و چه - امداد خودرو انزلی - در رابطه با مسافر.

طبعا این جابه‌جایی‌ها در این وسعت که عمدتا نیز در حمل‌ونقل جاده‌ای اتفاق می‌افتد، باید توسط نظامی مدیریت شود که جزء‌به‌جزء آن را بشناسد و بتواند آن را اصلاح کند و به‌صورت یکپارچه و به‌عنوان یک محصول خوب بیرون دهد.

در زنجیره تامین هم همین‌طور است، به‌عنوان مثال نمی‌توان در تمام کشور گندم کاشت، بنابراین باید محصولات در سطح کشور جابه‌جا شوند، همچنین لزوم توجه به تنوع کالاها، ارزش‌افزوده‌ها و بازارهای جدید، نیاز به جابه‌جایی‌های بیشتر را الزامی ‌می‌کند و طبیعتا این نظام بسیار بزرگ با مقیاسی عظیم، نیاز به یک - امداد خودرو انزلی - نظام توزیع مناسب دارد. در این زمینه کارهایی را در چند سال گذشته شروع کردیم. به‌عنوان مثال در خصوص ایمنی که یکی از خروجی‌های اصلی حوزه حمل‌ونقل است، همچنین راحتی، اطمینان و بهره‌وری.

هر کدام از این چهار بخش را به یک سری اسناد مانند بارنامه متصل کرده‌ایم. در حال‌حاضر تمام عملیات حمل، بیمه شده است، آموزش - امداد خودرو انزلی - رانندگان نیز با جدیت ادامه دارد و یکی - امداد خودرو انزلی - از گلوگاه‌هایی که باید این موارد در آن‌ها کنترل - امداد خودرو انزلی - شوند، بارنامه است.

همچنین دوره‌های مربوط به سلامت و آزمایش‌های پزشکی که حداقل سلامت راننده را برای هدایت - امداد خودرو انزلی - وسیله‌نقلیه تایید می‌کند و موارد دیگر، در بارنامه قید - امداد خودرو انزلی - می‌شود. بنابراین بخش ایمنی و معاینه‌فنی را به بارنامه وصل کرده‌ایم و این ساختار از طریق بارنامه کنترل می‌شود.

از دو سال گذشته، صدور بارنامه به شکل آنلاین انجام می‌شود که کار بسیار بزرگ و پیچیده‌ای بود. هر سال ۲۷ میلیون بارنامه صادر می‌کنیم، یعنی روزی ۸۰‌هزار بارنامه در اقصی نقاط کشور صادر می‌شود.

بارنامه در واقع سند حقوقی کاشف از مالکیت و این سند مانند فاکتور است و ویژگی‌های فاکتور را هم دارد. بنابراین اهمیت بارنامه از این منظر که بتواند تمام مشخصات و معیارهای ایمنی و راحتی را کنترل کند، الزامی است. به‌همین دلیل قانون هم وجود آن را اجباری کرده است.

عملکرد این سامانه به چه شکل است؟ برای انجام یک نظارت جامع سیستم I.F.S - امداد خودرو انزلی - یا سامانه جریمه هوشمند را اجرا کردیم. این سیستم ماشین‌هایی را که بارنامه ندارن، شناسایی و - امداد خودرو انزلی - جریمه می‌کند.

ساختار این سیستم از لحاظ فنی اینگونه است که یک دستگاه W.I.M (توزین در حال حرکت) در کف جاده نصب می‌کنیم که با عبور ماشین از سطح آن ، مشخص می‌شود آیا این - امداد خودرو انزلی - ماشین بار دارد یا خیر، اگر بار نداشته باشد، فقط تردد ثبت می‌شود و از این طریق آمار یک سر خالی را محاسبه می‌کنیم (اکنون تمام آمارگیری‌هایی - امداد خودرو انزلی - که در سطح کشور انجام می‌دهیم، از - امداد خودرو انزلی - این طریق انجام می‌شوند) اما اگر دستگاه - امداد خودرو انزلی - نشان دهد ماشین بار دارد، توسط دوربین پلاک‌خوان که در آن نصب شده است، اطلاعات پلاک آن ماشین ثبت و کنترل می‌شود.

اگر بارنامه داشته باشد و وزن آن درست باشد، ماشین بدون مشکل عبور می‌کند، کد رهگیری می‌گیرد و به این ترتیب نشان می‌دهد صاحب ماشین چه شخصی است و آدرس او کجاست - امداد خودرو انزلی - و ... این سیستم می‌تواند اطلاعات حدود ۱۸ آیتم را در همان لحظه ارسال کند و با داده‌کاوی اطلاعات به‌دست آمده می‌توان میزان جریان تردد را به‌دست آورد.

اگر مشخص شود ماشین حامل بار بارنامه ندارد، چه اقداماتی انجام خواهد شد؟ در این خصوص در حال هماهنگ کردن - امداد خودرو انزلی - با پلیس هستیم تا بتوانیم آن ماشین را جریمه کنیم. به این روش که وقتی شماره پلاک ماشین خوانده و مشخص ‌شود بارنامه نگرفته است، از آنجاکه اطلاعات راننده و شماره همراه او را نیز داریم، به - امداد خودرو انزلی - صاحب وسیله‌نقلیه پیام می‌دهیم، - امداد خودرو انزلی - جریمه شده است.

در حالی که هم‌اکنون این امر به صورت فیزیکی و توسط ماموران پلیس راهور انجام می‌شود اما اتلاف - امداد خودرو انزلی - نیروی انسانی کارآمد، تنش‌های ‌فردی بین رانندگان متخلف و ماموران راهنمایی‌و‌رانندگی، امکان خطاهای انسانی مانند اهمال یا نادیده گرفتن و بروز تعقیب و گریزهایی - امداد خودرو انزلی - که اغلب منجر به شرایط دلهره‌آور و - امداد خودرو انزلی - گاه حادثه می‌شوند، از جمله آسیب‌های اعمال جریمه توسط نیروی انسانی و حضور فیزیکی ماموران است.

به‌عنوان مثال طبق آنچه روی مانیتور روبه‌روی من دیده می‌شود، پلاک یک‌میلیون و ۶۲۸ هزار دستگاه کامیون توسط این سیستم خوانده شده است که از این تعداد، ۸ هزار و ۳۲۹ ماشین تخلف سرعت داشتند و ۷ - امداد خودرو انزلی - هزار و ۴۶۶ ماشین را به پلیس معرفی کرده‌ایم.

اکنون هر ترددی را - امداد خودرو انزلی - در ایران رصد کرده و ثبت می‌کنیم. هر کدام از دایره‌های رنگی روی نقشه یک دوربین - امداد خودرو انزلی - هستند. دایره‌های سبز‌رنگ نشان‌دهنده دوربین‌های در‌حال کار هستند، دایره‌های زرد‌رنگ نشان‌دهنده دوربین‌هایی است که داده‌های آن با تاخیر ارسال می‌شود و دایره‌های قرمز، دوربین‌هایی را نشان می‌دهد که یا هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند - امداد خودرو انزلی - یا خراب هستند.

این - امداد خودرو انزلی - سیستم به سامانه بارنامه وصل شده است و بنابراین تمام ۸۰ - امداد خودرو انزلی - هزار بارنامه‌ای که روزانه در کشور ثبت می‌شوند، در این برنامه مشخص هستند.

تاکنون چند دستگاه - امداد خودرو انزلی - در سطح جاده‌های کشور نصب شده‌اند؟ تاکنون ۳۵ دستگاه از این نوع سیستم در جاده‌ها - امداد خودرو انزلی - نصب شده است. ۶۵ دستگاه دیگر نیز در حال نصب هستند و در نهایت تعداد آنها را به یک‌صد دستگاه می‌رسانیم و با نصب ۱۰۰ دستگاه تقریبا ۷۵درصد از شبکه شریانی را کنترل خواهیم کرد.

در حال‌حاضر اجرای این سیستم را به صورت آزمایشی شروع کردیم و با پلیس در حال بررسی‌های لازم هستیم تا مشکلات را حل و آن را اصلاح کنیم. پلیس نیز - امداد خودرو انزلی - همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته است و امیدواریم با همیاری آنها بتوانیم کار توزین بار را نیز انجام دهیم.‌ به‌عبارت دیگر، در آینده از طریق این سیستم، اضافه تناژ آن را نیز کنترل خواهیم کرد اما در حال‌حاضر فقط برای کنترل - امداد خودرو انزلی - بارنامه استفاده می‌شود.

از لحاظ ساختاری این دستگاه هم‌اکنون وزن کامیون را نشان می‌دهد البته با خطا اما وقتی این ساختار به‌طور کامل نصب شد، - امداد خودرو انزلی - اضافه تناژ را که - امداد خودرو انزلی - بسیار حائز‌اهمیت است، کنترل خواهیم کرد.

سالانه هزاران میلیارد تومان برای روکش جاده‌ها هزینه می‌کنیم و بیش از چند هزار میلیارد تومان خرابی رویه جاده‌ها - امداد خودرو انزلی - ناشی از اضافه تناژی است که - امداد خودرو انزلی - در جاده‌ها وجود - امداد خودرو انزلی - دارد. بار محوری که بر سطح جاده وارد می‌شود، بسیار خطرناک است.

در واقع سرمایه‌های مملکت هستند که از بین می‌روند و - امداد خودرو انزلی - باید مراقب باشیم تا چنین اتفاقی رخ ندهد. طبق تحقیقات انجام‌شده در آمریکا در سال ۱۹۹۵ ثابت شد تخریب جاده با توان چهارم اضافه تناژ ارتباط دارد و برای مثال ۱۰درصد اضافه تناژ به تخریب ۴۵درصدی آسفالت جاده منجر می‌‌شود.

آیا می‌توان زمانی دقیقی را برای نصب کامل این سامانه در سطح کشور مشخص کرد؟ این سیستم فعلا در مسیر قم-کاشان به صورت پایلوت نصب شده است تا نواقص آن برطرف شود. زمانی‌که تکمیل و رفع اشکال شد و سیستم را ارتقا دادیم، در تمام کشور - امداد خودرو انزلی - اجرایی خواهد شد.

تا پایان امسال - امداد خودرو انزلی - تمام مراحل نصب و اجرای این دستگاه‌ها را انجام خواهیم داد و مانعی برای اجرای آن وجود نخواهد داشت. البته این یک‌صد دستگاه که تا پایان سال اجرایی خواهد شد، کل کشور را پوشش نمی‌دهد. برای پوشش کل شبکه شریانی کشور ما به حدود ۱۶۰دستگاه نیاز داریم.

این دستگاه‌ها ساخت داخل هستند یا آن‌ها - امداد خودرو انزلی - را - امداد خودرو انزلی - از خارج می‌کنید؟ این دستگاه کاملا ایرانی - امداد خودرو انزلی - است و شرکت توزین‌الکترونیک با کمک بهترین فارغ‌التحصیلان ایرانی در این زمینه، اجرای آن را به عهده داشته است. این شرکت نصب ۶۵دستگاه را در مناقصه برنده شده است که به این ترتیب تا پایان سال ما - امداد خودرو انزلی - یک‌صد دستگاه را نصب و راه‌اندازی خواهیم کرد.

همان‌طور که گفتم برای تکمیل شبکه شریانی کل کشور نیاز به ۱۶۰عدد از این دستگاه خواهیم داشت اما فعلا نصب یک‌صد دستگاه را در برنامه خود داریم و هنوز برای مابقی آن تصمیمی گرفته نشده است. هزینه هر دستگاه نیز حدود ۸۰۰‌میلیون تومان است.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش اصفهان   -   ماشین بر اصفهان   -   خودرو سوار اصفهان   -   جرثقیل یدک کش اصفهان   -   چرخگیر اصفهان   -   امداد خودرو البرز   -   امداد خودرو سیار البرز   -   خودروبر البرز   -   یدک کش البرز   -   حمل خودرو البرز   -   حمل ماشین البرز   -   کفی البرز   -   کفی خودروبر البرز   -   جرثقیل خودروبر البرز   -   نیسان خودروبر البرز   -   نیسان یدک کش البرز   -   ماشین بر البرز   -   خودرو سوار البرز   -   جرثقیل یدک کش البرز   -   چرخگیر البرز   -   امداد خودرو انزلی   -   امداد خودرو سیار انزلی   -   خودروبر انزلی   -   یدک کش انزلی   -   حمل خودرو انزلی   -   حمل ماشین انزلی   -   کفی انزلی   -   کفی خودروبر انزلی   -   جرثقیل خودروبر انزلی   -   نیسان خودروبر انزلی   -   نیسان یدک کش انزلی   -   ماشین بر انزلی   -   خودرو سوار انزلی   -   جرثقیل یدک کش انزلی   -   چرخگیر انزلی   -   امداد خودرو اهر   -   امداد خودرو سیار اهر   -   خودروبر اهر   -   یدک کش اهر   -   حمل خودرو اهر   -   حمل ماشین اهر   -  آخرين صفحه