نیسان یدک کش اصفهان

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در اصفهان تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08726.html

استارت مسابقه، بسیار هیجان‌انگیز بود و فتل، خیلی سریع مسیر رایکونن را برید و دوباره رهبر رقابت شد. در این میان، مهم‌ترین نکته استارت رقابت، اشتباه لوییس همیلتون بود که باعث شد مکس ورشتپن، خیلی زود از او جلو بیفتد.

۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰

گزارش گرندپری فرمولاوان مجارستان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، سباستین فتل ، راننده فراری، خط یک رقابت را در اختیار داشت و پشت سر او، هم‌تیمی‌اش، کیمی رایکونن و بوتاس و همیلتون، دو راننده مرسدس، استارت - نیسان یدک کش اصفهان - می‌زدند.

[caption id="attachment_201080" align="aligncenter" width="700"]نیسان یدک کش اصفهان مسابقات - نیسان یدک کش اصفهان - گرندپری مجارستان ۲۰۱۷[/caption]

استارت مسابقه، بسیار هیجان‌انگیز بود و فتل، خیلی سریع مسیر رایکونن را برید و دوباره رهبر رقابت شد. در این میان، مهم‌ترین نکته استارت رقابت، اشتباه لوییس همیلتون بود که باعث شد مکس ورشتپن، خیلی زود از او جلو بیفتد.

در پیچ سوم رقابت، ریکاردو اسپین کرد و در رادیو گفت: «یکی به من زد! فکر کنم مکس بود!» خیلی سریع، پرچم زرد بالا رفت تا به وضعیت خودروی ریکیاردو رسیدگی شود.

حرکات آهسته نشان می‌داد که همیلتون، خیلی سریع از دو راننده مرسدس عقب افتاد - نیسان یدک کش اصفهان - اما لاستیک‌های - نیسان یدک کش اصفهان - خودروی ورشتپن، در پیچ سوم کمی قفل کردند و باعث برخورد او و ریکیاردو - نیسان یدک کش اصفهان - و درنهایت، اسپین هم‌تیمی‌اش شد.

راننده استرالیایی شانس آورد که ماشینش بعد از این اسپین، صدمه زیادی ندید. با اینکه قفل - نیسان یدک کش اصفهان - کردن لاستیک‌های ورشتپن، ناخواسته بود اما ریکیاردو حسابی از هم‌تیمی جوان و ریسینگ‌لاین هجومی‌اش، عصبانی بود.

در ادامه، همیلتون خیلی سریع به ورشتپن رسید و رقابتی چرخ‌به‌چرخ با او داشت اما نوجوان ردبولی‌ها کم نیاورد! در این میان، رقابت حساسی نیز بین پرز، آلونسو و ساینتز برای کسب رده ششم به وجود آمده بود که با موفقیت ساینتز به پایان رسید.

ضمنا ورشتپن، جریمه ۱۰ ثانیه‌ای برای برخورد با ریکیاردو دریافت کرد. - نیسان یدک کش اصفهان - بعد از استارت پرهرج‌و‌مرج گرندپری مجارستان، فتل توانست فاصله خود با هم‌تیمی‌اش را به - نیسان یدک کش اصفهان - بیش از دو ثانیه برساند تا شانس پیروزی‌اش، افزایش یابد.

کم‌کم رایکونن نیز از دیگر رقبا فاصله گرفت و فاصله او با بوتاس، به ۵٫۶ ثانیه رسید. دقایقی بعد، رومن گروژان، به‌طرز ناراحت‌کننده‌ای از رقابت کنار رفت. به نظر می‌آید که بخشی از چرخ او دچار صدمه شده است.

اما صحبت‌های فتل در رادیو تیم، شوک بزرگی به بیننده‌ها و هم‌تیمی‌هایش وارد کرد: «وقتی مستقیم حرکت می‌کنم، فرمان به سمت راست تمایل دارد؛ به نظرم این وضع، دارد بدتر می‌شود». کم‌کم همه راننده‌ها به پیت‌استاپ می‌آیند تا لاستیک‌ خودروهایشان را عوض کنند.

وضعیت جالبی در صدر رقابت رخ می‌دهد؛ فتل، خوب نشان نمی‌دهد و رایکونن، تایم‌های سریعی را به نام خود ثبت می‌کند. کیمی، به - نیسان یدک کش اصفهان - دنبال برد این رقابت است اما فتل، تنها امید قهرمانی فراری محسوب می‌شود پس آن‌ها نمی‌خواهند راننده آلمانی‌شان را بی‌دفاع رها کنند و هر کاری برای حفظ - نیسان یدک کش اصفهان - او در عنوان جلودار رقابت، انجام می‌دهند.

در - نیسان یدک کش اصفهان - دور چهل و هفتم، به دستور تیم مرسدس، والتری بوتاس راه را برای همیلتون باز می‌کند تا به رده سوم بیاید و - نیسان یدک کش اصفهان - به دنبال گرفتن کیمی رایکونن باشد؛ همیلتون، دورهای سریعی را ثبت می‌کند.

او فاصله‌اش با فتل را کم می‌کند اما از آ‌ن‌سو، اختلافش با همیلتون نیز به حدود ۱ ثانیه می‌رسد. در حالی که خود رایکونن هم فاصله‌ای در - نیسان یدک کش اصفهان - همین حدود با فتل دارد، از تیمش درخواست می‌کند که اجازه سبقت از فتل را به او بدهند.

فراری در جواب می‌گوید - نیسان یدک کش اصفهان - به فتل گفته‌اند که سریع‌تر حرکت کند و به کیمی می‌گویند با او بماند. همیلتون بهتر و بهتر می‌راند اما رایکونن هم روز خوبی دارد و کم‌کم وارد رنج دی‌آر‌اس - نیسان یدک کش اصفهان - فتل شده است و آماده سبقت گرفتن از او می‌شود.

در پایان مسابقه اما سباستین فتل بود که موفق شد در مجارستان عنوان قهرمانی را کسب و پیش از تعطیلات تابستانی، صدر جدول رقابت‌های ۲۰۱۷ را - نیسان یدک کش اصفهان - حفظ - نیسان یدک کش اصفهان - کند.

سباستین فتل: مسابقه سختی بود

سباستین فتل توانست پیروز مسابقه - نیسان یدک کش اصفهان - فرمولاوان مجارستان ۲۰۱۷ باشد. او توضیح داد که از همان دورهای ابتدایی باید با مشکل کنترل فرمانش کنار می‌آمد تا بتواند چهارمین برد - نیسان یدک کش اصفهان - فصلش را کسب کند.

[caption id="attachment_201079" align="aligncenter" width="700"]نیسان یدک کش اصفهان سباستین فتل[/caption]

فتل از پول پوزیشنی که گرفته بود در استارت حفاظت کرد ولی به دلیل مشکل - نیسان یدک کش اصفهان - کنترل فرمانش زمان را از دست می‌داد و فاصله‌اش با هم‌تیمی‌اش، کیمی رایکونن کم‌تر می‌شد.

فتل این فاصله‌ کم با رایکونن را در تمام - نیسان یدک کش اصفهان - طول مسابقه حفظ کرد و از طرفی آن‌ها توسط لوئیس همیلتون هم تحت فشار بودند؛ همیلتونی که به یک ثانیه‌ای آن‌ها نیز رسید. در نهایت هر دو راننده فراری توانستند فاصله‌شان را حفظ و در بوداپست به مقام اول و دوم دست پیدا کنند.

فتل حالا در جدول قهرمانی ۱۴ امتیاز بیشتر از همیلتون دارد. فتل بیان کرد: «من در آسمان‌ها هستم، واقعا مسابقه‌ سختی بود، شاید این‌طور به نظر نمی‌رسید ولی سه یا چهار دور پس از رفتن ماشین ایمنی سرم خیلی شلوغ شد.

یک چیزی درست نبود، نمی‌دانم - نیسان یدک کش اصفهان - چرا! اما هدایت ماشین به کناره‌ها کشیده می‌شد. به نظر می‌رسید بدتر هم می‌شود، من سعی می‌کردم که از کرب‌ها دور بمانم و از ماشینم حفاظت کنم. واقعا آسان نبود.

به کیمی هم اجازه عبور ندادم، مشخص - نیسان یدک کش اصفهان - بود که می‌توانست سریع‌تر - نیسان یدک کش اصفهان - باشد، من سرعت کافی نداشتم». همچنین فتل درباره‌ مشکل فنی ماشینش گفت: «باید آن را بررسی کنیم. راستش را بخواهید الان که مسابقه را برده‌ایم، دیگر اهمیت ندارد. حس عجیبی داشت چون اساسا داشت ماشین را به چپ می‌برد. شما روی خط مستقیمی حرکت می‌کنید - نیسان یدک کش اصفهان - ولی ماشین مستقیم حرکت نمی‌کند. در پیچ‌های به سمت راست مشکلی نبود ولی در پیچ‌های چپگرد باید به آن عادت می‌کردید. بعد از چند دور عادت می‌شود ولی هرچه‌قدر می‌گذرد، بدتر و بدتر می‌شود و شما باید بیشتر در ذهن خود فکر کنید - نیسان یدک کش اصفهان - که حالا چه - نیسان یدک کش اصفهان - کار کنید. بعد از این مسابقه دیگر مطمئن هستم دلیلی وجود دارد که فرمان مستقیم و به یک سمت جهت نگرفته است».

لوئیس همیلتون: زیر حرفم نمی‌زنم

لوئیس همیلتون پس از آنکه در آخرین دور گرندپری مجارستان جایگاه سوم را به والتری بوتاس پس داد، می‌گوید - نیسان یدک کش اصفهان - زیر حرفش نمی‌زند و به قول خود عمل کرده است.

[caption id="attachment_201075" align="aligncenter" width="494"]نیسان یدک کش اصفهان لوئیس همیلتون[/caption]

پس از پیت‌استاپ‌ها، مرسدس به لوئیس همیلتون اجازه داد تا از هم‌تیمی خود سبقت بگیرد و فرصت حمله کردن به فراری‌ها را داشته باشد. سباستین فتل با فرمان خود به مشکل خورده و در نتیجه کیمی رایکونن را عقب نگه داشته بود.

راننده بریتانیایی مرسدس نتوانست راهی به رده‌های بالاتر پیدا کند و قول داد جایگاه بوتاس را به او برگرداند؛ کاری که او آن را تا انتهای مسابقه به تعویق انداخت تا مکس ورشتپن نتواند جایگاه - نیسان یدک کش اصفهان - هیچ‌یک از - نیسان یدک کش اصفهان - مرسدس‌ها را از چنگ‌شان در بیاورد.

رده چهارمی همیلتون به این معناست که او حالا ۱۴امتیاز با سباستین فتل در جدول قهرمانی فاصله دارد. اما قهرمان سه دوره جهان می‌گوید این چند امتیاز هزینه‌‌ای بوده که او برای پس دادن جایگاه بوتاس به وی پرداخت می‌کرده است.

[gallery link="file" ids="201078,201077,201076"]

همیلتون در پایان مسابقه گفت: «چنین کاری در رقابت قهرمانی سخت است اما من پای حرف خود می‌مانم. گفته بودم که اگر نتوانم از آنها (رایکونن و فتل) سبقت بگیرم، جایگاه را به او پس خواهم داد. کم کردن سرعت به مدت هفت ثانیه کار دشواری است و من نگران واگذار کردن جایگاهم به ورشتپن بودم اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد». همیلتون همچنین از خراب شدن ارتباط رادیویی که باعث شد نتواند زودتر از بوتاس جلو بزند، ناخشنود بود: - نیسان یدک کش اصفهان - «اتفاق خوبی نبود اما در انتها مشکل رفع شد و ما به بهترین شکل آن را مدیریت کردیم. نمی‌دانم چرا فراری‌ها آرام حرکت می‌کردند. فکر می‌کردم می‌خواهند از آسیب دیدن لاستیک‌ها جلوگیری کنند و پس از آن سرعت خود را - نیسان یدک کش اصفهان - بالا می‌برند اما این اتفاق رخ نداد. من سرعت لازم برای رسیدن به فراری‌ها را داشتم اما پشت سر والتری افتاده بودم - نیسان یدک کش اصفهان - و نمی‌توانستم این را به تیم بگویم (مشکل رادیویی). - نیسان یدک کش اصفهان - نمی‌دانم چند دور پشت سر او مانده بودم - نیسان یدک کش اصفهان - اما لاستیک‌های خودرویم فرسوده شدند. پس از پیشی گرفتن از والتری هر کاری می‌توانستم انجام دادم اما پس از - نیسان یدک کش اصفهان - آن‌که پشت چند خودروی لپ‌شده قرار گرفتم و روی تکه‌های لاستیک خارج از پیست رفتم لاستیک‌هایم فرسوده شدند».

بوتاس: از - نیسان یدک کش اصفهان - همیلتون به‌خاطر خوش‌قولی‌اش ممنونم

والتری بوتاس، راننده تیم مرسدس پس - نیسان یدک کش اصفهان - از پایان مسابقه مجارستان و کسب رتبه سوم، - نیسان یدک کش اصفهان - از هم‌تیمی‌اش، لوئیس همیلتون به‌خاطر رفتاری که در پیچ‌های پایانی دور آخر مسابقه از خودش نشان داده بود، تشکر کرد.

همیلتون پس از پیت‌استاپ پشت سر بوتاس وارد پیست شده بود و به دستور تیم، بوتاس اجازه داد همیلتون از وی سبقت بگیرد تا شاید بتواند با فشار روی ماشین، رتبه رانندگان تیم فراری را تهدید کند.

اما همیلتون برای دورهای متعددی پشت ماشین کیمی رایکونن گیر افتاده بود و هیچ راهی برای سبقت‌گیری پیدا نکرد و در - نیسان یدک کش اصفهان - این مدت از بوتاس نیز فاصله گرفته بود اما به هر صورتی که بود، لوئیس به قولش عمل کرد و با کم‌کردن سرعت در پیچ‌های پایانی اجازه داد نه‌تنها فاصله چند ثانیه‌ای خودش و والتری جبران شود، بلکه رتبه سوم والتری را نیز به وی پس داد.

«از لوئیس متشکرم - نیسان یدک کش اصفهان - که به قولش عمل کرد، من برای اینکه بتواند به رانندگان تیم - نیسان یدک کش اصفهان - فراری برسد، مسیر را باز کردم. متاسفانه به‌رغم سرعت بالا و زمان‌های خوبی - نیسان یدک کش اصفهان - که ثبت می‌کردیم، موفق نشدیم دو راننده تیم فراری را از کسب رتبه - نیسان یدک کش اصفهان - اول و دوم باز داریم.

در مورد آغاز - نیسان یدک کش اصفهان - مسابقه هم باید بگویم که شروع متوسطی داشتم، نمی‌توانستم در - نیسان یدک کش اصفهان - پیچ یک برای کسب رتبه حمله کنم و در تعویض دنده از یک - نیسان یدک کش اصفهان - به دو دچار مشکل شدم.

تیم فراری با لاستیک‌های سوپرسافت خیلی قدرتمند به نظر می‌رسید اما - نیسان یدک کش اصفهان - مشکلی که سباستین فتل با ماشینش داشت، مسابقه را هیجان‌انگیز‌تر کرد. من و لوئیس با ارتباط رادیویی مشکل داشتیم و نمی‌دانم ایراد - نیسان یدک کش اصفهان - کار کجا بود.

در مواردی سعی کردم به کیمی نزدیک شوم تا از او سبقت بگیرم اما همه - نیسان یدک کش اصفهان - تلاش‌هایم به در بسته خورد. پس از این بود که تصمیم گرفتیم جای - نیسان یدک کش اصفهان - من و لوئیس عوض شود و لوئیس به جای من برای سبقت‌گیری از کیمی و بعد از آن سباستین تلاش کند.

لوئیس سبقت گرفت و من مشکل جدیدی پیدا کردم، راننده‌هایی که یک دور عقب افتاده بودند، ترافیک بدی درست کرده بودند و فاصله من و لوئیس رفته‌رفته بیشتر می‌شد.

تیم به من قول - نیسان یدک کش اصفهان - داده بود اگر استراتژی تعویض جایگاه من و لوئیس پاسخ ندهد، رتبه من بازگردانده خواهد شد که این اتفاق افتاد و من از این بابت خیلی خوشحال هستم.

فکر نمی‌کنم هیچ هم‌تیمی دیگری به‌جز لوئیس در چنین - نیسان یدک کش اصفهان - موقعیتی که می‌توانست روی سکو برود، - نیسان یدک کش اصفهان - به این شکل به قول خود عمل کند. واقعا از این بابت خوشحال هستم».

با پایان گرندپری مجارستان ۲۰۱۷ ، فاصله امتیازی دو تیم مرسدس و فراری به ۳۹ امتیاز رسید. مرحله بعدی رقابت‌ها، پس از تعطیلات حدود یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

اولين صفحه   -  حمل ماشین اسفراین   -   کفی اسفراین   -   کفی خودروبر اسفراین   -   جرثقیل خودروبر اسفراین   -   نیسان خودروبر اسفراین   -   نیسان یدک کش اسفراین   -   ماشین بر اسفراین   -   خودرو سوار اسفراین   -   جرثقیل یدک کش اسفراین   -   چرخگیر اسفراین   -   امداد خودرو اصفهان   -   امداد خودرو سیار اصفهان   -   خودروبر اصفهان   -   یدک کش اصفهان   -   حمل خودرو اصفهان   -   حمل ماشین اصفهان   -   کفی اصفهان   -   کفی خودروبر اصفهان   -   جرثقیل خودروبر اصفهان   -   نیسان خودروبر اصفهان   -   نیسان یدک کش اصفهان   -   ماشین بر اصفهان   -   خودرو سوار اصفهان   -   جرثقیل یدک کش اصفهان   -   چرخگیر اصفهان   -   امداد خودرو البرز   -   امداد خودرو سیار البرز   -   خودروبر البرز   -   یدک کش البرز   -   حمل خودرو البرز   -   حمل ماشین البرز   -   کفی البرز   -   کفی خودروبر البرز   -   جرثقیل خودروبر البرز   -   نیسان خودروبر البرز   -   نیسان یدک کش البرز   -   ماشین بر البرز   -   خودرو سوار البرز   -   جرثقیل یدک کش البرز   -   چرخگیر البرز   -   امداد خودرو انزلی   -  آخرين صفحه