امداد خودرو بهشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09001.html

ما در نهایت، خودروساز هستیم؛ نباید این را فراموش کنیم. می‌توانیم در ساختن جامعه‌ای بهتر مشارکت کنیم. اما اگر بخواهی جامعه بهتری بسازی، نباید یک خودروساز باشی، باید شخص دیگر باشی: یک سیاستمدار.

۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

کارلوس گون: خودروسازم، نه سیاست‌ مدار

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،کارلوس گون به سبک مدیرها وارد ساختمان می‌شود؛ که در این مورد، یعنی از راه پشت بام. هلی‌کوپتر مسیر کج‌وکوله‌ای را از فراز رودخانه چائو فرایا (رودخانه‌ای بزرگ و مهم در تایلند) پیموده و به سرعت و با سر و صدا از بالای معابد قدیمی و بزرگراه‌های شلوغ و پر از راه‌بندان بانکوک گذشته است تا به هلی‌پد (محل فرود هلی‌کوپتر) هتل پنینسولای بانکوک برسد که به رنگ سبز براق در بام ساختمان در موج حرارت شناور است.کارلوس گون بیرون می‌پرد و به سمت سالن بزرگ «پاریباترا» در طبقه سی‌و هفتم ساختمان راهنمایی می‌شود که مخصوص افرادی است که از راه هوا وارد هتل می‌شوند. - امداد خودرو بهشهر - دکور سالن عبارت است از تصاویر - امداد خودرو بهشهر - قدیمی هوانوردی - امداد خودرو بهشهر - و از مهمانان با نوشیدنی‌های خنک استقبال می‌شود، اما ماندن بیش از حد در اینجا باعث به تعویق افتادن برنامه سفر می‌شود. بنابراین گون به راه می‌افتد. به سمت اتاقش در طبقه پایین می‌رود، به سرعت نهاری می‌خورد و کت و شلوار و کراواتی تازه می‌پوشد و به سمت اتاق کنفرانس می‌رود. اولین بخش برنامه بعدازظهر را شروع می‌کند که جلسه پرسش و پاسخ با چند صد فارغ التحصیل مدارس تجارت در تایلند. برنامه‌ - امداد خودرو بهشهر - سفرش برای این روز به دقت و با علائم و رنگ‌هایی روی نقشه مشخص شده است و اگر گون اندکی - امداد خودرو بهشهر - از آنچه در برنامه خواسته شده، کم و زیاد برود، - امداد خودرو بهشهر - همه‌چیز به‌هم می‌ریزد و در آشفتگی و بی‌نظمی فرو می‌رود. اگر او فقط چند - امداد خودرو بهشهر - دقیقه به هر - امداد خودرو بهشهر - کدام از دستورکارهای صفحه‌ بعدازظهر - امداد خودرو بهشهر - برنامه دیر برسد، تمام آنچه برای آن روز چیده شده، در هم خواهد ریخت و شاید تمام هفته را مختل کند و در نهایت تمام برنامه ماهانه‌اش را تهدید کند. گون در مقام رئیس و مدیرعامل یک اتحادیه چند ملیتی از شرکت‌های خودروسازی شامل گروه رنو-نیسان و شرکت میتسوبیشی (که وی هر سه شرکت - امداد خودرو بهشهر - را در مقام رئیس یا رئیس/مدیرعامل اداره می‌کند) باید از شش ماه تا یک سال جلوتر برای سفرهایش برنامه‌ریزی کند. یک ماه برای او - امداد خودرو بهشهر - عموما عبارت است از یک هفته در فرانسه، یک هفته در ژاپن و دو هفته باقیمانده را بین ایالات متحده آمریکا، مراکش، روسیه، هندوستان یا هر کشور دیگری که شرکت‌هایش در آنجا کارخانه یا دفترهای اجرایی دارند، تقسیم می‌کند. برنامه سفر گون، تخیل را تحریک می‌کند و انسان را وامی‌دارد که به آن - امداد خودرو بهشهر - به چشم یک اثر ارزشمند صنایع‌دستی نگاه کند: انگار این برنامه سفر، پنجره‌ای است رو به حقیقت که جهانی سازی در سال ۲۰۱۷ چگونه چیزی است، زمانی که این جهانی‌سازی بیش از هر زمان دیگر در حال گسترش است و در همان موج‌هایی از عوام گرایی در سراسر جهان در مخالفت با آن به راه افتاده است.

امداد خودرو بهشهر

گون ۶۳ ساله در برزیل متولد شد، در لبنان بزرگ شد و در فرانسه تحصیل کرد. او با غرور، خود - امداد خودرو بهشهر - را شهروند جهان می‌نامد. اما در دوران برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) و دونالد ترامپ، این ادعا ممکن است مغرورانه، خودسرانه و نشانه تعمد به قدیمی بودن - امداد خودرو بهشهر - به نظر برسد. ترزا می نخست وزیر بریتانیا، سال گذشته گفت: «اگر معتقدی که شهروند جهان هستی، شهروند هیچ‌جا نیستی.» این یکی از بی‌شمار ضربه‌هایی بوده که این اواخر به «مرد داووس» (اشاره به شهر داووس سوییس به عنوان مرکز گردهمایی‌های مهم تجاری که پاتوق کارلوس گون است) وارد آمده است. حالا این عنوان برای نخبگانی که مرزها را زیرپا می‌گذارند و ملیت نمی‌شناسند و سالانه به میعادگاه اقتصاد جهانی پرواز می‌کنند، دیگر مثل گذشته خوشایند و دلچسب نیست.گون یکی از ناب‌ترین نمونه‌ها به‌عنوان معرف این گونه از انسان‌هاست. عکس او نزدیک بالای صفحه مربوط به اجلاس داووس در ویکی پدیا و درست زیر عکس بنیانگذار آن قرار دارد. وی - امداد خودرو بهشهر - اصرار دارد که هیچکدام از حمله‌های شدید به این اجلاس را به خود نگرفته و شخصی ندانسته است. اما باورش سخت است، چون در بعضی از حمله‌ها دقیقا شخص وی هدف قرار گرفته بود. اگر - امداد خودرو بهشهر - مسائل سیاسی سال گذشته تاثیری در او برجا گذاشته باشد، موقعی که با گام‌های استوار برای جلسه پرسش و پاسخ به روی صحنه - امداد خودرو بهشهر - می‌رود، نمی‌توان نشانی از آن را در او دید.این‌ها مردمی ازجنس او - امداد خودرو بهشهر - هستند- دانشجویان تجارت، نه سیاست- و - امداد خودرو بهشهر - بیشتر - امداد خودرو بهشهر - سوالاتی که مطرح می‌کنند، - امداد خودرو بهشهر - مانند دوستان قدیمی، آشناست: «چه انگیزه‌ای شما را وامی‌دارد تا شرکت‌‌ها را در چنین شرایط پر کشمکشی اداره کنید؟ چطور توانستید اولین خارجی اداره کننده یک شرکت بزرگ ژاپنی شوید؟ راز جلب اعتماد و وفاداری کارکنان‌تان که از فرهنگ‌های گوناگون هستند، چیست؟» گون به آن‌ها جواب می‌دهد: «سرم به کار خودم است.» حرف آخر این است: تولید، سود، ترقی. تغییر جهات به طور مداوم رخ می‌دهند، اما او یاد گرفته - امداد خودرو بهشهر - است که موارد پریشان کننده ناشی از تفاوت‌های نقاط مختلف جهان - امداد خودرو بهشهر - را مدیریت کند. می‌گوید: «در ژاپن - امداد خودرو بهشهر - مردم مایلند افراد دیگر را حفظ کنند اما - امداد خودرو بهشهر - اگر سرتان به کار خودتان نباشد و به بقیه نگاه کنید، به دردسر می‌افتید. اگر بگویید که «فلانی کارش خوب نیست، اما البته آدم خوبی است، انسان نیکی است، روی پای خودش می‌ایستد»؛‌‌ به توافق می‌رسید.» خیلی زمان نمی‌برد - امداد خودرو بهشهر - که از میان جمعیت پرسش چالش‌برانگیزی مطرح می‌شود: آیا یک مدیر اجرایی امروزی نمی‌تواند کاری بیشتر از آنکه به شعارهایش بچسبد، انجام دهد؟ یک مشاور تجاری - امداد خودرو بهشهر - تایلندی از او می‌خواهد موضوع خودروهای بدون راننده و قابلیت آنها برای کاستن ازراهبندان را به‌عنوان مثال در نظر بگیرد. نیسان در این حوزه پیشرو است و تاکنون مدل سرینا با را با سیستم - امداد خودرو بهشهر - کمکی راننده در ژاپن فروخته است. اما به گفته آن مرد شاید شرکت‌هایی مانند شرکت‌های گون باید پیش از همه آنها را در بانکوک و دیگر شهرهای در حال توسعه معرفی کنند؛ جایی که جهانی‌سازی سریع باعث افزایش حمل‌ونقل و شهرنشینی نیم‌بند و ترافیک کشنده می‌شود. دانش تجارت قراردادی می‌گوید شرکت‌ها باید اول آنها را در جاهایی که زیرساخت‌های پیشرفته دارند، مورد آزمایش قرار دهند. اما چرا گون نباید تمرکز خود را روی مکان‌هایی بگذارد که بهترین نتیجه را از آن‌ها - امداد خودرو بهشهر - می‌توان گرفت؟ آن مرد به گون اصرار می‌کند که «کل جامعه را تغییر بده. دخالت کن!» گون بی‌درنگ این مفهوم ضمنی را که دنیای جهانی‌شده به دخالت یک مدیرعامل خودروسازی نیاز دارد، رد می‌کند. غریزه او را وامی‌دارد که به جای پوزش بلند ‌شود و از جهانی سازی و ازنقش خود در آن دفاع کند. او - امداد خودرو بهشهر - به مرد می‌گوید: «ما در نهایت، خودروساز هستیم؛ نباید این را فراموش کنیم. می‌توانیم در ساختن جامعه‌ای - امداد خودرو بهشهر - بهتر مشارکت کنیم. اما اگر بخواهی جامعه بهتری بسازی، نباید یک خودروساز باشی، - امداد خودرو بهشهر - باید شخص دیگر باشی: یک - امداد خودرو بهشهر - سیاستمدار.» سیاست. او می‌گوید سیاست چیزی است که باید در موردش کار کرد و از اینکه - امداد خودرو بهشهر - هست، فراتر برد.گون می‌گوید یک مرد در موقعیت او دنیا را با خلق فرصت‌‌‌‌‌‌‌هادر شرایط جهانی‌سازی تغییر می‌دهد. او جهانی‌سازی را مثل یک قانون طبیعیِ سودمند می‌داند و جنگ با جهانی‌سازی را مثل اعلام جنگ علیه قانون جاذبه زمین تلقی می‌کند. اما با افزایش شکاف درآمدی میان مدیران و کارگران و کاهش دستمزد رقابت مشاغل تولیدی کشورهای توسعه یافته به علت رقابت، روز به روز جهانی‌سازی طرفداران کمتری - امداد خودرو بهشهر - پیدا می‌کند. گون نمی‌گوید که این آثار ساخته و پرداخته تصورات است و اعتقاد دارد واکنش شدید ممکن است سرانجام منجر به اصلاحاتی شود که نوع بهتر و - امداد خودرو بهشهر - انسانی‌تری از جهانی‌سازی پدید آورد. می‌گوید یقین دارد که هیچ کدام از انتقادها نمی‌توانند حقیقت - امداد خودرو بهشهر - را انکار کنند: هیچ نیرویی در تاریخ نتوانسته است اثر اقتصادی یا اجتماعی بهتری از به جریان انداختن کالا و پول و فرهنگ در - امداد خودرو بهشهر - سراسر جهان به راه بیندازد. برگزیت و انتخاب ترامپ دست‌اندازهای کوچکی در مسیری طولانی هستند. هنگامی که از گون در مورد آسان - امداد خودرو بهشهر - یا دشوار بودن موقعیتش می‌پرسند، می‌گوید: «اگر تازه‌کار بودم، در سال اولی که مدیر عامل شدم، همین رفتاری را نداشتم که الان بعد از شانزده یا هفده سال دارم.» به سرعت مثالی پیدا می‌کند و - امداد خودرو بهشهر - می‌گوید: «وقتی نخست وزیر می را ملاقات کردم، حس کردم آن دفتر - امداد خودرو بهشهر - را خوب می‌شناسم چون قبل از او دیوید کمرون و گوردن براون را در آنجا دیده بودم. من با پنج نخست‌وزیر بریتانیا در همان دفتر ملاقات کرده‌ام. وقتی بعد از بار سوم و چهارم به آنجا برمی‌گردید، دیگر دستپاچه نمی‌شوید.» گون بیشتر خوشحال به نظر می‌رسد تا نگران از پاسخ دادن به - امداد خودرو بهشهر - سوالات پی‌درپی. او ۶۵ ساعت در هفته کار می کند و با درنظر - امداد خودرو بهشهر - گرفتن ۱۲ ساعت که در هواپیمای شرکت سپری می‌کند، این رقم بالاتر هم می‌رود. می‌گوید واقعا نمی‌تواند خود را در دوران بازنشستگی در حال استراحت تصور کند. به - امداد خودرو بهشهر - خاطر همین پیش‌بینی می‌کند که ممکن است به همان اندازه فردیناند پی‌یچ، که تا ۷۸ سالگی رئیس فولکس‌واگن ماند،در دفتر کارش بماند. می‌گوید: «نمی‌خواهم در را پشت سر ببندم و به ماهیگیری یا هر کار دیگری بپردازم.» وقتی از او خواسته شد در مورد سرگرمی‌اش بگوید، کتاب خواندن را انتخاب می‌کند؛ مخصوصا خواندن در مورد امپراتوری رم. می‌گوید: «شیفته‌اش هستم.» و می‌گوید آن زمان با زندگی در قرن بیست‌و یکم شباهت زیادی داشته است و مثال‌های آموزنده‌ای برای یک - امداد خودرو بهشهر - مدیر تجاری امروزی دارد. البته تا آن حد نمی‌رود که خود را جولیوس سزار بداند، اما وقتی از آینده‌ اتحاد رنو-نیسان صحبت می‌کند، از امپراتوری تجاری - امداد خودرو بهشهر - می‌گوید که می‌تواند با توسعه یافتن قدرتش را حفظ کند و شرکت‌های بیشتری به آن اضافه شود - امداد خودرو بهشهر - تا از تمایل طبیعی جهان به سمت تحکیم و رشد حفاظت کند.می‌گوید: «به تاریخ نگاه - امداد خودرو بهشهر - کنید، به همه امپراتوری‌های بزرگ دنیا. امپراتوری رم، یونان - امداد خودرو بهشهر - و عثمانی.» همه آنها وجه اشتراکی داشتند که برای او خیلی جالب است: «کشش اجتناب ناپذیر به سوی جهانی‌سازی نیرویی بود که به آنها قدرت می‌داد و آنها تا وقتی می‌توانستند بر این توسن تاختند. معتقد است که - امداد خودرو بهشهر - او هم با اتحاد رنو-نیسان همان کار را خواهد کرد و می‌گوید: «تا زمانی که لازم - امداد خودرو بهشهر - باشد. تا زمانی که لازم باشد.» کوتاه شده از «بلومبرگ»

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش بندر گز   -   ماشین بر بندر گز   -   خودرو سوار بندر گز   -   جرثقیل یدک کش بندر گز   -   چرخگیر بندر گز   -   امداد خودرو بهاران   -   امداد خودرو سیار بهاران   -   خودروبر بهاران   -   یدک کش بهاران   -   حمل خودرو بهاران   -   حمل ماشین بهاران   -   کفی بهاران   -   کفی خودروبر بهاران   -   جرثقیل خودروبر بهاران   -   نیسان خودروبر بهاران   -   نیسان یدک کش بهاران   -   ماشین بر بهاران   -   خودرو سوار بهاران   -   جرثقیل یدک کش بهاران   -   چرخگیر بهاران   -   امداد خودرو بهشهر   -   امداد خودرو سیار بهشهر   -   خودروبر بهشهر   -   یدک کش بهشهر   -   حمل خودرو بهشهر   -   حمل ماشین بهشهر   -   کفی بهشهر   -   کفی خودروبر بهشهر   -   جرثقیل خودروبر بهشهر   -   نیسان خودروبر بهشهر   -   نیسان یدک کش بهشهر   -   ماشین بر بهشهر   -   خودرو سوار بهشهر   -   جرثقیل یدک کش بهشهر   -   چرخگیر بهشهر   -   امداد خودرو بندرعباس   -   امداد خودرو سیار بندرعباس   -   خودروبر بندرعباس   -   یدک کش بندرعباس   -   حمل خودرو بندرعباس   -   حمل ماشین بندرعباس   -  آخرين صفحه