نیسان یدک کش بهشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09011.html

از دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی به هیجانات بسته شدن سایت ثبتارش‌، نوسانات قیمت یورو در اروپا، زمان تغییر مدل سال خودروهای وارداتی و ... اشاره می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

تاثیرهیجان بسته شدن سایت ثبتارش بر قیمت وارداتی‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، هنوز اما و اگرها در مورد باز - نیسان یدک کش بهشهر - شدن سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی - نیسان یدک کش بهشهر - وجود دارد و با وجود این‌که اعلام می‌شود، سایت به روی نمایندگان رسمی باز شده است اما نمایندگان - نیسان یدک کش بهشهر - واردکنندگان می‌گویند برای ثبت سفارش با مشکل روبه‌رو هستند.

از دیگر سو، با چنین روندی تخمین زده می‌شود قیمت خودروهای وارداتی افزایش چشم‌گیری داشته باشد. از دلایل این موضوع یعنی افزایش قیمت خودروهای وارداتی به هیجانات بسته شدن سایت ثبتارش‌، نوسانات - نیسان یدک کش بهشهر - قیمت یورو در اروپا، زمان تغییر مدل سال خودروهای وارداتی و همچنین شرایط نامناسب ارتباط اقتصادی و سیاسی با برخی - نیسان یدک کش بهشهر - کشورهای حاشیه خلیج فارس اشاره می‌شود.

از دیگر سو، به گفته برخی واردکنندگان نماینده، بیش از ۲۰ روز است که سایت - نیسان یدک کش بهشهر - ثبت‌سفارش واردات خودرو بسته شده و هیچ‌یک از شرکت‌های واردکننده اجازه ثبت خودرو را در این سیستم ندارند.

این موضوع در شرایطی است که لیست مجاز خودروهای سواری به کشور در سایت «ثبتارش» همچنان وجود دارد؛ حال آنکه دی‌ماه سال گذشته به‌دنبال بسته شدن سایت ثبت‌سفارش به روی همه واردکنندگان خودرو، لیست خودروهای مجاز وارداتی نیز از سایت «ثبتارش» حذف شد.

یکی از واردکنندگان - نیسان یدک کش بهشهر - خودرو در این زمینه به خبرنگار ما می‌گوید که وزارتخانه در پاسخ به پیگیری مکرر واردکنندگان درخصوص دلیل این موضوع و زمان فعال‌سازی دوباره سایت ثبت‌سفارش، زمان مشخصی را اعلام نکرده و - نیسان یدک کش بهشهر - دلیل بسته شدن - نیسان یدک کش بهشهر - سایت ثبت‌سفارش را رسیدگی به آمار و ایرادات درون سیستم از یک‌سو و قطع ارتباط سیستم یکپارچه دفتر مقررات - نیسان یدک کش بهشهر - واردات و صادرات با گمرک از سوی دیگر عنوان کرده است.

از دیگر سو، کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرده از بسته شدن سایت ثبتارش و موانعی که - نیسان یدک کش بهشهر - بر سر راه واردکنندگان وجود دارد، بی‌خبر است و انجمن واردکنندگان برای رایزنی حل این موارد به کمیسیون صنایع نامه بنویسند.

در این زمینه یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس دهم و یک کارشناس خودرو در زمینه واردات، گفت‌وگویی با روزنامه «دنیای خودرو» انجام داده است که به شرح زیر می‌آید.

 

عبدالله رضیان ، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم‌ ورود مجلس به ماجرای خودروهای وارداتی

واقعیت این است کمیسیون، اطلاع دقیقی از بستن سایت ثبت سفارش خودرو روی نمایندگی‌های رسمی نداشته است. ولی در بحث واردات خودرو، بهانه‌ای وجود دارد بر مبنای حمایت از صنعت خودروی داخلی و این که واردات باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و درست انجام شود.

مورد بعدی این‌که - نیسان یدک کش بهشهر - واردکنندگانی که در بخش خصوصی هستند آیا به صورت شرکتی که در قالب یک شخصیت حقوقی مطرح است، عمل می‌کنند یا - نیسان یدک کش بهشهر - این‌که اشخاص حقیقی هستند.

در واقع یک تعریف و چارچوب مشخص در این خصوص وجود ندارد، به همین دلیل مجلس اطلاع دقیقی از واردات - نیسان یدک کش بهشهر - خودرو ندارد. از دیگر سو، کسانی که واردکننده هستند تاکنون با کمیسیون صنایع رایزنی نکرده‌اند یا حاضر نشدند جلسه‌ای تشکیل دهند یا نامه‌ای در این خصوص به اعضا بنویسند.

به طور کلی من به‌عنوان نماینده کمیسیون صنایع مجلس دهم اعتقادی به این موضوع ندارم که حتما باید واردات - نیسان یدک کش بهشهر - انحصاری در اختیار گروهی خاص یا به نفع دو شرکت اصلی تولید‌کننده خودروی داخلی باشد‌.

نگاه من این است که حتما باید به این بحث ورود کنیم. بر این اساس - نیسان یدک کش بهشهر - که ظرفیت واردات خودرو را براساس برنامه‌ای که قانون تعیین - نیسان یدک کش بهشهر - کرده‌، تعرفه گمرکی و سایر حقوقی که متعلق به - نیسان یدک کش بهشهر - دولت است، افرادی که می‌توانند این موارد را پرداخت کنند در قالب یک شخصیت حقوقی که بتواند پاسخگوی مصرف‌کننده باشد، پیگیری کنند.

بالاخره وقتی خودرویی وارد می‌شود باید نمایندگی داشته باشد و مصرف‌کننده از خدمات پس از فروش استفاده کند. اما من سیاست‌های وزارت - نیسان یدک کش بهشهر - صنعت، معدن و تجارت را درباره این بخش قبول ندارم. اگر - نیسان یدک کش بهشهر - چنین اتفاقاتی رخ داده، درست نیست و متاسفانه حقی برای کسانی که این مدت در این صنعت کار کرده‌اند، ایجاد شده است.

این‌که ما بخواهیم به طور انحصاری تنها - نیسان یدک کش بهشهر - به یک گروه توجه کنیم و آنها را مبنا قرار دهیم، درست نیست. بنابراین باید مجلس در این خصوص ورود پیدا کند. الان در تعطیلات دو هفته‌ای مجلس هستیم. پس از آن انجمن واردکنندگان باید ماجرا را از کمیسیون پیگیری کند و رایزنی‌های بیشتری با یکدیگر انجام دهند.

سونامی افزایش قیمت خودرو عقیل مصطفایی - کارشناس حوزه خودرو

باید دید شرایط شرکت‌های واردکننده به - نیسان یدک کش بهشهر - چه صورت است. برخی منبع اروپایی و خرید یورویی دارند و در حال حاضر به دلایلی هم قیمت یورو در حال افزایش است.

از دیگرسو، بخشی از این افزایش - نیسان یدک کش بهشهر - قیمت‌ها مربوط به هیجان باز - نیسان یدک کش بهشهر - نبودن سایت ثبتارش است که بر این موضوع تاثیر زیادی دارد. بسته شدن سایت فضا را به سمتی - نیسان یدک کش بهشهر - برد که تا حدودی محدودیت ایجاد ‌شود حتی شرکت‌های رسمی هم نتوانستند از حق قانونی خود - نیسان یدک کش بهشهر - استفاده کنند چون سایت ثبت سفارش به روی نمایندگان رسمی - نیسان یدک کش بهشهر - هم بسته شد لذا در این صورت شرایط متفاوت‌تر می‌شود.

بحث قیمت‌گذاری خودروی وارداتی پارامترهای مختلفی دارد. مثلا هزینه‌های بازاریابی و فروش شرکت‌ها، هزینه‌های پرسنلی و مالی که بانک‌ها به آنها تحمیل می‌کنند (مثل هزینه نقل و انتقال پول؛ چون هنوز نمایندگان غیرمستقیم این مشکل را دارند) بر قیمت‌گذاری تاثیر دارد. من فکر می‌کنم بخشی از این مسائل طبیعی است. البته در چند وقت گذشته افزایش قیمت - نیسان یدک کش بهشهر - تقریبی در برخی برند‌های وارداتی وجود داشت.

به - نیسان یدک کش بهشهر - هرحال دولت قرار بود در برخی موارد تغییراتی - نیسان یدک کش بهشهر - در مالیات‌ها و عوارض‌ها - نیسان یدک کش بهشهر - اعمال کند و چند درصد هم - نیسان یدک کش بهشهر - به قیمت خودرو - نیسان یدک کش بهشهر - اضافه شود، در این صورت رقم بزرگی جا‌به‌جا می‌شود.

از دیگر سو، برخی مواقع هزینه‌هایی که شرکت‌ها متحمل می‌شوند، معمولا قانونی است و باید دید چه میزان هزینه قانونی را شرکت‌ها متحمل می‌شوند تا روی قیمت تمام‌شده خودشان اعمال کنند.

چون نرخ ارز هم تغییر چندانی نکرده مگر همین تغییرات اخیری که روی یورو رخ داده است. معمولا در ماه ژوئن و جولای تغییرات ارزی وجود دارد. چون تعطیلات جهانی است و فصل گرانی - نیسان یدک کش بهشهر - در اروپا به خاطر مسافرت‌ها روی نرخ ارز در ایران هم تاثیر می‌گذارد. بنابراین شرکت‌های واردکننده اگر از طریق - نیسان یدک کش بهشهر - منبع اروپایی خودرو می‌آورند - نیسان یدک کش بهشهر - به طور طبیعی متاثر از تغییرات قیمت یورو هستند.

اگر از طریق منبع آسیایی خودرو وارد می‌کنند، - نیسان یدک کش بهشهر - بخشی از هزینه‌ها به دلیل هیجانات کاذب بازار است. اوایل امسال تولیدکنندگان داخلی به این سمت رفتند که قیمت خودرو افزایش یابد و این هیجان روی - نیسان یدک کش بهشهر - وارداتی‌ها هم موثر بوده است.

طبیعتا هر بار در خودروهای داخلی تغییر قیمتی رخ داده، بر قیمت خودروهای وارداتی هم تاثیر گذاشته چون وارداتی‌ها بخشی از کاری که انجام می‌دهند، تولید داخل است.

اما در مورد سیاست‌های وزارتخانه برای حل مشکلات واردکننده‌ها نیز تاکید می‌کنم سیاست‌های وزارتخانه همیشه به نفع تولیدکننده‌ها - نیسان یدک کش بهشهر - بوده است. در‌صورتی‌که فقط ۵ درصد بازار خودروی کشور سهم وارداتی‌ها بوده و ۹۵ درصد تولید داخل است.

تقریبا در بسیاری از سگمنت‌های تولیدی ما نقطه مشترک نداریم و در بسیاری از بخش‌ها که به تازگی شرکت‌های وارداتی ورود کرده‌اند، واردات وجود دارد. مثل خودروهای مینی‌کراس‌اوور که تولیدکننده‌ها وارد می‌کنند و رقابت در آن وجود دارد.

ولی اگر رقابت وجود داشته باشد و به این بهانه قیمت‌گذاری تولید داخل تغییر کند، روی قیمت وارداتی‌ها هم تاثیر می‌گذارد.

سه مولفه اصلی همیشه برای شرکت‌های واردکننده خودرو وجود دارد - نیسان یدک کش بهشهر - که باعث تغییر قیمت می‌شود؛

اول: نوسانات نرخ ارز که شاهدش هستیم، دوم: تعرفه‌های گمرکی که فعلا ثابت مانده است و سوم: تغییر سیاست‌های بین ایران و برخی کشورهای حوزه خلیج - نیسان یدک کش بهشهر - فارس به‌ویژه امارات زیرا بسیاری از واردکنندگان خودرو - نیسان یدک کش بهشهر - از امارات خودرو وارد می‌کردند و این روزها مراودات اقتصادی و سیاسی ما به‌خاطر حمایتی - نیسان یدک کش بهشهر - که از قطر داریم با امارات چندان مناسب نیست.

اگر قرار باشد کلا با امارات ارتباط - نیسان یدک کش بهشهر - مالی، خودرویی و کالایی نداشته باشیم، این موضوع می‌تواند روی هزینه تمام‌شده خودرو تاثیر بگذارد با این‌که درهم تغییر نکرده است اما از طریق دلار هم اگر مراودات به هم بریزد، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

خبرنگار: سارا غضنفری
اولين صفحه   -  حمل ماشین بهاران   -   کفی بهاران   -   کفی خودروبر بهاران   -   جرثقیل خودروبر بهاران   -   نیسان خودروبر بهاران   -   نیسان یدک کش بهاران   -   ماشین بر بهاران   -   خودرو سوار بهاران   -   جرثقیل یدک کش بهاران   -   چرخگیر بهاران   -   امداد خودرو بهشهر   -   امداد خودرو سیار بهشهر   -   خودروبر بهشهر   -   یدک کش بهشهر   -   حمل خودرو بهشهر   -   حمل ماشین بهشهر   -   کفی بهشهر   -   کفی خودروبر بهشهر   -   جرثقیل خودروبر بهشهر   -   نیسان خودروبر بهشهر   -   نیسان یدک کش بهشهر   -   ماشین بر بهشهر   -   خودرو سوار بهشهر   -   جرثقیل یدک کش بهشهر   -   چرخگیر بهشهر   -   امداد خودرو بندرعباس   -   امداد خودرو سیار بندرعباس   -   خودروبر بندرعباس   -   یدک کش بندرعباس   -   حمل خودرو بندرعباس   -   حمل ماشین بندرعباس   -   کفی بندرعباس   -   کفی خودروبر بندرعباس   -   جرثقیل خودروبر بندرعباس   -   نیسان خودروبر بندرعباس   -   نیسان یدک کش بندرعباس   -   ماشین بر بندرعباس   -   خودرو سوار بندرعباس   -   جرثقیل یدک کش بندرعباس   -   چرخگیر بندرعباس   -   امداد خودرو بوشهر   -  آخرين صفحه