تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01790.html
تحریم

وزارتخانه‎های اقتصادی همچون صنعت، معدن و تجارت نیازمند مدیرانی با دانش بازاریابی و فروش هستند

۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

بی‎توجهی دولت‎ها به دکترین بازاریابی؛مهم‎ترین عامل تاثیرگذاری تحریم‎ها

- تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم -

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یکی از مباحثی پس از خروج - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - خودروسازان بین‎المللی از ایران، بار دیگر به شکلی جدی مطرح شده، آستانه پایین آسیب‎پذیری صنعت خودرو از تحریم‎های خارجی است. در این میان برخی کارشناسان چاره کار را در طراحی و ساخت پلت‌فرم‌های ملی و تولید خودروسازان بزرگ کشور براساس پلت‌فرمی مشترک با پشتوانه زنجیره تامین داخلی می‎دانند اما درمقابل نیز - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - کارشناسانی هستند که طراحی و ساخت پلت‎فرم را مستلزم بازاریابی صادراتی می‎دانند. - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - چراکه دستیابی به پلت‌فرم اختصاصی امری سرمایه‌بر و به‎شدت نیازمند دانش‌فنی است. طبق برآوردهای کارشناسان صنعت خودرو، طراحی و ساخت یک پلت‌فرم با قابلیت تولید انبوه (نه یک مدل دست‎ساز) بالغ بر 1.5میلیارددلار سرمایه نیاز دارد. اما پیش‎نیاز این سرمایه‎گذاری عظیم، نه‎تنها اطمینان از وجود یک زنجیره تامین پایدار برای تامین قطعات پلت‌فرم ملی است بلکه - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - باید از وجود یک بازار فراملی نیز برای کاهش عمر سرشکن سرمایه‌گذاری روی این پلت‌فرم مطمئن بود. چراکه خودروسازی بدون صادرات - چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی - هرگز رشد نخواهد کرد و مصونیتی نیز در برابر تحریم‎های خارجی نخواهد داشت. یکی از مهم‎ترین نقاط ضعف - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - صنعت خودرو ایران در برابر تحریم‎ها، نداشتن تراز ارزی است؛ اگر خودروهایی که با 60درصد داخلی‌سازی تولید می‌شوند، به میزان 20درصد - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - تیراژ تولیدشان صادرات داشتند، خودروسازان با بازگشت تحریم‎ها و جهش نرخ ارز به مشکل ارزی برنمی‎خوردند. در همین خصوص با امیر - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - راکبی، نویسنده مجموعه - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - کتاب‎های بازاریابی و فروش گفت‎وگویی انجام داده‎ایم که در ادامه می‎خوانید.

 یکی از نقاط ضعف صنعت خودرو ایران در برابر تحریم‎ها، رابطه یک‎سویه با صنعت خودرو جهان است. چرا رویکرد صادارتی در صنعت خودرو ما تا این اندازه ضعیف بوده است و در این زمینه عمدتا به یکی، ‎دو بازار در کشورهای همسایه و منطقه - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - محدود بوده‎ایم؟

در روزنامه شما مطلبی خواندم مبنی بر این‌که اگر پژو از ژاپنی‌ها گیربکس اتوماتیک خریداری می‌کنند، در مقابل به - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - آن‌ها موتور دیزل می‌فروشد و برخی تولید‌کنندگان ژاپنی مانند - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - تویوتا برای تولید خودروهای مورد نیاز بازار اروپای خود به پیشرانه‌های دیزل پژو وابسته هستند. در واقع این وابستگی دو‌طرفه باعث می‌شود هیچ‌گاه راهکار تحریم به ذهن یکی از طرفین تجارت خطور نکند. در سطح کلان اقتصاد جهانی روابط اقتصادی آمریکا - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - و چین در این فرمت می‌گنجد و شرکت‌های آمریکایی - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - و چینی در صنایع مختلف به یکدیگر وابستگی متقابل دارند‌!  مهم‎ترین عامل تاثیرگذاری تحریم‎ها بر اقتصاد ایران، همین بی‎توجهی دولت‎ها به دکترین بازاریابی است. درحال‎حاضر - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - بسیاری از مسئولان و متولیان امر تحصیلات دانشگاهی مرتبط با رشته مهندسی و دکترا دارند، درحالی‎که بسیاری از وزارتخانه‎ها و دستگاه‎های دولتی به‎ویژه وزارتخانه‎های اقتصادی همچون صنعت، معدن و تجارت نیازمند مدیرانی با تحصیلات نظیر بازاریابی - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - و فروش هستند. ایران به‌لحاظ - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - شرایط جغرافیایی با کشورهایی همسایه است که هرکدام دارای پتانسیل و ظرفیت‎های متفاوت و متنوعی هستند اما به‌دلیل ضعف در بازاریابی و فروش نتوانسته‎ایم تاکنون به شکل چشمگیری از ظرفیت‎های پیرامون کشورمان استفاده کنیم و در این زمینه همان‎طور که اشاره کردید، محدود عمل کرده‎ایم.

 یکی از مقایسه‎های مرسوم در مورد صنعت خودرو ایران، سنجش عملکرد خودروسازان ایرانی در قیاس با کشورهایی همچون ترکیه و کره است که ورودشان به این صنعت تقریبا با ما همزمان بوده و هم‎اکنون بازارهای جهانی را درنوردیده‎اند. اما در شرایط حاضر که کسب دانش‌فنی و در اختیار گرفتن توان تکنیکی و تجهیزاتی در شرکت‌های قطعه‌ساز دشوار شده است و با مشکل نبود سرمایه‌های نقدی لازم در اقتصاد و صنعت خودرو مواجه‎ایم چه‎گونه می‎توان بازارهای خارجی را هدف گرفت؟

در شرایطی که لایه‎های مختلف تحریم، مسیر تجارت با غرب و کسب تکنولوژی را دشوار کرده و مذاکرات - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - تجاری و خوش‎بینی به مراودات بازرگانی و تکنولوژیکی با اروپا نیز راهی پرمخاطره و پیچیده‎ای است، از یک‎سو می‎توان در انتقال دانش فنی از طریق چینی‎ها جدی‎تر بود و از سوی دیگر باید برای بازارگشایی بیش‌از قبل روی همسایگان ایران متمرکز شد. در اطراف ایران همسایگان ثروتمندی وجود دارند که می‎توان - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - با دغدغه‎های بسیار کمتر تجارت با آن‎ها را گسترده‎تر کرد. حجم اندک معاملات با کشورهایی ثروتمندی نظیر قطر، عراق و ترکیه نشان‎دهنده آن است که ضعف دکترین بازاریابی در دستگاه دیپلماسی ایران همچنان مشهود است. - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - چراکه مراودات مالی و انجام تجارت‎های گسترده در بسترهای - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - مختلف اقتصادی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی با کشورهای همسایه به‎شدت پرسودتر و - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - کم‎حاشیه‎تر از طرف‎های اروپایی و غربی است و درواقع نبود نگرش دکترین بازاریابی - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - باعث شده درجایی وارد مذاکره شویم که بسیار کم‎سود و پرمخاطره است.

 گستره حضور خودروسازان، قطعه‎سازان و حتی تجار خودرو - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - در کشورهای همسایه تا چه - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - اندازه ظرفیت توسعه دارد؟

به‌طور‌کلی، حجم معاملات با کشورهای همسایه ظرفیت دوبرابر شدن دارد؛ ایران باتوجه به ظرفیت‎های بالایی که در حوزه تولید و دانش‌فنی - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - به شکل بالقوه و بالفعل - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - دارد، می‎تواند بخش بزرگی از نیازهای کشورهای همسایه - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - را تامین کند و این اغراق نیست اگر بگوییم ایران می‎تواند نیمی از کشورهای همسایه را از - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - لحاظ تولید و دانش نه‎تنها در حوزه صنایع خودرو و قطعات آن بلکه در حوزه‎هایی نظیر - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - کشاورزی، دارو و خدمات وابسته به خود کند.
 
 این روزها بحث اصلاح قیمت شرکتی خودروها بسیار داغ شده، باتوجه به این‎که قیمت رقابتی یکی از مولفه‎های توفیق در امر صادارت است، آیا - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - می‎توان برای جبران زیان‎دهی خودروسازان همچنان هزینه‎های سربار آن‎ها را در قیمت‎گذاری محصول لحاظ کرد؟

قیمت - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - رقابتی و بازار صادارتی یک بحث دو سویه است. شما نمی‎توانید بدون برخورداری از قیمت رقابتی به بازار صادراتی فکر کنید و در‌عین‌حال بدون داشتن بازار صادراتی نیز قادر به تعریف قیمت رقابتی نخواهید بود. یک شرکت خودروساز باید خودرویی بسازد که قیمت تمام‎شده‎اش رقابتی باشد اما این قیمت وقتی محقق می‎شود که یک‌میلیون دستگاه در سال تولید داشته باشد. خودروسازان ما ظرفیت تولید بالایی دارند اما حدود نیمی از این - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - ظرفیت همواره به‌دلیل معطوف بودن آن‎ها به بازار داخلی خالی مانده است. - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - وقتی خودروسازان ما در شرایط مساعد نیز درمجموع قادر به تولید سالانه بیش‌از - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - 1.5میلیون دستگاه خودرو نیستند، یعنی باید بر دکترین بازاریابی و فروش بیش‎تر تمرکز کنیم. به‎ویژه آن‎که اگر واردات خودرو آزاد شود، تمایل برای خرید خودرو - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - خارجی بسیار افزایش خواهد یافت و دستیابی به قیمت رقابتی حتی برای بازار داخل نیز دشوارتر خواهد شد. بر این اساس حتی اگر صنعت خودرو کشور کاملا به بخش‌خصوصی واگذار شود، بازهم دولت باید براساس یک دکترین مشخص - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - به برنامه‎ریزی‎های کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت برای بازاریابی و فروش روی بیاورد.

 با‌توجه به شرایط پیش‎آمده اهداف مشخص‎شده در سند 1404 در بخش خودرو قابل‌تحقق - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - نخواهد بود. به‌نظر شما چگونه می‎توان رسیدن تیراژ تولید خودرو - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - به 3میلیون دستگاه و صادارت قطعه به 6میلیارد دلار را در افقی دورتر دنبال کرد؟

همان‎طور که گفته شد، دستیابی به این اهداف از طریق تمرکز بر دکترین بازاریابی و فروش در منطقه و در بستر سیاست‎گذاری، برنامه‎ریزی، نظارت، حمایت و پشتیبانی تولید - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - و تجارت ممکن است. یعنی کاری که برخی همسایگان ما اهتمام بیشتری در آن داشته‎اند. به‌عنوان مثال، ترکیه روز‌به‌روز در حال افزایش میزان صادرات خودرو و قطعه به اروپا و آمریکاست. ازسوی‌دیگر قطر برنامه دارد تا سال 2022 با همکاری ژاپن و 9میلیارددلار سرمایه‎گذاری، نخستین خط تولید خودروهای برقی در خاورمیانه را راه‌اندازی کند. این در حالی است که جذب - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - سرمایه‎گذاری داخلی و خارجی برای جذب - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - فناوری‎های نوین و توسعه صادرات در سند چشم‌انداز صنعت خودرو دیده شده بود. بنابراین بهتر است به‎جای فرصت‌سوزی و بهانه‌کردن تحریم‎ها، گفتمان دکترین بازاریابی و فروش را وارد لایه‎های بالای دولت کنیم - تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم - و از نخبگان این حوزه در پست‎های ارشدی نظیر وزیر و معاون وزیر بهره بگیریم.

اولين صفحه   -  شماره تماس خودرو سوار بزرگراه چمران   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه چمران   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه چمران   -   چرخگیر بزرگراه چمران   -   کرایه چرخگیر بزرگراه چمران   -   قیمت چرخگیر بزرگراه چمران   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه چمران   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه چمران   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه چمران   -   خدمات چرخگیر بزرگراه چمران   -   امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه حکیم   -   امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه حکیم   -   خودروبر بزرگراه حکیم   -   کرایه خودروبر بزرگراه حکیم   -   قیمت خودروبر بزرگراه حکیم   -   مبلغ خودروبر بزرگراه حکیم   -   تعرفه خودروبر بزرگراه حکیم   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه حکیم   -   خدمات خودروبر بزرگراه حکیم   -   یدک کش بزرگراه حکیم   -   کرایه یدک کش بزرگراه حکیم   -   قیمت یدک کش بزرگراه حکیم   -   مبلغ یدک کش بزرگراه حکیم   -  آخرين صفحه