تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02112.html
خودروسازان

مهم‌ترین مساله این روزهای صنعت خودرو، موضوع قیمت‌گذاری است که بنابر تصمیماتی همراه با اما و اگر، از دست شورای رقابت خارج‌ و به سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار واگذار شده است.

۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

خودروسازان باید هزینه‌های خود را سبک کنند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  این تصمیم، درمقابل خواسته حداکثری خودروسازان یعنی آزادسازی قیمت خودرو و کشف نرخ - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - در حاشیه بازار، یک پاسخگویی حداقلی محسوب می‌شود. خودروسازان در چندسال گذشته تلاش فراوانی را به خرج دادند تا بتوانند قیمت‌گذاری را از شورای رقابت بگیرند. این در حالی است که آن‌ها خواستار تعیین قیمت در حاشیه بازار هستند اما دولت با این امر موافقت نکرده - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - و تنها نهاد قیمت‌گذار را تغییر داده است. حال باید دید خودرو - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - تا چه اندازه گران خواهد - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - شد و برخورد مشتریان این بازار با رشد دوباره قیمت‌ها چگونه خواهد بود. درهمین‌رابطه، محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و سیدعلی جزایری، استاد دانشگاه در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» به بیان نظرات خود پرداخته‌اند.

 محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران:خودرو باید در حاشیه بازار قیمت‌گذاری شود

 این روزها بحث‌های فراوانی در رابطه با تغییر نهاد قیمت‌گذاری خودرو در گرفته و حتی سازمان حمایت اعلام کرده است در آینده اقدام به قیمت‌گذاری خودرو خواهد کرد. در حالی که شورای - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - رقابت نیز کماکان بر این موضع استوار بوده که براساس قانون وظیفه قیمت‌گذاری خودرو برعهده این نهاد است. درحال‌حاضر به‌نظر شما کدام نهاد باید قیمت‌گذاری را عهده‌دار شود؟
یکی - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - از - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با قیمت‌گذاری خودرو باید به آن اشاره کرد، قیمت‌گذاری دستوری است. شما در هیچ کشوری مشاهده نمی‌کنید نهاد و ارگانی - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - که ازسوی دولت منصوب شده باشد، نرخ محصولی مانند خودرو را تعیین - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - کند بلکه وضعیت عرضه و تقاضا در بازار تعیین‌کننده قیمت است. درحالی‌که در کشور ما نیز در سال‌های قبل قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین می‌شد اما بعد از آن، شورای رقابت براساس وظیفه‌ای که قانون برای آن تکلیف کرده بود، اقدام به قیمت‌گذاری کرد. حال به‌نظر می‌رسد دولت در حال تجدیدنظر در  تصمیم خود پس از چند سال است و ستاد تنظیم بازار وظیفه قیمت‌گذاری را برعهده خواهد گرفت.

 طی این سال‌ها که شورای رقابت قیمت‌گذاری - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - را برعهده داشت، انتقادهای فراوانی به این شورا وارد - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - می‌شد. این انتقادات از دیگاه شما بیشتر شامل چه مواردی است؟
یک طرف این قضیه خودروسازان - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - حضور دارند که معتقدند قیمت‌گذاری دستوری شورای رقابت برای آن‌ها حاصلی جز زیان طی این سال‌ها باقی نگذاشته است و اگر این روند ادامه پیدا کند، با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهند شد. درطرف‌دیگر، مصرف‌کنندگان هستند که آن‌ها نیز اعتقاد دارند خودروهای فعلی بیشتر از ارزش - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - ذاتی خود قیمت‌گذاری می‌شوند و شورای رقابت هر بار که خودروسازان درخواست افزایش قیمت را مطرح می‌کنند، با خواسته آن‌ها موافق می‌کند.

 راه‌حل رفع این گله‌ها چیست؟
بهترین راه‌حل این است که دولت خود را از قیمت‌گذاری خارج کند و این وظیفه را به بازار و مکانیزم عرضه و تقاضا واگذار کند .آن زمان قیمت خودرو براساس این مکانیزم مشخص خواهد شد و تمام انتقادها نیز دیگر موضوعیت نخواهد داشت.

 خودروسازان - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - برای این‌که بتوانند به سوددهی برسند، باید چه اقداماتی را صورت دهند؟
مشکل اساسی آن‌ها بالا بودن هزینه - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - تولید است. در حالی که خودروسازان طی سال‌های گذشته، اقدامات موثری برای کاهش هزینه تولید را آن‌چنان - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - که بایدوشاید انجام نداده‌اند. بنابراین آن‌ها باید واحدهای اقماری و زیرمجموعه خود را که زیان‌ده هستند، واگذار کنند، بهره‌وری تولید خود را افزایش دهند و با به‌کارگیری روش‌های نوین تولید از هزینه‌های تولید خود بکاهند. همچنین هزینه تامین مالی خودروسازان زیاد است و آن‌ها باید از سایر ظرفیت‌های تامین مالی ازجمله بازار - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - سرمایه نهایت استفاده را ببرند تا - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - کمتر دچار مشکل تامین نقدینگی - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - شوند. نیروی انسانی مازاد هم یکی دیگر از هزینه‌های سربار خودروسازان است.

سیدعلی جزایری، استاد دانشگاه:در فضای رقابتی، رغبتی به - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - محصولات داخلی وجود نخواهد داشت

 این روزها شاهد هستیم مرجع قیمت‌گذاری خودرو درحال تغییر است. ارزیابی شما از این تحول چیست؟
در - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - بحث قیمت‌گذاری - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - خودرو، - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - مساله اول این است که خودروساز باید خودرویی بسازد که قیمت تمام‌شده‌اش رقابتی باشد. در حوزه خودروسازی و سواری‌سازی در تمام دنیا همواره عدد یک‌میلیون در سال مطرح است. اگر هر خودروساز قادر به تولید بیش‌از یک‌میلیون دستگاه و نیز فروش بالای یک‌میلیون - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - خودرو - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - در سال باشد، قیمت رقابتی خواهد شد. یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی که در صنعت خودرو گریبان کشور را برای سال‌های طولانی گرفته، این است که ما به‌دلایل مختلف قادر به تولید خودرو با تیراژ بالا نیستیم. - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - د واقع، خودروسازان ما به‌رغم وجود ظرفیت، قادر به تولید تیراژ بیش‌از 1.5‌میلیون دستگاه در سال - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - نبوده‌اند.

برخی کارشناسان معتقدند، قیمت خودرو در کشور ما رقابتی نیست. دلایل این موضوع چیست؟
ظرفیت خودروسازی در کشور - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - وجود دارد و ما یکی از 6 یا 7 خودروساز بزرگ و قدرتمند دنیا به لحاظ ظرفیت تولید هستیم. سایپا و ایران‌خودرو هر دو خودروسازان قدرتمندی از نظر ظرفیت هستند ولی به‌دلایل گوناگون، قادر به تولید این تیراژ به‌جز در مقاطع خاص نبوده و نیستیم. بنابراین قیمت خودرو در کشور ما رقابتی نیست. ازسوی‌دیگر، وقتی قادر به تولید بیش‌از یک‌میلیون خودرو در سال - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - نبوده‌ایم، دیگر قیمت در کشور ما رقابتی نیست. یعنی برای صادرات باید سوبسید اختصاص دهیم و برای خودرو داخلی نیز قیمت‌ها - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - چشمگیر نخواهد بود. این - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - بدان معناست که اگر واردات خودرو آزاد شود، رغبت برای - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - خرید خودرو خارجی به‌مراتب بیش‌از داخلی است، در این شرایط، قیمت‌ها مطلوب نخواهند بود. دلیل اصلی آن نیز هزینه‌های - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - تولید و قیمت تمام‌شده - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - کارخانه در بدو تولید است.

 به‌کارگیری مکانیزم عرضه‌وتقاضا در قیمت‌گذاری خودرو چگونه است؟
یک مساله اساسی در قیمت‌گذاری واقعی، عرضه‌وتقاضاست اما کارخانه‌ها باید سعی کنند در مقابل قیمت تمام‌شده، قیمت واقعی را ارائه دهند تا - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - مردم توان خرید داشته باشند، همچنین این - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - نرخ، رقمی باشد که امکان سودجویی در - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - آن نباشد و مسائل دیگری که  تماما یک بحث اقتصادی هستند.

 درخصوص کمبود نقدینگی خودروسازان، دولت می‌تواند چه اقداماتی را برای جبران انجام دهد؟
 باید به این نکته اشاره کرد که صنعت خودرو ما در گذشته و همچنین حالا بعد از صنعت نفت از نظر ظرفیت، نیروی انسانی و از ابعاد، صنعت بزرگی است و سرمایه‌های مورد نیازش سرمایه‌های کوچکی نیستند. در شرایط و مقطع فعلی، دولت باید تمام مسائل را بازنگری و اولویت‌بندی کند تا مشخص - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - شود - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - با منابع محدود موجود ارزی و ریالی، اولویت ما برای خودرو چیست، در کجا قرار گرفته‌ایم و قصد انجام چه کارهایی  را داریم.  بر این اساس دولت - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - دست - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - به یک برنامه‌ریزی بلندمدت مثلا 50ساله بزند نه یک برنامه حداکثر 5ساله. آن‌گاه در راستای این برنامه، گام‌به‌گام جلو برویم. اگر - تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر - این کار را انجام دهیم، نتایج خوبی خواهیم گرفت، درغیراین‌صورت تصمیمات کوتاه‌مدت و مقطعی راه نجاتی برای خودروسازی ما به‌وجود 
نخواهد آورد.

اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   امداد خودرو بزرگراه صدر   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه صدر   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه صدر   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه صدر   -   تعرفه امداد خودرو بزرگراه صدر   -   شماره تماس امداد خودرو بزرگراه صدر   -   خدمات امداد خودرو بزرگراه صدر   -   امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه صدر   -   خودروبر بزرگراه صدر   -   کرایه خودروبر بزرگراه صدر   -   قیمت خودروبر بزرگراه صدر   -   مبلغ خودروبر بزرگراه صدر   -   تعرفه خودروبر بزرگراه صدر   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه صدر   -   خدمات خودروبر بزرگراه صدر   -   یدک کش بزرگراه صدر   -   کرایه یدک کش بزرگراه صدر   -   قیمت یدک کش بزرگراه صدر   -   مبلغ یدک کش بزرگراه صدر   -   تعرفه یدک کش بزرگراه صدر   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه صدر   -   خدمات یدک کش بزرگراه صدر   -   حمل خودرو بزرگراه صدر   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه صدر   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه صدر   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه صدر   -  آخرين صفحه