تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06025.html

نخستین شرکتی که بعد از برجام وارد ایران شد، دایملر- کرایسلر بود که در بخش خودروهای تجاری قرارداد امضا کرد. درواقع اولین شرکت اروپایی دایملر بود که وارد ایران شد و فعالیتش را شروع کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳

ایران‌ هاب صادرات بنز در منطقه می‌شود

روز گذشته بخش نخست گفت‌وگوی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - غلامرضا رزازی، مدیرعامل شرکت ستاره‌ایران، نماینده خودروهای سواری مرسدس‌بنز در ایران با روزنامه «دنیای‌خودرو» منتشر شد و امروز نیز بخش دوم و پایانی این گفت‌وگو را در ادامه خواهید خواند.

مدیرعامل شرکت ستاره‌ایران در این - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - گفت‌وگو از شرایط تولید دوباره بنز در - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - ایران و وضعیت سرمایه‌گذاری این خودروساز آلمانی در کشور باتوجه به تغییراتی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - که در نظام تعرفه‌ای واردات خودرو انجام ‌شده، وضعیت خدمات پس‌از فروش محصولات بنز در ایران و اینکه تا پایان سال قرار است کدام محصولات بنز وارد کشور شوند، صحبت کرده است.

[caption id="attachment_211079" align="aligncenter" width="700"]تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان ایران‌ هاب صادرات بنز در منطقه می‌شود[/caption]

با توجه به شرایط پیش‌آمده در زمینه واردات خودرو به کشور، شرکت‌های مادر تمایلی به سرمایه‌گذاری در ایران خواهند داشت؟

این نظام تعرفه‌ای اندکی تقاضای این تیپ خودرو را کاهش می‌دهد. همیشه در روابط‌ خود با دایملر- کرایسلر بحث مهمی را که از - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - طرف مقابل می‌شنویم، اقتصادی‌بودن تولید در ایران است. به‌‌روال گذشته به یک محدوده اقتصادی و توجیه‌پذیر رسیده بودیم که خط‌تولید در ایران راه‌اندازی شود.

درحال‌حاضر با وضع تعرفه‌های جدید و افزایش قیمت‌هایی که در بازار - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - ایجاد خواهد کرد، میزان تقاضا اندکی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین لازم است ارزیابی درستی از میزان تقاضای خودروهای موردنظر باتوجه به تعرفه‌های جدید داشته باشیم، در‌صورتی‌که این کار توجیه اقتصادی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - داشته باشد، امیدوار هستیم برای تولید و سرمایه‌گذاری خودروی سواری نیز دایملر- کرایسلر وارد ایران شود.

پیش‌تر دایملر- کرایسلر خط تولید در ایران داشت. حال باتوجه به برخی تخفیف‌ها که برای تولید داخل در نظر گرفته شده، آیا امکان تولید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - خودروهایی را که اکنون با ممنوعیت واردات مواجه شده‌اند، وجود - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - دارد؟

پیش‌تر سری‌E در ایران تولید می‌شد و خوشبختانه هم از کیفیت خوبی برخوردار بودند و هم - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - خریداران از کیفیت آن رضایت - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - داشتند. هیچ تفاوتی به لحاظ کیفیت در مقایسه با ماشین‌هایی که در آلمان تولید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - می‌شدند نیز نداشتیم.

قاعدتا باتوجه به این‌که یک دوره طولانی در این زمینه وقفه داشتیم، نیازمند این هستیم خط تولیدمان را به‌روز کنیم و احتمالا در برخی زمینه‌ها نیازمند تکمیل تجهیزات و به‌روزرسانی هستیم تا خطوط برای تولید آماده شوند.

برای این امر یک کار مهندسی مشترک با - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - دایملر- کرایسلر انجام خواهیم داد و سریعا - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - خط را برای تولید مدل‌های مورد تقاضای بازار با - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - تکنولوژی جدید آماده می‌کنیم.

تجهیز و به‌روزرسانی خط نیاز به چه میزان سرمایه دارد؟

هنوز در این‌باره عدد و رقم - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - استخراج نشده است چون باید کار مهندسی مشترک با تیم مهندسی بنز انجام شود، ولی فکر می‌کنیم رقم قابل‌توجهی نخواهد بود، چون خط وجود دارد، قابلیت تولید نیز فراهم است، - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - بنابراین تنها نیاز به سرمایه‌گذاری تکمیلی خواهیم داشت.

آیا این سرمایه‌گذاری مشترک است یا از سوی ستاره‌ایران انجام خواهد شد؟

درباره مشترک‌بودن این سرمایه‌گذاری باید بر اساس اقتصادی‌بودن این موضوع مذاکره کنیم در غیراین صورت خودمان این کار انجام خواهیم داد.

در مدتی‌که سایت ثبت‌سفارش مسدود بود، ستاره‌ایران متحمل ضرر و زیان شده است؟

درواقع بیشتر فرصت‌ها ازدست‌رفته‌اند و این امر غیراز هزینه‌هایی است - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - که در این شش‌ماه مجموعه شرکت ستاره‌ایران و نمایندگی‌های آن در شهرهای مختلف داشتند.

طبیعتا برخی سرمایه‌گذاری‌ها انجام شده بودند و انتظار بازگشت سرمایه، کسب‌ درآمد و برگشت هزینه‌ها را داشتیم که متاسفانه - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - میسر نشد.

درواقع می‌توان گفت فرصت‌های بازار - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - ازدست‌ رفتند و ما عملا در شش‌ماهه اخیر نتوانستیم از امکاناتی که ایجاد کردیم، بهره‌برداری کنیم. علاوه‌بر این‌ هزینه‌های جاری خودمان را پرداختیم ولی بیشتر از همه این فرصت‌های از دست‌رفته هستند که رقم قابل‌توجهی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - را تشکیل می‌دهند و می‌‌توان گفت این امر - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - فرصت سودآوری و ایجاد درآمد را هم از شرکت ستاره‌ایران و هم از شرکت‌های نماینده سایر - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - برندهای پریمیوم می‌گیرد.

آیا محصولات جدید که سقف قیمتی را رعایت کنند، سفارش‌گذاری شده‌اند‌؟

در‌حال جمع‌بندی فنی برای آپشن‌های محصولات جدید هستیم که طی یک یا دو - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - هفته آینده انجام می‌شود و سفارش‌گذاری‌ هم خواهند شد.

نخستین سری سفا‌رش‌ها چه - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - موقع وارد خواهند شد؟

فکر کنم اواخر امسال بتوانیم تعدادی از آن‌ها را وارد کنیم، ولی قطعی‌شدن آن - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - بستگی به برنامه تولید شریک ما در آلمان دارد، اما فکر کنم در بهار سال آینده واردات محصولات انجام شود.

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که از دو سال پیش قانون‌گذاران و متولیان برآن تاکید بسیاری داشتند، بحث خدمات پس از فروش است. در این حوزه جدیدترین اقداماتی که انجام دادید، چیست؟

در زمینه خدمات بعد از فروش، در فاصله‌ای که عملا با وقفه فروش مواجه بودیم، برگزاری سه دوره آموزشی برای تیم‌های تعمیراتی در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی‌های شهرستان‌ها بود و پرسنل در زمینه آموزش و تکنولوژی جدید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - به‌روز شدند.

همچنین سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزارهای مورد‌نیاز خودرو را از دایملر خریداری کردیم زیرا سیستم‌های قبلی قدیمی بودند و قابل‌استفاده نبودند. خوشبختانه این‌ها خریداری و وارد شدند، همچنین امکان خرید قطعات یدکی را به‌صورت مستقیم و در زمان کوتاه از شرکت مادر فراهم کردیم.

خوشبختانه در شرایطی هستیم که از نظر پوشش - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - تامین قطعات‌یدکی و ارائه خدمات از لحاظ توان و مهارت نیروی انسانی برخورداریم و امکان ارائه بهترین سرویس‌ها را به مشتریانمان داریم. همچنین برای خودروهای هیبرید هم برنامه‌ریزی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - کردیم اما در ابتدا باید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - آمایش و تجهیز انجام شود، این خودروها وارد بازار ایران شده‌اند و در آینده نزدیک به آنها سرویس کامل خواهیم داد.

برای توسعه شبکه‌ هم در‌حال اقدام هستیم، - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - علاوه‌بر ۱۰‌نقطه‌ای که نمایندگی داریم، در چهار مرکز استان دیگر هم در حال انتخاب نماینده هستیم که - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - توسعه شبکه خدمات نیز همراه با بهبود کیفیت خدمات انجام شود.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که اکنون در بازار خودرو اعم‌از - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - تولید یا واردات به‌چشم - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - می‌خورد، بحث رقابت در - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - خدمات پس از - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - فروش و ارائه خدمات نوین است. باتوجه به نوع مشتریانی که این برند دارد، چه خدمت ویژه‌ای را در نظر دارید؟

با‌توجه به محدودیت ایجاد‌شده، در حال برنامه‌ریزی برای برخی خدمات جدید در زمینه فروش و خدمات بعد از - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - فروش هستیم که به تدریج اعلام خواهند شد.

همچنین طی ماه‌های اخیر امکان تامین سوئیچ خودروهای بنز و برنامه‌ریزی سوئیچ‌ها توسط نرم‌افزار‌های خودمان را فراهم کردیم که این موضوع کاهش قابل‌توجهی در هزینه‌های شرکت ایجاد کرد و باعث تسریع کارها شد چراکه دیگر نیازی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - به تامین آن‌ها از - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - آلمان نخواهد بود.

به‌بیان دیگر سوئیچ‌ها را به‌صورت خام دریافت می‌کنیم - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - و همین‌جا برنامه‌ریزی کرده و - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - سوئیچ را برای خودروی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - موردنظرمان - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - تامین می‌کنیم. - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - در این حالت هم زمان کوتاه می‌شود و هم هزینه کاهش پیدا می‌کند.

ضمن اینکه - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - برای خودروهای جدید که با مدل۲۰۱۸ وارد خواهند شد، تامین و سفارش‌گذاری قطعات را انجام می‌دهیم تا خودروهای جدید بدون مشکل و با قطعات یدکی همراه باشند.

خودروهایی که تا آخر سال وارد می‌شوند، چه مدل‌هایی هستند؟

چهار مدل GLA و CLA را ابتدا و بعد هم A و B را در برنامه داریم.

هنوز تعداد آن‌ها مشخص نیست؟

خیر. برای این‌که بتوانیم آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد بازار کنیم، با دایملر در‌حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه سهمی را می‌تواند به‌صورت تحویل فوری به ما بدهد.

یعنی در پایان سال دو مدل قطعی از بنز وارد خواهند شد؟

تعداد آن‌ها مشخص نیست ولی فکر می‌کنم همین دو مدل را تا پایان سال بتوانیم سفارش‌گذاری کنیم.

همان‌طور که اشاره شد بنز سابقه همکاری۷۰ساله در ایران دارد. مطالعه تاریخ صنعت ایران نشان می‌دهد ‌آلمانی‌ها شرکا و همکاران بسیار خوب و مطمئنی برای کشوری مثل ایران بوده‌اند. پس چرا در‌حال‌حاضر با وسواس و سختی وارد ایران می‌شوند؟ به‌عنوان‌مثال در مذاکرات اخیر فرانسوی‌ها به‌راحتی قرارداد بستند، ولی برندهای دیگر مثل بنز یا ب‌ام‌و که با محدودیت مواجه شدند یا فولکس که طول کشید تا قراردادش نهایی شود.

البته نخستین شرکتی که بعد از برجام وارد ایران شد، دایملر- کرایسلر بود که - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - در بخش خودروهای تجاری قرارداد امضا کرد. یعنی درواقع اولین شرکت اروپایی دایملر بود که وارد ایران - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - شد و فعالیتش را شروع کرد، یک‌سال پیش هم برای خودروی سواری قرارداد امضا کرد و امروز آماده همکاری است، بنابراین نمی‌توان گفت دیرتر از بقیه اقدام کرده است.

اما در‌عین‌حال در روابط خود - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - در حوزه‌های مختلف برخی ملاحظات و سختگیری‌های خاص خود را دارد که مشخصه این برند است. درواقع این برند سعی می‌کند با کیفیت خوب وارد بازار شود، تحت شرایط خوبی باشد و - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - اعتماد و اعتباری را که جهانی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - است، حفظ کند و با نادیده‌گرفتن بعضی مسائل و مشکلات، خدشه‌ای به اعتبار برند وارد نشود.

این سخت‌گیری‌ها از جهتی برای ما ایجاب می‌کند تلاش بیشتری کنیم و فعالیت‌های گسترده‌تری داشته باشیم، ولی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - از طرفی هم دلپذیر است، به‌خاطر این‌که این برند باعث - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - افتخار ستاره‌ایران است و سعی می‌کند خود را با اعتبار و افتخار این برند هماهنگ کند.

همانطور که می‌دانید بنز اصولا در ایران به‌مثابه ضرب‌المثل است؛ مثلا می‌گویند فلان چیز مانند بنز کار می‌کند. چه عوامل و پارامترهایی آن را به اینجا رسانده است؟ درواقع اصلی‌ترین پارامتر چیست؟

فلسفه - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - و سیاستی که این شرکت پیروی می‌کند، اولویت کیفیت و سلامت کار است، یعنی - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - این شرکت حتی بر تناسب کار هم تاکید دارد؛ این‌که فعالیتش در چارچوب درست انجام شود و از سلامت و اعتبار برخوردار - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - باشد.

به‌هرحال بنز در زمینه طراحی تکنولوژی‌ها و امکانات جدید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - مختص به خود، بر این اعتبار - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - افزوده است. می‌توان گفت اولویت برای بنز همیشه و در درجه اول کیفیت است تا کمیت و کمیت همیشه در درجه بعدی اهمیت قرار دارد.

این سیاستی است که از ابتدا دنبال شده و امروز هم شعار «بهترین یا هیچ» جزو - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - استراتژی‌های اول این شرکت است. درواقع شعاری را که تبلیغ می‌کند، در همه ارکان فعالیتش نشان می‌دهد و بر همین اساس مجموعه را مدیریت می‌کند.

آفتاب این برند غروب نمی‌کند یعنی در تمام دنیا فعال است. این رسالت سنگین - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - باعث می‌شود بر اعتبار برند بیشتر از هر‌چیزی تکیه کند و تا امروز هم موفق بوده و توانسته است این برنامه را محقق کند.

به نظرشما صنعت خودروی ایران به معنای واقعی کلمه چه موقع صاحب برند خواهد شد؟ برای رسیدن به این هدف چه پیش‌نیازهایی لازم است؟

یک راه این است که صنعتگران داخلی به‌واسطه توسعه یا فعالیت در زمینه تحقیق‌و‌توسعه به این روند سرعت دهند. - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - این امر نیازمند سرمایه‌گذاری است و نیاز به حمایت‌هایی دارد تا در کشور چنین اتفاقی بیفتد.

راه دوم اینکه برندهای معتبر در داخل ایران تولید را شروع کنند و فکر می‌کنم مسیری را که ما با دایملر- کرایسلر از‌پیش شروع کردیم و تلاش می‌کنیم ادامه دهیم، می‌تواند یکی از میان‌برهای رسیدن به صنعت خودرو با توانمندی بالا باشد.

یعنی خودروهایی با تکنولوژی روز در داخل - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - کشور - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - با پشتیبانی و حمایت برندهای معتبر خارجی تولید - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - شوند. برای این کار باید سازوکارهای قانونی و مقررات به‌گونه‌ای باشند که انگیزه لازم را برای شرکت‌هایی که - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - می‌خواهند در ایران فعالیت داشته باشند و آن را توسعه دهند، - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - ایجاد شود.

باید از نظر قوانین و ایجاد انگیزش به‌گونه - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - ای رفتار کنیم که آنها از بازار ایران ناامید نشوند ودر کنار آن به تدریج اشتیاق ورود به بازار ایران را برایشان ایجاد کرده و حمایتشان کنیم.

قطعا دایملر- کرایسلر و امثال این شرکت‌ها - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - برای تولید در ایران با برنامه‌هایی ازجمله داخلی‌سازی بالا متقاعد خواهند شد و به این ترتیب صنعت خودرو در این بخش بومی می‌شود و با انتقال تکنولوژی، زمینه رشد و توسعه‌اش فراهم خواهد شد.

نکته‌ای است که بخواهید اضافه کنید؟

امیدوارم شرایط به سمتی برود که بعد - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - از سپری کردن این مسیر و تنش‌های طولانی، برندهای بزرگ و مطرح را برای ورود به بازار ایران مشتاق کرده و آن‌ها را - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - گام‌به‌گام به تولید و سرمایه‌گذاری در کشور علاقه‌مند کنیم.

امیدوارم مسیر همکاری‌ها - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - و درهای بازشده بسته نشوند و فضا برای توسعه همکاری با برندهای معتبری مانند مرسدس‌بنز که از گذشته در ایران هم سابقه بسیار خوبی داشته و هم به بازار ایران علاقه دارد، فراهم شود. زیرا این شرکت، ایران را بازار خوبی می‌داند و این موضوع می‌تواند زمینه‌ای باشد که ایران را به هاب منطقه‌ای بنز تبدیل کند.

این فرصت و امکان برای ایران وجود دارد که - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - محصولات بنز در اینجا تولید به کشورهای - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - منطقه فروخته شوند، درواقع روند فعلی برعکس شود یعنی به جای این‌که خودرو از کشورهای دیگر به قیمت بالاتر با چند دست گشتن به ایران برسد، - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - این - تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان - مسیر معکوس طی شود.

این موضوع آرزوی غیرممکنی نیست و امکان‌پذیر است. البته اگر در سیاست‌گذاری‌ها و استراتژی‌هایمان این موارد را رعایت کنیم، این امکان به لحاظ صنعت و اعتبار ایران و همچنین ارتباطش با کشورهای منطقه، امکان‌پذیر است.

اولين صفحه   -  شماره تماس خودروبر شهرک اکباتان   -   خدمات خودروبر شهرک اکباتان   -   یدک کش شهرک اکباتان   -   کرایه یدک کش شهرک اکباتان   -   قیمت یدک کش شهرک اکباتان   -   مبلغ یدک کش شهرک اکباتان   -   تعرفه یدک کش شهرک اکباتان   -   شماره تماس یدک کش شهرک اکباتان   -   خدمات یدک کش شهرک اکباتان   -   حمل خودرو شهرک اکباتان   -   کرایه حمل خودرو شهرک اکباتان   -   قیمت حمل خودرو شهرک اکباتان   -   مبلغ حمل خودرو شهرک اکباتان   -   تعرفه حمل خودرو شهرک اکباتان   -   شماره تماس حمل خودرو شهرک اکباتان   -   خدمات حمل خودرو شهرک اکباتان   -   حمل ماشین شهرک اکباتان   -   کرایه حمل ماشین شهرک اکباتان   -   قیمت حمل ماشین شهرک اکباتان   -   مبلغ حمل ماشین شهرک اکباتان   -   تعرفه حمل ماشین شهرک اکباتان   -   شماره تماس حمل ماشین شهرک اکباتان   -   خدمات حمل ماشین شهرک اکباتان   -   کفی شهرک اکباتان   -   کرایه کفی شهرک اکباتان   -   قیمت کفی شهرک اکباتان   -   مبلغ کفی شهرک اکباتان   -   تعرفه کفی شهرک اکباتان   -   شماره تماس کفی شهرک اکباتان   -   خدمات کفی شهرک اکباتان   -   کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   کرایه کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   قیمت کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   مبلغ کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   تعرفه کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   شماره تماس کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   خدمات کفی خودروبر شهرک اکباتان   -   جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   کرایه جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   قیمت جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر شهرک اکباتان   -  آخرين صفحه