تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02084.html

با وجود محبوبیت بالای دو برند هم‌وطن، پورشه موفق شد فروش خوبی را تجربه کند و سهم بازار قابل قبولی را به دست آورد. علاوه‌بر این، پورشه با خودرو پانامرا توربو توانست عنوان گران‌ترین خودرو بازار کشور را نیز با خود یدک بکشد.

۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

مقایسه پورشه کیمن S با آلفارومئ4c کارکرده در رده قیمتی یک‌میلیارد و 200‌میلیون‌تومان

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله -  نزدیک به یک‌دهه پیش شاهد ورود رسمی - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - برند پورشه به بازار کشور بودیم. پیش از این اتفاق، مرسدس و ب‌ام‌و به‌عنوان دو برند دیرینه و شناخته‌شده برای ما ایرانی‌‌ها بازار - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - خودروهای لوکس - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - کشور را قبضه کرده بودند. اما با ورود پورشه به بازار، ماجرا کمی متفاوت شد و ثروتمندان برای کسب یک تجربه جدید، سراغ این برند جدید آلمانی رفتند. با وجود محبوبیت بالای دو برند هم‌وطن، - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - پورشه موفق شد فروش خوبی را تجربه کند و سهم بازار قابل قبولی را به دست آورد. علاوه‌بر این، پورشه با خودرو پانامرا توربو توانست عنوان گران‌‌ترین خودرو بازار کشور را نیز با خود یدک بکشد. این - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - موضوع در میان برند‌های لوکس بسیار مهم است و در میان محصولات پورشه در ایران‌، کیمن S - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - ارزان‌‌ترین خودرویی بود که عرضه می‌شد. البته بر‌خلاف تصور که مدل‌های ارزان، پرفروش‌تر هستند، کیمن‌S فروش بسیار محدودی داشت و اکنون جزو کمیاب‌ترین نسخه‌های پورشه به‌حساب می‌آید. در حال - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - حاضر مدل‌های کارکرده این خودرو بیش از یک‌میلیارد‌تومان قیمت دارند که از این حیث در - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - کنار - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - آلفارومئو 4C - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - در بازار - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - خودروهای دست‌دوم قرار می‌گیرند. امروز در «دنیای‌خودرو» قصد داریم پورشه کیمن S و آلفارومئو 4C را بررسی کرده و با هم مقایسه کنیم. در ادامه بیشتر با این دو کوپه اسپرت آلمانی آشنا خواهید شد.

تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله

تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله

اسپرت‌های موتور میانی

پورشه کیمن و آلفارومئو 4C هر دو - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - در کلاس کوپه‌های دو‌نفری موتور میانی با ابعاد جمع‌و‌جور قرار می‌گیرند، با این حساب باید آنها را رقیب اصلی و مستقیم یکدیگر دانست. کمپانی پورشه خودرو کیمن را بر اساس رودستر  خود یعنی باکستر ساخته است و در اصل کیمن مدل - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - سقف ثابت باکستر به‌حساب می‌آید. این خودرو برای اولین‌بار در سال 2005 یعنی یک سال بعد از معرفی نسل دوم باکستر با چهره‌ای مشابه آن معرفی شد. عرضه این خودرو تا سال 2012 ادامه داشت و در - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - آن سال، هم‌زمان با باکستر وارد نسل جدید خود - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - شد. در‌نهایت نیز پورشه در سال 2016 نسل سوم کیمن را روانه بازار‌های جهانی کرد. برخلاف کیمن که شخصیت کاملا وابسته‌ای به باکستر داشت، کمپانی آلفارومئو، کوپه دو نفری خود را با شخصیت کاملا منحصر به‌فرد نسبت به دیگر مدل‌های محصولاتش طراحی و تولید کرد. آلفارومئو در ابتدا نسخه کانسپت 4C را در نمایشگاه ژنو سال 2011 به - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - نمایش در آورد. دو سال بعد شاهد عرضه نسخه تولید انبوه آن بودیم. البته آلفارومئو در این زمینه کاملا بر‌خلاف پورشه عمل کرد و خودرو 4C اسپایدر را که در اصل نسخه سقف - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - متحرک 4C بود، در سال 2015 معرفی و تولید کرد. در حال حاضر نسل اول - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - 4C همچنان روی خط تولید قرار دارد اما خبر‌های منتشر شده حاکی از آن است که آلفارومئو طی یک سال آینده قصد دارد نسخه کوپه 4C - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - را از خط تولید خارج کند و تنها مدل اسپایدر آن را نگه دارد.
 

هر دو کمیاب

همان‌طور که اشاره کردیم، هم پورشه کیمن و هم آلفارومئو 4C رقیب اصلی و مستقیم به‌حساب می‌آیند اما نه در ایران. چون خودروهای پورشه - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - کیمن - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - S‌ - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - موجود در کشور ما، - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - متعلق به - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - نسل اول از کیمن هستند، اما آلفارمئو 4C رقیب نسل دوم و سوم است و از نظر زمانی با هم در یک رده قرار نمی‌گیرند و کیمن قدیمی‌تر است. اما علت اصلی که باعث شده تا این دو خودرو را با هم مقایسه کنیم رنج - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - قیمت یکسان و اسپرت بودن آن‌هاست. 4C و کیمن S هر دو با استقبال کم و فروش بسیار پایین در بازار کشور مواجه شدند. 
البته این نقطه اشتراک دلیل کاملا متفاوتی دارد. پورشه کیمن S در سال 2012 توسط شرکت معین‌موتور در ایران عرضه شد و آن زمان - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - ارزان‌ترین پورشه‌‌ای بود که امکان خرید آن وجود داشت. کیمن S در محدوده - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - قیمتی 140 تا 165 میلیون‌تومان قرار داشت اما مشتریان باکستر 165 تا 190میلیون‌تومانی را که هم ضعیف‌تر و هم کند‌تر از کیمن - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - S بود، ترجیح می‌دادند. در مقابل، آلفارومئو4C زمان ورود خود به کشور توسط شرکت آلفاموتور با یک برچسب قیمت عجیب و غریب همراه شد که فروش اندک و استقبال پایین را برای آن در پی ‌داشت.

آلفا جذاب‌تر

- تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله -

یکی از عوامل مهم جذابیت خودروهای اسپرت، ارتفاع آنها است. هر چه ارتفاع یک - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - خودرو پایین‌تر باشد، توجه عابران را بیشتر به خود جلب می‌کند. در این زمینه آلفارومئو با 1184‌میلی‌متر ارتفاع جزو کوتاه‌‌‌ترین خودروهای اسپرتی است که می‌توان خریداری - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - کرد. همچنین کیمن S دارای 1306‌میلی‌متر ارتفاع است - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - و در مقایسه با 4C اختلاف قد 122‌میلی‌متری دارد که قابل‌توجه‌ است. 
البته تنها با معیار ارتفاع خودرو - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - نمی‌توان جذابیت آن را سنجید. بنابراین باید گفت 4C از نظر طراحی نیز 8‌سال - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - جدید‌تر از - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - کیمن S بوده و این موضوع کاملا قابل لمس است. چون از آن زمان تا‌کنون دو نسل دیگر از کیمن با - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - ظاهر جدید‌تر معرفی شدند که به مراتب بهتر از نسل مورد نظر هستند. 
از سوی دیگر برند پورشه همیشه طراحی یکنواختی برای محصولات خود داشته که تحول در آن بسیار - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - نامحسوس و محدود است. همین امر باعث می‌شود 4C با استایل منحصر به‌فردی که دارد، بیشتر از کیمن مورد توجه قرار بگیرد؛ به‌خصوص چراغ‌های جلو عجیب و غریب این اسپرت ایتالیایی دارای طراحی کاملا متمایزی است که چهره آن را خاص می‌کند. 

پورشه آپشنال‌تر
 

هنگامی‌که وارد کابین 4C می‌شوید، اسپرت بودن روح این خودرو به‌خوبی قابل مشاهده است. البته تاوان اسپرت بودن این خودرو ایتالیایی به قیمت سلب - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - آرامش و حذف امکانات رفاهی از درون کابین آن تمام شده است. درون کابین این خودرو خبری از امکانات چندان زیاد نیست و تنها می‌تواند به چند آیتم همچون سنسور پارک عقب، سیستم کنترل - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - فشار باد تایر‌ها، چهار حالت رانندگی و ... اشاره کرد. اما ماجرای پورشه کیمن S کاملا متفاوت است. لوکس بودن این خودرو در همان نگاه نخست به درون کابینش مشخص می‌شود. متریال با‌کیفیت و مرغوب در کنار - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - امکانات رفاهی، کیمن S را تبدیل به خودرویی کرده است که شاید بتوان تا حدودی با آن به کار‌های روزمره - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - نیز رسیدگی کرد. فرمان با قابلیت تنظیم برقی - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - و مجهز به سنسور سرعت، سیستم - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ناوبری، سیستم تلفن‌همراه، درگاه USB و iPod، تلویزیون، سیستم صوتی دارای چنجر 6تایی دیسک، سیستم حافظه تنظیم صندلی‌ها، فرمان و آینه‌ها، چرم طبیعی تریم داخلی، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن و تهویه، تنظیم برقی آینه‌‌ها با قابلیت تا‌شوندگی و گرمکن، چرخش نور در پیچ‌ها، روشن و خاموش اتوماتیک چراغ‌ها، سنسور باران، سنسور پارک، سیستم کنترل باد تایر‌ها، کروز کنترل و ... از مهم‌ترین امکانات این - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - اسپرت آلمانی است. در نهایت باید گفت بعید به‌نظر می‌رسد کسی که سراغ یک خودرو تمام‌اسپرت می‌رود، مواردی همچون آرامش و - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - امکانات درون کابین برایش اولویت اول را داشته باشد.

ضربه نهایی آلفا


درنهایت  آلفارومئو هوشمندانه عمل کرده و یک پیشرانه کوچک 4 سیلندر 1.8لیتری در دل 4C تعبیه کرده که - تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله - به لطف پرخوران توربو، 237 اسب‌بخار قدرت و 350‌نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شاید فکر کنید پورشه با 80اسب‌بخار قدرت و 20 نیوتون‌متر گشتاور بیشتر برنده مطلق بازی است اما سخت در اشتباهید. چون پیشرانه بزرگ و سنگین وزن پورشه در کنار آپشن‌های رفاهی، کیمن‌S را دچار اضافه وزن کرده‌اند. 

- تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله -
اولين صفحه   -  شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -   امداد خودرو بزرگراه صدر   -   کرایه امداد خودرو بزرگراه صدر   -   قیمت امداد خودرو بزرگراه صدر   -   مبلغ امداد خودرو بزرگراه صدر   -  آخرين صفحه