کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 02074.html
صنعت خودرو

رئیس شورای رقابت باید به‌عنوان نخستین نفر، پاسخگوی تشدید بحران در صنعت خودرو باشد

۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

پیش‌فروش‌های خودروسازان به دستور دولت بوده است

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، تولید با زیان در هیچ شرکت و فعالیتی توجیه‌پذیر نیست و هیچ مدیری قبول نمی‌کند مجموعه تحت مدیریتش با زیان سنگین و - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - استمرار در این زیان به‌کار ادامه دهد. فرقی نمی‌کند زیان برای - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - یک شرکت و کارگاه با چند کارمند و کارگر باشد یا برای مجموعه بزرگ خودروساز با هزاران کارمند و کارگر که هرروز با امید بسیار برای کار و - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - تولید پا به مجموعه‌ای می‌گذارند که با سیاست‌های اشتباه درحال نابودی آن است.

گزارش عملکرد شش‎ماهه خودروسازان نشان از بحران جدی برای هزاران کارگر و البته برای صنعت خودرو دارد. صنعتی - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - که سالانه بیش‌از یک‌میلیون دستگاه خودرو تولید و حداقل نیاز داخلی را برطرف می‌کند، حالا در ورطه‌ای افتاده که مشمول قانون ورشکستگی است. فشار بر تولید خودرو با زیان، ازسوی هر - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - نهادی که به خودروسازان تحمیل می‌شود، بسیار عجیب و شائبه‌ساز است. اصرار بر تولید خودرو با قیمت سال گذشته در شرایطی که قیمت‌ها تقریبا دوبرابر شده، خودروسازان را به نابودی می‌کشاند. اگر دولت و مجلس و هر نهاد دیگری که اصرار بر تولید خودرو با این شرایط دارند، باید به خودروسازان یارانه بپردازند. چراکه تولید با این قیمت‌ها، شائبه نفع شخصی برای کسانی که با صنعت خودرو مرتبط هستند، ایجاد می‌کند.

در همین زمینه با فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو به گفت‌وگو پرداختیم.

- کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله -

 گزارش شش‌ماهه خودروسازان در حالی منتشر شده است که نشان از زیان هنگفت این شرکت‌ها دارد. این زیان‌ها تا چه اندازه جدی هستند؟
زیان‌های شرکت‌های خودروساز بسیار جدی - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و واقعی است. در همین مدت قیمت ارز سه‎برابر شده - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و تورم کشور به مرز 40 تا 50 درصد رسیده و طبیعی است بهای تمام‎شده تولید خودرو هم افزایش پیدا کند.

فکر می‌کنید دلیل اصلی این زیان‌های چشمگیر آن‌هم در همین - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - مدت کوتاه چیست؟

مدیریت خودروسازی‌ها به‎شدت دولتی است. یعنی تقریبا همه نهادهای کشور در مدیریت صنعت خودرو دخالت و البته در این خصوص سهم دارند. این باعث شده است ساختار مالی معیوبی در این شرکت‌ها ایجاد شود و شرکت‌های خودروساز هزینه‌های عملیاتی و غیرعملیاتی غیراستاندارد داشته - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - باشند. یعنی از هزینه حقوق و دستمزد تا هزینه مالی به‎عنوان مهم‌ترین هزینه‌ها و همچنین نحوه مدیریت منابع مالی و تامین مالی خرید آن‌ها شرایط صحیح و عادی ندارد. این‎که می‌گویند خودروسازان می‌توانند هزینه‌های مالی خودشان را مدیریت کنند، درست نیست. بنابراین تا وقتی که کارخانه‌ها به‎واسطه تمایل شدید دولت‎ها به رفتارهای عوام‌گرایانه، تحت فشار شدید برای پایین‎نگه‎داشتنن - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - قیمت‌ها هستند و تا زمانی که تفاوت وحشتناکی بین قیمت خودرو - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - در کارخانه و بازار وجود دارد، نمی‌توان - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - به - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - بهبود اوضاع امیدوار بود. درحال‎حاضر اصرار غیرقابل درکی ازسوی شورای رقابت، سازمان حمایت و سایر نهادها و ارگان‌ها به‌منظور تغییر نکردن قیمت‌ها وجود دارد. تازمانی‌که این اصرار وجود دارد، زیان خودروسازان‌ هم ادامه پیدا می‌کند. وقتی تثبیت دستوری قیمت با منافع عمومی در تضاد قرار می‎گیرد، این شبهه ایجاد می‌شود شاید - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - وضعیت فعلی برای برخی افراد متضمن انتفاع شخصی است. چرا خودرویی که در بازار با بیش‌از 10میلیون‌تومان اختلاف نسبت‌به قیمت کارخانه به فروش می‌رسد، - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - باید از سوی شرکت خودروساز با قیمت کمتر عرضه شود؟ چه منفعتی در این سیکل معیوب نهفته است که این‎همه اصرار برای حفظ آن وجود دارد؟
 
 چرا این وضعیت ادامه دارد - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - هیچ تغییری در شرایط نمی‌بینیم؟


به‎واسطه مدیریت دولتی که در این خصوص وجود دارد، مدیران شرکت‌های خودروسازی هم انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مربوط به زیان‌هایشان ندارند. اصولا هم پیش‌فروش‌هایی تاکنون انجام شده، - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - به دستور دولت بوده است.

چرا دولت باید با دستور خودروسازان را ملزم به پیش‌فروش خودرو کند؟

برای این‎که از یک‎سو نگران اثرات تورمی آن است و از سوی دیگر می‎خواهد اثبات کند از اثرگذاری تحریم صنعت خودرو کاسته شده و نوسانات بازار هم تقصیر دلالان بوده است و مشکلی وجود ندارد. این‎ها صحبت‌هایی هستند که همواره می‌شنویم و منشأ صحیحی هم ندارد. همین امر باعث شده است خودروسازان پیش‌فروش‌ها را با زیان انجام دهند - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و زیان‌شان گسترده‌تر شود. بدین ترتیب با بحران درحال تشدیدی در این حوزه مواجه هستیم که رئیس شورای رقابت به عنوان اولین نفر باید پاسخگوی آن باشد.

 تولید خودرو با زیان تا کجا ادامه خواهد داشت؟

تولید خودرو تا زمان ورشکستگی کامل شرکت‌ها ادامه خواهد - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - داشت. البته طبق قانون تجارت، شرکت‌های خودروساز همین حالا هم ورشکسته هستند اما این وضعیت تا ورشکستگی مطلق ادامه خواهد داشت. - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - چه منطقی وجود دارد زمانی‌که اختلاف قیمت 50‌درصدی بین بازار و کارخانه وجود دارد، قیمت‌ها با رویه سابق ادامه پیدا کنند؟ وقتی در حال نابودی کارخانه‎ها و صنایع خودرو هستیم، دقیقا با شورای رقابت از چه - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - کسی حمایت می‌کنیم؟

 درخصوص خودروهای وارداتی هم ظاهرا این داستان وجود دارد و همه تلاش‌ها انجام می‌شود که این مساله سامان نگیرد و تقابل - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - حفظ شود...

در خصوص خودروهای - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - وارداتی بحث مابه‌التفاوت ارزی را به میان آورده‎اند و حرف دولت این است که واردکنندگان باید دستورالعمل‎های صادرشده را در قیمت‌گذاری رعایت کنند. یعنی - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - زمانی که به دولت فشار وارد می‌شود، دولت هم این فشار را به بنگاه‌ها منتقل می‌کند. در تفکر نرخ‌گذاری شورای رقابت که هشت‌سال است آن را انجام می‌دهند، چنین چیزی به چشم نمی‌خورد. درحالی‌که این شورا با حضور نمایندگانی از نهادها و ارگان‌های مختلف تشکیل شده و دستور کار آن نیز بسیار - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - در سطح کلانی تعریف شده است اما ظاهرا در بخش‎های مختلف مانند واگذاری‎های بزرگ، قیمت‎گذاری فولاد - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و... تصمیماتش نافذ نبوده و خروجی آن تاکنون فقط قیمت‎گذاری پراید بوده است! یعنی سعی نکرده‌اند فضای کسب‌وکار - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - را اصلاح کنند بلکه تنها قیمت‌گذاری خودروهای زیر 45میلیون‌تومان در دستور کارشان بوده است. هیچ‌وقت آقای شیوا یا پژویان (رؤسای فعلی و سابق شورای رقابت) دنبال رقابتی‎کردن بازار خودرو نبوده‎اند و تنها مساله آن‎ها این بوده که پراید فلان مشکل را داشته است، پس باید از قیمتش کاسته شود. فضای صنعت خودرو ایران به شکل عجیبی مدیریت می‌شود. از این رو، شاهد یک بحران بسیار عمیق هستیم و به راحتی هم صنعت خودرو کمر راست نخواهد کرد.

در این زمینه اوایل سال، طرح ساماندهی بازار خودرو در مجلس مطرح شد اما - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - بعد از مدتی به سکوت رسید و حالا هم با جرح و تعدیل مواجه شده است. در مقابل تغییر قیمت رسمی خودرو هم گفته می‎شود تا اواخر امسال مقاومت‌هایی خواهد بود و قیمتی نیز که در زمستان امسال اعلام خواهد شد، شامل سال 98 هم می‎شود. فکر می‌کنید پشت پرده چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؟

ابتدای صحبت‌ها هم گفتم این همه اصرار در قبال بسیاری موارد جای تعجب دارد. آیا کاغذ روزنامه با ارز4200تومانی به کسی تحویل داده شده است؟ آیا کسی برنج و حبوبات با ارز 4200تومانی تحویل گرفته است؟ وقتی این‎همه فاصله بین قیمتی که گفته می‌شود و - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - قیمتی که دست مردم می‌رسد وجود دارد، - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، بحث انتفاع بخشی است - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - و بحث دیگر اینکه می‌خواهند به‎صورت کلی - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - این صنعت را جمع کنند. تا پایان سال هم قیمت - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - پراید 20میلیون‌تومان بماند، تغییری در قیمت بازار ایجاد نمی‌شود و قیمت‌ها در - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - بازار آزاد پایین نمی‌آید. اصولا چه اصراری داریم شرکت سایپا یا ایران‌خودرو را نابود کنیم. این رفتار همراه با نقص و در تضاد با صنایع به چه منظوری انجام می‌شود؟ اگر خودروسازان به خوبی اداره نمی‌شوند، چرا به بخش خصوصی اجازه مدیریت بر خودروسازان داده نمی‌شود؟ اگر خوب مدیریت می‌شود، چرا اجازه تغییر قیمت‌ها به خودروسازان داده نمی‌شود؟

شرایط شرکت‌های - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - خصوصی را در این - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - شرایط که با تحریم‌ هم مواجه هستیم چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برخی - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - شرکت‌ها قیمت‌ها را متناسب وضعیت بازار افزایش داده‌اند. به هر صورت بسیار - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - خنده‌دار است که دولت از شرکت‌های خودروسازی 2800تومان مابه‌التفاوت - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - دریافت می‌کند و از سوی دیگر فشار می‌آورد به منظور کنترل بازار قیمت‌ها را افزایش ندهند. در شرکت‌های خصوصی البته تا حدی موفق بوده‌اند و توانسته‌اند قیمت‌ها را تصحیح کنند.

با توجه به تحریم‌ها فکر می‌کنید چه بر سر خودروسازان بخش خصوصی خواهد آمد؟ دولتی‌ها که البته همچنان با ضرر به تولید ادامه می‌دهند...

مشکلات داخلی چه در این دوره از تحریم‌ها و چه در دوره قبلی همواره اثرگذاری بیشتری نسبت‌به خود تحریم‌ها داشته و این سوءمدیریت ماست که وضعیت را به اینجا رسانده است. - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - ترامپ از عملکرد ما برای خود اعتبار درست می‌کند. تحریم‌ها این قدر کشنده نیست که سوء‌مدیریت‌ها ما را آزار داده است. در هر - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - صورت ترکیب بدی شکل گرفته است. فشار خارجی و سوءمدیریت داخلی به همراه سرکوب - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - قیمت‌ها همه و همه با هم جمع شده‌اند و تمام تلاش‌هایی را که در این سال‌ها در صنعت - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - خودرو انجام شده است،  زیر سوال برده و - کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله - از بین می‌برد.

اولين صفحه   -  قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه شیخ فضل الله   -   نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات ماشین بر بزرگراه شیخ فضل الله   -   خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه شیخ فضل الله   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه شیخ فضل الله   -   چرخگیر بزرگراه شیخ فضل الله   -  آخرين صفحه