تعرفه ماشین بر حکیمیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04807.html

سه گرایش عمده‌ موجود در دنیای خودروسازی، یعنی شاسی‌بلندها، خودروهای متصل به اینترنت و الکتریکی‌سازی، همگی توسط چین تقویت می‌شوند. از سال 2012 فروش خودروهای سدان در چین ثابت مانده، اما در این مدت فروش شاسی‌بلندها سالانه افزایشی 10میلیونی داشته و حالا نیمی از کل بازار خودرو را به خود اختصاص داده است.

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

سه تیر در یک کمــــان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،در سال 2017 فولکس‌واگن در بریتانیا 208هزارو462دستگاه از محصولاتش را به فروش رساند. این - تعرفه ماشین بر حکیمیه - در حالی است که فروش این کمپانی تنها در ماه دسامبر این سال در چین به 341هزارو888دستگاه رسید. در طول سال گذشته مجموع فعالیت‌های فولکس‌واگن در چین که به این کمپانی و دوجوینت‌ونچر آن - تعرفه ماشین بر حکیمیه - مربوط می‌شود، به تولید 3میلیون‌و‌177هزاردستگاه خودرو منجر شد که این مقدار نیمی از کل تولید فولکس‌واگن را در سال 2017 تشکیل می‌دهد. این مجموع معادل فروش روزانه 8هزارو704دستگاه خودرو است (یعنی در هر 10ثانیه یک خودرو) و به این ترتیب است که فولکس‌واگن به پرفروش‌ترین کمپانی خودرویی در چین بدل شده است. این - تعرفه ماشین بر حکیمیه - مساله همچنین توضیح می‌دهد که چرا هربرت دایس، رئیس هیات‌مدیره گروه خودروسازی فولکس‌واگن گفته است: - تعرفه ماشین بر حکیمیه - «چین تاثیری تعیین‌کننده روی موفقیت راهبرد آینده ما - تعرفه ماشین بر حکیمیه - خواهد داشت.» بزرگی بازار خودرو چین - تعرفه ماشین بر حکیمیه - (سال گذشته 24.2میلیون‌دستگاه خودرو در آن به فروش رسید) و پتانسیل آن برای رشد در آینده توضیح می‌دهد که چرا این کشور نه‌تنها برای فولکس‌واگن بلکه برای اکثر خودروسازان بزرگ به هدف اصلی بدل شده است. تاثیر چین بر صنعت - تعرفه ماشین بر حکیمیه - خودرو سه گرایش عمده‌ موجود در دنیای خودروسازی، یعنی شاسی‌بلندها، خودروهای متصل به اینترنت و الکتریکی‌سازی، همگی توسط - تعرفه ماشین بر حکیمیه - چین تقویت می‌شوند. از سال 2012 فروش خودروهای سدان در چین ثابت مانده، اما در این مدت فروش شاسی‌بلندها سالانه افزایشی 10میلیونی داشته و حالا نیمی از کل بازار خودرو را به خود اختصاص داده است. در همین سال‌ها کمپانی جیلی، تولیدکننده شاسی‌بلند بویو به سومین - تعرفه ماشین بر حکیمیه - تولیدکننده بزرگ در چین بدل شده است. به همین خاطر است که فولکس‌واگن سعی دارد تا سال 2020 طیف محصولات شاسی‌بلند خود را در چین از 3 به 12محصول افزایش دهد. خریداران چینی به‌خاطر پرستیژِ ماشین‌های بزرگ‌تر، به خودروهای شاسی‌بلند روی آورده‌اند (هرچند هنوز هم تعداد قابل‌ملاحظه‌ای خودروی سدان در این کشور به فروش - تعرفه ماشین بر حکیمیه - می‌رسد). شاید همین ذائقه چینی‌ها توضیحی برای این باشد که چرا بسیاری از خودروهای شاسی‌بلندی که مانند توآرگ توسط خودروسازان اروپایی ساخته می‌شوند، از ظاهری پیشتاز برخوردارند که طبق استانداردهای اروپایی جسورانه به‌نظر می‌رسند. رشد خودروهای شاسی‌بلند در - تعرفه ماشین بر حکیمیه - چین، وامدار نسل جوان این کشور است: 65درصد از خودروها در این کشور به کسانی فروخته می‌شوند که برای نخستین بار خودرو خریداری می‌کنند و متوسط سن خریداران خودرو در این کشور 34سال است (متوسط سن خریداران اروپایی - تعرفه ماشین بر حکیمیه - 50سال است). این خریداران جوان‌تر همچنین تقاضای بالایی برای خودروهای متصل به اینترنت دارند: در - تعرفه ماشین بر حکیمیه - چین بیش‌از 350میلیون کاربر تلفن هوشمند وجود دارد و ارزش خریدهای آنلاین در این کشور به بیش از 714‌میلیارد دلار می‌رسد. خریداران جوان چینی همچنین به خرید - تعرفه ماشین بر حکیمیه - ماشین‌های الکتریکی علاقه دارند، اما این گرایش توسط دولت چین و به منظور کاهش آلاینده‌های کربنی تقویت شده است. دولت چین طبق راهبردی که با نام «ساخت چین 2025» دنبال می‌کند، در پی تولید و افزایش سهم بازار خودروهای الکتریکی است. به همین خاطر است که فولکس‌واگن قصد دارد تا سال 2020 با استفاده از پلت‌فرم MEB،10 خودرو الکتریکی‌ را راهی بازار کند. پیش‌بینی فولکس‌واگن این است که تا سال 2025 بیش‌از یک‌میلیون‌دستگاه خودرو تمام‌الکتریکی در سراسر جهان به فروش برساند که 650هزار دستگاه از - تعرفه ماشین بر حکیمیه - آن‌ها در چین به فروش خواهد رفت. استیون پاتوشکا، رئیس واحد تحقیق و توسعه فولکس‌واگن در چین می‌گوید: - تعرفه ماشین بر حکیمیه - «چین شبیه یک انقلاب است. تغییرات سریع و مردمی که برای هم‌گام بودن با فناوری‌های روز خیز برداشته‌اند. در چین هیچ خودرو استیشنی نمی‌بینید و - تعرفه ماشین بر حکیمیه - نسل جوان این کشور یک‌سره به سراغ - تعرفه ماشین بر حکیمیه - شاسی‌بلند‌ها رفته است.» رویکرد سه‌گانه فولکس‌واگن در چین فولکس‌واگن از سال 1984 در بازار خودرو چین حضور دارد و با استفاده از یک رویکرد سه‌گانه توانسته به بزرگ‌ترین خودروساز این کشور بدل شود. این کمپانی نخستین بار با یک جوینت‌ونچر یعنی سایک فولکس‌واگن که در شانگ‌های مستقر بود، وارد چین شد و در - تعرفه ماشین بر حکیمیه - سال 1990 جوینت‌وچر دومی را با نام فاو-فولکس‌واگن در جنوب شرقی شهر چانگچون - تعرفه ماشین بر حکیمیه - به راه انداخت. سومین تیر فولکس‌واگن برای قبضه‌کردن بازار چین تاسیس فولکس‌واگن ایمپورت در پکن - تعرفه ماشین بر حکیمیه - بود. هر یک از سه کمپانی در بازارهای مناطق مختلف فعال - تعرفه ماشین بر حکیمیه - هستند و از خط‌تولید منحصربه‌فردی برخوردارند. یورگن استکمان، رئیس فروش فولکس‌واگن می‌گوید این شرکت تمام تلاش خود را برای برقراری توازن میان دو جوینت‌ونچر می‌کند که تقریبا از نمایندگی‌های فروش یکسانی بهره می‌برند. به همین خاطر است که فولکس‌واگن به‌طور گسترده‌ای در حال توسعه خط‌تولید مدل‌های چینی خود است و به همین علت است که این شرکت از دو شاسی بلند هم‌اندازه و مشابه که فقط در چین به فروش می‌رسند، رونمایی کرده است: زیرا هر یک از آن‌ها توسط یک جوینت‌ونچر - تعرفه ماشین بر حکیمیه - جداگانه عرضه - تعرفه ماشین بر حکیمیه - خواهد شد. اما به گفته استکمان این‌که کدام جوینت‌ونچر چه مدلی عرضه کند، می‌تواند به جارو جنجالی اساسی منجر - تعرفه ماشین بر حکیمیه - شود. با وجود توسعه و رشد کمپانی‌های - تعرفه ماشین بر حکیمیه - خودروسازی چینی، فولکس‌واگن با تکیه بر سابقه درخشان خود سعی دارد در رقابت با تازه نفس‌های چینی جایگاه خود را حفظ - تعرفه ماشین بر حکیمیه - کند. یورگن وولشتاین، رئیس برند فولکس‌واگن در - تعرفه ماشین بر حکیمیه - چین می‌گوید: «تقریبا تمام مردم چین تجربه‌‌ سوارشدن مدل‌های قدیمی ما مانند سانتانا و جیتا را دارند و همین مساله به برند ما پایه و اساسی عاطفی می‌دهد.»
اولين صفحه   -  شماره تماس جرثقیل خودروبر حکیمیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر حکیمیه   -   نیسان خودروبر حکیمیه   -   کرایه نیسان خودروبر حکیمیه   -   قیمت نیسان خودروبر حکیمیه   -   مبلغ نیسان خودروبر حکیمیه   -   تعرفه نیسان خودروبر حکیمیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر حکیمیه   -   خدمات نیسان خودروبر حکیمیه   -   نیسان یدک کش حکیمیه   -   کرایه نیسان یدک کش حکیمیه   -   قیمت نیسان یدک کش حکیمیه   -   مبلغ نیسان یدک کش حکیمیه   -   تعرفه نیسان یدک کش حکیمیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش حکیمیه   -   خدمات نیسان یدک کش حکیمیه   -   ماشین بر حکیمیه   -   کرایه ماشین بر حکیمیه   -   قیمت ماشین بر حکیمیه   -   مبلغ ماشین بر حکیمیه   -   تعرفه ماشین بر حکیمیه   -   شماره تماس ماشین بر حکیمیه   -   خدمات ماشین بر حکیمیه   -   خودرو سوار حکیمیه   -   کرایه خودرو سوار حکیمیه   -   قیمت خودرو سوار حکیمیه   -   مبلغ خودرو سوار حکیمیه   -   تعرفه خودرو سوار حکیمیه   -   شماره تماس خودرو سوار حکیمیه   -   خدمات خودرو سوار حکیمیه   -   جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   چرخگیر حکیمیه   -   کرایه چرخگیر حکیمیه   -   قیمت چرخگیر حکیمیه   -   مبلغ چرخگیر حکیمیه   -  آخرين صفحه