خدمات خودرو سوار حکیمیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 04816.html

سرمایه ‏گذاری قطعه‏ سازان در تولید پلت‌ فرم‏های فرانسوی تعیین تکلیف می‏شود

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

تشکیل کمیته برنامه‏ ریزی برای حفظ رونق صنعت خودرو

به - خدمات خودرو سوار حکیمیه - گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» ، بعد از انتشار بیانیه پژو-سیتروئن مبنی بر تعلیق سرمایه‏ گذاری در ایران به - خدمات خودرو سوار حکیمیه - دنبال سیاست‏های اخیر آمریکا، هیات قطعه‏ ساز فرانسه (FIEV) نیز به - خدمات خودرو سوار حکیمیه - سرعت برنامه سفر خود به ایران را لغو کرد و مدیرعامل این انجمن نیز اعلام کرد به جای سفر به تهران، با اعضای کلوپ ایرانی این لابی در فرانسه جلسه‏ ای تشکیل خواهد شد. به این ترتیب به نظر می‏رسد شرایط فعالیت قطعه‏ سازانی که در این مدت تعاملاتی با شرکت‏های فرانسوی ایجاد و برای تولید خودروهای جدید در کشور سرمایه‏ گذاری کرده بودند و نیز تهدیدها و فرصت‏های ناشی از اتفاقات و تصمیم‏ گیری‏های اخیر، نیاز به بررسی دارد.

[caption id="attachment_214900" align="alignleft" width="345"]خدمات خودرو سوار حکیمیه فرهاد بهنیا[/caption]

تکلیف تضمین فرانسوی ‏ها هنوز مشخص نیست

سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه - خدمات خودرو سوار حکیمیه - ‏های خودرو کشور در گفت‏وگو با «دنیای خودرو» با توضیح این مطلب که قرار بود قرارداد پسابرجامی بسته‌شده با پژو، سفت و سخت و با تضامین کافی باشد، گفت: «با محرمانه نگاه داشتن این قرارداد، هنوز کسی نمی‏داند چه تضامینی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا خودروساز ایرانی، از - خدمات خودرو سوار حکیمیه - این شرکت فرانسوی گرفته شده است. بنابراین اگر ضمانت - خدمات خودرو سوار حکیمیه - کافی از پژو گرفته شده باشد، رفتن فرانسوی‏ها قطعا مهم نخواهد - خدمات خودرو سوار حکیمیه - بود.»

فرهاد بهنیا با بیان این‏که اگر طی این قرارداد، تضمینی از پژو گرفته نشده باشد، با اتفاقات جدید متاسفانه زیان سنگینی به صنعت - خدمات خودرو سوار حکیمیه - خودرو و قطعه ‏سازی کشور وارد خواهد شد، افزود: «تعداد زیادی از قطعه ‏سازان داخلی روی پلت‌فرم‏های مشترک سرمایه‏گذاری کردند، قالب ساختند و - خدمات خودرو سوار حکیمیه - خط‌تولید ایجاد کردند که در صورت نبود تضمین لازم با رفتن پژو همه این‏ها بلاتکلیف باقی - خدمات خودرو سوار حکیمیه - خواهند ماند.» وی در پاسخ به این سوال که با فرض نبود هیچ بندی برای ارائه تضمین از سوی طرف فرانسوی، تکلیف قطعه‏سازانی که در این زمینه سرمایه‏گذاری کرده‏اند چه خواهد شد، اظهار کرد: «به هر حال در این شرایط نمی‏توان دست روی دست گذاشت. باید این امکان به وجود بیاید پلت‌فرم‏هایی را که خودروسازان داخل از قبل در نظر گرفته‏اند به - خدمات خودرو سوار حکیمیه - نحوی جایگزین این پلت‌فرم‏هایی کرد که قطعه‏سازان روی آن‏ها سرمایه‏گذاری کرده بودند.»

نیاز به حمایت واقعی از قطعه‏ ساز داخلی

بهنیا با اشاره به اینکه بدعهدی خودروسازان خارجی دومین بار است که اتفاق می‏افتد، خاطرنشان کرد: «با وجود این، باید از تولیدکننده داخل و قطعه‏سازان به شکل واقعی حمایت شود. به این ترتیب نیاز است درصد مالیاتی که بخش تولید - خدمات خودرو سوار حکیمیه - می‏پردازد، کاهش یابد. کاهش - خدمات خودرو سوار حکیمیه - سهم تامین اجتماعی و لحاظ بخشودگی برای کارفرما در این بخش، تعدیل نرخ بهره‏های بانکی و جلوگیری - خدمات خودرو سوار حکیمیه - از افزایش قیمت مواد اولیه و حتی کاهش قیمت در این بخش، از جمله - خدمات خودرو سوار حکیمیه - حمایت‏های دیگری است که باید از بخش تولید و از قطعه‏سازان کشور انجام شود.»

به گفته این فعال در - خدمات خودرو سوار حکیمیه - حوزه قطعه ‏سازی، اگر این اقدامات توسط مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون صنایع مجلس انجام شود، بخش قابل‌توجهی از سرمایه سرگردان کشور که به دنبال فرصت مناسب برای سرمایه‏ گذاری است، به جای خرید سکه و ارز، به سمت بازار تولید حرکت خواهد کرد و در این بخش - خدمات خودرو سوار حکیمیه - جذب خواهد شد. بهنیا با بیان اینکه ایجاد رونق اقتصادی - خدمات خودرو سوار حکیمیه - بی‏شک نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت، گفت: «شکل‏ گیری چنین فرایندی به بالا رفتن تولید ناخالص ملی - خدمات خودرو سوار حکیمیه - منتهی خواهد شد. همچنین نیاز کشور - خدمات خودرو سوار حکیمیه - به واردات را کاهش داده و متعاقبا فرصت‏های شغلی را افزایش می‏دهد. تنها در این صورت است که می‏توان ادعا - خدمات خودرو سوار حکیمیه - کرد رفتن فرانسوی‏ها بر صنعت خودرو و قطعه‏ سازی کشور تاثیر نمی‏گذارد.»

حضور مشروط قطعه ‏سازان کشور در فرانسه

سخنگوی انجمن قطعه‏سازان ایران با اشاره به اینکه در سال‏های اخیر چندین قرارداد همکاری و جوینت ‏ونچر میان قطعه‏ سازان کشور و فرانسوی‏ها ایجاد شده است، اظهار کرد: «اساسا یکی از پیش‏ نیازهای ورود به فرایند تولید - خدمات خودرو سوار حکیمیه - پلت‌فرم‏های جدید این بود که قطعه‏ سازان داخل حتما با قطعه‏ سازان خارجی مورد تایید پژو یا رنو جوینت شوند. بدین ترتیب، منتفی‏ شدن سفر اعضای انجمن قطعه‏ سازان فرانسوی به ایران اقدامی بی‌معنی بود.»

بهنیا با بیان این‏که این موضوع جای تعجب و تاسف دارد، افزود: «اگر قرار است کارکرد سفر قطعه‏ سازان ایرانی به فرانسه نیز فقط معارفه و شناخت باشد، بهتر - خدمات خودرو سوار حکیمیه - است قطعه‏ سازان ایرانی در آن شرکت نکنند. اما در صورتی که در این جلسه قرار باشد در مورد چگونگی پرداخت خسارت به تولیدکنندگان ایران - خدمات خودرو سوار حکیمیه - صحبت شود یا توافق شود که حتی با - خدمات خودرو سوار حکیمیه - اعمال تحریم‏های اقتصادی، هنوز قطعات فرانسوی به ایران بیاید، آن زمان این جلسه می‏تواند مفید باشد. بنابراین قطعه‏ سازان ایرانی پیش از رفتن به فرانسه، باید در جریان دستور جلسه انجمن قطعه‏سازان این کشور قرار بگیرند و با توجه به محتویات آن، در‌مورد حضور در جلسه تصمیم بگیرند.»

به گفته وی، این حق باید برای فعالان صنعت خودروی ایران محفوظ باشد که به صورت حقوقی این اقدام خودروسازان و - خدمات خودرو سوار حکیمیه - قطعه‏سازان فرانسوی را پیگیری کنند.

تبدیل تهدید به فرصتی برای ارتقای کیفیت

بهنیا در زمینه میزان انتقال تکنولوژی و فن‏آوری تولید در سال‏های بعد از برجام نیز گفت: «تعدادی از قطعه‏ سازان که - خدمات خودرو سوار حکیمیه - زود اقدام کردند، - خدمات خودرو سوار حکیمیه - موفق - خدمات خودرو سوار حکیمیه - به انتقال برخی از خطوط تولید به داخل کشور شدند اما برای تولید یک خودرو باید حلقه‏های متصل زیادی وجود داشته باشد که نبود هرکدام از این حلقه‏ ها به بلاتکلیف ماندن این سرمایه‏ گذاری‏ها منتهی خواهد شد.»

وی با بیان این‏که با رویکرد متفاوت و خوشبینانه، می‏توان این شرایط را برای ارتقا و بهبود کیفیت تولید داخل مناسب دانست، اظهار کرد: «لازم است در اقدامی سریع، کمیته ‏ای تشکیل شود که در آن برنامه فعالان صنعت خودرو و قطعه‏ - خدمات خودرو سوار حکیمیه - سازی برای افزایش کیفیت محصولات داخلی در نبود خارجی‏ها مشخص و اعلام شود. این تنها راهکاری است که می‏تواند بازار خودرو کشور را پررونق نگاه دارد.»

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش حکیمیه   -   کرایه نیسان یدک کش حکیمیه   -   قیمت نیسان یدک کش حکیمیه   -   مبلغ نیسان یدک کش حکیمیه   -   تعرفه نیسان یدک کش حکیمیه   -   شماره تماس نیسان یدک کش حکیمیه   -   خدمات نیسان یدک کش حکیمیه   -   ماشین بر حکیمیه   -   کرایه ماشین بر حکیمیه   -   قیمت ماشین بر حکیمیه   -   مبلغ ماشین بر حکیمیه   -   تعرفه ماشین بر حکیمیه   -   شماره تماس ماشین بر حکیمیه   -   خدمات ماشین بر حکیمیه   -   خودرو سوار حکیمیه   -   کرایه خودرو سوار حکیمیه   -   قیمت خودرو سوار حکیمیه   -   مبلغ خودرو سوار حکیمیه   -   تعرفه خودرو سوار حکیمیه   -   شماره تماس خودرو سوار حکیمیه   -   خدمات خودرو سوار حکیمیه   -   جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   کرایه جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   قیمت جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   خدمات جرثقیل یدک کش حکیمیه   -   چرخگیر حکیمیه   -   کرایه چرخگیر حکیمیه   -   قیمت چرخگیر حکیمیه   -   مبلغ چرخگیر حکیمیه   -   تعرفه چرخگیر حکیمیه   -   شماره تماس چرخگیر حکیمیه   -   خدمات چرخگیر حکیمیه   -   امداد خودرو درازشیب   -   کرایه امداد خودرو درازشیب   -   قیمت امداد خودرو درازشیب   -   مبلغ امداد خودرو درازشیب   -   تعرفه امداد خودرو درازشیب   -   شماره تماس امداد خودرو درازشیب   -  آخرين صفحه