به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، دومین نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب، محل برگزاری نخستین تالار گفتوگویی بود که در قالب پنجمین همایش بینالمللی صنعت خودروی ایران برگزار شد. شرکتکنندگان در این تالار گفتوگو، اعضای هیاتمدیره انجمن قطعهسازان، نمایندگان شرکتهای خودروسازی، مدیران ایدرو و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بودند.
تعرفه ماشین بر قلهک برای شما در کمترین زمان
[caption id="attachment_207188" align="aligncenter" width="700"] نخستین تالار گفتوگوی - تعرفه ماشین بر قلهک - پنجمین همایش بینالمللی صنعت خودروی ایران[/caption]هدف از برگزاری این تالار گفتوگو، مذاکره درمورد «نقشآفرینی زنجیره تامین در ارائه محصولات جدید به بازار» بود. در این نشست ضمن - تعرفه ماشین بر قلهک - تاکید بر حضور قطعهسازان بهعنوان یکیاز شرکای استراتژیک و قابلتامل در صنعت خودرو، به نزدیک کردن قطعهسازان به فضای حرفهای رقابتپذیری بهعنوان یکیاز محورهای همایش بینالمللی خودرو نیز اشاره شد.
تعرفه ماشین بر قلهک مخصوص شما
همچنین در ادامه، وضعیت فعلی و پیشرو و آینده زنجیرهتامین در شرایط جدید موردبحث و تبادلنظر حاضران در این - تعرفه ماشین بر قلهک - نشست قرار گرفت. یزدانبخش از انجمن قطعهسازان، در ابتدا از الزام تکوین خودرو سخن گفت و فضای کسبوکار خودروسازی را در کشور اتریش مثال زد که بدون وجود برند ملی، سالانه - تعرفه ماشین بر قلهک - ۱۰میلیاردیورو صادرات صنعتی، قطعهسازی - تعرفه ماشین بر قلهک - و خدمات مهندسی خودرو و ۹ونیم میلیاردیورو واردات - تعرفه ماشین بر قلهک - خودرو - تعرفه ماشین بر قلهک - دارد.
تعرفه ماشین بر قلهک با تنوع بسیار
وی افزود: بنابراین اتریش سالانه ۵۰۰میلیون یورو فضای کسبوکار مثبت دارد. این مثال اهمیت قطعهسازی را حتی بدون وجود برند ملی نشان میدهد. در چشمانداز ۱۴۰۴ ذکر شده است که باید سالانه ۳میلیوندستگاه تولید و یکمیلیون دستگاه صادر شود.
آیا درباره تعرفه ماشین بر قلهک سوال دارید؟ از ما بپرسید
بنابراین حداکثر طی ۸سال آینده کشور ما باید یکمیلیون دستگاه از خودروهایی را که امروز در حال توسعه و - تعرفه ماشین بر قلهک - طراحی پلتفرم آن هستیم به کشورهای خارجی صادر کند. انتخاب مسیری برای رسیدن به این هدف، برعهده خودروساز است که باید تصمیم بگیرد چه پلتفرمی با چه مشخصات و تکنولوژی و مفهومی در ۱۰سال آینده خواهیم داشت.
تعرفه ماشین بر قلهک برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
این برنامهریزی باید به نحوی انجام - تعرفه ماشین بر قلهک - شود که - تعرفه ماشین بر قلهک - محصول نهایی ما در زمان خود (۱۰سال آینده) یک محصول عقبافتاده از نظر تکنولوژی نباشد. چین درزمینه انتخاب تکنولوژی روز - تعرفه ماشین بر قلهک - دنیا، از تولید خودروهای هیبرید چشمپوشی کرد و مستقیما بهسمت تولید - تعرفه ماشین بر قلهک - خودروهای الکترونیک رفت. شرکتهای آمریکایی بهسرعت در حال مجهز کردن خودروهای الکترونیکی خود هستند و جدیدا خودروی رودستری را معرفی کردهاند که سریعترین خودروی دنیا محسوب میشود.
در مورد تعرفه ماشین بر قلهک بیشتر بدانیم
این موارد نشان دهنده این است که شاخصههای انتخاب تکنولوژی در کشور ما باید بیشتر از وضعیت فعلی رشد کنند.
اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ماشین بر قلهک اینجا است
فعلا در حال تلاش برای طراحی خودرو با موتور تنفس طبیعی هستیم اما با وجود هرگونه بهینهسازی قطعا این خودرو هنگام تولید - تعرفه ماشین بر قلهک - انبوه در ۸سال آینده، خودرویی قدیمی بهحساب خواهد آمد، بنابراین ما فضایی برای صادرات محصول خود در اختیار نخواهیم داشت، چراکه محصول - تعرفه ماشین بر قلهک - ارائه شده در بازارهای هدف، مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.
اطلاعات تعرفه ماشین بر قلهک را از ما بخواهید
در فضای فعلی کسبوکار خودروی ایران، خودروسازان - تعرفه ماشین بر قلهک - نوظهوری - تعرفه ماشین بر قلهک - وارد بازار شدهاند و درحال طی کردن مراحل داخلیسازی - تعرفه ماشین بر قلهک - هستند. ضمنا آنها اعلام میکنند تا ۶۰درصد داخلیسازی را انجام دادهاند اما اگر با دقت به این موضوع نگریسته شود، - تعرفه ماشین بر قلهک - خواهیم دید کماکان قطعات حجیم معیار داخلیسازی هستند و همچنان در حال تامین قطعات با تکنولوژی بالا هستیم. آنها نیز حق دارند، اما این روند، سطح تکنولوژی کشور را در میزان ثابتی نگه - تعرفه ماشین بر قلهک - خواهد داشت.»