تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07943.html

سبحانی‌فر: عدم توجه به پیامدهای یک تصمیم موجب ضرر ۳۵میلیاردی واردکنندگان خودرو شد

۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

شاید شرایط بهتری برای بازرگانان ایجاد شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی وارد چندمین ماه بسته شدن خود می‌شود. این بخش به دلیل - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - بسته شدن این سایت حدود ۳۵میلیارد تومان ضرر دیده - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - است و همچنان خبری از - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - باز شدن این سایت نیست. هر روز وعده می‌دهند - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - در هفته جدید سایت باز می‌شود و باز - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - هم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

[caption id="attachment_203738" align="aligncenter" width="700"]تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد حرف - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - اصلی این است که چگونه هم حمایت از تولید ملی داشته باشیم و هم حقوق مصرف‌کننده و حق انتخاب او حفظ شود[/caption]

از دیگر سو، واردکنندگان منتظر ورود وزیر جدید با نگاه بازرگانی به وزارتخانه بودند تا گره از مشکلات‌شان گشوده شود نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شایعاتی در مورد دستورالعمل‌های جدید - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - به ماجرا دامن زد.

اگرچه این - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - حاشیه‌ها تکذیب شد اما واقعیت این است اوضاع واردکنندگان خودرو کما‌فی‌سابق است و هنوز معلوم نیست سایت ثبت سفارش خودرو چه زمانی قرار است باز شود.

این موضوع - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - در حالی است که بارها به حضور کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی داخلی اشاره شده است اما در واقع به‌گفته کارشناسان این اتفاقات موجب تزلزل - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به این صنعت می‌شود وقتی بدون هیچ توجیه قانونی یک سایت رسمی بسته می‌شود.

از دیگر سو بارها کمیسیون صنایع مجلس دهم - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - به‌عنوان نهادی که مسئولیت پیگیری اتفاقات غیرقانونی را - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - دارد وعده پیگیری این اتفاق را داده است و انجمن واردکنندگان خودرو به نمایندگی از واردکنندگان بارها نامه‌نگاری با این کمیسیون برای حل این معضل انجام - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - داده است اما در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد.

 

تعرفه‌گذاری مناسب برای حل مشکل وارداتی‌ها

در همین زمینه رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم به «دنیای خودرو» می‌گوید: «در بحث صنعت خودرو واقعیت این است باید به شکلی عمل شود که هم حقوق مصرف‌کنندگان حفظ شود و هم - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - توجه ما باید به سمت تولید ملی باشد. لذا بحث حقوق مصرف‌کننده این است که ما سلب اختیار از انتخاب نوع - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - محصول و برندی را که برایش وجود دارد، نداشته باشیم.

اما از سمت دیگر بحث حمایت از - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - تولید ملی مطرح است - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - که باید مورد توجه قرار بگیرد که در همین راستا باید حفظ شود. اما حرف اصلی این است که چگونه این دو مبحث را کنار همدیگر - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - حفظ کنیم که هم حمایت از تولید ملی داشته باشیم و هم حقوق مصرف‌کننده در بحث اختیار برندی که - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - دارد، حفظ شود.

لذا به نظر می‌رسد تنها شیوه این خواهد بود - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - با بحث تعرفه‌گذاری و شیوه‌های شبیه آن باعث شویم حقوق مصرف‌کننده حفظ شود یعنی جلوی واردات را کامل نگیریم، از بخش - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - خصوصی سلب اختیار نکنیم.

البته نه به این صورت که آن قدر جلوی واردات خودرو را باز بگذاریم تا به تولید ملی ما در این شرایط خدشه‌ای وارد شود. این در حالی است که حدود یک میلیون اشتغال در بخش تولید ملی داریم و این بخش دچار صدمه شود.»

[caption id="attachment_203737" align="aligncenter" width="589"]تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد رمضانعلی سبحانی‌فر ، عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم[/caption]

سبحانی‌فر تاکید می‌کند: «در نتیجه بهترین شیوه برای این که این دو را کنار همدیگر داشته باشیم، تعرفه‌گذاری مناسب است. تعرفه‌گذاری مناسب برای وارداتی‌ها حلال این مشکل است. در حال حاضر بسته شدن سایث ثبت سفارش خودروهای وارداتی - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - شاید - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - به دلیل نوشتن دستورالعمل‌های جدید - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - برای واردکنندگان بوده و باید این موضوع به صورت موقت باشد. شاید با این فرصت شرایط بهتری برای واردکنندگان خودرو ایجاد شود.‌»

تصمیم‌گیری بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن این عضو کمیسیون صنایع مجلس هم همچنین در پاسخ به این سوال که واردکنندگان در حدود ۳۵میلیارد تومان ضرر از بسته شدن سایت ثبتارش دیده‌اند، درباره این ضرر چه نظری دارید؟ تاکید می‌کند:« متاسفانه وقتی تغییر و تحولی در کشور ایجاد می‌شود، برای مدتی قدرتی که باید در مسئولان برای - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - تصمیم‌گیری باشد، وجود ندارد و به پیامدهای یک اتفاق فکر نمی‌شود. ما امیدواریم زودتر سایت باز شود.»

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ممنوع شدن ثبت سفارش خودروهای خارجی - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - گفت: «در بحث خودرو باید از تولید داخلی حمایت شود. تولید داخلی گرچه توفیقات مناسبی از لحاظ تنوع و کیفیت نداشته است اما باید تلاش کند با مشارکت شرکت‌ها‌ی خارجی بتواند در کشور محصولات متنوع و باکیفیت تولید کند.»

رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه تولید مشترک خودروسازان باید به انتقال دانش فنی و اشتغال‌زایی در کشور کمک کند، افزود: «واردات خودرو اگر به چند نمایندگی اختصاص یابد و میدان رقابت محدود شود، به زیان مصرف‌کننده است و رقابت مناسبی ایجاد‌ نمی‌شود و - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - انحصارگرایی در بازار خودرو ایجاد خواهد شد که این موضوع - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - به نفع مصرف‌کننده نیست.»

سبحانی‌فر با بیان اینکه واردات کار بازرگان و نوعی تجارت است، ادامه داد: «نمایندگی‌ها‌ی واردات خودرو نباید به افراد خاص اختصاص یابد، بلکه هر نمایندگی در هر استان و شهرستانی که می‌تواند پشتیبانی مناسبی داشته باشد و خدمات پس از فروش بهتر، در دسترس‌تر و سریع‌تری به مصرف‌کننده ارائه دهد، باید مجوز فعالیت دریافت کند.»

وی یادآور شد: «افزایش تعداد نمایندگی‌ها‌ی مجاز فروش خودرو می‌تواند میدان رقابت را گسترده‌تر و بیشتر کند تا خودرو با قیمت پایین‌تر دست مصرف‌کننده برسد اما اگر واردات خودرو به چند نمایندگی محدود - تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد - شود، آنها می‌توانند تبانی کنند و با ایجاد تعریفات مصنوعی قیمت‌ها‌ را بالا ببرند.»

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی نظام آباد   -   خدمات کفی نظام آباد   -   کفی خودروبر نظام آباد   -   کرایه کفی خودروبر نظام آباد   -   قیمت کفی خودروبر نظام آباد   -   مبلغ کفی خودروبر نظام آباد   -   تعرفه کفی خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر نظام آباد   -   خدمات کفی خودروبر نظام آباد   -   جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   نیسان خودروبر نظام آباد   -   کرایه نیسان خودروبر نظام آباد   -   قیمت نیسان خودروبر نظام آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر نظام آباد   -   خدمات نیسان خودروبر نظام آباد   -   نیسان یدک کش نظام آباد   -   کرایه نیسان یدک کش نظام آباد   -   قیمت نیسان یدک کش نظام آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش نظام آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش نظام آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش نظام آباد   -   خدمات نیسان یدک کش نظام آباد   -   ماشین بر نظام آباد   -   کرایه ماشین بر نظام آباد   -   قیمت ماشین بر نظام آباد   -   مبلغ ماشین بر نظام آباد   -   تعرفه ماشین بر نظام آباد   -   شماره تماس ماشین بر نظام آباد   -   خدمات ماشین بر نظام آباد   -   خودرو سوار نظام آباد   -   کرایه خودرو سوار نظام آباد   -   قیمت خودرو سوار نظام آباد   -   مبلغ خودرو سوار نظام آباد   -  آخرين صفحه