مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07942.html

دولت قصد دارد در تغییر معیار لوکس بودن خودروهای وارداتی، ارزش دلاری را جایگزین حجم موتور کند این در حالی است که به‌نظر می‌رسد تعیین ارزش خودروهای مذکور، از جمله موارد پرمناقشه در این زمینه باشد.

۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

سایه روشن تغییر معیار لوکس‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو به نقل از دنیای اقتصاد، پس از گذشت پنج سال از توقف واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی، پیشنهادات متعددی برای تغییر ملاک لوکس یا تجملی بودن وارداتی‌ها از سوی گمرک، انجمن واردکنندگان خودرو و موسسه پژوهش‌های بازرگانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به وزارت صنعت و معدن و تجارت ارائه شد، حال آنکه تاکنون تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نشده است.

اینکه چرا دولت همچنان با واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی به بالا به‌دلیل لوکس بودن مخالفت می‌کند سوالی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - است که به‌رغم پیشنهادات منطقی مراکز پژوهشی یا گمرک در این مورد، برای بسیاری از کارشناسان و دست‌اندرکاران بازار خودروهای وارداتی مطرح است.

[caption id="attachment_203755" align="aligncenter" width="519"]مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد سایه روشن تغییر معیار لوکس‌ها[/caption]

این مراکز پژوهشی کار را برای تصمیم‌سازان تجاری کشور آسان کردند و با پیشنهاد جایگزینی معیار ارزش خودرو به جای حجم موتور راه‌حلی اصولی پیش پای - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - دولتی‌ها قرار - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - دادند.

در این زمینه برخی از کارشناسان اقدام وزارت صنعت و معدن و تجارت در توقف واردات برخی خودروها از جمله ۲۵۰۰ سی‌سی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - به بالا را غیر‌قانونی می‌خوانند و معتقدند که طبق قانون تدوین هر گونه ضابطه‌ای جدا از موانع تعرفه‌ای که جریان تجارت را مسدود کند، قابلیت اجرایی ندارد.

به این ترتیب همان‌طور که گفته شد کلید ایجاد ممنوعیت برای ورود خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در اواخر سال ۱۳۹۱ و از سوی دولت دهم - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - به‌منظور خفیف کردن بحران ارزی در کشور زده شد؛ به‌طوری‌که دولت دهم با توجه به تشدید محدودیت‌های بین‌المللی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - و همچنین بحران ارزی، لیستی از کالاهای اولویت‌دار برای تخصیص ارز تهیه - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - کرد که واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در اولویت دهم قرار گرفت؛ بر این اساس خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به‌دلیل برهم زدن تعادل ارزی کشور و از سوی دیگر غیرضروری بودن، لوکس در نظر گرفته شدند - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - و ثبت سفارش آنها متوقف شد. بر این ‌اساس معیار لوکس بودن خودروهای خارجی، در آن سال حجم موتور در نظر گرفته شد.

در شرایطی این معیار نزدیک به ۵ - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - سال است - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - تغییر نیافته - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - که کارشناسان تاکید می‌کنند دولت در تعیین معیار لوکس بودن خودروها مسیر درستی در نظر نگرفته است.

به اعتقاد آنها معیار حجم موتور در هیچ یک از کشورهای دنیا جایی ندارد؛ چراکه معیار منطقی لوکس بودن یک کالا قیمت یا ارزش آن است؛ بنابراین در کشور - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ما نیز باید ارزش خودروهای وارداتی به عنوان ملاکی برای لوکس بودن خودروهای خارجی در نظر گرفته شود.

حال به‌رغم گذشت پنج سال از محدودیت‌های ایجاد شده برای ورود برخی خودروها - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - که از حجم موتور بالایی برخوردار بودند، اما قیمتی پایین تر از برخی خودروهای لوکس وارداتی داشتند، این بار مسعود کرباسیان نه در مقام رئیس گمرک جمهوری اسلامی بلکه در قامت وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص تعیین شرایط برای جلوگیری از واردات خودروهای لوکس جدولی در این زمینه به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه کرده است.

بر این اساس در پیشنهادات - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ارائه شده ارزش خودرو جایگزین حجم موتور در خودروهای بنزینی و هیبریدی شده است. همچنین در پیشنهاد  مذکور تعرفه نیز بر اساس ارزش خودرو تعیین شده و هر خودرو با توجه به ارزش‌گذاری گمرک تعرفه خود را خواهد داشت.

اما ایرادی که کارشناسان به طرح پیشنهادی وزارت امور اقتصاد و دارایی می‌گیرند - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - این است که ارزش دلاری خودروها که قرار است از این پس به عنوان معیار مهمی در واردات این کالا مورد توجه قرار گیرد چگونه تعیین خواهد شد؟ در این مورد یک کارشناس معتقد است که تعیین ارزش - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - خودروهای وارداتی یکی از موارد مناقشه‌برانگیز در طرح پیشنهادی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - خواهد بود.

وی عنوان می‌کند - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - که موضوع - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - تعیین ارزش خودروهای وارداتی از جمله موارد پرمناقشه‌ای است - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - که سیستم اداری گمرک جمهوری اسلامی را دچار مشکلات آتی خواهد - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - کرد. وی تصریح می‌کند از آنجا که هم‌اکنون خوداظهاری و چانه‌زنی وارد‌کننده با گمرک مبنای تعیین قیمت است؛ بنابراین این موضوع می‌تواند بر مشکلات کنونی اضافه کند. در حال حاضر ارزش خودرو براساس قیمت ارائه شده از سوی شرکت مادر تعیین می‌شود حال آنکه برخی واردکنندگان با تبانی با شرکت مادر ممکن است در این زمینه مسیر - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - انحرافی را انتخاب کرده و قیمت غیرواقعی به گمرک ارائه کند.

از سوی دیگر کارشناسان تاکید دارند که تعیین ارزش خودرو باید به‌گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه خوداظهاری در آن صورت نگیرد یا شرایط به‌گونه‌ا‌ی پیش نرود که ارائه قیمت‌ها براساس چانه‌زنی شرکت‌های نماینده با شرکت مادر باشد. در این راستا این کارشناسان تاکید دارند که قیمت اعلامی شرکت مادر باید به تایید سفارت جمهوری اسلامی در کشور مبدا برسد تا ملاک عملی قانونی و شفاف باشد.

پیشنهاد وزارت اقتصاد طرح موضوع تغییر معیار لوکس بودن خودروهای وارداتی دو سال پیش برای - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - اولین بار از سوی مسعود کرباسیان مطرح شد؛ در آن دوران که کرباسیان رئیس گمرک جمهوری اسلامی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ایران بود به دولت پیشنهاد کرد که ترکیب معیار ارزش و حجم موتور خودرو را ملاک برای ورود خودروها به کشور در نظر بگیرند.

در آن - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - مقطع وزارت صنعت، معدن و - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - تجارت وقت واکنشی به این پیشنهاد نشان نداد؛ این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان با دیدگاه رئیس گمرک بسیار همسو بودند و تاکید بر تغییر شرایط کنونی داشتند.

در شرایطی که پیشنهاد گمرک برای حذف ممنوعیت در حوزه واردات خودرو از سوی دولت مورد استقبال صورت نگرفت و این طرح مسکوت ماند، اما مسعود کرباسیان - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - این بار در - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - قامت وزیر امور اقتصادی و دارایی طرح جدیدی را برای تغییر معیار لوکس‌ها به دولت پیشنهاد کرده - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - است.

در این طرح جدید تاکید شده که تعیین حجم موتور به تنهایی ملاک لوکس یا تجملی بودن خودرو نیست؛ بنابراین پیشنهاد شده که دولت ترکیبی از حجم موتور، ارزش دلاری خودرو - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - و تعرفه را - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - برای واردات خودرو در نظر بگیرد. از این طریق - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ضمن آنکه تعریف درستی از لوکس بودن ارائه می‌شود، واردات خودروهای سواری به کشور نیز با - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ضوابط مشخصی صورت می‌گیرد. وزارت امور اقتصاد و - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - دارای این طرح - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - را در دو بخش بنزینی و هیبریدی در نظر گرفته است. در بخش بنزینی تاکید شده که همسو با افزایش حجم موتور و ارزش دلاری خودرو تعرفه واردات از ۴۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

در این - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - طرح خودروها براساس - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - حجم موتور تا ۱۵۰۰ سی‌سی، ۱۵۰۰ سی‌سی تا ۲۰۰۰سی‌سی، ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی و ۲۵۰۰ - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - سی‌سی تا ۳۰۰۰ سی‌سی تقسیم بندی شده‌اند. در بخش ارزش دلاری نیز خودروها در ۱۳ بخش قیمتی طبقه‌بندی شده‌اند که ارزش خودروها از ۱۵  هزار دلار تا بالاتر از ۴۵‌هزار دلار دیده شده - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - است. تعرفه خودروها نیز در ۱۳ طبقه از ۴۰ تا ۱۵۰ درصد در نظر گرفته شده است. بر این اساس اگر - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - خودرویی دارای حجم موتور ۱۵۰۰ سی‌سی باشد و ارزش آن ۱۵  هزار دلار باشد باید با تعرفه ۴۰ درصد وارد کشور شود. اما اگر خودرویی دارای حجم - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - موتور ۱۵۰۰ - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - سی‌سی باشد اما ارزش آن بین ۱۵  هزار تا ۲۰  هزار دلار باشد باید با تعرفه ۵۵ درصد به کشور وارد شود.در - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - بخش هیبریدی نیز وضعیت به همین منوال است؛ یعنی براساس افزایش حجم موتور و ارزش - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - دلاری تعرفه واردات خودروهای هیبریدی افزایش پیدا می‌کند.

در این بخش اما ۱۵ طبقه‌بندی قیمتی و تعرفه‌ای در نظر گرفته شده است. بر این اساس، ارزش خودروها از ۲۰  هزار دلار تا بالاتر از ۴۵ هزار دلار در نظر گرفته شده که تعرفه آنها نیز در ۱۵ طبقه‌بندی از ۴ درصد تا ۵۵ درصد در نظر گرفته شده است. آنگونه که مشخص است، وزیر امور اقتصادی و دارایی در طرح خود تاکید داشته که ابزاری چون تعرفه جایگزین ممنوعیت واردات شود. این پیشنهاد به این معناست که ممنوعیت واردات خودرو برداشته شده و به جای آن از تعرفه‌های بالاتر برای خودروهای با حجم موتور بالا و با ارزش دلاری بالا استفاده شود.

حال باید دید دولت چه نگاهی به طرح جدید تغییر معیار لوکس‌ها دارد و تا چه اندازه این طرح را در مقام عمل، قابل اجرا می‌داند. در این مورد، فرهاد احتشام‌زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به اینکه در نظر گرفتن - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - ارزش خودرو به‌عنوان معیاری برای - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - لوکس بودن خودرو بسیار منطقی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - و درست است، می‌گوید: ارزش خودرو ملاک درستی است اما اینکه قیمت - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - در محدوده‌های مختلف در نظر گرفته شود، منطقی نیست.احتشام‌زاد با اشاره به اینکه افزایش تعرفه نیز مبنای - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - منطقی ندارد، می‌گوید: در مناطق آزاد براساس قوانین کنونی واردات، خودروهایی که ارزش بالای ۱۰۰ هزار دلار دارند، لوکس محسوب می‌شوند و واردات آنها نیز ممنوع است.

این معیار مورد - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - آزمایش قرار گرفته و مناسب است.وی تاکید کرد: در استانداردهای جهانی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - معیار لوکس بودن خودرو قیمت و در برخی موارد مصرف سوخت است و تلفیق این دو نشان‌دهنده تکنولوژی و لوکس بودن یک خودرو است.

تعیین‌کننده قیمت چه کسی باشد؟ در شرایطی به‌نظر می‌رسد طرح تعیین ارزش دلاری - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - به‌عنوان مبنایی برای واردات خودرو و معیار لوکس بودن خودرو از سوی بسیاری از نهادها به دولت پیشنهاد شده که برخی از کارشناسان تاکید دارند دولت باید در تعیین ارزش خودرو مبنا را قیمت از سوی شرکت‌ مادر قرار دهند.

این موضوع از آن رو مطرح - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - می‌شود که به گفته یکی از واردکنندگان، پیش - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - از تشدید تحریم‌ها، - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - شرکت مادر قیمت محصولات خود را طی مکاتباتی با شرکت نماینده مشخص می‌کرد؛ - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - اما بعد از تشدید تحریم‌ها و قطع ارتباط خودروسازان جهانی با بازار ایران، قیمت‌ خودروهای خارجی براساس خریدهای صورت گرفته از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تعیین می‌شد و در نهایت لیست - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - نهایی قیمت نیز - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - براساس چانه‌زنی وارد‌کننده و گمرک مشخص می‌شد؛ به این‌ ترتیب در شرایط کنونی که تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران معلق شده است و بار دیگر نمایندگی - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - خودروسازان خارجی در ایران فعال شدند و لیست قیمت - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - از سوی آنها ارائه می‌شود، باید وضعیت به‌گونه‌ای باشد که فضایی برای چانه‌زنی و خود اظهاری وجود نداشته باشد. در این مورد فربد زاوه، کارشناس خودرو با اشاره به اینکه یکی از روش‌های تعیین قیمت در گمرک براساس قیمت خرید در کشورهای حاشیه خلیج فارس است، می‌گوید: تعیین ارزش براساس قیمت خرید خودروها در کشورهای حوزه خلیج معیار غلطی است؛چراکه نمی‌توان ارزش خودرو را با قیمت تک فروشی در کشورهای دیگر تعیین کرد.وی با بیان اینکه معیار ارزش خودرو باید قیمتی باشد که کمپانی مادر ارائه می‌کند، می‌افزاید: باوجود اینکه این امر بر دقت موضوع اضافه می‌کند، اما نباید از یاد برد که ورود ارزش به بحث واردات خودرو موضوع را پیچیده می‌کند. وی معتقد است: اگر اعلام ارزش خودرو به گمرک براساس قیمت شرکت مادر هم باشد این - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - امکان وجود دارد که ارزش‌ها دمپ یا اظهار غیر‌واقعی شود.  وی ترکیب ارزش خودرو با حجم موتور - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - را علاوه‌بر پیچیده بودن فسادآور می‌داند و می‌گوید: نباید از یاد برد که فاصله قیمتی بین خودرو پایه تا فول آپشن زیاد است که سال‌ها است محل بحث است. در هر صورت این ترکیبی که آقای کرباسیان در نظر گرفته است، مشکلات را زیاد می‌کند.

به اعتقاد زاوه وصل بودن گمرک ایران به - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - گمرکات جهانی و در نظر - مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد - گرفتن قیمت صادراتی خودروها به کشورهای دیگر می‌تواند ملاک بهتری باشد که این موضوع نیز نیازمند فراهم بودن شرایط و مدیریت درست است.

اولين صفحه   -  تعرفه کفی نظام آباد   -   شماره تماس کفی نظام آباد   -   خدمات کفی نظام آباد   -   کفی خودروبر نظام آباد   -   کرایه کفی خودروبر نظام آباد   -   قیمت کفی خودروبر نظام آباد   -   مبلغ کفی خودروبر نظام آباد   -   تعرفه کفی خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس کفی خودروبر نظام آباد   -   خدمات کفی خودروبر نظام آباد   -   جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   کرایه جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   قیمت جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   خدمات جرثقیل خودروبر نظام آباد   -   نیسان خودروبر نظام آباد   -   کرایه نیسان خودروبر نظام آباد   -   قیمت نیسان خودروبر نظام آباد   -   مبلغ نیسان خودروبر نظام آباد   -   تعرفه نیسان خودروبر نظام آباد   -   شماره تماس نیسان خودروبر نظام آباد   -   خدمات نیسان خودروبر نظام آباد   -   نیسان یدک کش نظام آباد   -   کرایه نیسان یدک کش نظام آباد   -   قیمت نیسان یدک کش نظام آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش نظام آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش نظام آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش نظام آباد   -   خدمات نیسان یدک کش نظام آباد   -   ماشین بر نظام آباد   -   کرایه ماشین بر نظام آباد   -   قیمت ماشین بر نظام آباد   -   مبلغ ماشین بر نظام آباد   -   تعرفه ماشین بر نظام آباد   -   شماره تماس ماشین بر نظام آباد   -   خدمات ماشین بر نظام آباد   -   خودرو سوار نظام آباد   -   کرایه خودرو سوار نظام آباد   -   قیمت خودرو سوار نظام آباد   -  آخرين صفحه