تعرفه نیسان یدک کش درروس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05010.html

صنعت خودرو به‌عنوان یکی از صنایع مهمی که از برجام بیشترین مواهب را برداشت کرده، اکنون منتظر روشن شدن تکلیف این تفاهم است تا آینده کاری خودروسازان باتوجه قراردادهایی که با شرکای اروپایی خود امضا کرده‌اند، مشخص شود.

۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

اگر رنو از ایران نرود ارزش سهام خودروسازان در بورس بالا می‌رود

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،صنعت خودرو به‌عنوان یکی از صنایع مهمی که از برجام بیشترین مواهب را برداشت کرده، اکنون منتظر روشن شدن تکلیف این تفاهم است تا آینده کاری خودروسازان باتوجه قراردادهایی که با شرکای اروپایی خود امضا کرده‌اند، - تعرفه نیسان یدک کش درروس - مشخص شود. از سویی حضور خودروسازان در بورس به یکی - تعرفه نیسان یدک کش درروس - از جذابیت‌های جاده‌مخصوصی‌ها تبدیل شده است و آن‌ها با‌حضور در بازار سرمایه در - تعرفه نیسان یدک کش درروس - راستای شفافیت در عملکرد گام برمی دارند. در‌حالی‌که گزارش عملکرد دو خودروساز برزرگ کشور در ابتدای سال جاری منتشر شده و بر این اساس ایران‌خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز کشور فروش بیش‌از سه‌هزارمیلیاردتومانی را به ثبت رسانده، حال بررسی این گزارش‌ها از اهمیت بسزایی برخورداراست، از سویی باتوجه به اینکه گروه خودرویی به‌عنوان یکی از لیدرهای اصلی بازار سرمایه به‌حساب می‌آید، سهام‌داران این گروه خودرویی به‌دقت اخبار این صنعت را دنبال می کنند، حال بسیاری از فعالان بازار سرمایه منتظر هستند، ببیند حرکت گروه خودرویی چه مسیری را طی می‌کند و در آینده چه اتفاقاتی رخ - تعرفه نیسان یدک کش درروس - خواهد داد. در کوتاه‌مدت اتفاق خاصی در گروه خودرویی رخ نمی‌دهد مهدی افضلیان -کارشناس بازار سرمایه دو خودروساز بزرگ کشور، گزارش عملکردی خود را در ابتدای سال جاری اعلام کردند. این گزارش اعلام‌شده چه تاثیری برعملکرد خودروسازان در بورس خواهد داشت؟ بزرگ‌ترین مشکلی که خودروسازان بزرگ کشور با آن دست‌به‌گریبان هستند، این است که هزینه‌های بالای آ‌نها، سودهای عملیاتی این شرکت‌ها را از بین خواهد برد. همچنین با‌توجه به اینکه فروش خودروسازان نیز با رشد - تعرفه نیسان یدک کش درروس - همراه بوده اما هزینه بالای تولید خودرو و به‌طور کلی هزینه‌های مترتب به تولید - تعرفه نیسان یدک کش درروس - افزایش یافته، همین‌امر باعث ایجاد زیان انباشته برای خودروسازان می‌شود. با این تفاسیر در کوتاه‌مدت خودروسازان چه مسیری را طی خواهند کرد؟ با‌توجه به اتفاقاتی که در گزارش‌ها به آنها اشاره شده است، به نظر نمی‌رسد در کوتاه‌مدت رخداد - تعرفه نیسان یدک کش درروس - خاصی در نمادهای خودرویی رخ دهد. به‌همین‌دلیل خودروسازان در سال جاری مسیری را - تعرفه نیسان یدک کش درروس - که از ابتدای - تعرفه نیسان یدک کش درروس - سال پیموده‌اند، در ادامه نیز به‌همان روند ادامه خواهند داد. اتفاقاتی که برای برجام رخ داده است، چه تاثیری بر نمادهای خودرویی می‌گذارد؟ این موضوع بستگی به این دارد که شرکای خودروسازان داخلی چه عکس‌العملی از خود در قبال تحریم‌های آمریکا نشان خواهند داد. از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید نتیجه مذاکرات ما با اروپایی‌ها بر سر ادامه برجام چه‌خواهد شد تا بتوان بر مبنای آن - تعرفه نیسان یدک کش درروس - به تحلیل آینده پرداخت. اگر فرض کنیم شرکت‌های اروپایی به فعالیت خود در ایران ادامه بدهند، آیا تحریم‌های آمریکا برای آنها مشکل‌ساز - تعرفه نیسان یدک کش درروس - نخواهد شد؟ البته بدون مشکل نخواهد بود اما مهم‌ترین موضوع، - تعرفه نیسان یدک کش درروس - رفتاری است که خودروساران خارجی از خود در قبال این موضوع نشان خواهند داد. در‌حال‌حاضر نمی‌توان در این زمنیه به اظهار‌نظر قطعی پرداخت، باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی در این حوزه روی خواهد داد. اگر خودروسازان قصد دارند روند مثبتی را به‌صورت مداوم در بورس - تعرفه نیسان یدک کش درروس - تجربه کنند، چه اقداماتی را باید انجام دهند؟ همان‌طورکه قبلا نیز اشاره شد، خودروسازان باید هزینه‌های خود را کاهش دهند. - تعرفه نیسان یدک کش درروس - این در حالی است که - تعرفه نیسان یدک کش درروس - هم هزینه تامین مالی آنها بالاست و هم هزینه‌های تولید محصول. اگر جاده‌مخصوصی‌ها بتوانند در این حوزه‌ها گام‌های بسیار موثری را بردارند، یقینا می‌توان انتظار تکرار روزهای خوب را برای آنها داشت. خروج آمریکا از برجام، ناخودآگاه بر فعالیت - تعرفه نیسان یدک کش درروس - شرکت‌های خودرویی در ایران تاثیرگذار است مصطفی احمدلو -کارشناس بازار سرمایه این روزها گروه خودرویی در بازار سرمایه در وضعیت بسیار حساسی به‌سر می‌برد، از یک‌طرف با‌توجه به اتفاقاتی - تعرفه نیسان یدک کش درروس - که در مورد برجام روی داده است و از طرف دیگر با توجه به انتشار گزارش عملکرد خودروسازان، آینده این صنعت بورسی را چگونه ارزیابی می کنید؟ باتوجه به اینکه صنعت خودرو توانست به فضای برجام قراردادهای خوبی را با شرکای اروپایی خود امضا کند، این موضوع در سهام خودروسازان نیز تاثیرگذار بود و روند خوبی را در خودرویی‌ها ایجاد کرد اما باید به این نکته - تعرفه نیسان یدک کش درروس - توجه داشت خروج آمریکا از برجام، ناخودآگاه بر فعالیت شرکت‌های خودرویی در ایران تاثیرگذار است، بنابراین باید در این مورد بسیار با - تعرفه نیسان یدک کش درروس - احتیاط - تعرفه نیسان یدک کش درروس - عمل کرد. به خروج آمریکا از برجام اشاره کردید. در‌حالی‌که طرف‌های اروپایی برجام بر حفظ این توافق‌نامه تاکید دارند اما برخی کارشناسان می‌گویند هرچند دولت‌ها از برجام حمایت کنند ولی ازآنجاکه این شرکت‌ها کاملا خصوصی هستند و ارتباط چندانی با دولت‌هایشان ندارند، شاید از سیاست‌های دولت متبوع خود پیروی - تعرفه نیسان یدک کش درروس - نکنند. ارزیابی شما از این تحلیل چیست؟ باید این موضوع را از چند زاویه مورد - تعرفه نیسان یدک کش درروس - بررسی قرار داد. نخست‌آنکه بیشتر خودروسازانی که با امضای برجام در - تعرفه نیسان یدک کش درروس - ایران حضور پیدا کردند، فرانسوی هستند به‌همین‌دلیل موضع این - تعرفه نیسان یدک کش درروس - کشور در قبال این توافق‌نامه برای شرکت‌های ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. دو شرکت پژو- سیتروئن و رنو نیز با خودروسازان داخلی قرارداد امضا کردند. در مورد شرکت اول، با توجه به اینکه پژو با ایران‌خودرو قرارداد امضا کرده و سابقه حضور طولانی در ایران را دارد و از سویی در بازار خودروی آمریکا نیز حضور ندارد، این احتمال - تعرفه نیسان یدک کش درروس - را می‌توان داد به‌ حضور خود در ایران ادامه دهد. از طرف دیگر سیتروئن نیز با شرکت سایپا قرارداد امضا کرده، بنابراین با توجه به توضیحاتی که داده شد، می‌توان امیدوار بود به رغم خروج آمریکا از برجام، پژو-سیتروئن به حضور خود در بازار و صنعت خودروی کشور ادامه دهد. اگر شرکت‌های فرانسوی به‌حضور خود در بازار ایران ادامه بدهند، وضعیت سهام ایران‌خودرو و سایپا چگونه خواهد بود؟ باتوجه به ادامه حضور خودروسازان فرانسوی، تولید خودروهای برجامی نیز ادامه پیدا خواهد کرد. به‌طور‌قطع وضعیت سهام - تعرفه نیسان یدک کش درروس - دو خودروساز داخلی بهبود می‌یابد. این موضوع صددرصد اقبال به جاده‌مخصوصی‌ها را در بازار سرمایه بیشتر خواهد کرد. در مورد حضور رنو باتوجه به اینکه هم ایران‌خودرو و هم سایپا به مونتاژ محصولات رنو - تعرفه نیسان یدک کش درروس - می‌پردازند، اگر رنو ایران را ترک کند، در آن صورت وضعیت خودرویی‌ها در بورس به کدام سمت حرکت خواهد کرد؟ در مورد رنو باید به این - تعرفه نیسان یدک کش درروس - نکته اشاره کرد در زمان تشدید تحریم‌ها در اوایل سال90، رنو تنها خودروسازی بود که ایران را ترک نکرد و به‌حضور خود - تعرفه نیسان یدک کش درروس - در کشور ادامه داد. در این برهه نیز باتوجه به زیرساخت‌هایی - تعرفه نیسان یدک کش درروس - که این خودروساز فرانسوی در ایران ایجاد کرده است، باید دید در آینده - تعرفه نیسان یدک کش درروس - چه - تعرفه نیسان یدک کش درروس - تصمیمی - تعرفه نیسان یدک کش درروس - را در قبال - تعرفه نیسان یدک کش درروس - حضور در ایران اتخاذ خواهد کرد. باتوجه به اینکه برخلاف پژو- سیتروئن، رنو با محصولی همچون کلیو در بازار آمریکا حضور دارد، آیا تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند درزمینه فعالیت رنو در ایران تغییری ایجاد کند؟ این موضوعی است که نیاز به گذشت زمان دارد تا مشخص شود رنویی‌ها چه تصمیمی برای - تعرفه نیسان یدک کش درروس - ادامه حضورشان در بازار ایران اتخاذ خواهند کرد، البته درصورتی‌که رنو از حضور در صنعت و بازار ایران - تعرفه نیسان یدک کش درروس - چشم‌پوشی کند، قطعا این موضوع در روند فعالیت خودرویی‌ها در بازار سرمایه تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند باعث روند نزولی خودروسازان بزرگ در بورس تهران شود.
اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر درروس   -   خدمات کفی خودروبر درروس   -   جرثقیل خودروبر درروس   -   کرایه جرثقیل خودروبر درروس   -   قیمت جرثقیل خودروبر درروس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر درروس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر درروس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر درروس   -   خدمات جرثقیل خودروبر درروس   -   نیسان خودروبر درروس   -   کرایه نیسان خودروبر درروس   -   قیمت نیسان خودروبر درروس   -   مبلغ نیسان خودروبر درروس   -   تعرفه نیسان خودروبر درروس   -   شماره تماس نیسان خودروبر درروس   -   خدمات نیسان خودروبر درروس   -   نیسان یدک کش درروس   -   کرایه نیسان یدک کش درروس   -   قیمت نیسان یدک کش درروس   -   مبلغ نیسان یدک کش درروس   -   تعرفه نیسان یدک کش درروس   -   شماره تماس نیسان یدک کش درروس   -   خدمات نیسان یدک کش درروس   -   ماشین بر درروس   -   کرایه ماشین بر درروس   -   قیمت ماشین بر درروس   -   مبلغ ماشین بر درروس   -   تعرفه ماشین بر درروس   -   شماره تماس ماشین بر درروس   -   خدمات ماشین بر درروس   -   خودرو سوار درروس   -   کرایه خودرو سوار درروس   -   قیمت خودرو سوار درروس   -   مبلغ خودرو سوار درروس   -   تعرفه خودرو سوار درروس   -   شماره تماس خودرو سوار درروس   -   خدمات خودرو سوار درروس   -   جرثقیل یدک کش درروس   -   کرایه جرثقیل یدک کش درروس   -   قیمت جرثقیل یدک کش درروس   -   مبلغ جرثقیل یدک کش درروس   -  آخرين صفحه