تعرفه نیسان یدک کش نارمک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07845.html

با الحاق به سازمان تجارت جهانی صادرات بسیار تسهیل می‌شود و در این زمینه صادرات خودرو به‌عنوان یک محصول استراتژیک می‌تواند ارزش افزوده بسیاری زیادی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد

۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

الحاق به سازمان تجارت جهانی منجر به رقابتی شدن صنعت خودرو می‌شود

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، بزرگ‌ترین اشکالی که کارشناسان بر صنعت خودروی کشور وارد می‌دانند، نبود رقابت‌پذیری این صنعت است. این مورد منشا مشکلات اساسی این روزهای صنعت خودروی کشور بوده که با آن دست به - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - گریبان است.

معضلاتی مانند وجود شبهه‌انحصار،کیفیت نامطلوب برخی خودروهای تولیدی، عدم رضایت مشتریان از نبود تنوع در خودروهای تولیدی و پایین بودن سطح ارائه خدمات پس از فروش از عدم رقابت‌پذیری صنعت خودروی کشور سرچشمه می‌گیرند. در حالی که اگر صنعت خودروی کشور رقابت‌پذیر بود، دیگر چنین مشکلاتی - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - به وجود نمی‌آمدند.

در این زمینه با توجه به اینکه برجام اجرایی و تحریم‌ها نیر رفع شده‌اند، بهترین فرصت برای الحاق به سازمان تجارت جهانی به وجود آمده - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - است. اما چندی پیش رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - امضای پیمان‌های منطقه‌ای برای ایران در اولویت است و الحاق به WTO فعلا در اولویت‌ نیست.

بسیاری از کارشناسان درخصوص چنین دیدگاهی بر این باورند حتی برای ورود به پیمان‌های منطقه‌ای نیز باید پیش‌نیازهایی را گذراند که برای الحاق به سازمان تجارت جهانی هم به آن نیازمندیم.

تدوین پیش‌نویس رژیم تجاری به منظور تغییر آن، مهم‌ترین موضوعی است که هنوز در ایران به سرانجام نرسیده، در حالی که تدوین رژیم تجاری برای امضای قراردادهای منطقه‌ای نیز ضروری است.

به‌گفته بسیاری از کارشناسان، ورود سرمایه‌های خارجی نیز می‌تواند با الحاق - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - به WTO رنگ‌و‌بوی دیگری به خود بگیرد و ریسک‌پذیری خارجی‌ها را کاهش دهد اما - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - در پیمان‌های منطقه‌ای نمی‌توان انتظار داشت تزریق پول خارجی به اقتصاد با ریسک پایین انجام شود، چراکه کشورهایی که عضو پیمان هستند، هرگاه اراده کنند، می‌توانند از پیمان خارج شوند یا حتی برخلاف آن عمل کنند، در نتیجه سرمایه‌گذار نمی‌تواند روی این پیمان‌ها و بازارهای کشورهای منطقه حساب ویژه‌ای باز کند - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - و به آنها دلخوش باشد.

از سویی الحاق به WTO موجب ثبات قوانین و تطبیق رفتارهای اقتصادی بر اساس ضوابط - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - بین‌المللی خواهد شد. به هر حال مسیر رشد و توسعه بسیاری از کشورها از توسعه روابط تجاری آنها با سایر کشورها شکل گرفته است.

در اینکه سازمان هر کشوری حق دارد برخی کالا‌ها یا تولیدات خود را برای مدتی مستثنی کند تردیدی نیست. هرچند پس از برجام شرکای فرانسوی، آلمانی و کره‌ای به کشور وارد شده‌اند اما با این حال طولانی شدن روند مذاکرات حتی آنهایی که نهایی شده است، نیز ضروت افزایش سرعت برای پیوستن به اقتصاد جهانی را - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - بیش‌ازپیش یادآور می‌شود و به این ترتیب به راحتی مورد تهدید واقع نمی‌شویم.

با این حال در نظرخواهی از چند کارشناس اقتصادی، الزامات پیوستن به سازمان تجارت - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - جهانی بررسی شده است.

حسین راغفر - اقتصاددان :

برای الحاق به سازمان تجارت جهانی باید تعرفه واردات خودرو کاهش یابد

[caption id="attachment_204111" align="aligncenter" width="460"]تعرفه نیسان یدک کش نارمک حسین راغفر - اقتصاددان[/caption]

در سال‌های متمادی همواره دولت‌ها در ایران علاقه‌مند و مشتاق پیوستن به سازمان تجارت‌جهانی بودند، اما اشتیاق در این موضوع کافی نیست و - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - باید در این زمینه با برنامه وارد شد.

این درحالی است - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - که برای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی باید - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - استراتژی صنعتی - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - و تجاری داشت اما متاسفانه کشور ما دارای چنین چیزی نیست و بدون برنامه نیز نمی‌توان قدمی به جلو برد.

از سوی دیگر کشورهایی که خواستار پیوستن به سازمان تجارت جهانی هستند، در یک برنامه‌ریزی مشخص نسبت به کاهش تعرفه‌های خود اقدام می‌کنند و در مواردی خاص نیز خواستار آن هستند تعرفه‌ها به - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - نحوی دیگر کاهش یابند.

اما در کشور شاهد چنین موضوعی نیستیم و بعید است بتوان به این زودی گامی در جهت عضویت در - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - سازمان تجارت جهانی برداشت. ذکر این نکته ضروری است باید - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - قبل از الحاق، صنایع کشور را توانمند کرد.

اگر این اتفاق رخ ندهد، در صورت عضویت کشور در WTO صنایع دچار مشکلات فراوانی خواهند شد. - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - البته باید - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - به این نکته نیز اشاره کرد در صورتی‌که ایران به سازمان تجارت جهانی الحاق شود، صنعت خودروی کشور در مسیر رقابت‌پذیر‌شدن گام خواهد برداشت و از این مسیر‌ گریزی نخواهد بود.

از سوی دیگر ایزوله‌شدن ایران در یک فضای بسته اقتصادی که فقط در - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - آن تولید داخل مورد توجه است، کشور را از ویژگی‌های اقتصاد جهانی دور می‌کند. صنعت خودروی ایران نیز تحت تاثیر این عوامل در دوره‌های مختلف به‌دلیل تحریم‌ها نتوانسته است مطابق استاندارد‌های بین‌المللی پیش رود و این امر خودروسازی کشور را از بینش جهانی و بین‌المللی شدن در سال‌های اخیر دور کرده است.

بنابراین نیاز است با ادبیات روز دنیا آشنا شود و الحاق به WTO این گفتمان را تسریع می‌کند. از سوی دیگر کشورهای عضو این سازمان به راحتی از سوی دیگران مورد تهدید واقع نمی‌شوند.

مهدی پورقاضی ، رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران :

بهبود کیفیت خودروها با الحاق به WTO

[caption id="attachment_204112" align="aligncenter" width="465"]تعرفه نیسان یدک کش نارمک - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - مهدی پورقاضی ، رئیس کمیسیون - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - صنعت اتاق تهران[/caption]

ثبات قوانین و مقررات اقتصادی - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - مهم‌ترین لازمه الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی هستند اما در حال حاضر قوانین مربوط به حوزه کسب‌وکار هر روز عوض می‌شوند و این امر مسائل و مشکلات - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - بسیاری برای فعالان اقتصادی کشور فراهم کرده است.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه کرد در - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - ابتدای فرآیند الحاق، شاید مشکلات و فشار به کشور وارد شود که این - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - موضوع نیز امری طبیعی خواهد بود اما بعد از گذشت - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - مدتی همه امور به روال سابق خود باز خواهد گشت - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - و افق‌های روشنی پیش‌روی اقتصاد ملی ما خواهد بود.

برای عضویت - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - باید تمام الزامات WTO را رعایت کرد. در این زمینه - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - تعرفه‌ها یک مانع جدی هستند. به‌طور مثال تعرفه واردات خودرو بسیار بالاست اما درصورت عضویت باید - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - این تعرفه‌ها به‌شدت کاهش یابند.

این درحالی است که - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - با الحاق ایران به سازمان تجارت‌جهانی، یکی از مشکلات اساسی صنعت خودروی کشور که عدم رقابت‌پذیری است، مرتفع خواهد شد. یکی از مهم‌ترین

نکاتی که الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی به دنبال دارد، رقابت‌پذیر شدن این صنعت است و این موضوع می‌تواند به بهبود کیفیت - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - تولیدات در صنعت خودروی - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - کشور منجر شود.

محمد لاهوتی ، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران :

فراهم شدن زمینه صادرات خودرو

در زمینه پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی، دو نگاه متفاوت وجود دارد. نگاه اول بر این امر استوار است که با عضویت ایران، صنایع کشور به‌شدت متضرر می‌شوند و به نوعی تولید ملی از بین می‌رود، برپایه همین استدلال عده‌ای با پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی به‌شدت مخالف هستند.

اما نگاه دوم بر این امر استوار است اگر شرایط تولید‌کنندگان بهبود یابد و زمینه - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - برای فعالیت آنها به صورت اصولی و مناسب فراهم شود، آن وقت محصولات تولیدی قدرت لازم را برای رقابت با کالاهای - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - دیگر کشورها به دست خواهند آورد.

آن زمان است که با حضور ایران در سازمان تجارت جهانی، اقتصاد کشور ما به سوی رشد و شکوفایی حقیقی حرکت خواهد کرد و در این زمینه صنعت خودرو به‌عنوان پیشران صنایع - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - کشور که بیش از۶۰ صنعت در آن دخیل است، می‌تواند نقش محوری و تعیین‌کننده‌ای را - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - ایفا کند.

در حالی که نگاه دوم بسیار به نگاه علم اقتصاد نزدیک‌تر است و ایران نیز باید در همین مسیر حرکت کند. همچنین با الحاق به سازمان تجارت جهانی صادرات بسیار تسهیل می‌شود و در این زمینه صادرات خودرو به‌عنوان یک محصول استراتژیک می‌تواند ارزش افزوده بسیاری زیادی را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

یحیی آل‌اسحاق - رئیس پیشین اتاق تهران :

با الحاق به سازمان تجارت جهانی صنعت خودرو در مسیر درست گام برمی‌دارد

[caption id="attachment_204113" align="aligncenter" width="600"]تعرفه نیسان یدک کش نارمک یحیی آل‌اسحاق - رئیس پیشین اتاق تهران[/caption]

باید موضوع الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی را از دو بعد داخلی - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - و - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - خارجی مورد ارزیابی قرار داد. در بعد داخلی باید گفت موضوعاتی مانند اینکه آیا واحد‌های تولیدی و - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - صنعتی کشور قابلیت تولید محصول باکیفیت برای رقابت با رقبای خارجی را در عین اینکه بتوانند قیمت کالای تولیدی خود را نیز کاهش بدهند، دارا هستند یا خیر؟ همچنین بحث به‌روزرسانی صنایع و واحد‌های تولیدی نیز مطرح می‌شود که در این زمینه هیچ اقدام عملی و جدی صورت نگرفته - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - است.

هرچند باید گفت در حال‌حاضر واحد‌های تولیدی کشور توانایی رقابت با رقبای خارجی خود را ندارند. در مورد بعد خارجی الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی نیز باید به‌صورت جداگانه با همه - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - کشورهای عضو به مذاکره پرداخت و سوالات آنها را درخصوص رژیم‌تجاری و مسایل مربوط به تجارت خارجی پاسخ داد.

این درحالی است که برای عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی باید یک‌سری الزامات و تمهیدات را اندیشید، هرچند دولت‌های مختلف در این سال‌ها اهتمام لازم برای پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی را نداشته‌اند.

با این حال صنعت خودروی کشور به‌عنوان پیشران صنایع کشور می‌تواند در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرد و تنه‌به‌تنه خودروسازان بزرگ جهان بزند، در حالی که این‌کار مستلزم انجام - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - اقداماتی خواهد بود - تعرفه نیسان یدک کش نارمک - که همه آن‌ها پیش‌درآمد الحاق به سازمان تجارت‌جهانی هستند.

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی خودروبر نارمک   -   خدمات کفی خودروبر نارمک   -   جرثقیل خودروبر نارمک   -   کرایه جرثقیل خودروبر نارمک   -   قیمت جرثقیل خودروبر نارمک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نارمک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نارمک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نارمک   -   خدمات جرثقیل خودروبر نارمک   -   نیسان خودروبر نارمک   -   کرایه نیسان خودروبر نارمک   -   قیمت نیسان خودروبر نارمک   -   مبلغ نیسان خودروبر نارمک   -   تعرفه نیسان خودروبر نارمک   -   شماره تماس نیسان خودروبر نارمک   -   خدمات نیسان خودروبر نارمک   -   نیسان یدک کش نارمک   -   کرایه نیسان یدک کش نارمک   -   قیمت نیسان یدک کش نارمک   -   مبلغ نیسان یدک کش نارمک   -   تعرفه نیسان یدک کش نارمک   -   شماره تماس نیسان یدک کش نارمک   -   خدمات نیسان یدک کش نارمک   -   ماشین بر نارمک   -   کرایه ماشین بر نارمک   -   قیمت ماشین بر نارمک   -   مبلغ ماشین بر نارمک   -   تعرفه ماشین بر نارمک   -   شماره تماس ماشین بر نارمک   -   خدمات ماشین بر نارمک   -   خودرو سوار نارمک   -   کرایه خودرو سوار نارمک   -   قیمت خودرو سوار نارمک   -   مبلغ خودرو سوار نارمک   -   تعرفه خودرو سوار نارمک   -   شماره تماس خودرو سوار نارمک   -   خدمات خودرو سوار نارمک   -   جرثقیل یدک کش نارمک   -   کرایه جرثقیل یدک کش نارمک   -   قیمت جرثقیل یدک کش نارمک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش نارمک   -  آخرين صفحه