کرایه نیسان خودروبر نارمک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07835.html

خصوصی‌سازی ناصحیح، ورود خودروهای راهسازی چینی و خواب پروژه‌های عمرانی، روند رشد و توسعه هپکو را معکوس کرد

۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳

وضعیت سازندگان خودروهای عمرانی ، اورژانسی است

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، شرکت هپکو از سال ۵۳ تاکنون در زمینه مونتاژ ماشین‌آلات راهسازی فعالیت می‌کند و همکاری با شرکت‌های آمریکایی، فرانسوی، ژاپنی، سوئدی و فنلاندی را - کرایه نیسان خودروبر نارمک - در کارنامه خود ثبت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کرده است.

این شرکت همچنین با همکاری شرکت لیبهر آلمان در سال‌های - کرایه نیسان خودروبر نارمک - اولیه بعد از انقلاب، خط تولید خود را تجهیز و راه‌اندازی کرد و از سال ۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد که به مشکلات بسیاری انجامید و در نهایت سازمان خصوصی‌سازی در سال ۹۵ تصمیم به واگذاری مجدد آن گرفت.

[caption id="attachment_204170" align="aligncenter" width="600"]کرایه نیسان خودروبر نارمک وضعیت سازندگان خودروهای عمرانی ، اورژانسی است[/caption]

شرکت آذرآب اراک نیز در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد و در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع ماشین‌الات صنعتی و... فعالیت دارد. مشکلات این دو شرکت به اندازه‌ای گسترده شد که به دلیل حقوق‌های معوق و مطالبات سنگین، اعتراض کارگران را به همراه داشت.

از این رو هفته گذشته دولت با قبول پرداخت ۲۷ میلیارد تومان به این دو شرکت (۲۰ میلیارد آذرآب و ۷ میلیارد هپکو) تصمیم به حل‌وفصل موضوعات آن‌ها گرفت. - کرایه نیسان خودروبر نارمک - در مورد ریشه مشکلات آن‌ها با احمدرضا رعنایی ، نایب‌رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌ساز به گفت‌وگو نشسته‌ایم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

ریشه اصلی مشکلات شرکت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - هپکو را چیست؟ شرکت هپکو یکی از وزنه‌های صنعتی کشور است و در زمینه تولید ماشین‌آلات راهسازی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - در خاورمیانه بی‌نظیر است. این شرکت پیش - کرایه نیسان خودروبر نارمک - از انقلاب تا به حال به - کرایه نیسان خودروبر نارمک - عنوان یک برند در صنعت ماشین‌آلات راهسازی شناخته می‌شود اما متاسفانه مسیر اشتباه خصوصی‌سازی که در دهه گذشته برای این شرکت اتفاق افتاد، باعث شد این تولیدکننده از رشد و توسعه بازماند.

از سوی دیگر واردات شدیدی است که پس از خصوصی‌سازی این شرکت اتفاق افتاد و افراد بسیاری روی واردات ماشین‌آلات راهسازی چینی مانور دادند. خودروهای چینی رقیب محصولات داخلی از جمله هپکو شدند و در نتیجه این شرکت از نفس افتاد.

مورد سوم به خواب پروژه‌های عمرانی در سطح کشور در سال‌های اخیر برمی‌گردد. خواب پروژه‌ها مزید بر علت شد و تقاضا برای محصولات هپکو کاهش یافت و بازار کار خود را از دست داد. این سه عامل باعث شد شرکت هپکو بازار خود را از دست بدهد و فشار بسیاری را متحمل شود.

از طرف دیگر فشارهایی از سوی تامین‌اجتماعی و دارایی، تامین نشدن مواد اولیه و حقوق‌های معوقه این - کرایه نیسان خودروبر نارمک - شرکت را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرد. سازمان - کرایه نیسان خودروبر نارمک - خصوصی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - برای حل مشکلات این شرکت اقدام به واگذاری مجدد آن کرد که سهامداران جدید هم نتوانستند ضربتی عمل کنند. در نتیجه این زخم سر باز کرد و اتفاقات اخیر برای این شرکت رقم خورد.

[caption id="attachment_203061" align="alignleft" width="260"]کرایه نیسان خودروبر نارمک احمدرضا رعنایی[/caption]

به مساله خصوصی‌سازی ناصحیح به‌عنوان نخستین مشکل - کرایه نیسان خودروبر نارمک - این شرکت اشاره کردید. به نظر شما این شرکت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - نباید در مسیر خصوصی‌سازی قرار می‌گرفت یا خصوصی‌سازی در این شرکت به‌درستی انجام نشد؟ در واقع این شرکت نتوانست به‌درستی خصوصی‌سازی شود. در بحث خصوصی‌سازی باید توانمندی افرادی که شرکت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - را در اختیار می‌گیرند به اثبات برسد. همچنین سابقه و اهلیت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - آن‌ها در زمینه تولید باید مشخص شود.

در عین حال باید تضمین‌های لازم از آن‌ها گرفته شود تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. این نخستین باری نیست که در اراک مشکلات این چنینی برای شرکت‌ها پیش می‌آید. در گذشته شرکتی با نام آونگان اراک مشغول به فعالیت بود که بزرگ‌ترین دکل‌ساز خاورمیانه بود.

این شرکت بسیار توانمند و موفق بود و بسیاری از افراد در شهر اراک به دنبال استخدام در این شرکت بودند. این شرکت اما بعد از واگذاری به بخش خصوصی به ورطه نابودی رفت، چرا که این شرکت با نگرش تولید واگذار نشده بود.

فردی که این شرکت را در اختیار گرفت، - کرایه نیسان خودروبر نارمک - قصد استفاده از زمین ۱۱ هکتاری این شرکت را که در محدوده شهری واقع شده بود، داشت. نگرش نادرست مزید بر علت شد تا به‌واسطه عواملی مانند بالابودن تعداد کارگران و نبود توانایی لازم در کنترل و مدیریت مجموعه، - کرایه نیسان خودروبر نارمک - شرکت زمین‌گیر شود.

آیا هپکو هم درگیر مساله‌‌ای مشابه آونگان اراک شده - کرایه نیسان خودروبر نارمک - است؟ در مورد هپکو هم به نوعی در واگذاری اولیه این اتفاق افتاده است و کسانی که سهام را گرفته‌اند، موفق به احیای این شرکت نشدند. زمان زیادی هم از واگذاری دوم نمی‌گذرد و این احتمال وجود دارد - کرایه نیسان خودروبر نارمک - که وقت - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کافی در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است تا بتوانند مسائل شرکت را حل‌وفصل کنند.

در واقع شاید مشکلات موروثی در واگذاری دوم خود را نشان داده‌اند و احتمالا چون کارگران تصور می‌کردند با واگذاری دوم مشکلاتشان - کرایه نیسان خودروبر نارمک - حل می‌شود، دست به اعتراض زده‌اند.

برای جلوگیری از مسائلی مانند سوءمدیریت، - کرایه نیسان خودروبر نارمک - با سهامداران جدید هپکو در - کرایه نیسان خودروبر نارمک - واگذاری دوم شروطی ازجمله پرداخت مطالبات معوق کارگران تا پایان سال ۹۶ و اخراج نکردن هیچ‌یک از کارگران تا پایان مدت قرارداد آن‌ها مطرح شد. به نظر شما این مساله را می‌توان مثبت در نظر گرفت؟ بله، اخراج کردن کارگران نمی‌توانست به عنوان یک راه نجات از مشکلات برای شرکت هپکو در نظر گرفته شود. همین‌طور که اتفاق مشابه برای - کرایه نیسان خودروبر نارمک - شرکت آونگان اراک رخ داد و دست سهامدار جدید برای اخراج کارگران باز بود - کرایه نیسان خودروبر نارمک - و کارخانه را تعطیل کرد.

حتی اگر شرایط به گونه‌ای بود که این اتفاق می‌افتاد هم چاره کار نبود. تنها راهکار این است که سیستم اقتصادی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کشور به سمت پویا شدن حرکت کند تا شرکت‌ها بازار فروش خود - کرایه نیسان خودروبر نارمک - را به دست بیاورند. اخراج کارگران در مواقع این‌چنینی تنها به تعویق کوتاه‌مدت تعطیلی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کارگاه کمک می‌کند.

دولت برای حمایت از هپکو به به سازمان شهرداری‌ها ابلاغ کرد که خریدهای ماشین‌آلات مورد نیاز خود را از این شرکت انجام دهد. همچنین سفارش ساخت سه هزار دستگاه خودروی عمرانی به این شرکت از سوی دولت به وزارت راه تکلیف شد. چرا حتی اقداماتی از این دست نیز نتوانست مشکل هپکو را مرتفع کند؟ در این مسیر نیز عوامل مختلفی دخیل هستند و تنها نمی‌توان به - کرایه نیسان خودروبر نارمک - سفارش بسنده کرد؛ پیش‌پرداخت‌ و تامین مواد اولیه نیز برای راه‌اندازی یک سفارش بسیار مهم است تا یک شرکت بتواند کار - کرایه نیسان خودروبر نارمک - خود را شروع کند. در واقع این‌ها - کرایه نیسان خودروبر نارمک - سلسله مراتبی هستند که باید پشت‌ سر گذاشته شوند تا شرکت بتواند با این سرمایه‌ها مواد اولیه را تامین و کارگران را حمایت کند.

چنانچه سفارش سه هزار دستگاه عملی می‌شد و در مسیر درستی قرار - کرایه نیسان خودروبر نارمک - می‌گرفت، عدد بزرگی بود. این احتمال وجود دارد که شرکت نتوانسته پیش‌پرداخت لازم برای مواد اولیه را تامین کند. نمونه این وضعیت را می‌توان در مشارکت قطعه‌سازان - کرایه نیسان خودروبر نارمک - و خودروسازان مشاهده کرد. سفارش‌گذاری می‌شود و قرارداد - کرایه نیسان خودروبر نارمک - امضا می‌شود اما پولی به قطعه‌سازان پرداخت نمی‌شود.

مشکل دوم این شرکت را واردات ماشین‌آلات راهسازی چینی عنوان کردید. به نظر می‌رسد این مورد به مشکلی برای تمام خودروسازان - کرایه نیسان خودروبر نارمک - تبدیل شده است... این مشکل در واقع مربوط به وزارت صنعت و بلایی است که بر سر خودروسازان هم می‌آورد. به عقیده من برخی مسائل و تمهیدات سیاسی در قضیه دخیل است و دست آن‌ها برای - کرایه نیسان خودروبر نارمک - جلوگیری از واردات بسته است.

با وجود این‌که تولیدکنندگان این گروه از خودروها در کشور با مشکلات - کرایه نیسان خودروبر نارمک - بسیاری دست‌وپنجه - کرایه نیسان خودروبر نارمک - نرم می‌کنند اما حتی در یک - کرایه نیسان خودروبر نارمک - برهه زمانی واردات خودروهای عمرانی مستعمل آزاد شد.

خواب پروژه‌های عمرانی به عنوان سومین موردی که به مشکلات هپکو دامن زده است، انتظار می‌رفت نه در مدت کوتاهی بعد از برجام، بلکه بعد از - کرایه نیسان خودروبر نارمک - دو سال این رکود کمی برطرف شده باشد. به نظر شما - کرایه نیسان خودروبر نارمک - چه زمانی پروژه‌های عمرانی رونق پیدا می‌کنند؟ نبود سرمایه و پول لازم در اقتصاد کشور به‌منظور هزینه‌کردن در پروژه‌های - کرایه نیسان خودروبر نارمک - عمرانی، خواب ساخت‌وساز و امور ساختمانی خصوصی مهم‌ترین مسائلی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - هستند که می‌توانند روی خواب پروژه‌های عمرانی اثرگذار باشند. تا زمانی که این مسائل حل نشوند، نمی‌توان انتظار داشت پروژه‌های عمرانی رونق پیدا کنند.

تنها چاره این است که سیستم اقتصادی کشور به فکر رونق اقتصاد باشد. در واقع تیم اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی باید نسخه درستی برای اقتصاد کشور بپیچند و اقتصاد را به رونق دربیاورند.

در غیر این - کرایه نیسان خودروبر نارمک - صورت تمام شرکت‌ها مثل هپکو و کارهای عمرانی رو به فنا خواهند رفت. تمام واحدهای صنعتی دچار - کرایه نیسان خودروبر نارمک - مشکل نقدینگی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - هستند و به دلیل نداشتن سرمایه درگردش کافی، کمتر از ظرفیت کار می‌کنند.

همچنین - کرایه نیسان خودروبر نارمک - چون در - کرایه نیسان خودروبر نارمک - دو، سه ماه گذشته بودجه سیستم تامین اجتماعی، مالیات و بانک‌ها تامین نشده و باید آن‌ها را از مطالباتشان تامین کنند، فشار مضاعفی به - کرایه نیسان خودروبر نارمک - بخش تولید وارد می‌کنند.

مشکلات شرکت آذرآب - کرایه نیسان خودروبر نارمک - از کجا نشات - کرایه نیسان خودروبر نارمک - می‌گیرد؟ شرکت آذرآب بازار کار و شرایط خوبی را در اختیار دارد اما اشتباه مدیریتی این شرکت را به چنین مرحله‌ای رسانده است. در واقع به خاک نشاندن یک همچو شرکتی کم هنری نیست! به نظر من مساله شرکت آذرآب چیزی جز سوءمدیریت در دوران مدیریتی یعنی حدود یک‌سال‌ونیم اخیر - کرایه نیسان خودروبر نارمک - نیست.

این مدیران، منابع آذرآب را به جای تولید به سمت بورس‌بازی هدایت کردند و شرکت‌های اقماری وابسته به آذرآب ایجاد کردند که باعث شد بنیه شرکت از بین برود و به این مشکل برخورد - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کند.

تصور می‌کنید کمک دولت به این دو شرکت می‌تواند راه‌حل دائمی برای حل مشکلات آن‌ها باشد؟ دو عامل در این مورد موثر است، اول بازار کار - کرایه نیسان خودروبر نارمک - و خروج شرایط اقتصادی - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کشور از رکود و دوم مدیریت پویا و توانمند. اگر این دو اتفاق بیفتد، این شرکت‌ها می‌توانند از این وضعیت به صورت دائمی خارج شوند. در غیر این صورت این تزریق نقدینگی به عنوان مسکن برای مدت‌کوتاهی عمل خواهد کرد.

به نظر شما مسائل مربوط به دو شرکت هپکو و آذرآب می‌تواند به عنوان یک تجربه مورد عبرت و استفاده قرار بگیرد یا باز هم شاهد چنین - کرایه نیسان خودروبر نارمک - مسائلی خواهیم بود؟ اگر مسئولان ۶ ماه زودتر با هشدارها و دیدن علائم بیماری در این شرکت‌ها، وارد عمل می‌شدند، طبعا نتایج بهتری به همراه - کرایه نیسان خودروبر نارمک - داشت. آثار روانی سروصدایی که دو مجموعه به پا - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کرد در سطح - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کشور خود را به وفور - کرایه نیسان خودروبر نارمک - نشان داد اما این کاری است که گذشته و - کرایه نیسان خودروبر نارمک - باید به عنوان یک تجربه از آن‌ها استفاده کرد.

درحال‌حاضر واحد‌های بحران‌زده بسیاری را در کشور داریم که تامین‌اجتماعی، راهداری و بانک‌ها فشار بسیاری را به آن‌ها وارد می‌کنند و هر - کرایه نیسان خودروبر نارمک - کدام از آن‌ها با دیدن شرایط آذرآب و هپکو این آمادگی را دارند که به یک بمب انفجاری تبدیل شوند.

مسئولان صنعت و اقتصاد کشور باید یک اورژانس صنعت برگزار کنند و اجازه ندهند بخش‌های شبه‌دولتی مانند تامین‌اجتماعی و بانک‌ها با فشاری که برای گرفتن مطالبات معوق وارد - کرایه نیسان خودروبر نارمک - می‌کنند، باعث از بین رفتن واحدها و سرمایه‌درگردش آن‌ها شوند.

مسئولان منتظر نباشند تا زمانی که مشکلات یک شرکت سروصدای بسیاری به پا کرد، پولی را به این شرکت‌ها تزریق کنند چرا که آن‌ها دیگر به شرایط - کرایه نیسان خودروبر نارمک - قبل بازنمی‌گردند. کما‌ این که آذرآب و هپکو اگر بخواهد به شرایط سابق بازگردد هم - کرایه نیسان خودروبر نارمک - هزینه‌ بسیاری را می‌طلبد و هم زمان بسیاری صرف این کار خواهد شد..

اولين صفحه   -  قیمت کفی نارمک   -   مبلغ کفی نارمک   -   تعرفه کفی نارمک   -   شماره تماس کفی نارمک   -   خدمات کفی نارمک   -   کفی خودروبر نارمک   -   کرایه کفی خودروبر نارمک   -   قیمت کفی خودروبر نارمک   -   مبلغ کفی خودروبر نارمک   -   تعرفه کفی خودروبر نارمک   -   شماره تماس کفی خودروبر نارمک   -   خدمات کفی خودروبر نارمک   -   جرثقیل خودروبر نارمک   -   کرایه جرثقیل خودروبر نارمک   -   قیمت جرثقیل خودروبر نارمک   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نارمک   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نارمک   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نارمک   -   خدمات جرثقیل خودروبر نارمک   -   نیسان خودروبر نارمک   -   کرایه نیسان خودروبر نارمک   -   قیمت نیسان خودروبر نارمک   -   مبلغ نیسان خودروبر نارمک   -   تعرفه نیسان خودروبر نارمک   -   شماره تماس نیسان خودروبر نارمک   -   خدمات نیسان خودروبر نارمک   -   نیسان یدک کش نارمک   -   کرایه نیسان یدک کش نارمک   -   قیمت نیسان یدک کش نارمک   -   مبلغ نیسان یدک کش نارمک   -   تعرفه نیسان یدک کش نارمک   -   شماره تماس نیسان یدک کش نارمک   -   خدمات نیسان یدک کش نارمک   -   ماشین بر نارمک   -   کرایه ماشین بر نارمک   -   قیمت ماشین بر نارمک   -   مبلغ ماشین بر نارمک   -   تعرفه ماشین بر نارمک   -   شماره تماس ماشین بر نارمک   -   خدمات ماشین بر نارمک   -   خودرو سوار نارمک   -  آخرين صفحه